Tiktokissa tulee jatkuvasti mainoksia sheivaus "kivistä", sellsista millä siis vaan hierotaan ihoa ja pitäis poistaa karvat tehokkasti. Näyttää mainoksissa niin helpolta, mutta en kuitenkaan usko ett voi toimia. Onko kellään kokemusta tälläisen käytöstä, toimiiko oikeasti?
Sheivaus "kivi"
Anonyymi
4
1305
Vastaukset
- Anonyymi
Vyön alla varoen.
-wilsonstaysharp- - Anonyymi
HUOMIO!!!!
SAMA KYSYMYS!!! On ihme että niistä kivistä ei löydy mitään kommentteja netistä vielä!! Minäkin olen koittanut etsiä tietoa niistä mutta ei löydy??!!,,
Kertokaa ihmeessä jos joku on käyttänyt!!!! - Anonyymi
Ei todellakaan toimi :/
- Anonyymi
https://iholoisto.fi/products/iholoisto™-ihokarvan-poistaja
Tätä olen itse käyttänyt jo pidemmän aikaa!
Toimii oikeasti todella hyvin, eikä ollut mielestäni kallis!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643235Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1002197- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132