Söin äsken purkin tilli silliä.
Tilli silli on hyvää
11
94
Vastaukset
- Anonyymi
Silliä pitää hakea lisää.
- Anonyymi
Juo kuravettä päälle.
- Anonyymi
5 min. sillikaviaari.
AINEKSET:1 pkt Matjessillifileetä ja 1 prk ranskankermaa sekä tuoretta tilliä
VALMISTUSOHJEET
Pilko matjessillifilee pieneksi. Laita kulhoon ja sekoita joukkoon ranskankerma.
Koristele tillisilpulla. Halutessasi voit lisätä joukkoon myös punasipulia.
Vakuutan että on hyvää keitetyn perunan sekä kananmunan kanssa.
Ohjeen muuten olen napannut netistä, joskus vuonna papu.
Oliko liian pitkä ohje taas tälläkin kertaa? - Anonyymi
Pirkan tillisili maultaan paras! Boyn silli kalalaadultaan paras. Ahti ja Vestakin menee.
- Anonyymi
*tillisilli*
- Anonyymi
Vanhapoika Savosta asetteli sillipurkkeja pöydälle ja netistä tulostettuja naisen pimperokuvia miettien tällainenko on atmosfääri, kun pimperot on ympärillä ja sillipurkit voimakkasti tuoksuvat.
Eihän tässä mitään naisia tarvi, sama reaktio saadaan yksinkertaisemmin. - Anonyymi
Minä söin puolikiloa suolaa ja nyt on niin hyvä olla kuin vain ikinä voi ollakkaan.
- Anonyymi
Runkutitko samalla? Miesten mielestä kun silli haisee salle kuin p....
- Anonyymi
Jos P...u haisee samalle kuin silli, on naisella syytä mennä gynekologille, tai ainakin terveyskeskuslääkärin vastaanotolle, olipa nainen minkä ikäinen tahansa.
- Anonyymi
Ei minusta haisekaan, mutta näinhän miehet väittää.
- Anonyymi
Paistoin sianniskasta ohuita viipaleita pitkään vain kohtalaisella lämmöllä paistinpannussa, päälle vähän suolaa ja pippureita. Sellaisenaan herkuttelin, aika helppoa, kello päälle ja rikossarjaa katsomaan.
Raaste ja voileipä sitten tuonnempana. Hyviä olisivat olleet yhdessäkin, perunaakin olisi voinut keittää, mutta näin tällä kertaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953849
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli473225Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.1002837- 1362530
Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572470- 612408
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172397Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212344Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232326- 642090