Yritettiin grillata

Anonyymi

Tein herkut, vartaat, lihat perunat. Sitten tuli riitaa. Otin tarjottimet ja heitin kaiken roskiin. Meni huutava grillaaja hiljaiseksi. Minä se en kauaa kuuntele vaan toimin. Heippa.

125

680

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Karmeeta ruokahävikkiä. Senkin ilmastonpilaaja.

    • Anonyymi

      Olisit grillannut ja syönyt yksikses kaiken, prkle. Oppiipahan oleen huutamatta.

      • Anonyymi

        No sinne meni nyt. Kaikilla nälkä. On minullakin. Mutta eipä siinä :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sinne meni nyt. Kaikilla nälkä. On minullakin. Mutta eipä siinä :(

        Aina on tämmöstä. En jaksa. Aina on toinen riitelemässä. Kaikki hyvät hetket menee p…lleen. :(

        -ap


    • Anonyymi

      heh, tein kerran saman ruokapöydässä kun niinsanotusti alkoi keittää

      • Anonyymi

        Jospa ei tulisi enää samankaltaista tilannetta vaan toimisi kertaoppina. :(


      • Anonyymi

        Tuliko enää toista kertaa ruokapöydässä riitaa vai muistiko toinen osapuoli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuliko enää toista kertaa ruokapöydässä riitaa vai muistiko toinen osapuoli?

        Ei ole kuulunut sen jälkeen enää ylimääräistä kommentointia 😀


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kuulunut sen jälkeen enää ylimääräistä kommentointia 😀

        No niin eli toimi.


    • Anonyymi

      Tuollainen käytös on lapsellista ja typerää aikuiselta ihmiseltä.

      • Anonyymi

        Jos toinen ei osaa hiljentyä niin joskus ihan paikallaan. En oo aloittaja.


      • Anonyymi

        Ei ole. Vaan herättävää.


      • Anonyymi

        Hiljaisuus huutaa koviten ja ruoat kompostissa. Ehkä pistää miettimään…


    • Onneks ei olla pari, mä kuolisin nälkään. :😢

      • Anonyymi

        Näitä ei tapahdu jos kaikki osaavat käyttäytyä. Äärimmäistapauksia kun mikään muu ei toiminut. Jos ei puhe, sitten toiminta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näitä ei tapahdu jos kaikki osaavat käyttäytyä. Äärimmäistapauksia kun mikään muu ei toiminut. Jos ei puhe, sitten toiminta.

        Et osannut käyttäytyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et osannut käyttäytyä.

        Mites toinen osapuoli? Mä en kauaa länkytystä kuuntele jos olen vaivalla koko illan ruokia laittanut, monta tuntia.

        Jotain arvostusta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näitä ei tapahdu jos kaikki osaavat käyttäytyä. Äärimmäistapauksia kun mikään muu ei toiminut. Jos ei puhe, sitten toiminta.

        Siinä just, kun minä en osaa käyttäytyä, etenkään kun pruukaan puhua rehellisesti ja melko suoraankin mitä ajattelen. Niin minuun sitten suuttuu, jos on herkkä loukkaantumaan etten korulausein maalaile ja saatan astua joskus varpaillekin.

        Tiedostan, että minun kanssa ei herkkähipiät voisi ikuna seurustella, suuttumatta. Niin nälkähän sitä tulis, kun joka päivä olis ruoat roskissa...


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Siinä just, kun minä en osaa käyttäytyä, etenkään kun pruukaan puhua rehellisesti ja melko suoraankin mitä ajattelen. Niin minuun sitten suuttuu, jos on herkkä loukkaantumaan etten korulausein maalaile ja saatan astua joskus varpaillekin.

        Tiedostan, että minun kanssa ei herkkähipiät voisi ikuna seurustella, suuttumatta. Niin nälkähän sitä tulis, kun joka päivä olis ruoat roskissa...

        Toki mä en kyllä yleensä juuda, vaan puhun ihan tasasella äänellä ja silti vitutan joitain.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Toki mä en kyllä yleensä juuda, vaan puhun ihan tasasella äänellä ja silti vitutan joitain.

        Huuda..


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Siinä just, kun minä en osaa käyttäytyä, etenkään kun pruukaan puhua rehellisesti ja melko suoraankin mitä ajattelen. Niin minuun sitten suuttuu, jos on herkkä loukkaantumaan etten korulausein maalaile ja saatan astua joskus varpaillekin.

        Tiedostan, että minun kanssa ei herkkähipiät voisi ikuna seurustella, suuttumatta. Niin nälkähän sitä tulis, kun joka päivä olis ruoat roskissa...

        Se on sitten oma valinta jos toimiaan ei osaa muuttaa ja nähdä muita siinä itsensä ympärillä. Ei voi mitään. Niin oma valinta.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Siinä just, kun minä en osaa käyttäytyä, etenkään kun pruukaan puhua rehellisesti ja melko suoraankin mitä ajattelen. Niin minuun sitten suuttuu, jos on herkkä loukkaantumaan etten korulausein maalaile ja saatan astua joskus varpaillekin.

        Tiedostan, että minun kanssa ei herkkähipiät voisi ikuna seurustella, suuttumatta. Niin nälkähän sitä tulis, kun joka päivä olis ruoat roskissa...

        Ei tarvita korulauseita vaan ihan normaaleja käytöstapoja. Piste.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se on sitten oma valinta jos toimiaan ei osaa muuttaa ja nähdä muita siinä itsensä ympärillä. Ei voi mitään. Niin oma valinta.

        Mitä hän sitten teki?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tarvita korulauseita vaan ihan normaaleja käytöstapoja. Piste.

        Jaa, hän oli törkymöykkykö?


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Toki mä en kyllä yleensä juuda, vaan puhun ihan tasasella äänellä ja silti vitutan joitain.

        Mikäköhän sinullakin siinä sitten on? Sitä kannattanee elämässä miettiä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mikäköhän sinullakin siinä sitten on? Sitä kannattanee elämässä miettiä.

        Ai etten valehtele toisen mieliksi mielipiteitänikö?


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ai etten valehtele toisen mieliksi mielipiteitänikö?

        En mä mene ihmisten seuraan, joiden vuoksi täytyy teeskennellä jotain mitä ei ole ja suu suioussa tekohymyillä ja jätte bra jag älskar dig jne. taputella selkään, vaikka oisin eri mieltä. Jos tarttee suuttua niin suuttuu sitten.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Mitä hän sitten teki?

