Salaattivinkkejä hurjaan hellepäivään? Aion kokeilla ehkä nektariinia itse, maistui niin makealta kuin karamelli.
Mitä salaattia tänään tehtäisiin?
49
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Nektariini myös grillattuna, nam. 😋👵
- Anonyymi
Älä mehua mene grillaamaan.
- Anonyymi
Mitä? Paraneeko se grillaamalla?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä mehua mene grillaamaan.
Hedelmää, pöljä. Suolaisen kanssa kuten halloumin. 👵
- Anonyymi
Millainen on nektariinin ja persikan makuero?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millainen on nektariinin ja persikan makuero?
Nektariini on vähän kirpakampi, persikka on enempi semmonen pliisu. Hyviä molemmat.👵
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hedelmää, pöljä. Suolaisen kanssa kuten halloumin. 👵
Syötkö sä jotain halloween kurpitsaa, jossa on silmänreiät ja hammas suu?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syötkö sä jotain halloween kurpitsaa, jossa on silmänreiät ja hammas suu?
Persikkaa 🍑, kultaseni, ei kurpitsaa. 🎃
👵
- Anonyymi
Ananasta pitää olla salaatissa, kuten pizzassa.
- Anonyymi
Pitsassa hahah
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitsassa hahah
Se on pizza, eikä mikään pitsha.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on pizza, eikä mikään pitsha.
Riippuu, mihin kellon aikaan kysytään
Lohta tuoresalaatin kylkeen.
- Anonyymi
Lohi kasvattaa lihaksia.
Anonyymi kirjoitti:
Lohi kasvattaa lihaksia.
Aha, mä olen syönyt sitä koska siitä saa hyviä rasvoja aivoille. Nykyään enempi aivotyöntekijä, kun lihasvoimien käyttäjä.
- Anonyymi
Kylmäsavulohta savustumaan syksyllä.
Anonyymi kirjoitti:
Kylmäsavulohta savustumaan syksyllä.
Tarttee pyytää isäukolta savustuspönttö lainaksi.
- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Tarttee pyytää isäukolta savustuspönttö lainaksi.
Ei mitään pönttöjä.
- Anonyymi
Kanamellin punapäät on kaikki kummellisia.
- Anonyymi
papriks tomsstgtgi js kurkk persijs.
- Anonyymi
Ok :)
- Anonyymi
itse olen saiksa iloinen kun... vsksvs loukkssnytuminren nilkkssn, niin tänään kokreilin liikuyyss yoimii jotenkin mutyyts eri täysin toimi.
- Anonyymi
Kyllä siitä vielä hyvä tulee :)
- Anonyymi
Tee jääsalattia 🤭
- Anonyymi
Sen pitää itse itsestään kasvaa jääsalaatiksi. Ei sitä voi tehdä :D
- Anonyymi
Vesimelonia salaattiin? Nyt ovat edullisia.
- Anonyymi
Oikein hyvä! Nyt oli myynnissä kokonaisia
- Anonyymi
Laita englannin lakritsia salaattiin ja saat kaivella ajankuluksi hampaanvälejä.
- Anonyymi
Erikoinen kombinaatio. Mulle ehkä vähän liikaa jo.
- Anonyymi
Tomaattikastike on salaatissa paras kastike.
- Anonyymi
Niin on.
- Anonyymi
Etikkaa pitää laittaa salaattiin, omenaviinietikkaa, ettei salaatinlehti tummu.
- Anonyymi
Salaatinlehtiä, mandariinejä, kurkkua, tomaattia ja tonnikalaa, reilulla kastikkeella.
- Anonyymi
Tein kiinankaalista, kurkusta, keltaisesta paprikasta, kirsikkatomaatista, kirpeästä omenasta sekä pakasteherneistä: vihannessalaatin.
Sille tein salaatille katkarapu kastikkeen!
