Mihin PERUSTUU, Aatamin SUKU ja HEIMO? Onko naiset tässä ja onko heillä oma suku ja heimo?

Anonyymi

Mihin PERUSTUU, Aatamin SUKU ja HEIMO? Onko naiset tässä ja onko heillä oma suku ja heimo?

Joten aloitan tässä, kaikille tiedossa olevan tosi-asian eli.
Miehen perimä menee AINA isältä pojalle, ja äidin perintö, mitä lie, äidiltä tyttärelle.

TÄMÄ ei ikinä mene, "toiselle puolelle" Jumalan asettama "biolokinen lukko".
eli Aatamin sperma eli siemen eli perimä eli XY ja naisen perimä XY JOKA ON OTETTU miehen perimästä, XY joten naisella ei ole mitää omaa perimää!
Mutta tätä perimää mitä naisella on,
On JUMALA sekä jumalan pojat, mitä lie ovat, muuttaneet!

eli
1. Moos. 3:
16 Ja vaimolle hän sanoi: "Minä teen suuriksi sinun raskautesi vaivat, kivulla sinun pitää synnyttämän lapsia; mutta mieheesi on sinun halusi oleva, ja hän on sinua vallitseva".

eli TÄMÄ on Jumalan muutos, naisen perimää jota jokainen nainen saa kärsiä eli synnytys vaivat!
ja Hyvä muutos naisen kannalta (Positiivinen muutos) että
NAISELLA ON HALU MIEHEEN!

miten tämä mukamas on hyvä muutos, nurisee ja narisee ja kitisee feministi-naiset!

Oppikaa Paavalista; joka opettaa mitä tämä merkitsee:
Ef. 5:
29 Sillä eihän kukaan koskaan ole vihannut omaa lihaansa, vaan hän ravitsee ja vaalii sitä, niinkuin Kristuskin seurakuntaa,
30 sillä me olemme hänen ruumiinsa jäseniä.
31 "Sentähden mies luopukoon isästänsä ja äidistänsä ja liittyköön vaimoonsa, ja ne kaksi tulevat yhdeksi lihaksi."
32 Tämä salaisuus on suuri; minä tarkoitan Kristusta ja seurakuntaa.

Tämä on yksi yhteen, mitä on Herra Jeesus ja Seurakunta.
mitä lie, esikuvaa, vertaus kuvaa ja jotain.

eli, Seurakunta, eli kaikki, sekä miehet että naiset että lapset, heillä on halu, Jumalaa eli Herraa Jeesukseen.
ja samalla tavalla sitten on naisella HYVÄ ja hyvää tekevä halu mieheen!

"mutta mieheesi on sinun halusi oleva, ja hän on sinua vallitseva"."

nyt toisen kerran naisen perimää, ei miehen sillä mies ei tee lapsia!

1. Moos. 6:
2 huomasivat Jumalan pojat ihmisten tyttäret ihaniksi ja ottivat vaimoikseen kaikki, jotka he parhaiksi katsoivat.
ja HUOM
4 Siihen aikaan eli maan päällä jättiläisiä, ja myöhemminkin, kun Jumalan pojat yhtyivät ihmisten tyttäriin ja nämä synnyttivät heille lapsia; nämä olivat noita muinaisajan kuuluisia sankareita.

- - -Jumalan pojat yhtyivät ihmisten tyttäriin
- - - synnyttivät heille lapsia

eli puolet ja puolet, perimästä tuli "isältä" sekä äidiltä!

Kysy omalta lapseltasi jos on kolmannen luokan käynnyt ja opi!

eli lapsen perimä on 50%/50% isältä ja äidiltä.
se että on TÄMÄN JÄLKEEN, joissakin tapauksissa, lisää geenejä tahi muuttuneita geenejä, on totta.
ja sen on esillä
MIKSI JUMALA TUHOSI KAIKKI!

KOSKA
perimä oli turmeltunut, mennyt pilalle!
Lue jostain, joko Hebrean kielellä, kreikaksi (LXX) tahi Suomeksi:

"12 Niin Jumala näki, että maa oli turmeltunut; sillä kaikki liha oli turmellut vaelluksensa maan päällä."

LIHA, eli perimä turmeltuntut!

Juud. 1:
6 ja että hän ne enkelit, jotka eivät säilyttäneet valta-asemaansa, vaan jättivät oman asumuksensa, pani pimeyteen iankaikkisissa kahleissa säilytettäviksi suuren päivän tuomioon;

eli EENOKIN ilmoitus, tästä

ja sitten Jeesuksen sana:
Matt. 24:
37 Sillä niinkuin oli Nooan päivinä, niin on Ihmisen Pojan tulemus oleva.

