Minkälainen oli Klaus Bergin matka Kristuksen tykö?

Tässä hän avautuu Vaasan helluntaiseurakunnan lähetyksessä.

Hänelle se ei tullut jysäyksenä vaan eräänä pääsiäisenä jolloin oli katsomassa Jeesus- filmiä. Hän sanoi sitten vaimolleen että nyt tajuan miksi Jeesuksen piti kuolla. WOW...!!

Nyt Klasu myös tajuaa miksi venäläisten on kuoltava. Näistä ajatelmista koostuu helluntalaisuuden kantava idea?

Noh...., katsokaa itse jos kiinnostaa:
https://www.tv7.fi/arkki/koputus/haastateltavana-klaus-berg_p28614/

84

3392

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No mutta olihan tuo todellinen pyhä jysäys?

• Anonyymi

Viki, jos katsoit tosiaan tuon koko videon niin nostan hattua sille että kaikkea sä sitten oikeasti jaksatkin katsoa. (itse katsoin hyppimällä yhteensä ehkä noin 30 sekuntia eri kohdista videota)

Ja kiinnostaisi että mitenkä helvetissä sä alunperin edes päädyit tuohon videoon?

En siis koita rienata ketään ylläsanotulla.

• Heh heh..., en toki katsonut tuota paskaa yhtään pidemmälle kuin mitä olin avauksessani kommentoinut eli muutaman minuutin.

Eri asioiden selville saantiin ei monenkaan sekunnin googlauksia tarvita.

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Heh heh..., en toki katsonut tuota paskaa yhtään pidemmälle kuin mitä olin avauksessani kommentoinut eli muutaman minuutin.

Eri asioiden selville saantiin ei monenkaan sekunnin googlauksia tarvita.

Valehteleva porsas on tuo ukko eikä sitä fanita muut kuin helluntailaiset kaverinsa.

Valehtelee kymmenesti eikä tunnista että sehän on syntiä.
        Uskovainen mies muka. Hylkäsi perheensä ja lähti karkuun etelän maille.
        Nyt sillä on kauhea norsu jalkavaimona eikä ole ottanut eroa edes tästä suomalaisestakaan. Se on kaksinnaimista ja synti se on sekin.
        Mitään ruokkomaksuja ei ole maksanut centtiäkään eikä maksa.
        Valehteli siitäkin että on ollut perheyritys Motonetin johtaja. Tiedän ettei varmasti ole ollut.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Valehteleva porsas on tuo ukko eikä sitä fanita muut kuin helluntailaiset kaverinsa.

Nyt sillä on kauhea norsu jalkavaimona eikä ole ottanut eroa edes tästä suomalaisestakaan. Se on kaksinnaimista ja synti se on sekin.
        Valehteli siitäkin että on ollut perheyritys Motonetin johtaja. Tiedän ettei varmasti ole ollut.

Olli H. on Klasun suuri ihailija, koska Klasu on tiettävästi antanut synninpäästön Ollille hänen omilla videoillaan kertomastaan paheesta. Luultavasti kyseessä on joku fetissi esmes. naisten alusvaatteisiin pukeutuminen. Hyi näitä muka uskovaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olli H. on Klasun suuri ihailija, koska Klasu on tiettävästi antanut synninpäästön Ollille hänen omilla videoillaan kertomastaan paheesta. Luultavasti kyseessä on joku fetissi esmes. naisten alusvaatteisiin pukeutuminen. Hyi näitä muka uskovaisia.

Niin h- lahkolaiset ovat kuin Sopranos mafiosot, jotka rikostensa jälkeen käy ripittäytymässa katoliselle papille, uskonto, mutta ei pelastava.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ootteko huomannut, että aina se on ollut vaan johtaja tai joku päällikkö. Silti se on persaukinen eikä saa edes työeläkettä, odottaa vaan kun täyttää sen 65v, että saa kansaneläkkeen osan koska työeläke on niin pieni 400€kk. Luulis johtajan palkalla työeläkkeen olevan vähintään 2-3 tonnia kk. Nyt itkee yuo tubessa rahaa siitä kun lukee uutisia ja houkuttelee ihmisiä kaikennäköisiin sijoituksiin kryptoilla ym. Saapa nähdä koska pakka romahtaa.

• Anonyymi

Venäjän vihaaja no; 1 ja muutenkin noudattelee valtamedian narratiivia liiankin paljon, eli puhuu liian paljon paskaa.

• Anonyymi

Sinullakin lienee ymmärrystä?

Eikä ole tullut mieleen että kokonaisella puolella Eurooppaa kokemusta venäjän alistamisesta ja mielivallasta, joten meillä on historiallinen kokemus mitä on venäläisyys muille maille.

