Väsyttää surettaa

Anonyymi

uuvuttaa ja sattuu😭 en mitenkään jaksa, en vaan jaksa. Mikset sä voi välittää musta? Mä odotan nyt vaan että tämä menee ohi ja kokonaan pois, haluan täydellisen välinpitämättömyyden sua kohtaan.

Tee

23

1361

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä kenelle sinä kirjoitat, mutta sinun on ymmärretävä se ettei ketään voi pakottaa välittämään kenestäkään sellaisesta, josta joku ei pidä. Se on mahdoton yhtälö.

      • Anonyymi

        Miksi sinä vastaat näihin trollauksiin näin, eli miksi sulla on tuo sama iskulause aina käytössä mitä viljelet monen provon yhteydessä? Eli tarkemmin kysyen, mistä olet saanut ajatuksesi päähäsi ja mitä saat tästä touhusta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä vastaat näihin trollauksiin näin, eli miksi sulla on tuo sama iskulause aina käytössä mitä viljelet monen provon yhteydessä? Eli tarkemmin kysyen, mistä olet saanut ajatuksesi päähäsi ja mitä saat tästä touhusta?

        Varmuuden vuoksi, kirjoitetaan vielä kerran mitä ilmiö provo tarkoittaa, se on käytännössä esimerkiksi sellaista kerrontaa/tarinallisuutta tai tapaa kertoa asioita tai tuottaa tarinallisuutta mikä ei pidä paikkaansa tai ole totta esimerkiksi ei ole sitä mitä annetaan ymmärtää. Etunimen ensimmäinen kirjain on esimerkiksi aika ohut tarinalanka, mutta saattaa joissain tapauksissa riittää…vähän on surkeaa jos näin on, mutta näillä mennään näköjään.


    • Anonyymi

      Särkynyt sydän on aina ikävä asia. :( Itsekin olen joutunut pettymään useampaankin otteeseen. Olen aina selvinnyt eteenpäin tajuamalla sen, että on sitä parempi mitä aiemmin tilanne käy ilmi. Tällöin itseään ei kiduta pitempään ja myöskään kumpikaan osapuoli ei olisi onnellinen ollessaan yhdessä, jos tunne ei ole yhtä vahva. Varmasti vielä törmäät johonkin mukavaan henkilöön kun sitä vahiten osaat odottaa!

    • Anonyymi

      Ketä siellä kaipaillaan? Mitä sinun ja kaivattusi yhteydelle on käynyt?

      • Anonyymi

        No Mm täällä kaipaillaan. Jonkunnäkönen yhteys on, joku välitila menossa, odotusta, jotain.. jännittää niin paljon. Säröjä kai korjaantuu tässä.. en tiedä. Kärsivällisyys tasan nolla mutta jarru on päällä, kai sen sit kuuluu mennä niin? Nyt just olen niin sykkyrällä onnesta ja jännityksestä että huh huh. Päivä kerrallas, oli lopputulema mikä hyvänsä.

        T


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No Mm täällä kaipaillaan. Jonkunnäkönen yhteys on, joku välitila menossa, odotusta, jotain.. jännittää niin paljon. Säröjä kai korjaantuu tässä.. en tiedä. Kärsivällisyys tasan nolla mutta jarru on päällä, kai sen sit kuuluu mennä niin? Nyt just olen niin sykkyrällä onnesta ja jännityksestä että huh huh. Päivä kerrallas, oli lopputulema mikä hyvänsä.

        T

        Onko Jarru päällä kärsivällisyyden takia vai kärsivällisyys lopussa jarrun takia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No Mm täällä kaipaillaan. Jonkunnäkönen yhteys on, joku välitila menossa, odotusta, jotain.. jännittää niin paljon. Säröjä kai korjaantuu tässä.. en tiedä. Kärsivällisyys tasan nolla mutta jarru on päällä, kai sen sit kuuluu mennä niin? Nyt just olen niin sykkyrällä onnesta ja jännityksestä että huh huh. Päivä kerrallas, oli lopputulema mikä hyvänsä.

        T

        Reisille tulee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Reisille tulee

        Ellei kerkii nukahtaa ennen sitä?


    • Anonyymi

      Miksi sinussa ei voi olla sen verra aikuisuutta että ilmottasit suoraan että haluut välipitämättömyyttä tavotella. Tosi raskssta toiselle ihmetellä et miksi en muutaman sana vastauksia eikä mitään pääsyä enää henkisesti lähelle 😔🤨

      • Anonyymi

        Kuules, kun ei mun tarvitse ilmoitella yhtään mihinkään mitään, kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta. Aivan sama rakastanko mä sydän tulessa, vihaan tai olen täysin välinpitämätön niin sitä ei kiinnosta, se mitään ihmettele, on käynyt selväks. Kohti välinpitämättömyyttä tässä ollaan matkalla, en mä koko ikääni aio roikkua ja odottaa.

        T


    • Anonyymi

      No, mitäpä jos suoraan kysyisit häneltä itseltään IRL?

      • Anonyymi

        Hyvä neuvo. 👍


      • Anonyymi

        En mä pysty enää mihinkään ja en mä ala väkisin yrittämään enkä kerjäämään, sen verran mulla on itsekunnioitusta vielä jäljellä kuitenkin. Antaa olla.

        T


    • Anonyymi

      Heh ja voi voi. On todellakin annettu olla. On sitä joskus ollut tuskanen olla. Ei olla vieläkään välinpitämättömyydessä ihan kokonaan mutta..
      No mutta joka tapauksessa kuumaa tulevaa kesää mulle sulle ja kaikille!🌞🔥☺️

      T

    • Anonyymi

      Se, että elät unelmien elämää, on, kaikki kaikessa, 🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳🥳

    • Anonyymi

      Välitän liikaakin mut tää tilanne on mikä on.🔥😍👩

      • Anonyymi

        Mitä toi liekki tarkoittaa?


    • Anonyymi

      No jos oikea Tarja oot niin nähdään, mut ei mitään kolmio draamaa sitten. Se ei aiheuta mussa kun ahdistusta sitä ihmistä kohtaan. Ja en varmasti tapaa vaikka olis mahdollista. Koska se ei siitä enää katoa se ahdistus. Laitat vaan tunnisteen että tiedän sut, ja tiedät mun oikean nimenkin

      • Anonyymi

        Vahvat on sykoosit ätmillä että ihan oikea nimi tiedetään. Kuvitteletko sä tuulihattu että joku daami kirjoittelee sinulle joillain ns koodinimillä voi jee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vahvat on sykoosit ätmillä että ihan oikea nimi tiedetään. Kuvitteletko sä tuulihattu että joku daami kirjoittelee sinulle joillain ns koodinimillä voi jee

        Ja saati että kuvitteleeko joku tuulihattu, että tää aloittaja ois joku muu ku ätmi itse🤭


    • Anonyymi

      Mä oon sen verta itseriittoinen ettei mua haittaa tai satu, sori ätmit ja muut

      • Anonyymi

        Kyllä onkin vuosien varrella paskaa kaadettu ja se kiinnostaa ku kiertotalous👌


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4995
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1491
    7. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    8. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1247
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe