"Mä en pärjää kauneuskisoissa."

Feministit usein vastustavat kauneuskilpailuja kuin kulkutautia. Syynä ei ole aina yleinen kilpailunvastustus. Sen ymmärtäisi hyvin. Syynä on myös itseltä huomaamatta jäävä vertailu, kuinka MINÄ pärjäisin näissä kisoissa.

Feministien selitys kauneuskilpailujen vastustukselle, kuin myös laajemmalle naiskauneuden vastustukselle, on kuitenkin: Kun naisen HENKISIÄ ominaisuuksia ei mainita, ne jäävät varjoon.

Jos tämä olisi ainoa todellinen syy, feministit eivät pukeutuisi kauniisti, meikkaisi, eivätkä muutenkaan huolehtisi ulkonäöstään, vaikka sanovatkin tekevänsä sitä 'itsensä vuoksi'.

EREHDYS. Feministit ovat yhtä kauniita kuin normaalitkin sisaret, mutta karkottavat miehet kamalalla luonteellaan. Kärjistäminen, kuvittelu ja riidanhalu - feministit itse puhuvat 'vahvoista naisista', joita miehet muka 'pelkäävät' - karkottaa normaalimiehet.

Vain epätoivoiset luuserit rohkenevat lähestyä, mutta hehän eivät feministeille kelpaa.

Feministeille syntyy pakostakin kuva, kuin he olisivat ulkonäöltään jotenkin vajaita. Kun he eivät näe oikeaa syytä, luulevat että syy on ulkonäössä.

Kun joku mies uskaltaa sanoa, että naisen sukupuolielimet ovat kiihottavat ja kauneimmat, mitä mies on koskaan nähnyt, feministit luulevat, että se on vain kiero keino päästä seksiin tai pervon mielipide..

Kun siihen yhdistyy alemmuudentuntoinen käsitys omien naisellisten elinten puutteellisuudesta, syntyy halu kieltää koko kauneuden merkitys. Naisen hurmaavat sukupuolielimet ovatkin rumat, korkeintaan neutraalit, mutta eivät kauniit.

Tämäkin on täydellinen erehdys. MIEHEN silmin ne ovat kauneinta, mitä mies on koskaan nähnyt. Vain luuserimiehet epätoivoissaan feministejä liehitellessään sanovat toisin.

Feministit ovat yhtä kauniita kuin normaalitkin naiset, mutta luonne on liian vaikea normaalin miehen kestää näitä 'VAHVOJA' naisia, jotka rakentavat riidan vaikka mistä. 🌹👀

23

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä on kyllä täysin käsittämätöntä. Hyvä, että otit aiheen puheeksi.

      Yksi oleellinen syy siihen, miksi vihaan feminismiä niin paljon.

      Nykyään ei saa olla edes uimapukukierrosta. Jos valitaan pelkästään esteettisistä syistä Suomen kaunein, niin kyllä siihen kuuluu myös kaunis vartalo. Sitä ei saa helpolla. Pitää kieltäytyä kaikesta hyvästä, ja treenata salilla.

      Tämä ei feministeille käy.

      On oltava oikeus syödä itsensä sydänvikaiseksi ja yhteiskunnan piikkiin (polvileikkaus, diabetes jne.) työkyvyttömäksi syöttösiaksi, joita miehet eivät huoli.

      Sitten ajetaan pää siiliksi ja värjätään se siniseksi. Kukaan muu ei saa olla millään tavalla kaunis.

      • Anonyymi

        Mutta eihän kauneuskisoissa yleensä treenattuja näe. Enemmänkin vain hoikkia, siihen riittää usein vain vähäinen syöminen. Kun on pitkä, on helpompi näyttää hoikalta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eihän kauneuskisoissa yleensä treenattuja näe. Enemmänkin vain hoikkia, siihen riittää usein vain vähäinen syöminen. Kun on pitkä, on helpompi näyttää hoikalta.

        Treenaus ei lisää kauneutta, vaan rumentaa. 🌹👀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta eihän kauneuskisoissa yleensä treenattuja näe. Enemmänkin vain hoikkia, siihen riittää usein vain vähäinen syöminen. Kun on pitkä, on helpompi näyttää hoikalta.

        Ne treenaavat kevyillä painoilla.

        Kiinteyttää, mutta ei tule isoja lihaksia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ne treenaavat kevyillä painoilla.

        Kiinteyttää, mutta ei tule isoja lihaksia.

        Kiinteytys on rumaa. luonnollinen pehmeys nättiä. Kiinteytys aiheuttaa ikäytyneen näkösyyttä. Kantsii olla oman ikäisensä näköinen. 🌹👀


    • Anonyymi

      Ja mene nevadaan las vegasiin, heillä voi olla vasnhojakin hauskoja pelejä :D

    • Anonyymi

      Jos kauneuskilpailu on kammottava jos ynslyntyessäänkin.