        Rupeaa turhasta huutamaan kun mun olis pitänyt tietää erään TV ohjelman alkamisaika ja se alkoi tuntia ennen että grillaus olisi pilannut sen prkleen ohjelman katsomisen ja mulla oli kuulema liikaa tavaraa grilliin laitettavaksi, LIIKAA RUOKAA, että koko v…un ilta menee siinä. Mä vaan mietin mikä ihmeen TV muistio mä olen ja miksei tarkista jo aamulla ite jos on niin prkleen tärkeä juttu!? Yks kaks rupee huutamaan siitä kun kannan niitä ruokia ulos grilliin laitettavaksi! Mulla on menny marinoidessa, maustaessa, valmistellessa ja vartaita tehdessä monta tuntia niin ei mitään muuta kun HUUTOA! Oon tehny kaiken valmiiks muitakin ajatellen ja mitä saan, pskaa tuutillisen niskaan!

        (Itkua)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Jaa, hän oli törkymöykkykö?

        Kyllä oli sillä hetkellä aika pahasti.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ai etten valehtele toisen mieliksi mielipiteitänikö?

        Olet siis tahallasi jatkuvasti eri mieltä? Niinkö?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Rupeaa turhasta huutamaan kun mun olis pitänyt tietää erään TV ohjelman alkamisaika ja se alkoi tuntia ennen että grillaus olisi pilannut sen prkleen ohjelman katsomisen ja mulla oli kuulema liikaa tavaraa grilliin laitettavaksi, LIIKAA RUOKAA, että koko v…un ilta menee siinä. Mä vaan mietin mikä ihmeen TV muistio mä olen ja miksei tarkista jo aamulla ite jos on niin prkleen tärkeä juttu!? Yks kaks rupee huutamaan siitä kun kannan niitä ruokia ulos grilliin laitettavaksi! Mulla on menny marinoidessa, maustaessa, valmistellessa ja vartaita tehdessä monta tuntia niin ei mitään muuta kun HUUTOA! Oon tehny kaiken valmiiks muitakin ajatellen ja mitä saan, pskaa tuutillisen niskaan!

        (Itkua)

        Höh, no olis itse kattonut ohjelma muistionsa. Mitä tuosta nyt huutaa. Yks ohjelma sinne tänne, kun ruokaa tiedossa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä oli sillä hetkellä aika pahasti.

        Nojoo. Oli tyhmä syy huutaa sulle.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        En mä mene ihmisten seuraan, joiden vuoksi täytyy teeskennellä jotain mitä ei ole ja suu suioussa tekohymyillä ja jätte bra jag älskar dig jne. taputella selkään, vaikka oisin eri mieltä. Jos tarttee suuttua niin suuttuu sitten.

        No älä sitten mene! Mulle ihan sama! Mene sinne minne tykkäät!?!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olet siis tahallasi jatkuvasti eri mieltä? Niinkö?

        Heh, en ikinä tahallaan. Vaan jos ja kun satun olemaan eri mieltä, niin jo jotkut polkee kiukkusena mulle jalkaa, perkele tottelet. No en tottele enkä mielistele.


      • Anonyymi kirjoitti:

        No älä sitten mene! Mulle ihan sama! Mene sinne minne tykkäät!?!

        Juuri näin teen. :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Höh, no olis itse kattonut ohjelma muistionsa. Mitä tuosta nyt huutaa. Yks ohjelma sinne tänne, kun ruokaa tiedossa.

        Niin minäkin sanoin. Kumpi on tärkeämpi, se ohjelma vai se ruokahetki? ja jos on suunnitellu jotain niin voisko sanoa ääneen AJOISSA? Koska kyllä mä puhetta ymmärrän. Miksei näistä voi ikinä sopia.

        Ajatuksia mä en lue. Voi ku oliski se taito. Niin anteeksi anteeksi taas kauheasti kun mun töppäily liian ruoan kanssa taas sai toisen kiehumaan ja pilasin kaiken.

        Nyt ei ole enää ruoasta riesaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin sanoin. Kumpi on tärkeämpi, se ohjelma vai se ruokahetki? ja jos on suunnitellu jotain niin voisko sanoa ääneen AJOISSA? Koska kyllä mä puhetta ymmärrän. Miksei näistä voi ikinä sopia.

        Ajatuksia mä en lue. Voi ku oliski se taito. Niin anteeksi anteeksi taas kauheasti kun mun töppäily liian ruoan kanssa taas sai toisen kiehumaan ja pilasin kaiken.

        Nyt ei ole enää ruoasta riesaa.

        No hänelle se ohjelma oli tärkeä mikä lie, minä kun en mitään ohjelmia pidä niin tärkeenä että sivuuttaisin toisen tekemät ruoat, niin en pysty kultaasi nyt puolustamaan.

        Enkä ymmärtämään, mutta koittakaa nyt sopia tuo riita jotenkin. Toinen opettelee olee huutamatta ja sä olee heittämättä ruokia roskiin. :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Nojoo. Oli tyhmä syy huutaa sulle.

        Mä en enää uskokaan, että kahden ihmisen välisessä suhteessa muistetaan olla toista arvostaen. Ihan huuhaapuhetta alkuhempeilyvuosien jälkeen. Kaikki muu tulee tärkeämmäksi kun toinen ja hänen vaivannäkönsä.

        Kyllä se harmittaa kun joskus kesällä yrittää, että järjestäisi kivoja hetkiä ja jäis kivoja muistoja. Mä tiedän jo tällä iällä ettei niitä yleensä jää. Silti tyhmänä yritän.

        Nyt väsyttää. Harmittaa ja itkettää. Taidan painua peiton alle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rupeaa turhasta huutamaan kun mun olis pitänyt tietää erään TV ohjelman alkamisaika ja se alkoi tuntia ennen että grillaus olisi pilannut sen prkleen ohjelman katsomisen ja mulla oli kuulema liikaa tavaraa grilliin laitettavaksi, LIIKAA RUOKAA, että koko v…un ilta menee siinä. Mä vaan mietin mikä ihmeen TV muistio mä olen ja miksei tarkista jo aamulla ite jos on niin prkleen tärkeä juttu!? Yks kaks rupee huutamaan siitä kun kannan niitä ruokia ulos grilliin laitettavaksi! Mulla on menny marinoidessa, maustaessa, valmistellessa ja vartaita tehdessä monta tuntia niin ei mitään muuta kun HUUTOA! Oon tehny kaiken valmiiks muitakin ajatellen ja mitä saan, pskaa tuutillisen niskaan!

        (Itkua)

        Ihan turhaan heitit hyvät ruuat roskikseen, olisit vienyt jääkaappiin ja nepannut roskikseen tuon lapsellisen huutajan, ei kenenkään tuollaista tarvitse sietää ja vähiten sinun joka olit nähnyt kovasti vaivaa hyvän ruuan eteen. Roskikseen vaan, löydät kyllä vielä paremmankin, semmoisen joka ei ala turhasta riitelemään.