250g katkiksia oli jäänyt suuresta pakkauksesta jäljelle ja pitihän ne käyttää lopultakin pois. Joten kermaviilistä, hunajasta, pippurista, hyvin hienonnetusta punasipulista, lisäsin vielä ripauksen suolaa joukkoon.
Salaatti mitä saa syödä aika vapaasti, eikä ylitä kalorirajaa.- Anonyymi
Liian pitkä resepti. Putosin kärryiltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Liian pitkä resepti. Putosin kärryiltä.
Alun muistan vielä, mutta lopusta en tiedä, laitoitko jo lekasoraa.
Idea pitää sanoa lyhyesti ja nopeasti.
Mikä täällä palstalla tänä iltana vaivaa kun joka ketjussa jaaritellaan eikä saada asiaa sulavasti ulos? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä täällä palstalla tänä iltana vaivaa kun joka ketjussa jaaritellaan eikä saada asiaa sulavasti ulos?Korjaus! Tee katkarapusalatti! Tässä lyhyt ja selvä resepti.
trollikka - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä täällä palstalla tänä iltana vaivaa kun joka ketjussa jaaritellaan eikä saada asiaa sulavasti ulos?KAnnattaa mennä lekurille tekemään muistitutkimukset. Altzheimeriä pystytään jo hoitamaan aika tehokkaasti ja mitä aiemmin kaikkiin muistisairauksiin päästään kiinni, niin sitä paremmin voi elää loppuelämänsä.
Eli MENE HOITOON! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KAnnattaa mennä lekurille tekemään muistitutkimukset. Altzheimeriä pystytään jo hoitamaan aika tehokkaasti ja mitä aiemmin kaikkiin muistisairauksiin päästään kiinni, niin sitä paremmin voi elää loppuelämänsä.
Eli MENE HOITOON!Ei mun muistissa pitäisi olla vikaa, yksinoleminen heikentää muistia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mun muistissa pitäisi olla vikaa, yksinoleminen heikentää muistia.
Ei muistisairas välttämättä itse sitä tajua, mutta kun et pysy kärryillä muutaman virkkeen jutuissa, niin sellaiset on ihan selvieä ensioireita muistiongelmista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KAnnattaa mennä lekurille tekemään muistitutkimukset. Altzheimeriä pystytään jo hoitamaan aika tehokkaasti ja mitä aiemmin kaikkiin muistisairauksiin päästään kiinni, niin sitä paremmin voi elää loppuelämänsä.
Eli MENE HOITOON!Katkaravullasi on altzheimer!
- Anonyymi
Kanasalaatti on ehdottomasti paras salaatti.
Kanasuikaleita paistaa pannussa sipulin kanssa ja lisää BBQ savunmakuista kastiketta, kun paistaa kanasuikaleita.
Salaattiin jäävuorisalaattia, tomaattia, kurkkua, salaattijuustoa ja salaattikastiketta sitten tarjolle.- Anonyymi
Ranskalaisilla.
Siis viivoilla, kiitos
- Anonyymi
Voisin ehdottaa persikkaa hedelmäsalaattiin.
- Anonyymi
Keskellä yötä? Kokeillaan kultsi aamulla ;)
- Anonyymi
Salaattisekoitusta, fetajuustoa raejuustoa, kurkkua, pastaa, luulutomaatteja ja herne-maissi-paprikaa kera ranskalainen kastike, niin hyvää tulloo.
- Anonyymi
Eikö tämä kuuluisi seksi sivuille no jos lisää haluat niin hanki oma mies niin soltä saat elämän nektariinia niin paljon kuin haluat ja voit antaa hänelle makeaa ja ihanaa torttuasi
- Anonyymi
Mene omaan ketjuusi ”Väliksen piilopervot pikkusuolaiset ja välipalat”!
- Anonyymi
Ei kuulosta huonolta, kuulostaa siis hyvältä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1448079Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde432131Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262042- 951688
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811617Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071071Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51009- 25996
- 53985
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28850