Meillä on nyt Suomessa se monen niin hinkuama ”etelän loma”. Silmät kiinni ja pasaatituuliin. Kuvitelkaa miten Kreikka on tullut pihaanne. Ainahan voitte maalata ja rapata puutarhan pintaa valkoiseksi, zirtaki soimaan ja tzatsikit salaattiin. Kyllä vetää pohjoisen ihmisen suuta hymyyn! Kiitos!
Olkaa kiitollisia
57
72
Vastaukset
- Anonyymi
Mä olen muutenkin kiitollinen pienestä asioista. Terveys (no se on iso juttu) se on tärkein, mutta muuten auringonnousu ja -lasku tavallisine arkipäivineen ovat aina ihmetyksen aihe. Meille on annettu tänne niin paljon. Se pitää vain nähdä ja olla olemiseensa tyytyväinen. Ja muistaa kiittää.
- Anonyymi
Kovin on nihkeän nahkeaa. Olis voinut jäädä asumaan kaupan kylmäaltaan viereen. Tai sinne hernepussien sekaan. 😅👵
- Anonyymi
mummelit ovat kertoneet, että he käyvät siellä kesäisin ihan oikeasti viilentymässä. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mummelit ovat kertoneet, että he käyvät siellä kesäisin ihan oikeasti viilentymässä. :)
Ottaisikohan lähikaupan tarmokas kauppias mummelin yöksi siihen puljuunsa? Lupaisin järjestellä hernepussit uudestaan heti aamutuimaan. 😁👵
- Anonyymi
Ei muuta kuin lisää hiilidioksidia ilmaan, niin kohta kasvaa appelsiinipuut ja Itämeri on kohta sellaista velliä, että sen päällä voi kävellä. Kivaa.
- Anonyymi
Tai ainakin hiihtää.
- Anonyymi
Eikö niin että itse et omista autoa, et tee tuottavaa työtä, elät tulonsiirroilla ja asut kaupunki kerrostaloyksiössä?
- Anonyymi
Minä uin joessa, joten sinilevää ei ainakaan taida tälle rannalle kertyä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä uin joessa, joten sinilevää ei ainakaan taida tälle rannalle kertyä.
Joet on yhteydessä meriin, höpsö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joet on yhteydessä meriin, höpsö.
Joessa on kovempi virtaus, pöpsö.
- Anonyymi
voi sähköisku senttään niiin todfellas joo dxsalsamsn idku boi olls bsstsllinrn hsh.
- Anonyymi
On taloudellinen vaihtoehto, kun istun pihalla lämpimällä ilmalla, ja kuvittelen olevani etelänmatkalla.
-Likinäkörillitäti- Anonyymi
No niinpä. Edullinen keissi.
- Anonyymi
Ilmastonmuutos on ainoastaan suomalaisen miesautoilijan syytä.
- Anonyymi
Kunnon uhriutuja siinä, oikein lumihiutaleiden iskä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunnon uhriutuja siinä, oikein lumihiutaleiden iskä.
*tyrskis* 😂
- Anonyymi
Ja maaseudulla asuvan, tuottavaa työtä tekevän, yksityisautoilevan heteromiehen syytä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
*tyrskis* 😂
Nyt olis hyvä keli järjestää elokapina. Suoraan pride-kulkueesta tielle istumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt olis hyvä keli järjestää elokapina. Suoraan pride-kulkueesta tielle istumaan.
Kyllä nyt persumiestä ahistaa, kun on prideä, elokapinaa ja raiskauslakiakin uudistettiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nyt persumiestä ahistaa, kun on prideä, elokapinaa ja raiskauslakiakin uudistettiin.
Persuttelijan lempiajat, kun oman puolen anarkia on taas esillä. Nyt tarkenee istua tiellä ja syyttää konservatiiveja kaikesta, mutta talvella ollaan hiljaa ja kiinnostaa taas se hiilellä lämmitetty yksiö.🤣
- Anonyymi
on vsrmsankin vssrsallinen joku sdlaman isku päähänkin ;D
- Anonyymi
Joo on tullut sen tapainen kuvainnollisesti näköjään, on kyllä aika kuuma ulkona.
- Anonyymi
hyvä kysymys tyttösille: miller tuntuu jod ukkosmyeskyn salama iskee päähäsi
- Anonyymi
Eipä nuo etelänlomat ole tähänkään asti kiinnostaneet, saati nyt. Max 25 tälläiselle luolassa asustelevalle olmille
Etelänmatka Suomessa on mahdotonta. Jäyhä kansa ei syty spontaaniin iloitteluun.
