Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Hojo hojo. Tuusniemi

Anonyymi

Olkaapa karavaanarit tarkkana kun kyseiseen paikkaan teette nettivarauksen leiriytyminen alueelle. Juhannuksen kahden päivän varaus netissä maksoi 69 euroa. Juttelimme viereisen autoseurueen kanssa ja ilmeni että heillä tiskiltä ostettu yhden päivän hinta oli 23 euroa. Käytyämme kysymässä syytä moiseen niin vastauksena oli viereiselle seurueelle että voittehan te maksaa enemmän. Muutenkin todella tyly paikka ja siivoton ympäristö ja huoltotilat.

20

1686

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kaikkia asioita kannattaa varata netissä

    • Anonyymi

      caravaanarit on siivotonta väkeä, noin yleensä ja nuukia.....

    • Anonyymi

      Ja velkaisia alkoholisteja

      • Anonyymi

        Joku voi olla ei saa yleistää


      • Anonyymi

        Samoin kun kaikissa urheilu porukoissa, jääkiekossa on pelkkiä puliukkoja.


    • Anonyymi

      Mulla on vanha velka-auto, ite oon alkoholisti, selkäänpuukottaja, kierrän ahkerasti Suomea. Nostan kättä vastaantuleville karavaanareille.
      Campingalueilla oon lipevä ja iloinen veikkonen, omaan autoon päästyäni haukun mielessäni tyhmät karavaanarit.

    • Anonyymi

      Karavaanarit on hienoa porukkaa ei noudata lakeja sääntöjä

    • Anonyymi

      Karavaanarit harrastaa parinvaihtoa

      • Anonyymi

        Se onkin kaikkein parasta karavaanarielämässä, on tässä toki muitakin hyviä puolia, mutta...


      • Anonyymi

        Parinvaihdon huomaa valitettavasti vasta aamukrapulassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Parinvaihdon huomaa valitettavasti vasta aamukrapulassa.

        Jos noin on kohdallasi päässyt käymään, niin sitten sinun on jatkossa viisainta välttää seksisuhdetta naapurivaunun ukon kanssa.


    • Anonyymi

      Luulen että nämä karavaarien mollaajat ei ole karavaanareita vaan katehia ihmisiä

      • Anonyymi

        Asiasta tietävät kertoivat kyseessä olevan erään yhdistyksen alueelta pois häädetyn entisen jäsenen, joka sittemmin on alkanut purkaa katkeruuttaan ja huonoa oloaan karavaanareihin päädyttyään pehmustetun huoneen vakiasiakkaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asiasta tietävät kertoivat kyseessä olevan erään yhdistyksen alueelta pois häädetyn entisen jäsenen, joka sittemmin on alkanut purkaa katkeruuttaan ja huonoa oloaan karavaanareihin päädyttyään pehmustetun huoneen vakiasiakkaaksi.

        Kuinka sulle noin on käynyt?


    • Anonyymi

      Kyllä oli paljon Tuurissa Santanderin asiakkaita. Olisiko ollut syysjuhlat ennen talvea ?

      • Anonyymi

        Loppukiri kesäloman päättyessä kun syksyllä Santander käy hakemassa auton pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Loppukiri kesäloman päättyessä kun syksyllä Santander käy hakemassa auton pois.

        Onko sinulla vielä paljonkin velkaa Transitistasi, oletko kysynyt City-Caravanilta lunastaisivatko he LMC :si jollakin nimellisellä hinnalla sinulta takaisin?
        Tuskinpa kuitenkaan, siellähän on nyt eri henkilöt yrityksen vetäjinä.


    • Anonyymi

      Vai olisiko syynä kesälämmittäjä ??

    • Anonyymi

      Onko Kuopiossa vielä rumatikki kelit ??

    • Anonyymi

      Aikoinaan opiskeluaikana liftasin kesällä vkl Joensuusta Kuopioon. Olin silloin 18 vuotias miehenalku . Ilta oli myöhä ja tosi vähän liikennettä. Olin liftannu monta tuntia ilman kyytiä. Kello oli illalla noin 22.00. Noin 50v pariskunta otti kyytiin. He oli lomareissulla ja päättivät ottaa huoneen Tuusniemen leirintäalueelta. Sillä oli jokin toinen nimi silloin? He pyysivät, että jää yöksi kun liftaus ei onnistu, Jäin yöksi ja otin itselleni pienen halvan hirsimökin. Mies pyysi saunaan ja tarjosi olutta. Pyysi illalla ravintolaan. Rouva ei jaksanut istua pitkään ravintolassa. Mies tarjosi mulle kaikki oluset. Join varmaan useita tuoppeja ja olin loppuillasta tosi huppelissa. Mies oli oikein mukava ja meillä juttu luisti. Se oli pitkä ja hyvin raamikas mies. Komeakin. Kun ravintola sulkeutui, hän ehdotti, että hänellä on viskipullo autossa. Otetaanko yömyssyt minun hirsimökissä? Kutsuin yömyssyille. Joimme useita paukkuja muovimukista. Istuimme sängyllä vierekkäin. Meillä oli sortsit jalassa ja hänen karvainen polvi painui minun polveen kiinni. Väistin muutaman kerran mutta sitten en enää väistänyt. Ilmaisin sillä, että mäkin haluan sua. Se alkoi mua kiihottamaan hitosti. Mä halusin häntä. Olin ihan kiimassa. Hän riisui minut Maistelimme toistemme salaisen puutarhan hedelmiä vuoronperään suun täydeltä. Hän asetteli minut sängylle nelinkontin ja olimme kuten mies ja nainen. Minä naisen roolissa. Peuhasimme pari tuntia. Maistoimme useita kertoja erotiikan jogurttia. Se oli ihanaa. Kyllä caravanarit on todella mukavia, reiluja miellyttäviä ja huomaavaisia ihmisiä. Muistelen usein tuota ihanaa iltaa caravaanarimiehen seurassa. Menin myöhemmin naimisiin ja sain lapsia. Ottaisin uusiksi koska vaan.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      81
      2047
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1763
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1634
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      21
      1440
    5. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      64
      1374
    6. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      19
      1311
    7. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1282
    8. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      75
      1282
    9. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1264
    10. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      10
      1231
    Aihe