Luuk. 17:
26 Ja niinkuin kävi Nooan päivinä, niin käy myöskin Ihmisen Pojan päivinä:

Nyt sitten jatkuu jos kiinnostaa tietää, miten Jumala MÄÄRITTELEE ja on useita tapauksia, missä asia tulee ilmi, että naisella ei ole perintö oikeuta eikä perintöä kuin Miehen (ef5:32) kautta kuten SEURAKUNNALLA on perintö Jeesuksen kautta.

joten jos tahtdot ja toki muutenkin sitten tuon ilmi, että NAINEN EI OLE SEURAKUNNASSA, Kirjoituksissa, joihin Paavali viittaa sekä HERRA ITSE!
Jeesus sanoo. eksytte koska ette TUNNE KIRJOITUKSIA?

eli Paavalinkirjeet? Evankelimiut vai
Vanha Testamentti, kysyy Timoteus itku kurkussa:

2. Tim. 3:
15 ja koska jo lapsuudestasi saakka tunnet pyhät kirjoitukset, jotka voivat tehdä sinut viisaaksi, niin että pelastut uskon kautta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa.

Joten, se että naiset pelastuvat ON SELVÄÄ, mutta muut ovatkin sitten sekoitettu, kuin mutatainen kaivo, jossa ei ole puhdasta vettä!

Naisella ei ole perintö oikeutta eikä perintöä, naisella ei ole valtaa eikä ole osa SUKUa eikä Heimo/a
Mutta kaikki naiset saavat iloita että heillä on halu/tarve mieheen :)
Kuten Seurakunnalla on Herraa :)
01/02
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

14

87

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt, miehet ja veljet sekä ihanat sisaret, miten on:

      Miksi, Benjamin SUKU oli lähellä SUKUpuuttoa?
      eli tuhoutumista.

      ON hyvä jos luet muutaman LUVUN, ei kestä kauan niin saat TAUSTA tietoa, jos et jaksa lukea, suuresti ihmettelen, mutta olkoot.
      eli luvut esim 20 ja 21


      Tuom. 21:
      3 ja sanoivat: "Miksi, oi Herra, Israelin Jumala, on Israelissa käynyt niin, että Israelista nyt puuttuu yksi sukukunta?"

      eli Benjamin SUKU/kunta ja Heimo oli häviämssä!

      ja PAINA TÄMÄ MIELEN, eli se tulee esille ja on TÄRKEÄ:
      1 Israelin miehet olivat vannoneet Mispassa ja sanoneet: "Ei kukaan meistä anna tytärtään benjaminilaiselle vaimoksi".
      - - - "Ei kukaan meistä anna tytärtään benjaminilaiselle vaimoksi".

      - - -Israelin miehet olivat vannoneet

      Tuom. 21:
      18 Mutta itse me emme voi antaa heille tyttäriämme vaimoiksi, sillä israelilaiset ovat vannoneet ja sanoneet: kirottu olkoon se, joka antaa vaimon benjaminilaiselle."

      6 Ja israelilaisten tuli sääli veljeänsä Benjaminia, ja he sanoivat: "Tänä päivänä on yksi sukukunta hakattu pois Israelista.
      eli YKSI SUKU/kunta pois hakattu eli ei enää ole!
      Joten Jaakobin poikia oli enää 11!
      ellei sitten keksitä jotain millä saadaan pelastettua Benjamin SUKU / HEIMO!

      8 Ja he kysyivät: "Onko Israelin sukukunnissa ainoatakaan, joka ei ole tullut Herran eteen Mispaan?" Ja katso, Gileadin Jaabeksesta ei ollut ketään tullut leiriin, seurakuntakokoukseen.
      9 Sillä kun kansasta pidettiin katselmus, niin katso, siellä ei ollut ketään Gileadin Jaabeksen asukkaista.

      ja yksi suku-haara Gilean oli ollut poissa eikä sitten ollut VANNOMASSA valaa, ja sitten tullut KIROTUKSI!

      10 Niin kansa lähetti sinne kaksitoistatuhatta sotakuntoista miestä ja käski heitä sanoen: "Menkää ja surmatkaa miekan terällä Gileadin Jaabeksen asukkaat vaimoineen ja lapsineen.
      11 Tehkää näin: kaikki miehenpuolet ja kaikki naiset, jotka ovat yhtyneet mieheen, vihkikää tuhon omiksi."

      ja KAUHEA veri teko:
      Tappakaa kaikki, miehet ja naiset, mutta säästäkää ne naiset jotka oavt neisykäisiä :)

      12 Ja Gileadin Jaabeksen asukkaista he löysivät neljäsataa nuorta naista, jotka olivat neitsyitä eivätkä olleet yhtyneet mieheen; ja he veivät nämä leiriin Siiloon, joka on Kanaanin maassa.

      ja heitä löytyi 400, tyttöä.

      13 Sitten koko kansa lähetti sanansaattajia puhumaan benjaminilaisten kanssa, jotka olivat Rimmonin kalliolla, ja tarjosi heille rauhaa.
      14 Silloin benjaminilaiset palasivat takaisin, ja heille annettiin ne naiset, jotka oli jätetty henkiin Gileadin Jaabeksen naisista. Mutta ne eivät riittäneet heille.

      Mutta liian vähän, ei riittänyt kaikille jotka olivat jääneet, joten tulee keksiä lisää keinoja, miten Benjamin SUKU/Heimo pelastetaan.