Etelässä, suomalaisten suosimat "suomikapakat" ovat alkoholistien keitaita. Siellä suomalainen viettää koko lomansa vältellen kontaktia ulkomaalaisten kanssa.- Anonyymi
Mitä tarkoitat spontaanilla iloittelulla? Meinaan, että jonkin verran olen maailmaa kiertänyt, ei oikeastaan missään alkuperäisväestö kovin iloittele, spontaanisti ainakaan.
Sen kyllä olen pannut merkille, että juopoimmat suomalaiset lähtevät ulkomaillekin vain juomaan. Mutta kaikki suomalaiset eivät sentään onneksi ole juoppoja.
Ulkomaalaisetkin juopottelevat ja vetävät kaikenlaista muutakin kamaa. Olen muutaman kerran eksynyt espanjakapakkaan ja "yökerhoon". Ei yhden yhtäkään suomalaista paitsi minä ja kaverini. En viihtynyt.
- Sheena Anonyymi kirjoitti:
Mitä tarkoitat spontaanilla iloittelulla? Meinaan, että jonkin verran olen maailmaa kiertänyt, ei oikeastaan missään alkuperäisväestö kovin iloittele, spontaanisti ainakaan.
Sen kyllä olen pannut merkille, että juopoimmat suomalaiset lähtevät ulkomaillekin vain juomaan. Mutta kaikki suomalaiset eivät sentään onneksi ole juoppoja.
Ulkomaalaisetkin juopottelevat ja vetävät kaikenlaista muutakin kamaa. Olen muutaman kerran eksynyt espanjakapakkaan ja "yökerhoon". Ei yhden yhtäkään suomalaista paitsi minä ja kaverini. En viihtynyt.
- SheenaMaailmaa kiertäessä minunkin mielikuvat ovat syntyneet.
Spontaani iloittelu on jotain sellaista joka rikkoo rajoja. Toki Euroopaassa on myös varautuneita ihmisiä, mutta yleisesti ottaen ihmisiä on siellä helpompi lähestyä.
Etelänmatkoilla seurustelin hyvin vähän suomalaisten kanssa.- Anonyymi
Carl-Gustaf kirjoitti:
Maailmaa kiertäessä minunkin mielikuvat ovat syntyneet.
Spontaani iloittelu on jotain sellaista joka rikkoo rajoja. Toki Euroopaassa on myös varautuneita ihmisiä, mutta yleisesti ottaen ihmisiä on siellä helpompi lähestyä.
Etelänmatkoilla seurustelin hyvin vähän suomalaisten kanssa.Oletko nähnyt Kuuban? Havannan?
Brasilian? Rion karnevaalit? Anonyymi kirjoitti:
Oletko nähnyt Kuuban? Havannan?
Brasilian? Rion karnevaalit?En ole käynyt ja enkä halua mennä, liian levotonta.
Mutta eurooppalaisiin varrattuna suomalaiset erottuvat joukosta.
Ei se ero ole kovinkaan suuri ja tuntuu että nuorien kohdalla eroa ei enää ole.- Anonyymi
Carl-Gustaf kirjoitti:
En ole käynyt ja enkä halua mennä, liian levotonta.
Mutta eurooppalaisiin varrattuna suomalaiset erottuvat joukosta.
Ei se ero ole kovinkaan suuri ja tuntuu että nuorien kohdalla eroa ei enää ole.Kyllä me osataan spontaanisti iloita ja ihan hyvällä tavalla täälläkin! Kun yksi innostuu tanssimaan, tulevat loputkin.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä me osataan spontaanisti iloita ja ihan hyvällä tavalla täälläkin! Kun yksi innostuu tanssimaan, tulevat loputkin.
Se on mukava kuulla. Itse olen tavannut Suomessa liikaa mörköjä.
- Anonyymi
Päivä on yhtä siestaa, kun pysyy sisätiloissa verhot visusti ikkunoiden peittona. Illalla lähdetään vasta ulos ja muille asioille.
Suomessa on kivaa. En viitsi mennä lentsikalla etelään. Korkeintaan linjapiilillä saaristoon.
- Anonyymi
Loma alkoi just sopivasti. Helteestä otetaan kaikki ilo irti. Ei harmita yhtään toisten ulkomaanmatkat. Kyllä nyt tarkenee.