Kuinka monta sataa miljoonaa eurooppalaista pitäisi mielestäsi pitäisi surmata jotta jäljelle jäisi ystävällismielisiä? Olisko kiva nukettaa lontoo?

Mutta joo. Putin pilasi venäjän tulevaisuuden ja siitä hänet tullaan muistamaan. Putin puhuu jo uudistamisesta kuin Gorba. Tiedät kyllä miten siinä kävi.

• Anonyymi

Onko tämä se pyramidihuijaus Klasu, joka lobbaa natotoa operaatiokeskus youtube-kanavallaan ja kerjää rahaa uskovaisilta vanhoilta rouvilta? On paljon lihavampi tässä videolla.

• Anonyymi

Sama lurjus on.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama lurjus on.

Vikin keskustelua itsensä kanssa on aina huvittavaa seurata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama lurjus on.

Näin on näreet.

• Tänään oli Arto Laurilla yhteislähetys Klaus Bergin kanssa jossa pääosin käsittelivät Ukrainan sotaa ja mollasivat Venäjää valeuutisiin nojaten.
      Myös hysteerinen Nato- hypetys oli äijien aiheena.

Lopettivat sitten lähetyksen aika nopeasti koska chatti ivasi ja pilkkasi molempia.

• Anonyymi

Anna sinä jo Berg olla ja koita huolehtiä että itse olet matkalla taivaaseen, eikä helvettiin.

• Anonyymi kirjoitti:

Anna sinä jo Berg olla ja koita huolehtiä että itse olet matkalla taivaaseen, eikä helvettiin.

Klaus Berg leikkii olevansa Jumalan asiamies ja tietävänsä kaikki asiat meitä muita paremmin.

Tämä helluntalainen huijari varastaa uskovaisten mummujen ja pappojen rahoja oman syntisen elämänsä rahoittamiseen. Helluntalaiset toki pitävät normaalina usean vaimon ylläpitoa. Klasulla ei ollut varoja elättää edes kotimaista akkaansa vaan pakeni Thaimaahan.
        Vihaan tuollaisia paskoja.

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Klaus Berg leikkii olevansa Jumalan asiamies ja tietävänsä kaikki asiat meitä muita paremmin.

Tämä helluntalainen huijari varastaa uskovaisten mummujen ja pappojen rahoja oman syntisen elämänsä rahoittamiseen. Helluntalaiset toki pitävät normaalina usean vaimon ylläpitoa. Klasulla ei ollut varoja elättää edes kotimaista akkaansa vaan pakeni Thaimaahan.
        Vihaan tuollaisia paskoja.

En tiedä mistä olet saanut idean Helluntailaisista ja useista vaimoista, se EI kuulu epistolaan, eikä ole koskaan edes kuulunut.

Monissa pienemmissä seurakunnissa katsotaan edelleen kieroon, varsinkin vanhemman väen puolelta, avioeroa, ja etenkin sen jälkeen uudelleennaintia.

Kun minä olin pieni niin tuollaiset heitettiin seurakunnasta ulos kyselemättä enempää.

Ja kyllä, kusipäitä riittää myös uskonnollisissa yhteisöissä.

Älä huoli, tuolla tavalla eläessään Klasu varmistaa itselleen hyvin lämpimät kuolemanjälkeiset olot.

Matteus 7:21 kiteyttää tämän "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon."

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En tiedä mistä olet saanut idean Helluntailaisista ja useista vaimoista, se EI kuulu epistolaan, eikä ole koskaan edes kuulunut.

Monissa pienemmissä seurakunnissa katsotaan edelleen kieroon, varsinkin vanhemman väen puolelta, avioeroa, ja etenkin sen jälkeen uudelleennaintia.

Kun minä olin pieni niin tuollaiset heitettiin seurakunnasta ulos kyselemättä enempää.

Älä huoli, tuolla tavalla eläessään Klasu varmistaa itselleen hyvin lämpimät kuolemanjälkeiset olot.

Matteus 7:21 kiteyttää tämän "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon."

Mitä järkeä on kiusata itseään jollain Klasu Bergillä ja jollain Olli mikä lie?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä järkeä on kiusata itseään jollain Klasu Bergillä ja jollain Olli mikä lie?

Sitä minäkin ihmettelen, mutta Viki niin vain tekee.

• Anonyymi kirjoitti:

Sitä minäkin ihmettelen, mutta Viki niin vain tekee.

Ansiostani Klaus Kristian Berg on luopunut saastaisista pyramidi-ym. muiden huijausten mainostamisestaan. Suomen poliisikin jo haistelee ukon jälkiä....