        -harmiseikirj-


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        No hänelle se ohjelma oli tärkeä mikä lie, minä kun en mitään ohjelmia pidä niin tärkeenä että sivuuttaisin toisen tekemät ruoat, niin en pysty kultaasi nyt puolustamaan.

        Enkä ymmärtämään, mutta koittakaa nyt sopia tuo riita jotenkin. Toinen opettelee olee huutamatta ja sä olee heittämättä ruokia roskiin. :)

        Ei sovita. Pakkaan tavarat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä en enää uskokaan, että kahden ihmisen välisessä suhteessa muistetaan olla toista arvostaen. Ihan huuhaapuhetta alkuhempeilyvuosien jälkeen. Kaikki muu tulee tärkeämmäksi kun toinen ja hänen vaivannäkönsä.

        Kyllä se harmittaa kun joskus kesällä yrittää, että järjestäisi kivoja hetkiä ja jäis kivoja muistoja. Mä tiedän jo tällä iällä ettei niitä yleensä jää. Silti tyhmänä yritän.

        Nyt väsyttää. Harmittaa ja itkettää. Taidan painua peiton alle.

        No se on täysin ihmisistä ja asenteista kiinni kuule tuo toisen arvostaminen ja se pitää kulkea molempiin suuntiin. Kumpikaan ei käkätä nokkaansa pomotellen, puhuu reilusti ja sietää reilun puheen niskoja nakkelematta ja kumpikin antaa arvoa toistensa vaivannäölle, niin pääsennee alkuun.

        Älkää menkö riidoissa koskaan nukkumaan. 🤗


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Jaa, hän oli törkymöykkykö?

        Sanoin ohjeen myös sulle.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ai etten valehtele toisen mieliksi mielipiteitänikö?

        Koetko elämäsi sitten aina hankalaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan turhaan heitit hyvät ruuat roskikseen, olisit vienyt jääkaappiin ja nepannut roskikseen tuon lapsellisen huutajan, ei kenenkään tuollaista tarvitse sietää ja vähiten sinun joka olit nähnyt kovasti vaivaa hyvän ruuan eteen. Roskikseen vaan, löydät kyllä vielä paremmankin, semmoisen joka ei ala turhasta riitelemään.

        -harmiseikirj-

        Niin löydänkin. Tai ei tarvii löytääkään. Eipähän tule enää näitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin minäkin sanoin. Kumpi on tärkeämpi, se ohjelma vai se ruokahetki? ja jos on suunnitellu jotain niin voisko sanoa ääneen AJOISSA? Koska kyllä mä puhetta ymmärrän. Miksei näistä voi ikinä sopia.

        Ajatuksia mä en lue. Voi ku oliski se taito. Niin anteeksi anteeksi taas kauheasti kun mun töppäily liian ruoan kanssa taas sai toisen kiehumaan ja pilasin kaiken.

        Nyt ei ole enää ruoasta riesaa.

        Kyllähän se huutaminen ja raivoaminen pitää saada loppumaan.Ruuat roskiin olis mennyt multakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan turhaan heitit hyvät ruuat roskikseen, olisit vienyt jääkaappiin ja nepannut roskikseen tuon lapsellisen huutajan, ei kenenkään tuollaista tarvitse sietää ja vähiten sinun joka olit nähnyt kovasti vaivaa hyvän ruuan eteen. Roskikseen vaan, löydät kyllä vielä paremmankin, semmoisen joka ei ala turhasta riitelemään.

        -harmiseikirj-

        Ruoka on kallista ja siihen kulunut ajankäyttö harmittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei sovita. Pakkaan tavarat.

        No se on sinun valinta tietysti. Minä tekisin tuossa kohtaa niin, että menisin möykkärin työkke ja sanosin, että jutellaan tuo mitä äsken tapahtu auki ja se ei saa enää toistua toista kertaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoin ohjeen myös sulle.

        Selvä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Koetko elämäsi sitten aina hankalaksi?

        Hyvin harvoin.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        No se on sinun valinta tietysti. Minä tekisin tuossa kohtaa niin, että menisin möykkärin työkke ja sanosin, että jutellaan tuo mitä äsken tapahtu auki ja se ei saa enää toistua toista kertaa.

        Pakeneminen ei ratkaise ikinä mitään, tulee lukemattomia pakoja jos aina pakenee ihmisiä, kun pitäisi selvittää asiat.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        No se on sinun valinta tietysti. Minä tekisin tuossa kohtaa niin, että menisin möykkärin työkke ja sanosin, että jutellaan tuo mitä äsken tapahtu auki ja se ei saa enää toistua toista kertaa.

        En jaksa kun se toistuu kuitenkin. Ei se kauaa muista. Seuraavaan typerään riitaan. Toiset riitelevät työkseen. Ei se herätä ennen kun heippa-lappu on pöydällä ja perunat kuorimatta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En jaksa kun se toistuu kuitenkin. Ei se kauaa muista. Seuraavaan typerään riitaan. Toiset riitelevät työkseen. Ei se herätä ennen kun heippa-lappu on pöydällä ja perunat kuorimatta.

        Riitelettekö usein? Jos, niin sitten ette ehkä ole oikeet toisillenne. Varsinkaan jos kierrätte kehää eikä mikään todella ikinä muutu, vaikka sovitaan.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        No se on sinun valinta tietysti. Minä tekisin tuossa kohtaa niin, että menisin möykkärin työkke ja sanosin, että jutellaan tuo mitä äsken tapahtu auki ja se ei saa enää toistua toista kertaa.

        Kumma kun tällä palstalla kaikki toimii kaikilla muilla aina niin hienosti ja neuvoja tulee, mutta ei se kyllä elävässä elämässä just nyt siltä vaikuta.

        En haluais mennä riidoissa nukkumaan, mutta nyt se vaan menee niin.

        Katotaan. Otan huomenna auton ja häippäsen ainakin hetkeksi pois. Ja sen päätin, että mun ruoanlaitto loppu nyt tähän. Syököön jokainen tässä taloudessa mitä kiinni saa.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Hyvin harvoin.

        No sehän on hyvä.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Riitelettekö usein? Jos, niin sitten ette ehkä ole oikeet toisillenne. Varsinkaan jos kierrätte kehää eikä mikään todella ikinä muutu, vaikka sovitaan.

        Eikä toisen pitäisi ärsyttää jatkuvasti, jos hän on nk. oikea ihminen vierellesi. Tietysti peiliinkin on hyvä vilkaista ja miettiä vetääkö itse övereitä ja aiheuttaa kränää...


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Riitelettekö usein? Jos, niin sitten ette ehkä ole oikeet toisillenne. Varsinkaan jos kierrätte kehää eikä mikään todella ikinä muutu, vaikka sovitaan.

        Kyllä. Ilmeisesti minua ei voi sietää.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Pakeneminen ei ratkaise ikinä mitään, tulee lukemattomia pakoja jos aina pakenee ihmisiä, kun pitäisi selvittää asiat.

        Hommahan on nyt näin, että palstalla tämä ratkeaa oikeanlaisella hymiöllä, mutta elämässä niitä ei voi kotona käyttää.

        Olen väsynyt ”selvittämään” enää mitään. Miten kauan elämässä pitää ”selvittää” asioita? Milloin tasainen eläminen alkaa?

        Elääköhän kukaan edes tasaisesti?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kumma kun tällä palstalla kaikki toimii kaikilla muilla aina niin hienosti ja neuvoja tulee, mutta ei se kyllä elävässä elämässä just nyt siltä vaikuta.

        En haluais mennä riidoissa nukkumaan, mutta nyt se vaan menee niin.

        Katotaan. Otan huomenna auton ja häippäsen ainakin hetkeksi pois. Ja sen päätin, että mun ruoanlaitto loppu nyt tähän. Syököön jokainen tässä taloudessa mitä kiinni saa.

        No, monessa liemessä keitetty, jotain opittu? Toista ei voi muuttaa, se pitää tulla hänestä itsestä se muutoksen tarve. Jos hän ei pidä teidän suhdetta tärkeenä, niin ei hän varmaan pysähdy miettimään omaa osuuttaan, vaan jatkaa samaa rataa.

        Harvoin parisuhteet pelkkää herkkua on, mutta joutuu miettimään mikä on tärkeetä ja mikä ei. Jos se toinen ihminen on tärkeä, täytyy haluta kompromisseja ja taipua itsekin eikä vaan polkea jalkaa, kun minähän en perkele ikinä jousta, minä vaan häivyn.

        Mutta mietinyt, jos aamulla olis eri olo. :)


      • Anonyymi kirjoitti:

        No sehän on hyvä.

        Joo mulla on ollut jo vuosia aika tasanen arki. Joskus harmittaa ja on haasteita, mutta ne on tilapäisiä. Enemmän hyvää ja tasasta, kun pahaa ja pomppuista.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Eikä toisen pitäisi ärsyttää jatkuvasti, jos hän on nk. oikea ihminen vierellesi. Tietysti peiliinkin on hyvä vilkaista ja miettiä vetääkö itse övereitä ja aiheuttaa kränää...

        Olen vilkaissut. On mahdollista etten tule kenenkään kanssa toimeen.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hommahan on nyt näin, että palstalla tämä ratkeaa oikeanlaisella hymiöllä, mutta elämässä niitä ei voi kotona käyttää.

        Olen väsynyt ”selvittämään” enää mitään. Miten kauan elämässä pitää ”selvittää” asioita? Milloin tasainen eläminen alkaa?

        Elääköhän kukaan edes tasaisesti?

        Mä elän tasaisesti, mutta mä olenkin tylsä ihminen. Muhun väsytään äkkiä, kun en järjestä draamaa.

        Vedät itse rajat mitä jaksat, muut ei voi tietää sun rajoja.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä. Ilmeisesti minua ei voi sietää.

        Eiköhän se puhuen selviä sekin.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Olen vilkaissut. On mahdollista etten tule kenenkään kanssa toimeen.

        Kenties? Sitten on oltava issekseen. Tai muututtava asenteiltaan tjn?


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Eikä toisen pitäisi ärsyttää jatkuvasti, jos hän on nk. oikea ihminen vierellesi. Tietysti peiliinkin on hyvä vilkaista ja miettiä vetääkö itse övereitä ja aiheuttaa kränää...

        Sanoithan itsekin juuri tuossa äsken, että puhut suoraan?

        Se on ihan sama asia kun minä toimin suoraan. Jos mua loukkaa, se loukkaa tosi pahasti enkä mä sillon edes pysty tunteita peittämään ja pitäisikö peittää, mitä se sitten tekisi? Ei kukaan pysty tunteitaan piilottamaan.

        Mä olen siinä mielessä hyvin selkeä ihminen etten tunteita peittele jos toinen on mennyt äärimmäisyyksiin ajattelemattomuuttaan.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Mä elän tasaisesti, mutta mä olenkin tylsä ihminen. Muhun väsytään äkkiä, kun en järjestä draamaa.

        Vedät itse rajat mitä jaksat, muut ei voi tietää sun rajoja.

        Järjestänkö minä sun mielestä draamaa!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Järjestänkö minä sun mielestä draamaa!

        Piti olla kysymysmerkki, draamaa?


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Mä elän tasaisesti, mutta mä olenkin tylsä ihminen. Muhun väsytään äkkiä, kun en järjestä draamaa.

        Vedät itse rajat mitä jaksat, muut ei voi tietää sun rajoja.

        Näin se on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sanoithan itsekin juuri tuossa äsken, että puhut suoraan?

        Se on ihan sama asia kun minä toimin suoraan. Jos mua loukkaa, se loukkaa tosi pahasti enkä mä sillon edes pysty tunteita peittämään ja pitäisikö peittää, mitä se sitten tekisi? Ei kukaan pysty tunteitaan piilottamaan.

        Mä olen siinä mielessä hyvin selkeä ihminen etten tunteita peittele jos toinen on mennyt äärimmäisyyksiin ajattelemattomuuttaan.

        Puhun kyllä, mutta olen valmis kuuntelemaankin ja vastaanottamaan palautteen, jos se ei tule mulle uhkaillen ja nurkkaan mut ajaen. En tee yhteistyötä kenenkään kanssa joka yrittää työntää mut ahtaalle ja pakottaa tahtoonsa.

        Järki puhetta kyllä mietin ja otan onkeeni. Mut ärsyttäen mut saa vaan takajaloilleen.

        Suora puhe on reiluinta, mutta vaatii että kumpikin kestää sen ryhtymättä pikkumaiseksi tai nyrpistelemättä nokkaansa.

        Tunteet saa näyttää. Mutta anna toiselle samat mahdollisuudet, kun itsellesi vaadit, miuten et toimi ikinä mikään suhde kenenkään kanssa.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Kenties? Sitten on oltava issekseen. Tai muututtava asenteiltaan tjn?

        Miksei toinen voi olla sitten tyynempi? Toisen olisi hyvä olla rauhallinen ja tasainen? Ei reagoida sekunnissa suu auki mekastamaan. Mulla on jo siitä levoton olo kun odotan millon toinen mahdollisesti reagoi ja säkeennyn siitä vielä nopeammin.

