Saako vielä jostakin tietää onko lääkäri Vakuutuslääkäri . Ennen oliko Hymy lehdessä lista . Nyt en ole osannut löytää tietoa mistään ? auttakaa joku ..
Voisko joku ystävällinen kertoa !
6
117
Vastaukset
- Anonyymi
Jos etsit nimiluetteloa vakuutusyhtiössä toimivista lääkäreistä, niin sitä tuskin on. Siinä olisi aika kova ylläpitäminen kun henkilöitä vaihtuu koko ajan.
Sosiaali- ja terveysministeriö määrittää asian näin:
Vakuutuslääkäri on sosiaalivakuutuslaitoksessa tai vakuutusyhtiössä työskentelevä lääketieteen asiantuntija.
Eli jos lääkäri ei ole työssä vakuutusyhtiössä tai -laitoksessa, hän ei ole vakuutuslääkäri.
Tässä koko linkki.
https://stm.fi/vakuutuslaakarit- Anonyymi
Onko tässä jotain muutettu Karpon ajoista ! Eli sekavampi väistely soppa ehkä ?
- Anonyymi
Miksi pitäisi tietää, että onko lääkäri suorittanut vakuutuslääketieteen erityispätevyyden tai työskenteleekö sivutoimisesti vakuutusyhtiön asiantuntijana?
- Anonyymi
Tietysti aloittaja tahtoo tietää ettei mene arvioituttamaan invaliiditeettiaan vakuutus yhtiöihin kytköksissä olevalle lääkärille ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tietysti aloittaja tahtoo tietää ettei mene arvioituttamaan invaliiditeettiaan vakuutus yhtiöihin kytköksissä olevalle lääkärille ?
Tottakai tuo gollegiaalinen verkosto suojelee toisiaan . Kuuluu lääkäri opiskelun alkupäiviin toistensa suojelu . Lääkärivalat on vedetty pöntöstä alas . Heti kun oma lääkärit saivat poistettua !
- Anonyymi
Tietää onko liippi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211871
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1441788Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671392Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511336
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065