Nyt Klaus kerjää enää centtejä uskovaisilta hihhuleiltaan että katsokaa nyt edes mainoksia niin saan edes ruokaa....

Säälittävää.

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Ansiostani Klaus Kristian Berg on luopunut saastaisista pyramidi-ym. muiden huijausten mainostamisestaan. Suomen poliisikin jo haistelee ukon jälkiä....

Nyt Klaus kerjää enää centtejä uskovaisilta hihhuleiltaan että katsokaa nyt edes mainoksia niin saan edes ruokaa....

Säälittävää.

Klaus onkin vain pelkkä pelle enää terveisin eräs. SPOL Vaasa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pienissä, no ei ainakaan paikallisessa, siellä yksikin gubbe kuuluu vanhimmistoon ja on eronnut 2 naisesta ja on nyt hynttyyt yhdessä 3.naisen kanssa, joka sekin on eronnut oikeasta miehestään.
        Että ihan ei Timoteus kirjettä noudateta nyt ainakaan harmaakivikirkkopitäjän 'Hulluntaissa'..

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Säälittävää.

Eräässä operaatiokeskuksen kommentissa oltiin asian ytimessä kun todettiin ettei YT käyttäjät ole vastuussa kenenkään tubettajan toimeentulosta. Se on itse muuttanut Thaimaaseen ja tiennyt miten elämänsä siellä saa rahoitettua. Herra Berg ei kuitenkaan näe vaihtoehtona Suomeen paluuta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pienissä, no ei ainakaan paikallisessa, siellä yksikin gubbe kuuluu vanhimmistoon ja on eronnut 2 naisesta ja on nyt hynttyyt yhdessä 3.naisen kanssa, joka sekin on eronnut oikeasta miehestään.
        Että ihan ei Timoteus kirjettä noudateta nyt ainakaan harmaakivikirkkopitäjän 'Hulluntaissa'..

Jos olet merkittävä helluntailainen hallituksessa, vanhemmistossa tai molemmissa kenties monen polven helluntailsissukua voit melko vapaasti tehdä mitä vain.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eräässä operaatiokeskuksen kommentissa oltiin asian ytimessä kun todettiin ettei YT käyttäjät ole vastuussa kenenkään tubettajan toimeentulosta. Se on itse muuttanut Thaimaaseen ja tiennyt miten elämänsä siellä saa rahoitettua. Herra Berg ei kuitenkaan näe vaihtoehtona Suomeen paluuta.

Onkohan sillä jotain perässä Suomessa, kun pois muutti?

• Anonyymi

Yhdessä youtube videossaan tämä Klasu kertoi ikävöivänsä lapsiaan Suomessa. Ei varmaan uskalla tulla heitä tapaamaan enää Suomeen, mutta miksihän?

• Anonyymi

Kannattaa katsoa SUNNUNTAI RAAMATUN ÄÄRELLÄ #05 - Studiossa Jarmo ja Klaus https://www.youtube.com/watch?v=PuvIO-1kaSw. Aivan loistavaa tulkintaa. Olli Hakala ei höpinöissään pääse lähellekään samaa tasoa ja sekös pikku Ollia harmittaa.

• Anonyymi

Venäjä ei ole Gog. Vanha Raamatun kartta näyttää Venäjän alue on Magogia.
        Vanhan Biblian mukaan Gog on kattomies, eli obama. Gog vastaan Magog,
        3. Maailman sota =
        USA-nato vastaan Venäjä ja sen liittolaiset.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

3. Maailman sota =

Kuuntele sisintäsi, niin tiedät että sota on lähellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

3. Maailman sota =

Obama ei ole enää Amerikan Presidentti?

Metsässä olet tuon suhteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Obama ei ole enää Amerikan Presidentti?

Metsässä olet tuon suhteen.

Niin, seuraava Maailmansota, jos ei ole jo alkanut, on tänään lähempänä kuin eilen.

Se oli myös 100v sitten lähempänä kuin päivää ennen 100v sitten.

• Anonyymi

No entäs tämä?

https://newsvoice.se/2022/07/larouche-ryssland-putin-proxykriget-ukraina/

Lyhyt tekstinpätkä ruotsiksi mutta video englanniksi.

Viktorille: Minua todella ällötti tuon Klausin lässytys.

Varsinkaan kun en usko että Jeesus kärsi ristillä. Uskon että Jeesus voi aivan hyvin ristillä koska hän oli valaistunut, mitä tuskin voi sanoa keskiverto helluntailaisesta.

• Kiitoksia.
        Tuo Klausin "uskoontulo" oli ainoastaan sitä tajusi että tuolla helluntaiseurakunnassa ovat ne kaikki varakkaat nuijat ja taukit joilta on mahdollista huijata RAHAA.., RAHAA.

