Mietin vaan, että voiko kieltäytyä työstä ilman karenssia. Olen lukenut, että jos palkka on kokonaan provisiota, siitä voi kieltäytyä ilman karenssia työttömyyskorvauteen.
Vastaukset 2
- Anonyymi
"Mietin vaan, että voiko kieltäytyä työstä ilman karenssia. Olen lukenut, että jos palkka on kokonaan provisiota, siitä voi kieltäytyä ilman karenssia työttömyyskorvauteen."
Onhan suoritusperusteinen sama kuin provisio, mutta ei siinä ole mitään menetettävää. Itse asiassa provikkapalkalla voi päästä paljon parempiin ansioihin kuin kiinteällä kuukausipalkalla. Ja mikäli kauppa ei kävisi, niin on oikeutettu asumis- ja toimeentulotukeen siinä missä työttömätkin.- Anonyymi
Selvä. Kyseessä ei oikeastaan ole myyntityö, mutta kiitos vastauksesta. Voin miettiä asiaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1132341Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???301157- 106953
- 71942
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha611912- 48855
- 85790
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76680- 70666
Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik31666