Näin äsken Nokialla ajellessani punatukkaisen, tiukkoihin mustiin pukeutuneen naisen. Kirkkaan punaiset hiukset, tatuointeja, isot rinnat ja ihanan muodokas peppu. Vatsaa taisi vähän näkyä myös. Oikein nätin muodokas tapaus, ei liian laiha eikä liian lihava! Liikennevaloissa ihailin häntä kun ylitti tien. Lisää tällaisia!
Näin ihannenaisen
Anonyymi
1
95
Vastaukset
- Anonyymi
Olen jokseekiin typääntynyt olosuhteissin suomessa ja maailmassa, seksikään ei kiinnosta. mutta annas olla. näin minäkin jotain mielestäni täydellistä, n, 40 v naisen löysät housut ja upea apia jonka myötäili mukvasti ja alla täydelisen pyöreät mehevän mieleen tuovan mielikuvan varustuksestaan, hänen näkemisensä saikin minut ymmärtää, että elämässä on asioita joita kannataa tavoitella, vaikkei saiskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1035698Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys642546Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2381516- 941313
- 1241077
- 66837
- 58793
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8791- 71752
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17731