- Anonyymi
Loma alkoi ja kamalista helteistä ei oteta mitään irti. Ilmalämpöpumpun viilennyksessä sisällä 20 asteessa menee päivä ja vasta klo 22 uistelemaan kuhaa. Kukaan normaali tuossa pätsissä voi olla.
- Anonyymi
eei varmaankaan voi ollsa kobin ärsttä'bä jods mie4hrllä hikks eli hik ulee joskus
- Anonyymi
Talvella taas palelee, nyt hikoillaan kiitollisesti.
- Sheena- Anonyymi
Laiskojen ja tulonsiirtopummien kelit. Itselläni alkoi kesäloma enkä ilmalämpöpumpun alta nokkaani ulos laita näillä tappohelteillä.
- Anonyymi
vähän kuin lasten taute4ja joku hikka mutta no HIK
Muistatte vielä sen kylmän kesän 2017, kun ei saanu akkuja täyteen. Jo joulukuussa oli virta täysin loppu. Onneksi oli pekkasia käyttämättä ja pääsin käymään Barcelonassa. Ei sieläkään mitään erityisen lämmintä ollut, mutta se valo oli aivan uskomatonta. Ja sitten jaksettiin sekin talvi. Että just sen raskaan talven takia tarvitaan näitä lämpimiäkin päiviä.
- Anonyymi
Kyllä en Kreikkaan haluaisi, en edes käymään.
- Anonyymi
Miksi? Etkö edes Santorinille? Katsos nyt kuitenkin kuvia sieltä 😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi? Etkö edes Santorinille? Katsos nyt kuitenkin kuvia sieltä 😏
Aika kolkon näköistä kylää siellä. "Santorini nature" haku antoi jo vähän parempaa kuva-aineistoa mutta ei mitään rantakoivikon veroista kuitenkaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika kolkon näköistä kylää siellä. "Santorini nature" haku antoi jo vähän parempaa kuva-aineistoa mutta ei mitään rantakoivikon veroista kuitenkaan.
Kolkon!? Katso sitä merta ja maiseman muotoa ja värejä! Höpsö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voithan ottaa vastan mukaan Suomi-ikävää lieventämään :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voithan ottaa vastan mukaan Suomi-ikävää lieventämään :D
Se on vihta. Ei ole kivikalliot ja täyteen ahdetut kylät kovin häävejä. Varmaan siellä katsellaan kuvia Suomesta ja haikaillaan että tuonne kun pääsisi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on vihta. Ei ole kivikalliot ja täyteen ahdetut kylät kovin häävejä. Varmaan siellä katsellaan kuvia Suomesta ja haikaillaan että tuonne kun pääsisi.
Haha hassu :D
- Anonyymi
Tämä niin hyvä👏👏👏 näin se on! Caramba! Mihkään ulkomaille nyt tarvitse lähteä
- Anonyymi
Nyt ladataan valoa ja lämpöä pitkän talven varalle. :)
Kyllä tämä kesä auttaa jaksamaan sen karmean pitkän ja pimeän kylmän ajan yli taas! - Anonyymi
Mihinkään ei voi lähteä koska korona levii
- Anonyymi
No kun just nyt ei tarvii. Se olikin pointti :)
Ja hyttysiä perkuleesti mitkä nakertaa jatkuvasti jostain.
- Anonyymi
No en nauti näistä tappohelteistä. Eipä tässä voi kuin istua ilmastointilaitteen vieressä ja runkata. Toisaalta sitä muutenkaan naista saisi joten aivan sama.
KilttiMies89- Anonyymi
Sitä ilmastointilaitettako sinä katselet ja…
Jaa no.
- Anonyymi
Minun ei tarvitse avata verhoja ollenkaan katsoessani lämpötilaa ulkoa, painan vain nappia. mutta mitä voisin suosittaa ravinnoksi helteellä.
Granny Smith -kirpeät omenat, TUC-suolakeksit koska suola on aivan yhtä tärkeä kuin vesi ja niiin. - Anonyymi
Minä voisin kyllä kuvitella asuvani amerikkalaisten luona jossain Nevadassa tai Arionassa..
https://www.youtube.com/watch?v=fe3Z2-hu3KY
desert plains: https://www.youtube.com/watch?v=b5IKqUN4KWc - Anonyymi
Marketissa ei ollut fetaa siivuina, palasina kylläkin.....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .603365Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472941Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242789Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541867- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971040Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26860- 45859
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että104854