Se onkin ollut tämän huijarin kantavana teemana koko ikänsä.
        Nyt elää helluntailaisämmien katsomilla mainostuloilla.

Voi vi u.

• Anonyymi

"Nyt elää helluntailaisämmien katsomilla mainostuloilla."

Noita videoita ei siis pitäisi katsoa.

• Anonyymi

Välillä tää Klasu leveilee et saa nostaa kryptovaluutta jne jutuistaan 1000 € joka viikko mut sit kumminkii itkee et kattokaa mainoksia et sais ees sen riisikeiton. Mää sanon et jokin ei ny täsmää näis Klasun höpinöis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Välillä tää Klasu leveilee et saa nostaa kryptovaluutta jne jutuistaan 1000 € joka viikko mut sit kumminkii itkee et kattokaa mainoksia et sais ees sen riisikeiton. Mää sanon et jokin ei ny täsmää näis Klasun höpinöis.

Kryptot romahti, ei niistä saa mitään enää.

• Anonyymi

Olen estänyt kaikki mainokset tuolta kanavalta omilta ja useiden muidenkin laitteilta.

• Anonyymi

Klaus Berg ratsastaa kristuksella, kerjää ja syö rottia.

Kuluu ruotsalaisiin joukkoihin. "Suomalaiset eivät ole kulttuurimaan tasolla": Elisabeth Rehn. Axel Olof Freudenthal oli merkittävimpiä suomenruotsalaisen kansallistunteen herättäjiä. Freudenthal harrasti rotuoppeja ja uskoi suomalaisten alempiarvoisuuteen.

Vielä sotahullu rattivääpeli, Vihaa työmiestä kun ruttoa,
      Jeesus on sille teeskentelyä lisää mainostuloja, mainos on totuus. Se on uskon perusta,. Että silleen!

• Anonyymi

Sorry Vik, ei kiinnosta.

• Anonyymi

Kiinnostaa niin paljon, että olet täälä joka päivä lukemassa.

• Anonyymi

Ylösnosto.

Olli Hakala on samaa roskajengiä.

• Anonyymi

Hän on puheissa köyhä vaan ei tiedä todellisesta köyhyydestä mitään. Hänellä on hyvä eläke ja taksibisnes. Vaimonsa käy hyvin palkatussa työssä. Sillä on kiinteistö omaisuutta ja useampi ei ihan uusi mutta kalliimman hintaluokan auto pihassa. Silti kaikki pitäisi saada ilmaisena eräänlainen oman elämänsä Pasi Viheraho tyyppinen hahmo. Annan esimerkin.. kerrannhän pohti uuden auton ostoa 2 viikon sisällä tekee vierailun autoliikkeeseen... kohta video tai striimi aiheesta (kuin ohimennen) tällänen nyt tuli hankittua ollut tiettyä haluttua mallia mersua, fordia tai hondaa alla. Toki firman piikkiin polttoaineet saa usein ilman turvavyötä ajaa ja jättää auton parkkiin milloin mihinkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hän on puheissa köyhä vaan ei tiedä todellisesta köyhyydestä mitään. Hänellä on hyvä eläke ja taksibisnes. Vaimonsa käy hyvin palkatussa työssä. Sillä on kiinteistö omaisuutta ja useampi ei ihan uusi mutta kalliimman hintaluokan auto pihassa. Silti kaikki pitäisi saada ilmaisena eräänlainen oman elämänsä Pasi Viheraho tyyppinen hahmo. Annan esimerkin.. kerrannhän pohti uuden auton ostoa 2 viikon sisällä tekee vierailun autoliikkeeseen... kohta video tai striimi aiheesta (kuin ohimennen) tällänen nyt tuli hankittua ollut tiettyä haluttua mallia mersua, fordia tai hondaa alla. Toki firman piikkiin polttoaineet saa usein ilman turvavyötä ajaa ja jättää auton parkkiin milloin mihinkin.

En ole koskaan ymmärtänyt tuota "saa ajaa ilman turvavyötä".

Mikä ihailun tai tavoittelun aihe tuollainen on?

Vähän sama kuin "saa hypätä lentokoneesta ilman laskuvarjoa".

Jos ei vyötä käytä ja tulee kolari, vaikka pienestäkin nopeudesta, niin jonkinasteinen vamma, hyvin usein aivoihin, on seurauksena. Ja henkikin saattaa lähteä jo 50km/h nopeudessa.

Mulla on ollut ajokortti jo muutaman vuosikymmenen, ja olen koittanut joskus ajella ilman vyötä; siinä ei ole mitään hienoa kun ei vauhdissa meinaa mutkissa edes penkillä pysyä.

