Unisex muoti kieltää naisten vartalon olemassa olon.

Anonyymi

Kun laittaa hakuun verkkokauppojen sivuihin, että etsii naisten muotia, mutta sinne tulee sekaan tätä unisex- muotia. Ihan kuin naisesten rinnat ovat jotenkin hävinneet, ja lantiota ei mukamas naisilla enää ole, että on ihan samanlainen kuin miehillä eli kapea, ja unisex muoti laittaa myös leveämmät hartiat, mitä naisilla ei ole. Eli tämä koko unisex- muoti on oikeasti suunniteltu vain miehille. On varmasti naisia joille tämä sopii eli naiset, joilla ei ole rintoja, eikä lantiota, tai naisille, joilla on leveät hartiat. Tai niille, jotka ovat vaihtaneet sukupuolta ym. muun sukupuoliset. Tämä unisex- muoti saisi laittaa omat sivut, jotka niitä hakevat, enkä todellakaan tuomitse niitä, jotka niitä hakevat. Mutta ei naisten vartalo nyt miksikään ole muuttunut. Eli edelleen naisilla on rinnat, ja leveä lantio, ja pienet hartiat, sitä ei vain voi muuttaa geeneejään vaatteisiin sopivaksi, kun on syntynyt naiseksi.

12

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä muun sukupuolisuus mennyt jo liian pitkälle. Halutaanko hävittää naiset maailman kartalta kokonaan? Ettei enää ole naisia lainkaan, on vain miehiä, ja muun sukupuolisia, homoseksuaalisia, transukupuolia ym. ym. En toki halua tuomita heitä, mutta vaikuttaa vähän siltä, että naisia ei ole enää lainkaan ja vaikuttaa siltä, että heidät halutaan hävittää maapallon kartalta. Minusta todella loukkaavaa naisia kohtaan, jos entinen mies, joka on vaihtanut sukupuoltaan naiseksi, niin hänet hyväksytään naisten urheiluun. Niin toki hänellä on voimaa enemmän, kuin itse naisilla, jotka ovat siihen syntyneet. Heille pitää järjestää omat urheilu kisat, omat vaatteet ym. Naisena tunnen, että meidän arvoja halutaan polkea tämän muun sukupuolisuuden vuoksi. Pitääkö ihan oikeasti meidän naisten nousta kapinaan, taas kerran, että meidät naiset hyväksytään yhteiskuntaan samanvertaisina?

    • Anonyymi

      Joku ehdotti, että tilaa isompi numero tästä unisex- muodista? Kuka ihan oikeasti haluaa pukeutua telttaan. Ihan sama kuin pukeutuisi johonkin kaapuun, missä ei ole enää muotoja? Tilasin yhden t-paidan kokeeksi omaa numeroani, niin rintojen kohdalta puristaa ja lantion kohdalta liian kapea. Nämä unisex- vaatteet eivät todellakaan sovi naisille, koska uskon, että suurimmalla osalla naisia on rinnat, lantio ja kapeat hartiat. Unisex-muoti on oikeasti suunniteltu vain miehille, ei naisille. Eikä ainakaan naisille, joilla on kurvit. Tai pitäisikö koko unisex- mallisto suunnitella uusiksi, että niihin unisex- vaatteisiin laitetaan rintojen kohdalle enemmän tilaa, ja myös paidan helmaan enemmän tilaan ja kapea hartia osuus ja sen jälkeen kaupitellaan, että tämä unisex- mallisto sopii kaikille sukupuoleen katsomatta? Tässä nyt vaatesuunnittelijoille uusi haaste. Tai voidaan toki pukeutua kaikki mustiin kaapuihin eli isoon mustaan mekkoon. Niin ei meitä voi enää eritellä sukupuolen tai muun mukaan. Eli kaikki muoti häviää maapallon päältä, kun me kaikki pukeudumme mustiin kaapuihin, eli isoon mustaan mekkoon, jossa on huppu. Niin eiköhän tällä hävitetä kaikki sukupuolisuus maapallon päältä, että voimme olla tasavertaisia joku päivä?

    • Anonyymi

      no ei kiellä

    • Anonyymi

      Nyt paistaa ehkä huono itseluottamus tai jokin identideettiongelma. Ole vaan oma itsesi. Naisen ja miehen ero on loppujen lopuksi aika vähäinen. Miksi edes pitäisi olla jonkun normin orja.

