Raikas komea kesäilta ja......

Anonyymi

Kyl on komea ja raikas kesäilta, ketään ei missään.
Mitä ihmiset oikeen tuumaa, miksi ihmiset ei nauti hienosta kesäillasta, vaan istuvat sisällä ovet ja ikkuna kiinni.
Etelän lomakohteissa, joihin suomalaiset lentää lomailemaan, niin lomalta palattuaan ihmiset kehuu, kun siellä istuskellaan pihoilla ja kaupungilla myöhään yöllä.
Päivällä ihmsiä kyllä näkyy liikkeellä, vaikka päivällä on yhtä tuskaa olla ulkona ja liikkua, illalla on paljon mukavampaa olla ulkona, kun ei ole tuskastuttavan kuuma.
Naapuri piti koko päivän ulko-ovea auki ja klo 18 jälkeen veti ulko-oven kiinni.
Vähän on vääränlainen jäähdytys systeemi naapurilla, jos kuuminpaan aikaan pitää oveja auki ja sitten, kun ilma viilenee ulkona, niin sulkee ovat, pitäisi olla juuri toisinpäin.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Entä jos se naapuri halusinkin lämmittää? Itsellä on ihan aidosti sisällä vielä vähän turhankin kylmä.

    • On vaan hyttysiä ainakin tässä meidän pihalla nyt liikaa. Muuten on hieno ilta tai yö istua ulkona.

    • Anonyymi

      Keskusta oli melkein autio. Ei ihmisiä missään. Ei rannallakaan ollut kun muutama lapsi. Viettääkö ihmiset kotona sisällä kesää. No ei kai yksinäiset nyt jaksa mitään tehdä koska ei ole iloa elämässä eikä yksin sitä viitsi mihinkään lähteä.

      • Näin se meinaa vähän olla. Yksin on tylsää mennä esim rannalle. Sinne kököttämään kuin tatti.


      • PalstaPrinssi kirjoitti:

        Näin se meinaa vähän olla. Yksin on tylsää mennä esim rannalle. Sinne kököttämään kuin tatti.

        No eiks kotona sitten oo tylsää. Nyt kannattaa mennä ulos, kun on kerrankin lämmin. Ja toinen asia, kun yksin elävät näyttää aina olevan kylmissään. Niin nyt ei tarvi olla.


      • JeroP kirjoitti:

        No eiks kotona sitten oo tylsää. Nyt kannattaa mennä ulos, kun on kerrankin lämmin. Ja toinen asia, kun yksin elävät näyttää aina olevan kylmissään. Niin nyt ei tarvi olla.

        Kotona on tietokone ja jääkaappi (tosin tyhjä tällä hetkellä)... Musaa, leffoja... etc. Vaikka olet oikeassa. Kesä on lyhyt ja nopeasti ohi. Pitäisi tietysti osata naattia, vaikka sitten yksin.


      • Anonyymi

        Ihmiset on nukkumassa, menevät kauniina kesäiltana nukkumaan klo 22, kun tuovat valittaen esiin, ettei klo 22 jälkeen saa meluta, kuten leikata ruohoa.
        Varsinkin juhannuksena valittivat, kun joku leikkasi nurmikkoa ja pilasi heidän juhannus illan,
        Eivät muina kesäiltoina nauti kesäöistä, kuin vain juhannuksena.
        Nämä valittajat leikkaa yleensä nurmikkoa päivällä kuumimpaan aikaan ja manaavat itsekseen, kun on liian kuuma leikata nurmikkoa, muka ei muulloin voi leikata, kuin päivän kuumimpaan aikaan.
        Leikkasin illalla klo 21 jälkeen nurmikkoa, kun lämpötila oli 22 astetta, oli paljon vilposampaa, kuin olisi ollut päivällä, kun oli 31 varjossa.


    • Anonyymi

      Olin ulkona koko yön ja tuijotin vaaleanpunaisia yöpilviä. Tänään sitten hoidetaan itikan puremia :)

      • Anonyymi

        Minäkin tuijotin kaunista iltaruskoa lähes aamuun. :) 👵


    • Anonyymi

      Lapset pitää kesälläkin pistää ajoissa nukkumaan. Eikä niitä sen jälkeen voi yksikseen jättää. Aika tylsää omaan makuuni olisi vain tuossa kotipihalla istuskella. Kävelylle voisi toki mennäkin, mutta kun tosiaan nuo lapsoset.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anna vielä vähän vihreää valoa

      Teen sitten siirtoni, nainen. Tiedän, että olet jo varovaisesti yrittänyt lähestyä, mutta siitä on jo aikaa. Jos tunnet
      Ikävä
      28
      1718
    2. Syksyinen aamuketju suden

      Hyvää huomenta ja kaunista syyspäivää. 🌞🍁🍂☕
      Ikävä
      227
      1150
    3. Triatleetti osti Levin

      Mun Lappi on tosiasia.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      178
      768
    4. Koulu kielsi therianit - "tunneilla kontataan ja nau'utaan"

      Oululainen koulu on kieltänyt eläin- ja rooliasujen käytön koulussa. Hyvä homma, sillä koulussa keskitytään muihin asioi
      Maailman menoa
      100
      749
    5. Onhan se myönnettävä

      Että alkaa jo vähän puuduttamaan tämä. Aion silti ottaa tästä kaiken irti viimeisiä rippeitä myöden. Olenpa sitten suju
      Ikävä
      51
      740
    6. Astuin tuntemattomaan

      kun sinut tapasin, sieluni valo. Niin olen paljaaksi riisuttu kuin syksyiset puut.
      Ikävä
      50
      732
    7. Enemmistön diktatuuri Ähtärin valtuustossa

      Salo ja Nortunen, ette saa keikuttaa venettä. Olette mätiä omenoita, jotka pitää poimia pois Ähtärin kaupunginhallitukse
      Ähtäri
      21
      698
    8. Rakastan sinua niin paljon

      Kun ollaan tutustuttu lisää niin se rakkaus ei ole vähentynyt vaan muuttunut. Jännitys on vähentynyt ja tilalle on tullu
      Ikävä
      40
      690
    9. Mulla on ihan hirveä ikävä sua

      Ja sitten kun me taas nähdään, tai jos, niin mua vaan pelottaa että sinä inhoat sitä että mulla on tunteita sinuun.
      Ikävä
      47
      669
    10. Taisit vähän aliarivoida minua ihmisenä

      Et tajunnut että olenkin aika nokkela tyttö 🤭 Jutut ja ulkonäkö varmaan hämäs.
      Ikävä
      35
      666
    Aihe