Mutta olisko sitten niin että noi "hienoa, saa ajaa ilman vyötä" on jotain pappa-ajelijoita, nopeutta enintään 20 km/h niin pysyy myös penkillä?

Valottakaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En ole koskaan ymmärtänyt tuota "saa ajaa ilman turvavyötä".

Mikä ihailun tai tavoittelun aihe tuollainen on?

Vähän sama kuin "saa hypätä lentokoneesta ilman laskuvarjoa".

Jos ei vyötä käytä ja tulee kolari, vaikka pienestäkin nopeudesta, niin jonkinasteinen vamma, hyvin usein aivoihin, on seurauksena. Ja henkikin saattaa lähteä jo 50km/h nopeudessa.

Mulla on ollut ajokortti jo muutaman vuosikymmenen, ja olen koittanut joskus ajella ilman vyötä; siinä ei ole mitään hienoa kun ei vauhdissa meinaa mutkissa edes penkillä pysyä.

Mutta olisko sitten niin että noi "hienoa, saa ajaa ilman vyötä" on jotain pappa-ajelijoita, nopeutta enintään 20 km/h niin pysyy myös penkillä?

Valottakaa.

Jaa-a. Ei sitä Ollin päänsisälle pääse vaan monilla autoilu striimillä kuvannut itseään ajaessa ja turvavyö ei ole ollut kiinnitettynä. Sitähän tuolla viittauksella haettii.

• Klaus on sanoisinko kerjäläisten mestari.

On tosin lopettanut löpinänsä pyramidihuijauksista ja siitä kuinka mainoksia klikkaamalla tienaa muutaman tonnin kuukaudessa jahka ensin lähettää hänelle RAHAA, RAHAA, RAHAA.....

Nyt on keskittynyt lähinnä suoraan kerjäämiseen ja pyyntöihin että jengi katsoisi lähetyksiensä videoita.

Mies joka kertomansa mukaan on Suomen taitavin, pätevin ja osaavin kaikissa asioissa konttaa nyt polvillaan edessämme saadakseen aamuisen riisikuppinsa.
      Noin pätevä äijä olisi saanut kerättyä mahtiomaisuuden mutta joku siinä on mättänyt koska on joutunut lähtemään maanpakoon.

Helluntalaisuus kieltää jyrkästi avion ulkopuoliset suhteet mutta nyt on tankkimaisen akkansa kanssa yhdessä ja tirkistelee tämän teinityttöä.
      On siinä usko koetuksella sano.

• Anonyymi

Raamatussa taidettiin sanoa että "tunnette heidät teoistaan", eli Klaus sitten teoillaan osoittaa ettei itseasiassa ole Uskovainen.

Helvetti kutsuu jos ei tee parannusta, oma valintansa.

• Anonyymi

Minun käy sääliksi Klasun lapsia ja sukulaisia Suomessa kun Klasu on alentunut näin kerjäämään. Sukulaisia varmasti hävettää ja rankasti, kun onhan Klasu ainakin omien sanojensa mukaan varakkaasta yrittäjä perheestä Vaasasta ja itse ollut yrittäjänä ja esim. Motonetin johtajana Vaasassa. Joku Vaasan seudulta joka tuntee Klasun voisi kertoa, että onko tämän mukamas pastorin jutuissa mitään perää, vai onko kaikki tarinansa vain sepitettyjä?

• Anonyymi kirjoitti:

Minun käy sääliksi Klasun lapsia ja sukulaisia Suomessa kun Klasu on alentunut näin kerjäämään. Sukulaisia varmasti hävettää ja rankasti, kun onhan Klasu ainakin omien sanojensa mukaan varakkaasta yrittäjä perheestä Vaasasta ja itse ollut yrittäjänä ja esim. Motonetin johtajana Vaasassa. Joku Vaasan seudulta joka tuntee Klasun voisi kertoa, että onko tämän mukamas pastorin jutuissa mitään perää, vai onko kaikki tarinansa vain sepitettyjä?

Tämä Klasu on parantumaton valehtelija aivan kaikessa, liioittelee saavutuksiaan joka on valehtelua.
        Totta on se että on ollut mukana monessa mutta kaikessa on kussut kumppaneitaan silmään. Siksi on nyt maanpaossa kerjäämässä heluntailaisilta uskon veljiltään- ja sisariltaan ropoja päivittäiseen riisikippoonsa.

Vai että olisi ollut Motonetin johtajana? Paskapuhetta; se on perheyritys johon ulkopuolisia huijareita ei taatusti päästetä sähläämään.

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Tämä Klasu on parantumaton valehtelija aivan kaikessa, liioittelee saavutuksiaan joka on valehtelua.
        Totta on se että on ollut mukana monessa mutta kaikessa on kussut kumppaneitaan silmään. Siksi on nyt maanpaossa kerjäämässä heluntailaisilta uskon veljiltään- ja sisariltaan ropoja päivittäiseen riisikippoonsa.

Vai että olisi ollut Motonetin johtajana? Paskapuhetta; se on perheyritys johon ulkopuolisia huijareita ei taatusti päästetä sähläämään.

Nyt Klasu on menossa naimisiin thaiämmän kanssa.
        Sillä voi sitten betonoida sen että saa jatkoaikaa oleskeluunsa.

Nyt suomentaa paskamedian uutisia helluntailaisille ukoille ja akoille jotka lähettävät rahaa tälle maankuululle huijarille ja valehtelijalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nyt suomentaa paskamedian uutisia helluntailaisille ukoille ja akoille jotka lähettävät rahaa tälle maankuululle huijarille ja valehtelijalle.

Eikös tässä taannoin myös meidän Delfinemme julistanut että lähettää rahaa tuonne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites se sopii muka helluntailaisen Klausin oppiin että, asunut pitkään avoliitossa ja menee nyt naimisiin eronneena? Tässä sen näkee ettei se noissa Klaus ja Olly uskonnossa siis ei uskossa vaan uskonnossa josta on kyse heissä, ole niin justiinsa kunhan voi paskaa jauhaa ja leikkiä suurta julistajaa ja lahkon johtajaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mites se sopii muka helluntailaisen Klausin oppiin että, asunut pitkään avoliitossa ja menee nyt naimisiin eronneena? Tässä sen näkee ettei se noissa Klaus ja Olly uskonnossa siis ei uskossa vaan uskonnossa josta on kyse heissä, ole niin justiinsa kunhan voi paskaa jauhaa ja leikkiä suurta julistajaa ja lahkon johtajaa.

Synnin palkka on kuolema.

Helvetti kutsuu jos ei tee parannusta.

• Anonyymi kirjoitti:

Synnin palkka on kuolema.

Helvetti kutsuu jos ei tee parannusta.

Oliko se Niilo Ylivainio joka helluntailaisissa tapahtumissa kaateli mummuja ja pojat ottivat vastaan? Nyt Klaus yrittää kampittaa thaimaalaista akkaa, saas nähä saako edes sen kaadettua?
        Klaus on myös helluntailainen saarnaaja joka pitää sunnuntaisin umpihöhlän kaverinsa kanssa "raamattutunteja" joille kaikki muut kuin helluntailaiset nauravat makeasti eivätkä toista kertaa katso.

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Oliko se Niilo Ylivainio joka helluntailaisissa tapahtumissa kaateli mummuja ja pojat ottivat vastaan? Nyt Klaus yrittää kampittaa thaimaalaista akkaa, saas nähä saako edes sen kaadettua?
        Klaus on myös helluntailainen saarnaaja joka pitää sunnuntaisin umpihöhlän kaverinsa kanssa "raamattutunteja" joille kaikki muut kuin helluntailaiset nauravat makeasti eivätkä toista kertaa katso.

Voit lohduttaa itseäsi sillä että mikäli teistä kumpikaan ei tee parannusta tapaat Klasun Helvetissä.

Mukava ajatus?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voit lohduttaa itseäsi sillä että mikäli teistä kumpikaan ei tee parannusta tapaat Klasun Helvetissä.

Mukava ajatus?

Aika naurettavaa tuo Klasun ilmoittama löytö Jeesuksen luo.
        Voi jumalauta mitä tekopyhää paskaa..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Aika naurettavaa tuo Klasun ilmoittama löytö Jeesuksen luo.
        Voi jumalauta mitä tekopyhää paskaa..

"Ei jokainen joka sanoo minulle Herra Herra pääse Taivasten Valtakuntaan."

Niin se menee, sinne ei omalla ilmoituksella pääse!

• Anonyymi

Klasu on nyt mennyt naimisiin tankkimaisen thaikku akkansa kanssa. Myönsi youtube kanavallaan että etujen takia meni naimisiin. Luulenpa että se lösö akka ei ole Klasun peti kumppani vaan Klasu höylää sen tytärtä mutta joutuu siitä sitten maksamaan tämän vaimonsa koko suvulle.

• Anonyymi

Sointu Berg Klaus Bergin sukulainen?

• Anonyymi

On kait ja ainakin Klasu on kertonut youtubessa sdp kansanedustaja Kim Berg olevan hänen veljenpoika.

• Anonyymi

Tais ne Klaus Bergin pyramidihuijaus jutut mennä mönkään ku ei hän enää ole videoillaan tubessa niitä mainostanut. Muutenkin Klasun olemus on kuin nukkuneen rukous verrattuna aikaisempaan. Huolet painaa ihan selvästi mutta sitä saa mitä tilaa sanotaan.