      16 Ja kansan vanhimmat sanoivat: "Mitä meidän on tehtävä, että jäljelle jääneet saisivat vaimoja? Sillä ovathan naiset hävitetyt Benjaminista."
      - - -Sillä ovathan naiset hävitetyt Benjaminista."

      17 Ja he sanoivat: "Pelastuneiden perintöomaisuus on jäävä Benjaminille, ettei yksikään sukukunta häviäisi Israelista.
      18 Mutta itse me emme voi antaa heille tyttäriämme vaimoiksi, sillä israelilaiset ovat vannoneet ja sanoneet: kirottu olkoon se, joka antaa vaimon benjaminilaiselle."
      19 Niin he sanoivat: "Katso, joka vuosi vietetään Herran juhla Siilossa, joka on pohjoiseen päin Beetelistä, auringonnousuun päin siitä valtatiestä, joka vie Beetelistä Sikemiin, ja etelään päin Lebonasta".
      20 Ja he käskivät benjaminilaisia sanoen: "Menkää ja asettukaa väijyksiin viinitarhoihin.
      21 Kun näette Siilon tyttärien tulevan ulos karkeloimaan, niin rynnätkää viinitarhoista ja ryöstäkää jokainen itsellenne vaimo Siilon tyttäristä ja lähtekää Benjaminin maahan.
      22 Ja kun heidän isänsä tai veljensä tulevat valittamaan meille, niin me sanomme heille: 'Lahjoittakaa heidät meille, sillä ei kukaan meistä ole ottanut sodassa vaimoa. Ettehän te ole itse antaneet niitä heille; muuten olisitte joutuneet vikapäiksi.'"
      23 Benjaminilaiset tekivät niin ja ottivat lukumääränsä mukaan itselleen vaimoja karkeloivien joukosta, ryöstäen heidät. Sitten he palasivat perintöosaansa ja rakensivat uudestaan kaupungit ja asettuivat niihin.

      Joten, muut suvut antoivat, luvan Banjamilaisille ryöstää vaimoja, eikä kukaan joutunut kirotuksi eikä valittajien ääntä kuunneltu.

      joten Benjamin SUKU / HEIMO ei kuollut SUKUpuuttoo puuttuessa:
      "Sillä ovathan naiset hävitetyt Benjaminista."

      Nyt, miten perimän kannalta, JOS NAISET OVAT OSA toista SUKUA tahi heillä on oma suku, sitten meni?

      Miten on miehet ja veljet skä ihanat sisaret, on tämä Tapaus totta ja Benjami oli kuolla SUKUpuuttoo ja pois niin että Jaakobilla olisi ollut suuri itku kun ei enää ole Benjamia.

      02/x2
      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        Nyt, miehet ja veljet sekä ihanat sisaret, miten on:

        ymmärätekö mitä alukukirjoitta tarkoittaa,minä en.
        Haluan teidän ymmärtävän,te kaikki olette Rakastettuja,ei ole väliä oletteko mies vai nainen.Taivas rakastaa teitä,kuten te olette mitäkin.
        Heillä oli Israelin Jumala jahve,mutta meillä se on Isä.
        Älkää koskaan välittäkö sanoista joissa teitä ahdistetaan tai peloitellaan.
        Te kaikki olette tuleet elämään ja oppimaan.
        Raamatun sanat on kyllä totta mutta opiksi,että ihmiskunta osaisi elää hyvin ja kunnioittavasti toisiaan kohtaan.
        Mutta,he jotkut sekoavat ja eivät ymmärrä sanomaa,he ovat uskon uhreja !
        Tämä elämä on vain matka missä opit ja tämä ei ole viimeinen !
        He monet julistavat kaikkea kidusta ja helvettiä,mutta sitä ei ole.
        Kaiken tämän tarkoituksena on ollut,että ihmiskunta pysyy ns.hyvässä.MUTTA PYSYKÄÄ AINA HYVÄSSÄ TOISIANNE KOHTAA !
        Silloin matka jatkuu kohti ...


    • Anonyymi

      En tätä vielä teille ava, sillä
      katson miten te tulkitsette ja millä PERUSTEELLA tätä tapausta.

      siihen asti voin nauttia kahvia ja katsoa

      Keskustelkaa ja YHDESSÄ TUTKIKAAMME.

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      OHO, tuli virhe, jonka te heti havaitsitte, joten OLKAA TARKOINNA.

      "TÄMÄ ei ikinä mene, "toiselle puolelle" Jumalan asettama "biolokinen lukko".
      eli Aatamin sperma eli siemen eli perimä eli XY ja naisen perimä XY JOKA ON OTETTU miehen perimästä, XY joten naisella ei ole mitää omaa perimää!"


      Eli naisella on XX eli XY!

      Olkaa tarkoinna ja heti tuokaa virheet esille, lukuun ottamatta, kirjoitus virheitä jos niitä tekisin, joka on lähes mahdotanta :)
      Tahi loistaavaa äidinkieltä, joka pienellä mahdollisuudella, noin 99% on että tulee äidinkieleen virhe, mutta sekin on lähes mahdotonta :)

      Mutta, tutkikaa itse ja OLKAA aina valpaina!

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        Niin,höpelö on xx ja xy vaikka ei ymmärrä elämän tarkoitusta.
        Olkaa valppaina kertoon hän..MIksi?


    • Anonyymi

      Tässä ei näytä olevan kovin runsasta keskustelua :)
      Mutta sama se, kuulkoot tahi olkoot kuulematta
      ja pyri osoittautumaan JUMALALLE, että olet uskollinen eli tottelainen eli kuuliainen :)
      ja se on neuvon Herrani, Jeesuksen Kristuksen, VOIDELTU Jumalan vaikutuksesta, opetti vanhalle Paavalille ja Paavali meille:

      2. Tim. 2:
      15 Pyri osoittautumaan Jumalalle semmoiseksi, joka koetukset kestää, työntekijäksi, joka ei työtään häpeä, joka oikein jakelee totuuden sanaa.

      Kuten "aina", niin taaskin MUISTUTAN teitä, että minun väitteitäni ja avivoituksia ei vain ole suotavaa TUTKIA ja ARVOSTELLA, vaan
      VAAN
      se on teille pakollista, mitä en valitettavasti voi tehdä eli pakottaa teitä tutkimaa.
      ja taas sanon kuten "aina", niin vastväitteet tulee PERUSTELLA, Herran ilmoittamalla tavalla eli KIRJOITUKSILLA, ei mutulla.
      saatan joa irvi leukojen irvailuihin vastata, kun etsivät, mikä ei ole vaikeea, äidinkielen virheitä tahi muuta kirjoitusvirhettä

      MUTTA kaikki järkevät vastaväitteet, "aina" otan VAKAVASTI ja olen teille ja koko maailmalle VASTAVOIMA, joka taistelee, vielä salassa, Jumalan ilmoittaman totuuden ja oikeuden puolesta :)
      Ja tämä kehoitus on annettu kaikille, ja silloin kun olin nuori :( niin en ole enää :(, mutta se on ollut eräs pää tie, koko sen ajan mitä HErrani on minua kuljettanut, ja usein ellei aina, tietä mitä en ole tahtonut kulkea, ja voisimpa sanoa, että pakolla ja voimalla mitä en voi enkä ole voinnut vastustaa!

      eli kehoitus on nuorelle, Timoteukselle:

      2. Tim. 4:
      16 Ensi kertaa puolustautuessani ei kukaan tullut avukseni, vaan kaikki jättivät minut; älköön sitä heille syyksi luettako.

      Joten, Jeesus TARVITSI, ihmisen "apua ja rohkaisua sekä 'puolustusta"! ja tietysti Paavali ja kaikki, aina Aatamista alkaen, jos et muista, niin LUE koko Jobin vaiva ja kärsimys ja jos et ymmärrä, niin kysy!
      ja tiedä ja ymmärrä:

      Job 16:
      19 Katso, nytkin on minun todistajani taivaassa ja puolustajani korkeudessa.

      eli SAMA mitä Herrani on sanonut yleisesti ja minulle erikoisesti, ENSIMMÄISELLÄ, Raamattu tunnilla, kun tulin uskoon joskus vuonna xx.
      Opetsu oli Ruutin kirje ja se ja sen jälkeen, noin 3 vuotta oli KAIKKI, kuka lie ja missä lie aina suoraaaa minulle thty, niin kuvittelin ja siitä mainitsin "lähimmälle" opettajalle, joka ei valitettavasti osannut oikein, asennoitua ja vastava, kun sanoit ja kysyin, että miksi AINA tee kaikki Raamattu tunnit ja puheet VAIN MINUA VARTEN!
      eli, Jumala Käytti kaikkia joita kuuntelin ja vieläkin voi monet niistä palauttaa mieleeni, jopa sanasta sanaa!

      Nyt sitten Herrani VOIMAKAASTI sanoi:
      Ruut 2:
      8 Niin Booas sanoi Ruutille: "Kuules, tyttäreni! Älä mene muiden pelloille poimimaan äläkä lähde pois täältä, vaan pysyttele täällä minun palvelijattarieni mukana.


      - - - Älä mene muiden pelloille
      Herra ei ole sallinut että vaihdan oman kurjan ja pimeydessä NYT olevan koti-seurakuntani, eli Herran Huoneen, toiseen, mukamas parempaa.

      - - - Minä olen kieltänyt palvelijoitani koskemasta sinuun.
      - - - te ette saa loukata häntä.
      - - - te ette saa nuhdella häntä.

      joten, tätä muistutus teille, välihuomautuksena, ja koska ette usko, on Herra tehnyt otsani, timanttia kovemmaksi!
      Hes. 3:
      9 Timantin kaltaiseksi, kiveä kovemmaksi minä teen sinun otsasi. Älä pelkää heitä äläkä arkaile heidän kasvojansa, sillä he ovat uppiniskainen suku."

      27 Mutta kun minä puhuttelen sinua, avaan minä sinun suusi, ja sinun on sanottava heille: Näin sanoo Herra, Herra. Kuulkoon, joka kuulee, ja olkoon kuulematta, joka ei kuule; sillä he ovat uppiniskainen suku."

      Nyt sitten se JOB :)
      Job 36:
      4 sillä totisesti, sanani eivät ole valhetta-mies, jolla on täydellinen tieto, on edessäsi.
      ja
      2 "Maltahan vähän, niin julistan sinulle, sillä vielä on minulla Jumalan puolesta puhuttavaa.
      3 Minä noudan tietoni kaukaa ja osoitan Luojani oikeuden;

      Joten voit jos tahdot, en kylläkään käsitä miksi, mutta jos tahdot voit sitten minua töniä ja nuhdella ja loukata, mutta se on turhaa, sillä
      JUMALA ON KANSSANI.
      ja iso Enkeli, Miikael, Jumalan Herran: "Herran sotajoukon päämies", vahvin enkeli, ja Jumalan, ISÄN ja sitten Pojan, ja en tiedä missä Pyhä Henki on, mutta sitten tulee MIKAEL :) ja Gabriel :)
      ja minun suojani on Herra Sebaot, Jumala!

      001/xx3
      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      • Anonyymi

        Nyt tämä, mitä joku irvi leuka voi sanoa itse-kehuksi niin olkoot, siis kehun itseäni sillä. TUNNEN HERRANI ja TIEDÄN Jumala Kaikkivaltiaan voiman ja vallan, ja se tulee olemaan niin suuri ja ihmeellinen että ette voi edes kuvitella ja e ikauaa näitten päivien jälkeen!

        Nyt siis, että voitte vanhan Paavalin sanoja kuunnella:
        Ef. 3:4 josta te sitä lukiessanne voitte huomata, kuinka perehtynyt minä olen Kristuksen salaisuuteen,

        joten en omassa viisaudessa enkä omassa taidossa, VAAN Jumalan joka on OPETTAJANI :) Jes 30!

        Nyt tämä että siirryn, astetta raskaampaa ilmoitukseen ja aivoitteluu, niin että voisitte vähän enemmän kantaa ja kestää:
        Joh. 16:
        12 Minulla on vielä paljon sanottavaa teille, mutta te ette voi nyt sitä kantaa.

        Saattaa olal että tämä katoaa kuin kesän aamukaste, tälktä arvovaltaiselta foorumilta, mutta huu keer!

        Nyt, EEnok tiesi ja näki ja kertoi meille, ja ilmoitti että, lopunaikana on tuleva, paha ja pahan jälkeläiset uudelleen maailmaan!

        ja saman sanoo Herra Jeesus: NIIKUIN NOOAN AIKANA!

        ja nyt heti painotan ETTÄ, JOKAINEN olkoot mies tahi NAINEN, pelastuu, kun huutaa Herraa Jeesusta pelastajaksi, ja varmasti pelastuu.
        eli naiset eivät ole ulkona, PELASTUKSESTA, vaikka ovat monesta Jumalan Suunnitelmasta ulkona, kutienkin osallisia, MIEHEN kautta kuten Seurakunta on osallinen, Jeesuksen vaikutusesta SEURAKUNNAN kautta ja vaikutusta :)

        Joten, pleeese, tyytykää osaanne ja se osa ei ole pieni vaan hyvä ja teille ja meille, miehille hyvöäksi, kunhan olette alamaiset, JUMALALLE, Jumalan Sanalle, mikä ilmoittaa aseman eli kuka määrää ja missä, ja sitten olette alamaiset miehillenne.

        joten, Paavali ei sano, miksi, mutta tämä on omituista:

        Kol. 3:
        19 Miehet, rakastakaa vaimojanne, älkääkä olko heitä kohtaan katkerat.
        https://www.blbclassic.org/lang/lexicon/Lexicon.cfm?Strongs=G4087&t=KJV

        eli meillä, eli teillä joilla on vaimo niin on SYY olla mutta ÄLKÄÄ OLKO.
        Paavali ei sano, mitä mutta se on hvyä teille, vaimoille, joten tyytykää osanneena.

        HHhhmmmm
        Nyt kuka muistaa, mössössä, tein "tutkielman" naisten mielestä, ja eräs nainen, joka oli "johtaja" oamsta mielestä silloin ja nyt jossain puima tantereella pui mitä pui ja on edelleen johtaja! mutta samase, jso luet niin vedä poikasi pois, missä "työssä" onkaan!

        nyt sisi tutkimus, oli:
        Jos olisi mahdollista valita mitä ja millainen oma tuleva vauva eli lapsi olisi, niin monet naiset olivat, erittäin innokkaita luettelemaan eri-ominaisuuksia mitä tekisi vauvaasta, lapsesta "hyvän" ja kaikin puolin terveen!
        eli KAIKKI naiset olivat, super innoissaan, miehet olivat hiljaa ja "tiesivät" että tämä on pomminvalmistus ja esitutkimus, ja aivoitteli, miten heitä vedän ja MYYN naisille, mitä tahdon!

        eli Suunniteltu, (Desing) vauva jossa ei ole vikaa ei sisällä eikä ulkona!
        eli jälkeläisen perimän muuttaminen!

        Kun sitten kaikki olivat, vielä iloissaaan, ilmaisin heille mitä se, minun MYYMÄNI ja MAINOSTAMI, super-vauva_lapsi oli ja on, he "huusivat pää punaisena, kivittäkää kivittää, ei tommoinen kiero saa elää"!

        ei näillä sanoilla mutta viesti oli selvä, aj monet naisetkin sen sitten ymmärsivät, monet eivät.

        eli MYIN heille petollista ja valheellsista LUPAUSTA, jos annatte muuttaa kohdussa olevan alkion, alle kolme viikoa sillä, MAHDOLLISESTI, kolmen viikon ikäinen alkio, eli "21 päivää, sanoo Daniel", on se aika jolloin solut ovat jakautuneet, ja alkavat itse, ei äiti eikä äidin vaikutuksesta itse tehdä oman verensä. eli SIELUN!
        niinkuin Jumala sen tahtoo:

        1. Kor. 15:
        38 Mutta Jumala antaa sille varren, sellaisen kuin tahtoo, ja kullekin siemenelle sen oman varren.

        ja TAAS, oel hyvä ja lue KOKO luku, tätä taustaa vasten!

        Nyt mtien on, miehet ja veljet sekä ihanat sisaret:
        Onko perimän muutos hyvää ja suotavaa, ja Jumalaa ilahduttavaa vai, onko Jumala ERITTÄIN VIHAINEN ja PETTYNYT, ja KATUU, mitä pahaa ihminen on ja tekee?
        eli 1 Moos 6:
        1. Moos. 6:
        7 Ja Herra sanoi: "Minä hävitän maan päältä ihmiset, jotka minä loin, sekä ihmiset että karjan, matelijat ja taivaan linnut; sillä minä kadun ne tehneeni".
        karjan, matelijat, taivaan linnut ja
        IHMISET!

        1. Moos. 2:
        19 Ja Herra Jumala teki maasta kaikki metsän eläimet ja kaikki taivaan linnut ja toi ne ihmisen eteen nähdäkseen, kuinka hän ne nimittäisi; ja niinkuin ihminen nimitti kunkin elävän olennon, niin oli sen nimi oleva.
        20 Ja ihminen antoi nimet kaikille karjaeläimille ja taivaan linnuille ja kaikille metsän eläimille. Mutta Aadamille ei löytynyt apua, joka olisi hänelle sopinut.
        - - - elävän olennon // BEAST! ja hebrea ja aramea:

        https://www.blbclassic.org/Bible.cfm?t=KJV&x=0&y=0&b=Dan&c=7&v=1#conc/11
        ja HUOM
        Strong's H2423 - cheyva' (Aramaic)

        eli olento eli beast!
        ja AATAMI antoi olennolle nimen EEVA : cheyva
        Strong's H802 - 'ishshah

        002/xx3
        Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.


      • Anonyymi

        Nyt miehet ja veljet sekä ihanat sisaret,
        tämä on totta ja ihmisiä, voidaan kloonata ja tehdä oman mielen mukaan!
        Eli perimän muutos, se jonka TAKIA Jumala tuhosi koko maailman.
        ja Herran Jeesuksen sanan, mukaan, NIINKUIN OLI NOOAAN AIKANA!

        eli tämä aika on nyt, ja ollut jo jonkun aikaa.
        Ensimmäinen vauva/lapsi on JO SYNTYNYT, ekino tekoisesti, yhdestä naisesta ja kahdesta miehestä, leikkaa ja liimaa, tekniikalla!

        CRISPR: What is the future of gene editing? | Start Here
        https://www.youtube.com/watch?v=pVIVSpUgR44
        ja lisää löyttyy, enkä niitä tähän laita

        https://www.youtube.com/results?search_query=designer babies
        itke ja valita!
        https://www.youtube.com/results?search_query=designer babies
        ja KAIKKI OLI NIIN ILOISIA :)

        https://www.youtube.com/results?search_query=feng zhang first

        Tässä oli yksi nainen ja kaksi miestä, ja heidän yhteiset perimät!
        ja HUOM

        Understand and eliminate HIV | Junhan Zhang | TEDxWuxiBigBridgeAcademy
        https://www.youtube.com/watch?v=6y-XDwyvET0

        eni wei
        KAIKKI ihmisen terveyteen vedoton, ofcause!

        ja sitten itke ja valita:

        Optogenetics, RNA Editing and CRISPR with Dr. Feng Zhang
        https://www.youtube.com/watch?v=5QzpAW72wmg

        Mitä on CRISPR?
        wikinä wikisee:
        https://fi.wikipedia.org/wiki/CRISPR
        ja
        https://fi.wikipedia.org/wiki/Cas9

        ja jso tahdot voit etsiä haku koneilta, sanoilla esim. cas9 ja tahi covid ja tahi SARS-CoV-2 !!!!
        ja joku linkki:
        https://www.news-medical.net/news/20220606/CRISPR-based-diagnostics-for-SARS-CoV-2-detection.aspx

        Nyt eräs tieto lisää
        Kiinalaiset ovat sitä mieltä että kiinalaisia on liikaa joten putkessa tehty lapsi on pelastus, joten on suotavaa että kiinalaisia on vain 500 miljoonaa :)

        No, miten on miehet ja veljet, ja sisaret

        Onko nyt lopunaika. vai tuleeko vielä odottaa?

        https://duckduckgo.com/?q=cas9 covid vaccine&t=newext&atb=v326-1&ia=web
        Nyt on tehty, useita "laillisia" alkiota ja vauvoja, ja paljon, laittomia, ei vain vauvoja, vaan
        eläimiä ja muita mitä ja mistä Jumala sanoo:
        1. Moos. 6:
        7 Ja Herra sanoi: "Minä hävitän maan päältä ihmiset, jotka minä loin, sekä ihmiset että karjan, matelijat ja taivaan linnut; sillä minä kadun ne tehneeni".

        joten kaikkea samaa mitä NOOAN AIKANA!

        Nyt, olen ansainnut uutta tuoretta, juuri jauhettua kahvia.
        003/xx3
        Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt tämä, mitä joku irvi leuka voi sanoa itse-kehuksi niin olkoot, siis kehun itseäni sillä. TUNNEN HERRANI ja TIEDÄN Jumala Kaikkivaltiaan voiman ja vallan, ja se tulee olemaan niin suuri ja ihmeellinen että ette voi edes kuvitella ja e ikauaa näitten päivien jälkeen!

        Nyt siis, että voitte vanhan Paavalin sanoja kuunnella:
        Ef. 3:4 josta te sitä lukiessanne voitte huomata, kuinka perehtynyt minä olen Kristuksen salaisuuteen,

        joten en omassa viisaudessa enkä omassa taidossa, VAAN Jumalan joka on OPETTAJANI :) Jes 30!

        Nyt tämä että siirryn, astetta raskaampaa ilmoitukseen ja aivoitteluu, niin että voisitte vähän enemmän kantaa ja kestää:
        Joh. 16:
        12 Minulla on vielä paljon sanottavaa teille, mutta te ette voi nyt sitä kantaa.

        Saattaa olal että tämä katoaa kuin kesän aamukaste, tälktä arvovaltaiselta foorumilta, mutta huu keer!

        Nyt, EEnok tiesi ja näki ja kertoi meille, ja ilmoitti että, lopunaikana on tuleva, paha ja pahan jälkeläiset uudelleen maailmaan!

        ja saman sanoo Herra Jeesus: NIIKUIN NOOAN AIKANA!

        ja nyt heti painotan ETTÄ, JOKAINEN olkoot mies tahi NAINEN, pelastuu, kun huutaa Herraa Jeesusta pelastajaksi, ja varmasti pelastuu.
        eli naiset eivät ole ulkona, PELASTUKSESTA, vaikka ovat monesta Jumalan Suunnitelmasta ulkona, kutienkin osallisia, MIEHEN kautta kuten Seurakunta on osallinen, Jeesuksen vaikutusesta SEURAKUNNAN kautta ja vaikutusta :)

        Joten, pleeese, tyytykää osaanne ja se osa ei ole pieni vaan hyvä ja teille ja meille, miehille hyvöäksi, kunhan olette alamaiset, JUMALALLE, Jumalan Sanalle, mikä ilmoittaa aseman eli kuka määrää ja missä, ja sitten olette alamaiset miehillenne.

        joten, Paavali ei sano, miksi, mutta tämä on omituista:

        Kol. 3:
        19 Miehet, rakastakaa vaimojanne, älkääkä olko heitä kohtaan katkerat.
        https://www.blbclassic.org/lang/lexicon/Lexicon.cfm?Strongs=G4087&t=KJV

        eli meillä, eli teillä joilla on vaimo niin on SYY olla mutta ÄLKÄÄ OLKO.
        Paavali ei sano, mitä mutta se on hvyä teille, vaimoille, joten tyytykää osanneena.

        HHhhmmmm
        Nyt kuka muistaa, mössössä, tein "tutkielman" naisten mielestä, ja eräs nainen, joka oli "johtaja" oamsta mielestä silloin ja nyt jossain puima tantereella pui mitä pui ja on edelleen johtaja! mutta samase, jso luet niin vedä poikasi pois, missä "työssä" onkaan!

        nyt sisi tutkimus, oli:
        Jos olisi mahdollista valita mitä ja millainen oma tuleva vauva eli lapsi olisi, niin monet naiset olivat, erittäin innokkaita luettelemaan eri-ominaisuuksia mitä tekisi vauvaasta, lapsesta "hyvän" ja kaikin puolin terveen!
        eli KAIKKI naiset olivat, super innoissaan, miehet olivat hiljaa ja "tiesivät" että tämä on pomminvalmistus ja esitutkimus, ja aivoitteli, miten heitä vedän ja MYYN naisille, mitä tahdon!

        eli Suunniteltu, (Desing) vauva jossa ei ole vikaa ei sisällä eikä ulkona!
        eli jälkeläisen perimän muuttaminen!