      • Anonyymi

        Mikä identiteetti ongelma se nyt, jos on syntynyt naiseksi ja pitää itseään naisena? Ei miesten ja naisten vartalon erot ole vähäisiä. Niillä on suuri ero. Tai etkö ole huomannut vieläkään fyysistä eroa naisten ja miesten välillä? Taidat olla itse muun sukupuolinen, vai kuinka? Tai näetkö itse katukuvassa naisia ja miehiä, joilla ei ole eroa fyysisesti? Näetkö kaikki ihmiset samanlaisina keholtaan? Ehkä sinulla se identiteettiongelma on, ei minulla.


      • Anonyymi

        Jos ole jonkun normin orja, niin kerro ihmeessä, mistä saa ostettua munat itselleen?


      • Anonyymi

        Taitaa sinulla olla ongelma luetun tekstin ymmärtämisessä, jos et tajua itse pointtia? Mutta ehkä sinulla itselläsi on jokin omaan sukupuoleesi liittyvä ongelma tai jokin identiteettiongelma? Normin orja? Mitä oikeasti tarkoitat, että on jonkin normin orja? Jos tunnen itseni naiseksi, niin mikä identiteetti ongelma se nyt on? Jos sinä itse tunnet olevasi muun sukupuolinen, niin siitä vaan. Pitäisikö itsensä tuntevat naiset myös julistaa itsensä muun sukupuoliseksi, kun näin ei vain koe? Oli myös historiassa aikoinaan myös muun sukupuolisia ja heidät haluttiin tuomita ja laittaa vankilaan ym. Mikä mielestäni on väärin ja rikkoo ihmisoikeuksia. Mutta et varmaan ymmärtänyt koko viestiäni, että vaatteita ei vain löydy. Ja minua loukkaa se, että koska olen nainen, niin nettisivuilta saa etsiä naisten vaatteita, koska sinne tungettu mukaan unisex muotia. Miten ihmeessä tämä on jotenkin vaikeaa ymmärtää? Oletko oikeasti näin tyhmä? Tai oletko vielä teini, joka aloittelee sitä muun sukupuolisuutta?


    • Anonyymi

      Taitaa olla niin että juuri naiset valittavat eniten vaatteistaan eikä löydä sopivaa päällensä ja kärsivät huonosta itseluottamuksesta pukeutumisen suhteen. Miettivät liikaa mitä muut ovat mieltä ja miltä näyttää.

      • Anonyymi

        Tervetuloa mies ostamaan naisten osastolta mekko itsellesi. Vai eikö löydy sopivaa vaatetta? Voin tulla valitsemaan sinulle oikean mekon? Ja on helmaa, lyhyttä, pitkää, pitsiä ym. Löytyy myös sinulle sopivat rintaliivit ym. ym. Ja myös ne sukkahousut, mistä olet niin pitkään haaveillut pitäväsi ylläsi?


    • Anonyymi

      Naiset miettivät pukeutumistaan enemmän? Haluan vain saada vaatteita, mitkä sopivat omalle keholleni. Mikä ihme siinä on, että luetun ymmärtäminen on niin vaikeaa nykypäivänä? Tämä kommentoija voi mennä sitten vaikka sinne vauva osastolle ostamaan itselleen vaatteita. Ja sitten valittaa täällä seuraavaksi, että voi, voi, kun eivät sovi? Kiristää joka paikasta, en saa edes jalkaani yhteen potkupukuun? Näitähän jo suunnitteli Antti Tuisku, ja niitä löytyy ylisuuria vauvan potkupukuja ylisuurina kahteen osaan leikattuna ja kaikkine ihanine vauva väreineen.

    • Anonyymi

      Unisex muoti on suunnattu miehille koska nainen voi huoletta pukeutua miesten vaatteisiin mutta mies naisten vaatteissa on edelleen tabu ja takuuvarma katseiden kääntäjä.

      • Anonyymi

        Jos nainen korostaa tai paljastaa jatkuvasti vartaloaan, mies kyllästyy.
        Vaikka on kuinka sopuisa, silti vieras on aina uutta ja kiinnostaa.

        VAIMONI ON PUKEUTUNUT AINA PEITTÄVÄSTI, työkin on vaatinut. Hän on aina ihan kun illalla riisuu, 54 vuoden kokemuksella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      90
      6346
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2594
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2150
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1428
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1223
    Aihe