Niin hauskaa olla suosittu ja komea. Välillä haluan omaa rauhaa enkä naisia pyörimässä ympärillä. Menen sitten vaikka kalaan yksin jonne ei naiset tule perässä ja saan olla rauhassa.
Ei se ole aina
5
<50
Vastaukset
Ymmärrän, sama ongelma.
- Anonyymi
Menetkö siikoja ongimaan?
- Anonyymi
Ei se ole meillä upeilla, kauniilla, kurvikkaiöla naisillakaan helppoo. Ei voi rauhassa päiväsaikaan vartalonmyötäisessä minimekossa kaupungissa kävellä, kun vislaillaan perään ja luodaan katseita. Rannalla bikineissä suorastaan ahdistaa se kuolaaminen. Iltaelämään Ei voi, eikä uskalla edes lähteä! Eikö ihminen saa olla rauhassa!
- Anonyymi
Teillä on hauskaa koska rumat ätmit yrittää vonkata pillua teiltä.
- Anonyymi
Ei se ole aina hauskaa olla viinamies mutta viinaa pitää juoda jos naisia haluaa tavata. Ja naisia tapaa baareissa.
T: viinamies
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723136
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61359- 151359
- 191314
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141287Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242