• Anonyymi

Koska Klasu ei ollut itse pyramidin aloittaja, tai edes missään ylemmillä tasoilla, uskoisin että pojalta meni myös omat ja lainatut koska noissa pääsee tuotoille vain jos alapuolelle muodostuu isompi massa.

Jota ei koskaan päässyt tapahtumaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Koska Klasu ei ollut itse pyramidin aloittaja, tai edes missään ylemmillä tasoilla, uskoisin että pojalta meni myös omat ja lainatut koska noissa pääsee tuotoille vain jos alapuolelle muodostuu isompi massa.

Jota ei koskaan päässyt tapahtumaan.

Suomen viranomaiset ovat kiinnittäneet hra Bergiin huomiota koska hänestä on tehty rikosilmoituksia laittomasta rahankeräyksestä ja pyramidihuijauksista.
        Tiedä sitten johtavatko ne mihinkään mutta tarkkailun alla äijä on taatusti.

Jopa Nordea jäädytti hänen tilinsä ja siellä olevat vaatimattomat varat.
        Nordea oli pyytänyt selvityksiä rahaliikenteestään joihin Klasu ei ollut vastannut. Kiukutteli sitten siitä aikoinaan lähetyksissään toteamalla että:
        - Paska pankki......

• Anonyymi

Mutta eikös Klasu ollut Motonetin myymäläpäällikkö hetken aikaa. Olis hänellä joskus jopa silloinen ykstyisetsivän lupakin.

• Klasu kertoi että on satojen muiden toimiensa ohella ollut perheyritys Motonetin johtaja..
        Voi olla että tuo lausunto on nähtävillä vieläkin...?

• Anonyymi

Ihanaa kun Klasu on uskossa.
      Ikävää on se että huijaa rahaa tyhmiltä uskonveljiltään.

• Anonyymi

Ainoastaan uskovaiset ovat niin tyhmiä että lähettävät rahaa huijarisaarnaajalle.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ainoastaan uskovaiset ovat niin tyhmiä että lähettävät rahaa huijarisaarnaajalle.

Lähetin Klasulle juuri kolme tonnia.
        Se lupasi että saan nostaa nyt sitten satasen päivässä elämäni loppuun asti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähetin Klasulle juuri kolme tonnia.
        Se lupasi että saan nostaa nyt sitten satasen päivässä elämäni loppuun asti.

Älä ihmeessa tapa itseäsi sen takia että annoit rahaa huijarille.

• Anonyymi

Ällistyttää tuo Klasu kerjäämisellään.

Eihän sen ole pakko videoita tehdä, voi hyvin lopettaa sen koska vain!

Eikä missään ole sanottu, että videoiden katsojien on elätettävä joku thaikkuihin paennut ukkeli... hän on itse sinne paennut, eikä sen koommin ole uskaltanut Suomeen tulla edes omien lastensa luokse, mikä kyllä ihmetyttää.

Klasu saa eläkettä 450 € kuussa ja Thaimaassa keskipalkka on 170 €/kk. Opettajan palkka heillä on 420 €/kk, joten kyllä hän varmaan normaalia elämää voi elää sen eläkkeensä varassa.

Ihmetyttää se tyyli, millä Klasu komentaa katsojia ja syyllistää heitä kuin joku vankileirin päällikkö! Ei ihme, että hänen yritystoimintansa ei ole ollut kannattavaa, vaan niitä on mennyt nurin tuon tuosta!

Asenteesta se kaikki on kiinni ja Klasun ylimielinen asenne näkyy kommenteissa ja uutisten ”lukemisen” lomassa jatkuvasti: jokainen klasua arvosteleva on tyhmä ja joutaa mennä sinne missä pippuri kasvaa. Tosin Klasu käyttää tuossakin kohtaa karskimpaa kieltä, vaikka on ”voideltu pastori”!

Älkää rahoittako Klasun dynastiaa Thaimaassa. Hänellä on hyvät tulot sikäläisen mittapuun mukaan, joten hänen pitää oppia elämään suu säkkiä myöten!

Eniten ihmetyttää, että hän, kaiken osaava ja kaikkea maan ja taivaan välillä tehnyt, hän alentuu kerjäämään 50 -senttisiä edes...

Voiko vaasalaiset uskoa, että Vaasan rikkaimpiin kuuluvan suvun edustaja elää thaikuissa ja kerjää rahaa suomalaisilta ?

• No olipas hieno kirjoitus josta kiitokset....

• Anonyymi

Miksi miehen tarvitsee kerjätä 50 pennisiä kun noi hänen hämärät nettisijoitus bisnekset tuottaa puheidensa mukaan suuria summia?