        Miksei joku ihminen voisi olla hieman hitaampi.

        Löydänkö aina liika samanlaisen persoonan rinnalle kuin omat piirteet on?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Järjestänkö minä sun mielestä draamaa!

        Heh, ehkä. Kun olet häipymässä suinpäin. Ehkä et, en tunne sua niin hyvin. 🤷🏼‍♂️


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näin se on.

        Jep.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksei toinen voi olla sitten tyynempi? Toisen olisi hyvä olla rauhallinen ja tasainen? Ei reagoida sekunnissa suu auki mekastamaan. Mulla on jo siitä levoton olo kun odotan millon toinen mahdollisesti reagoi ja säkeennyn siitä vielä nopeammin.

        Miksei joku ihminen voisi olla hieman hitaampi.

        Löydänkö aina liika samanlaisen persoonan rinnalle kuin omat piirteet on?

        Hyviä kysymyksiä. Sinun pitää niitä miettiä. :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Puhun kyllä, mutta olen valmis kuuntelemaankin ja vastaanottamaan palautteen, jos se ei tule mulle uhkaillen ja nurkkaan mut ajaen. En tee yhteistyötä kenenkään kanssa joka yrittää työntää mut ahtaalle ja pakottaa tahtoonsa.

        Järki puhetta kyllä mietin ja otan onkeeni. Mut ärsyttäen mut saa vaan takajaloilleen.

        Suora puhe on reiluinta, mutta vaatii että kumpikin kestää sen ryhtymättä pikkumaiseksi tai nyrpistelemättä nokkaansa.

        Tunteet saa näyttää. Mutta anna toiselle samat mahdollisuudet, kun itsellesi vaadit, miuten et toimi ikinä mikään suhde kenenkään kanssa.

        No siinä se nähdään - et sinäkään tykkää. Niin.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Hyviä kysymyksiä. Sinun pitää niitä miettiä. :)

        Mä kömmin petiin. Tsemiä ja öitä. Tässä vielä pähkinää.

        https://youtu.be/oafNNDXJHkU

        Funtsittavaa. :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Hyviä kysymyksiä. Sinun pitää niitä miettiä. :)

        Kiitos kommenteista. Jos saisi USB kaapelin yhdistettyä hevosen päähän niin käsittelytila laajenisi sillä siinä on elämän mittainen sarka kynnettävänä.

        Mutta eikö ollutkin kauheaa ihmissuhdepskaa? En voi tälle mitään, sitä se oli, mutta kumma kyllä, avautuminen roskasaitilla helpotti.

        (Sun kommentit ei siis olleet roskaa vaikka alusta onkin pska.)

        Hyvää yötä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kommenteista. Jos saisi USB kaapelin yhdistettyä hevosen päähän niin käsittelytila laajenisi sillä siinä on elämän mittainen sarka kynnettävänä.

        Mutta eikö ollutkin kauheaa ihmissuhdepskaa? En voi tälle mitään, sitä se oli, mutta kumma kyllä, avautuminen roskasaitilla helpotti.

        (Sun kommentit ei siis olleet roskaa vaikka alusta onkin pska.)

        Hyvää yötä.

        Minunko päähäni usbikaapeli? 😵 Mitä sinä sieltä lataisit itsellesi? 😵 Vai lisää työmuistiako haluaisit? Mihin laittaisit piuhan: nenään vai korvaan? 😵

        🦄


    • Anonyymi

      Parisuhteessa on tehtävä kompromisseja, sovittava riitoja ja mielellään saatava ulkopuolista tukea, kun näistä vaan tulee avioeroja yli 50% ja lapset kärsii, jos kaksi ihmistä yksin ei kykene.

      • Anonyymi

        Tuohonkin kun olisi s…na ulkopuolinen tuki ehtinyt niin jo vain olis kuunneltu! Oliskin joku ollu neuvomassa! Olisin sanonu toiselle, että kuuntele v…u tuota nyt!


      • Anonyymi

        Penskoja ei ole eikä tule.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuohonkin kun olisi s…na ulkopuolinen tuki ehtinyt niin jo vain olis kuunneltu! Oliskin joku ollu neuvomassa! Olisin sanonu toiselle, että kuuntele v…u tuota nyt!

        No selvä se. Ei mikään televio-ohjelma ole yhteisen ruokailumuiston arvoinen. Sitä varten on tallennus. Se sille toiselle olisi pitänyt sanoa ja jutella niin pitkään, että ymmärtää. Kaikki muut vastaukset on pepusta ja kun halusit tehdä teille vain yhteistä mukavaa.


    • Anonyymi

      Kuulostaa trollikskta

      • Anonyymi

        Vingu nyt mitä vaan, mutta tämä illan tosi elämän tarina oli tässä.


      • Anonyymi

        Suksi suohon, kyllä mä olen nopea syttymään ja kipakka antamaan vastakommenttia.
        Mutt en minä ruokaa pois heitä, kiukussa tietenkin voisin jättää sen valmistuksen siihen, valmistakoot itse ruokansa tai nähkööt nälkää.
        Mä voin elää vuorokauden tai kaksikin pelkällä vedellä... paastoten.

        Ymmärrän kyllä ap:n kiukun, ....mutt miks se kohdistui ruokaan!
        trollikka


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suksi suohon, kyllä mä olen nopea syttymään ja kipakka antamaan vastakommenttia.
        Mutt en minä ruokaa pois heitä, kiukussa tietenkin voisin jättää sen valmistuksen siihen, valmistakoot itse ruokansa tai nähkööt nälkää.
        Mä voin elää vuorokauden tai kaksikin pelkällä vedellä... paastoten.

        Ymmärrän kyllä ap:n kiukun, ....mutt miks se kohdistui ruokaan!
        trollikka

        Suu kiinni! Huutaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suu kiinni! Huutaja

        Anteeksi mitä? En minä huutanut, vaikka olis ehkä syytäkin ollut. Minä en ole tänän ketjuun aikaisemmin vastannutkaan. Nyt joku lahjakas epäili minun ruikuttavan jotain typerää riitaa. Riitelyyn saatan sortua, mutt ei tulisi mieleenkään heittää ruokia roskiin.
        Päinvastoin mä yritän aina kehittää tähteistäkin maistuvaa ja syötävää ruokaa
        Puolmaailmaa näkee nälkää... ja täällä heitetään syömäkelpoista ruokaa roskiin, mitä hiivatin järkeä tässä on?