        Kun sitten kaikki olivat, vielä iloissaaan, ilmaisin heille mitä se, minun MYYMÄNI ja MAINOSTAMI, super-vauva_lapsi oli ja on, he "huusivat pää punaisena, kivittäkää kivittää, ei tommoinen kiero saa elää"!

        ei näillä sanoilla mutta viesti oli selvä, aj monet naisetkin sen sitten ymmärsivät, monet eivät.

        eli MYIN heille petollista ja valheellsista LUPAUSTA, jos annatte muuttaa kohdussa olevan alkion, alle kolme viikoa sillä, MAHDOLLISESTI, kolmen viikon ikäinen alkio, eli "21 päivää, sanoo Daniel", on se aika jolloin solut ovat jakautuneet, ja alkavat itse, ei äiti eikä äidin vaikutuksesta itse tehdä oman verensä. eli SIELUN!
        niinkuin Jumala sen tahtoo:

        1. Kor. 15:
        38 Mutta Jumala antaa sille varren, sellaisen kuin tahtoo, ja kullekin siemenelle sen oman varren.

        ja TAAS, oel hyvä ja lue KOKO luku, tätä taustaa vasten!

        Nyt mtien on, miehet ja veljet sekä ihanat sisaret:
        Onko perimän muutos hyvää ja suotavaa, ja Jumalaa ilahduttavaa vai, onko Jumala ERITTÄIN VIHAINEN ja PETTYNYT, ja KATUU, mitä pahaa ihminen on ja tekee?
        eli 1 Moos 6:
        1. Moos. 6:
        7 Ja Herra sanoi: "Minä hävitän maan päältä ihmiset, jotka minä loin, sekä ihmiset että karjan, matelijat ja taivaan linnut; sillä minä kadun ne tehneeni".
        karjan, matelijat, taivaan linnut ja
        IHMISET!

        1. Moos. 2:
        19 Ja Herra Jumala teki maasta kaikki metsän eläimet ja kaikki taivaan linnut ja toi ne ihmisen eteen nähdäkseen, kuinka hän ne nimittäisi; ja niinkuin ihminen nimitti kunkin elävän olennon, niin oli sen nimi oleva.
        20 Ja ihminen antoi nimet kaikille karjaeläimille ja taivaan linnuille ja kaikille metsän eläimille. Mutta Aadamille ei löytynyt apua, joka olisi hänelle sopinut.
        - - - elävän olennon // BEAST! ja hebrea ja aramea:

        https://www.blbclassic.org/Bible.cfm?t=KJV&x=0&y=0&b=Dan&c=7&v=1#conc/11
        ja HUOM
        Strong's H2423 - cheyva' (Aramaic)

        eli olento eli beast!
        ja AATAMI antoi olennolle nimen EEVA : cheyva
        Strong's H802 - 'ishshah

        002/xx3
        Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

        Nyt tämä, mitä joku irvi leuka voi sanoa itse-kehuksi niin olkoot, siis kehun itseäni sillä. TUNNEN HERRANI ja TIEDÄN Jumala Kaikkivaltiaan voiman ja vallan, ja se tulee olemaan niin suuri ja ihmeellinen että ette voi edes kuvitella ja e ikauaa näitten päivien jälkeen!

        Kiesus mikä olet:)
        Iahn kheli juutalais uskoa mukaillen.


    • Anonyymi

      Nyt miten on, jos eli kun lapsella on yksi äiti ja kaksi isää, niin
      äiti on esim, kaanaalainen
      toinen isä on benjamilainen
      ja toinen isä daanilainen,
      NIIN
      kumpaa sukuu lapsi kuuluu?

      joten, nyt näitä eri-vaihtoehtoja voidaan mielin määrin muutella!

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    • Anonyymi

      Olet suomi24n omalla profetiat palstalla nyt. Jos et tiennyt.

    • Anonyymi

      Juutalais uskontoa ei ole tarpeen lukea,kun on KRISTUS !
      Tie ja valo elämään !
      Juutalaisten kirja on vain tappamista ja murhaamista kaikista teoista.
      Tapetaan ja teurastetaan..
      Heillä on Rakkaus Isään mutta ei ihmisiin. Ihmiset voidaan tappaa ja vaikka keittää sekä mitä pahempaa voi ollakin,niin se on Juutalaisille ja uskonnolle parasta.
      Kidusta viimeiseen asti jos et saatana ihminen usko?
      Neljä hevosta voi repiuä raajasi irti,niin oli kyllä lutikoiden saarnassa..
      Tällästä paskaa he uskon oppineetko tarjoaa?
      He lahkoilaiset ympäri maailmaa.?
      Kuka tollaseen sairaaseen paskaa haluaa liittyä,kuten amerikan roskat 1800 luvulta.
      Kaikki on vain rangaistusta,ei mitään hyvää..
      PAITSI JESUS KRISTUS !
      TIE ELÄMÄÄN JA RAKKAUS !

    • Anonyymi

      Joten, se että naiset pelastuvat.. KIRJOITAT..
      Tiedätkö,ei ole eroa kuka pelastuu,kaikki aikanaan,
      Sinäkään et pelastu jos sinä sanot nyt niin,et todennäiköisesti mene kotiin,koska et ole oppinut.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      417
      1752
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1380
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1368
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      119
      1294
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1036
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      912
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      881
    9. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      115
      870
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    Aihe