• Anonyymi kirjoitti:

Miksi miehen tarvitsee kerjätä 50 pennisiä kun noi hänen hämärät nettisijoitus bisnekset tuottaa puheidensa mukaan suuria summia?

Klasu nostaa sata euroa päivässä muiden sijoituksiensa lisäksi.
        Sen summan hän lupaa kaikille kolmen tonnin sijoittaneille.

Veikkaan että näin tekeekin viikon-pari kunnes ilmoittaa että sijoitusyhtiö teki yllättäen konkurssin eikä hän sille mitään voinut ja hänenkin rahansa menivät.

On siinä meillä huijari jonka toiminta ei olisi mahdollista jos toimisi Suomesta käsin.

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Klasu nostaa sata euroa päivässä muiden sijoituksiensa lisäksi.
        Sen summan hän lupaa kaikille kolmen tonnin sijoittaneille.

Veikkaan että näin tekeekin viikon-pari kunnes ilmoittaa että sijoitusyhtiö teki yllättäen konkurssin eikä hän sille mitään voinut ja hänenkin rahansa menivät.

On siinä meillä huijari jonka toiminta ei olisi mahdollista jos toimisi Suomesta käsin.

On siinä röyhkeä äijä, ja vielä naureskelee omahyväisenä näissä lähetyksissään, tietäen että huijaa ihmisiltä rahat. Suomessa moinen limanuljaska olisi jo muilutettu aikapäiviä sitten.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On siinä röyhkeä äijä, ja vielä naureskelee omahyväisenä näissä lähetyksissään, tietäen että huijaa ihmisiltä rahat. Suomessa moinen limanuljaska olisi jo muilutettu aikapäiviä sitten.

Kyllähän Pohjanmaan pojat jo muilutusta tuolle limanuljaskalle yrittivätkin ja siksi toi maanpakoon lähtikin.

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

No olipas hieno kirjoitus josta kiitokset....

Sinun kirjoitustesi innoittamana päätin kantaa korteni kekoon ;))

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On se Klasu kyllä niin oksettava kerjäläinen, joka komentelee ja kiristää kerjättäviään: ei tule aamuvarttia, jollette anna rahaa, tai pyöritä mainoksia monelta koneelta! Yöööööökkkk...

• Anonyymi

Klasu tekee vain hyväntekeväisyyttä jakamalla rahaa uskonveljilleen. Jumalan mies kun on.

• Olinkin jo unohtanut koko ukkelin olemassa olon. Mitä tuota seuraamaan koska olen bannattu sivustoltaan..?

Vaatimaton avaukseni on kuitenkin kerännyt jo 2000 lukukertaa.....

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Olinkin jo unohtanut koko ukkelin olemassa olon. Mitä tuota seuraamaan koska olen bannattu sivustoltaan..?

Vaatimaton avaukseni on kuitenkin kerännyt jo 2000 lukukertaa.....

Ihan aiheellinen avaus tästä uskovaisteeskentelijästä, joka yrittää saada sillä taloudellista hyötyä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ihan aiheellinen avaus tästä uskovaisteeskentelijästä, joka yrittää saada sillä taloudellista hyötyä.

Vieläkö Klasu jollain kanavalla esiintyy....?

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Eikös sun pitänyt unohtaa Klasut?

• Anonyymi
        ViktorAtaman kirjoitti:

Kyllä esiintyy...tunnin lähetyksiä näkyy tekevän edelleen ja ruudun alareunassa pyörii rahankerjuu koko ajan...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä esiintyy...tunnin lähetyksiä näkyy tekevän edelleen ja ruudun alareunassa pyörii rahankerjuu koko ajan...

Viki se jaksaa mainostaa kaverinsa videoita.

Ei meitä kiinnosta, eikä me katsota.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      9
      1812
    2. Jännitän sinua J mies

Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.
      Ikävä
      118
      1176
    3. Toivotko, että

hän tulisi juttelemaan sinulle, vai lähestytkö mieluummin itse?
      Ikävä
      89
      1175
    4. Kuinka kauan kesti että ihastuit

Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi
      Ikävä
      51
      973
    5. Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa

"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli
      Maailman menoa
      225
      911
    6. Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti

Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk
      Ikävä
      63
      884
    7. Tunneälyä testaamaan!

Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/125
      Lesbot
      3
      756
    8. Vaikutat tosi mielenkiintoiselta ja

paksulta. 😂 m - n
      Ikävä
      81
      753
    9. solmussa solmussa

Tilanne solmussa. Umpisommussa🫢
      Ikävä
      35
      699
    10. Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?

En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?
      Ikävä
      42
      653
    Aihe