        Samaan aikaan yritetään kieltää kohta puun polttaminen mökeillä ja saunan pesässä.
        Suomessa jossa talvisin saattaa olla -30 ° pakkasella. Toisaalla etelän maissa poltetaan metsiä, ja istutetaan nopeasti kasvavaan kookosta tilalle. Sri lanka ja Filippiinit ovat luultavasti suurimmat kookosöljyn tuottajat. Normikansalaiset näissä maissa ovat ilman sosiaalihuoltoa, jokainen tekee mitä pystyy, ett jokapäiväisen ruuan saisivat.

        Mä itse tein raakasuklaata vielä jokin aika sitten, en minä ymmärtänyt ett kookosrasva olisi hieman paheksuttavaa käyttää. En ole enää suklaata syönyt, kun ymmärsin lopultakin koko yhtälön. Sitä samaa kookosöljyä käytetään ns. kauramaitoa tehdessä.
        Joten kauramaitoa, sitä en enää osta edes laktoosi-intoleranssia sairastaville, Eila laktoositon on lehmänmaitoa. Viherpiipertäjille sanoisin ett on egolookisempaa käyttää lehmänmaitoa kuin ns. kauramaitoa.

        Lehmästä voidaan käyttää kaikki, syödä lihat, juoda maidot sellaisena tai jalostettuna; esim. juustoiksi, jukurtiksi, viiliksi, voiksi. Nahka käytetään huonekalujen päällystykseen, takeiksi, housuiksi, ajohaalareiksi, saappaiksi ja kengiksi. Lehmän lanta käy lannoitteeksi.
        Lehmän pääkin saadaan käyttöön sarvet, ainakin ja aivoista saadaan parkkiaine nahalle.
        Niin lehmän ekologisuus on erittäin hyvin perusteltua, ja vertasin sitä tuontituotteeseen, jonka vuoksi metsiä poltetaan... viljelymaaksi kookokselle.

        Millehän valtatielle seuraavaksi persuksenne asettelette, pelastaaksenne öljykasvin viljelyn. Suomessakin viljellään öljykasveja, rypsi ja rapsi varmaan tunnetuimpia ja kasvavat suomalaisilla pelloilla. Siinä se mun mielipiteeni tällä kertaa.


    • Anonyymi

      Typerää käyttäytymustä puolin ja toisin . Ei jatkoon.

      • Anonyymi

        Niin. Sitä sopii miettiä. Ihan jokaisen.


      • Anonyymi

        Ei todellakaan enää jatkoon. Mulle riitti.


      • Anonyymi

        Juuri näin. Ei noita kumpaakaan kato kukaan täyspäinen.
        Kyllä pitää toisen panosta osata arvostaa JA pitää osata riidellä sivistyneesti.

        Minä olen sen verran materialisti ja pihi mies, että aikoinaan sanoin muijalle että jos talossa hajoaa yksikään tavara tunteenpurkauksien vuoksi, niin se on sitte siinä.

        Ei ole hajonnut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Ei noita kumpaakaan kato kukaan täyspäinen.
        Kyllä pitää toisen panosta osata arvostaa JA pitää osata riidellä sivistyneesti.

        Minä olen sen verran materialisti ja pihi mies, että aikoinaan sanoin muijalle että jos talossa hajoaa yksikään tavara tunteenpurkauksien vuoksi, niin se on sitte siinä.

        Ei ole hajonnut.

        Se on hyvä, että just sinä osaat kaiken niin mainiosti.

        (Oikein kumarran).


    • Anonyymi

      Jaa, etkö olis vaan voinu tehdä sen ruuan ja toinen olis syöny sillon ku olis halunnut. En kyllä ruokaa heittäis menemään. Oliko se lihaa, kun joku eläin oli antanu henkensä kuitenki ton puolesta. Tuon takia voisitte kumpiki katumusharjoituksena elää muutaman kuukauden kaurapuurolla.

    • Anonyymi

      Kiitos kaikille kommentoijille. Eläkää toisin kuin juuri äsken lukemanne, elämä, se on tärkeintä ja olkaa onnellisia lähtien niistä pikku asioista. Miettikää ennen kun tuntuu, että suusta tulee jotain; miten se toinen sen ottaa ja miltä susta itsestäsi tuntuis kuulla ne omat sanas. Sen kun miettii, niin joku juttu voi jäädä sanomatta ja päivä päättyy hyvin.

      • Anonyymi

        Tv-sarja versus hyvä ruokahetki, johon toinen on nähnyt vaivaa...

        Ei hele-vetti. 😂 Nyt oli kyllä prioriteetit aivan länsiluoteessa. Ei sinulla.

        🦄


      • Anonyymi

        Juu, parisuhde on kompromisseja ja yhteistä kasvua. Toki uskon myös, että hyvä ja kestävä parisuhde vaatii kaksi tarpeeksi kypsää ihmistä toimiakseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, parisuhde on kompromisseja ja yhteistä kasvua. Toki uskon myös, että hyvä ja kestävä parisuhde vaatii kaksi tarpeeksi kypsää ihmistä toimiakseen.

        Ja kypsän pihvin kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juu, parisuhde on kompromisseja ja yhteistä kasvua. Toki uskon myös, että hyvä ja kestävä parisuhde vaatii kaksi tarpeeksi kypsää ihmistä toimiakseen.

        Ei liian kypsää,


    • Anonyymi

      Tässä oikeasti näkee, mikä olisi naisista oikeasti mukavaa. Tuntuu ettei kaikki miehet tiedä, miten tärkeää yhteinen tekeminen ruokaa laittamalla on. Joku miesihanne itsellänikin, että osaisi grillata hyväntuulisena ja antaisi omaa televisio tms. aikaa sille toiselle. Mutta johtuu varmaan siitä, ettei ne ehkä välitä toisesta oikeasti?

    • Anonyymi

      ÖHÖMMMMMMMM....
      Meikäläinen paistoi grillissä pizzaa 250 astetta oli lämpöä, seuraavalla kerralla enemmän lämpöä ja ohuempi pizzapohja.
      Pizzan maku parani, kun pizza sai rauhassa jäähtyä.

      KRÖHMMMMM...
      Seuraavaksi aion testata grillissä: piirakka, dallaspullavuoka, kakku, karjalanpaisti, pataruokia, lämminsavulohi, kylmäsavulohi ja mitä nyt keksin.

      • Anonyymi

        Karjalanpaisti pitää hauduttaa miedolla lämmöllä erittäin pitkään. Ei siis grilliin. Kylmäsavulohikin on jo valmista!

        Huoh, nuo kaikki ruokasi ovat sellaisia, ettet tainnutkaan ihan tosissasi kirjoittaa...