    • Anonyymi

      Ja ehkä eikannata mennä asunaan nonnekin amerikkalaisten kuoleman laaksoonkaa,k paahruu kun auerin paistraaa.

      ;ityse kyllä oxtin uudet UV.-xuoja asurinkolasxit kyllä.

    • Anonyymi

      Lä,möyils ulkons sutinkodds r43 ja sisällä w28

    • Anonyymi

      Josd didälämpökn on noin kobs rli 28 niin tartteee juo karsalskin kuin hreikki kinnunrn.

    • Anonyymi

      Vastustavat koska se heidän oma parasta ennen päiväyksensä meni ikäluokasta ja tehdyistä valinnoista riippuen jo 10-50 vuotta sitten.

    • Anonyymi

      En oo feministi mut en vaan ymmärrä miks pitää kilpailla kauneudesta. Mun mielestä jokainen on kaunis tavallaan. Tietty jokainen tyylillään, mut mun mielestä se on vähän hömppä touhua.
      Mut mun maku on aina ollu vähän erikoinen, tykkään ei niin perinteisen näköisistä tyypeistä, mitä persoonallisemman näköinen, sitä enempi mun makuuni. Sekä naisissa että miehissä.

      • Anonyymi

        Olet ruma. Siinä syy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ruma. Siinä syy.

        Kauneus vaatii helvetinmoista kurinnäköä ja rahaa nykypäivänä. Pitää olla rakennekynnet jne. Jos sinä et tuohon pysty, niin ok. Minä arvostan ihmisiä, jotka tuohon pystyvät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet ruma. Siinä syy.

        En oo, oon ollut ihan nätti koko ikäni mut tykkään vaan vähän persoonallisemmasta tyylistä. Sellasta on kivempi katella kadullakin, kun joku on pukeutunut erikoisemmin ja kampauskaan ei oo ihan perinteistä tyylii.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kauneus vaatii helvetinmoista kurinnäköä ja rahaa nykypäivänä. Pitää olla rakennekynnet jne. Jos sinä et tuohon pysty, niin ok. Minä arvostan ihmisiä, jotka tuohon pystyvät.

        Eihän toi oo kauneutta. Se on feikkihommaa kaikki. Ja jokainen on ihan toisensa kopio. En ymmärrä ees tän päivän kauneusihanteita, ihan samanlaisia kaikki, ykskään ei jää mieleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän toi oo kauneutta. Se on feikkihommaa kaikki. Ja jokainen on ihan toisensa kopio. En ymmärrä ees tän päivän kauneusihanteita, ihan samanlaisia kaikki, ykskään ei jää mieleen.

        Joku sieltä aina ponnahtaa julkisuuteen.

        Miltä sinä näytät?


    • Anonyymi

      Siten jooo kauhuelokuva, olet pilutunut jonkin toisen ihmisen sängyn allle säykäyätät ielä ihmistä kun herää :D

    • Anonyymi

      muttsniin jos menee jotenkin piiloon dxängyn sllr nukkumssn niin ystjosidin stmsdyikin prhmrän prfin

    • Anonyymi

      Niin, mitäpä kaltaisesi ukot nuorten tyttöjen ulkonäköpaineista piittaisivat.

      • Anonyymi

        Ja mitä missikisoihin tulee, niin ne nyt on nykyään niin marginaalissa, että jaksaisi ketään kiinnostaa, ehkä joskus 50 vuotta sitten niilläkin oli jokin merkityksensä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mitä missikisoihin tulee, niin ne nyt on nykyään niin marginaalissa, että jaksaisi ketään kiinnostaa, ehkä joskus 50 vuotta sitten niilläkin oli jokin merkityksensä.

        Plus että nykyään ulkonäköpaineet koskevat myös poikia ja miehiä. Ovatko aloittaja ja komppaajat liian rumia? Yrittävät rumuuttaan kääntää katseen vain naisiin? Mutta tasa-arvo koskee myös negatiivisia asioita. Et voi pyllistää ja kumartaa samaan suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Plus että nykyään ulkonäköpaineet koskevat myös poikia ja miehiä. Ovatko aloittaja ja komppaajat liian rumia? Yrittävät rumuuttaan kääntää katseen vain naisiin? Mutta tasa-arvo koskee myös negatiivisia asioita. Et voi pyllistää ja kumartaa samaan suuntaan.

        Olin nuori 30v sitten. Jo silloin tytöillä oli kovat ulkonäköpaineet. Ihan hyvä, että se on siirtynyt myös miehiin.

        Olen kanssasi täysin samaa mieltä!


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      318
      3226
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      203
      2647
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      140
      2459
    4. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      1975
    5. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      14
      1967
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1632
    7. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      18
      1468
    8. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1366
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      121
      1228
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      229
      1162
    Aihe