        Nyt sitten sait haluamasi reaktion.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Karjalanpaisti pitää hauduttaa miedolla lämmöllä erittäin pitkään. Ei siis grilliin. Kylmäsavulohikin on jo valmista!

        Huoh, nuo kaikki ruokasi ovat sellaisia, ettet tainnutkaan ihan tosissasi kirjoittaa...

        Nyt sitten sait haluamasi reaktion.

        Kamado taitaa olla ihan tuntematon hiiligrilli sinulle.
        Se on oikeastaan hiiliuuni, jonka lämpötilaa pystyy säätämään melko tarkasti ja lämpötila myös pysyy useita tunteja samoissa asteissa.
        Sillä saa kypsytettyä paistia 110-135 asteessa yli 9 tuntia.
        Lämmön, kun säätää 180-200 asteeseen, niin pysyy lämmöt helposti parikin tuntia ja piirakka kypsyy riippuen piirakasta 30-50 minuuttia.

        Kylmäsavulohen savustus kuuluu myöhäiseen syksyyn, kun lämpötila on alle 10 astetta.
        10-14 tuntia saa savustua ja tarvitaan vain savustusgeneraattori ja grilli, jossa savu pysyy.
        Kamado on oivallinen tähänkin tarkoitukseen.
        Mites tähän reagoit, menikö luu kurkkuuuuunnnn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kamado taitaa olla ihan tuntematon hiiligrilli sinulle.
        Se on oikeastaan hiiliuuni, jonka lämpötilaa pystyy säätämään melko tarkasti ja lämpötila myös pysyy useita tunteja samoissa asteissa.
        Sillä saa kypsytettyä paistia 110-135 asteessa yli 9 tuntia.
        Lämmön, kun säätää 180-200 asteeseen, niin pysyy lämmöt helposti parikin tuntia ja piirakka kypsyy riippuen piirakasta 30-50 minuuttia.

        Kylmäsavulohen savustus kuuluu myöhäiseen syksyyn, kun lämpötila on alle 10 astetta.
        10-14 tuntia saa savustua ja tarvitaan vain savustusgeneraattori ja grilli, jossa savu pysyy.
        Kamado on oivallinen tähänkin tarkoitukseen.
        Mites tähän reagoit, menikö luu kurkkuuuuunnnn

        On kyllä joo. En edes tiennyt et pataruokia voi grillissä valmistaa. Noh aina oppii uutta.

        Mites toi savustus? Savustat kylmäsavulohen, vai savustatko vaan lohen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On kyllä joo. En edes tiennyt et pataruokia voi grillissä valmistaa. Noh aina oppii uutta.

        Mites toi savustus? Savustat kylmäsavulohen, vai savustatko vaan lohen?

        Kamado on keraaminen grilli ja kuin uuni, varaa lämpöä ja siksi pysyy tunteja lämpimänä, kun ilmantulon laittaa kiinni.
        Lämmönjakolevy hiilloksen yläpuolelle, niin voi paistaa kakkuja ja hauduttaa pataruokia, niin ei ole hiillosta vasten.
        Kylmäsavustus on eri, kuin lämminsavustus.
        Nyt ei onnistu kylmäsavustus, koska on liian kuuma ilma.
        Syksyllä ja talvella onnistuu kylmäsavustus.


      • Anonyymi

        Toiset miehet osaa ja on kiinnostuneita kokeilemaan ruuanlaittoa. Se on mukavaa. Ei ärtynyt ja vihainen mies nosta kenenkään mielialaa tai ruokahalua. Pointti ei ole se, onnistuuko se ruoka, vaan että se on tehty yhdessä ja siitä hetkestä on nauttineet kaikki. Ainakin lasten tulisi saada mukavia mukavia muistoja vanhemmistaan ja aikuisista, niin että onko väärin pyytää, että myös yksin naisystävä tai vaimo.

        Täälläkin kysellään ihan älyttömiä juttuja, "tykkääkö nainen". Loppujen lopuksi nainen olisi onnellinen pikkujutuista, jolla saisi huomioitua kaikki läheiset onnellisiksi. Mutta yksi nainen ei kaikkeen pysty, lukemaan toisen ajatuksia ja pitämään kaikista läheisistä huolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiset miehet osaa ja on kiinnostuneita kokeilemaan ruuanlaittoa. Se on mukavaa. Ei ärtynyt ja vihainen mies nosta kenenkään mielialaa tai ruokahalua. Pointti ei ole se, onnistuuko se ruoka, vaan että se on tehty yhdessä ja siitä hetkestä on nauttineet kaikki. Ainakin lasten tulisi saada mukavia mukavia muistoja vanhemmistaan ja aikuisista, niin että onko väärin pyytää, että myös yksin naisystävä tai vaimo.

        Täälläkin kysellään ihan älyttömiä juttuja, "tykkääkö nainen". Loppujen lopuksi nainen olisi onnellinen pikkujutuista, jolla saisi huomioitua kaikki läheiset onnellisiksi. Mutta yksi nainen ei kaikkeen pysty, lukemaan toisen ajatuksia ja pitämään kaikista läheisistä huolta.

        Nimenomaan hyvin pienistä jutuista tulee onnelliseksi, ne hetket pitäisi yhdessä tajuta.

        Pian kuukaudet kylmenee ja huonolla käytöksellä suhdekin.

        Nainen pitää pienistä tavallisista hyvistä hetkistä. Niissä riittää hali, silitys ja kiitos…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan hyvin pienistä jutuista tulee onnelliseksi, ne hetket pitäisi yhdessä tajuta.

        Pian kuukaudet kylmenee ja huonolla käytöksellä suhdekin.

        Nainen pitää pienistä tavallisista hyvistä hetkistä. Niissä riittää hali, silitys ja kiitos…

        Kaipa näissäkin on eroja. Itselleni miehenä riittää satunnainen läheisyys, silittely ja esimerkiksi kauniit tai kannustavat sanat silloin, kun niitä eniten tarvitsee. Yllättävän moni nainen ei osaa huomioida miehen tarpeita, tai osoittaa kiintymystään pyytämättä. Ei tietenkään kaikki.

        Jotkut osaavat arvostaa ja nauttia niistä pienistä asioista, kun taas toisille ei riitä mikään. Mielestäni tästä on aivan turhaa yrittää väkisin vääntää mitään sukupuolten välistä eroa.


    • Eilen kun katsoin tätä aloitusta, pidin sitä trollainuna. Sitten muistin, että urani alkuaikoina se saattoi olla hyvinkin arkipäivää. Exäni saattoi kimmastua valittamaan ties mistä. Se oli jopa hänestä keskustelua. Jos kiukutti tuo grillaus-ajankohtakin, niin sitten saman pesuveden mukana pysty pistää sen, etten ollut lasten kanssa tarpeeks, aitakin oli maalaamatta ja milloinka teen sen ja tuon ja hänkin jää huomiotta...

      Juu, ei sellainen ole oikea suhde. Eikä sellaisessa tarvitse elää. Kun olis itsekin ymmärtänyt, että sellaista p.skaa ei kenenkään tarvitse sietää, niin ehkä tänään olisi hitusen vähemmän traumoja ihmisiä kohtaan.... toisaalta ei ehkä olisi myöskään kahta ihsnaa muksuakaan, mutta jospa ap ymmärtäis jo nyt nostaa kytkintä...???

      • Anonyymi

        Niinpä pidit ja osoitit hieman tyhmyyttä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä pidit ja osoitit hieman tyhmyyttä

        Täällä trollataan niin monesta muustakin asiasta, etten ota syylistymistä edes vastaan.


      • Anonyymi

        Miten paljon itse teit suhteenne eteen? Näitkö vain exän valituksen? Kuuntelitko ja ymmärsitkö sanottujen lauseiden sisällön?

        Musta ihminen on vähän typerä sillon jos sille joutuu samasta asialla vuosia sanomaan. Mitä mieltä?
        Voisko tilannetta yrittää muuttaa tekemällä kokeeks toisin eikä aina niinku itse tykkää??


      • Anonyymi

        Näillä lauseilla olevaa miestä, kuin sulla nyt, en lähestyisi. Tiedän jo kokemuksesta ja näen lauseista mitkä samat ongelmat seuraisivat.

        Jotkut miehet ymmärtävät naisia ja yhdessä elon pilarit. Toiset ei vaan koskaan tule ymmärtämään.

        Kuulostat liikaa exiltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Näillä lauseilla olevaa miestä, kuin sulla nyt, en lähestyisi. Tiedän jo kokemuksesta ja näen lauseista mitkä samat ongelmat seuraisivat.

        Jotkut miehet ymmärtävät naisia ja yhdessä elon pilarit. Toiset ei vaan koskaan tule ymmärtämään.

        Kuulostat liikaa exiltä.

        No sen verran sanon tähän, että koitettiin kaikkea. Käytiin terapiassa ja kaikki kivet käännettiin, eikä tullut mitään.

        Sen jälkeen on ollut ihania ihmisiä kyllä, keiden kanssa ei muuten vaan täsmännyt, mutta kyllä ymmärsin, että exä kohteli mua kaltoin, siitä ei kahta sanaa. Sen on sanonut muutkin ihmiset ulkopuolelta, jopa exän sisko ja veli. Äitinsäkin vaan sanoi joskus että sellainen se vaan on... no niinhän se on... mutta ei oo mun vika.

        Mutta ei sun tarttekaan munlaisia lähestyä...en mäkään halua että mua lähestyy sellaiset, jotka on jonkun sanan takia niskakarvat pystyssä... Ei ole tarvetta alkaa selittämään tämän kummempia. :o)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten paljon itse teit suhteenne eteen? Näitkö vain exän valituksen? Kuuntelitko ja ymmärsitkö sanottujen lauseiden sisällön?

        Musta ihminen on vähän typerä sillon jos sille joutuu samasta asialla vuosia sanomaan. Mitä mieltä?
        Voisko tilannetta yrittää muuttaa tekemällä kokeeks toisin eikä aina niinku itse tykkää??

        On totta joo, et onhan se vähän turhauttavaa, jos joutuu samoista asioista sanomaan useampaan kertaan. Valitettavasti kukaan ei taida olla täydellinen. Ja jos vuosia tuloksetta huomauttelee asiasta, alkaa se äkkiä varmaan kuulostamaan toisen korvaan nalkuttamiselta. Oletko itse yrittänyt esittää asiaa eri tavalla, vai toisteletko vain samaa, joka kerta aina hieman painokkaammin?

        -sivusta


    • Anonyymi

      Helle tekee ihmisistä sekopäisiä.

      • Anonyymi

        Joo kun on pakko grillata yötä päivää.


      • Anonyymi

        Grillin äärellä on 80 astetta lämmintä ja akat ei anna taukoja, vaikka lämpötilan ylittäessä 33, töitä tehdään 45 min. kerralla ja sitten tulee pitää 15 minuutin tauko. Tämä rytmi säännöllisesti, mutta ei! Grillimestarin pitää olla paikalla 24/7 toukokuusta syyskuuhun.


    • Vanha konsti, jo Raamatussa rehvastellaan, miten Jeesus tukki suun niin saddukeuksilta kuin fariseuksiltakin. Sen ajan hieno homma. Ei kai nykyaikaa.

      Kyllä olen minä, vaikka kone olikin viritetty Kynäkyöpelille.

      Kynä.mi 🌹👀

      • Anonyymi

        Helle ei ole vaikuttanut millään tavalla muuten, jaksamiseen.


    • Anonyymi

      Hyvä esimerkki paikasta missä asuin aika pitkänkin aikaa, joillekin tuli rannalla riitaa yhdestä kaljapurkista ja toinen puukotti toisen, sitten vanhus mennyt uimaan ja väsähtänyt, tyypillistä helle-sekopäisyyttä.

      Itse ostin kyllä grillausjuttuja, koska taloyhtiöllä onkin aika hyvä grillauspaikka aurinkovarjoineen, mutta kaikki tuollaiset näkyy aina vuokrassa joka ei ole kovin halpa tässä paikassa.

    • Anonyymi

      Oikeasti olen kehittänyt uusia helle-snackeja, uusin idea on kehittää suolakekseistä maksamakkaran kanssa laittamalla vaikka maksamakkara seokseen aura-juustoa tai jotain vastaavaa.

    • Anonyymi

      Mistä tuli riitaa?

      • Anonyymi

        Etkö lukase ketjua?


    • Anonyymi

      Ymmärrän sinua ap. Tuolöainen itsekäs kakka ei sinua ansaitse.

    • Anonyymi

      Tehkää yhdessä vain hyviä muistoja, joita kummatkin vaalivat.

    • Anonyymi

      Eli silloin kuin sähkön hinta oli jokaisewlle sama eli noin 6 senttiä vuodessa jokaiselle, kulutuksesta riippumattat.

      Oli ne aikoja ne...

    • Anonyymi

      Vähälläpä pääsit, muistan että joskus samalla kylällä kaksi veljestä joutui riitaan samassa ruokapöydässä ja toinen löi haarukan veljensä poskeen pystyyn.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5245
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3277
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1857
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1830
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1675
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1521
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1395
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1306
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1297
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1277
    Aihe