Kauheaa siis mä olen nyt tämän yön teltassa ja join illalla liikaa maitoa. Hirveää, ei voinut mitään sille ja teltan ovilieve oikein pamahti auki. Niin kova paukku kuin kukkaruukku olisi pudonnut kivilattialle. Naapurin huskykoira alkoi ulvomaan aivan kauheasti niin kuin susi, ja koko seutukunta heräsi, talojen ikkunoissa syttyi valot. Miten tässä nyt enää yötä jatkaa kun tulivat oikein taskulamppujen kanssa katsomaan. Näyttelenkö vain nukkuvaa?
Telttaretkellä
12
80
Vastaukset
- Anonyymi
Kehitäpä vähäsen tuota käsikirjoitusta, tuossa muodossa ei voita Edgar Allan Poen:n kultainen korppi palkintoa
- Anonyymi
Missäs nyt on myönteinen elämänasenne?
- Anonyymi
😂😹😂😹
- Anonyymi
Koetko jotenkin sielunkumppanuutta tämän aloituksen kirjoittanutta miestä kohtaan kun reagoit intensiivisesti riemukkaasti kaikkeen mitä se kirjoittaa kuin lapsi pyörisi ymyrää possujunassa. Lasten kohdalla se on tosin hellyttävää
Anonyymi kirjoitti:
Koetko jotenkin sielunkumppanuutta tämän aloituksen kirjoittanutta miestä kohtaan kun reagoit intensiivisesti riemukkaasti kaikkeen mitä se kirjoittaa kuin lapsi pyörisi ymyrää possujunassa. Lasten kohdalla se on tosin hellyttävää
Onko lapsilla oikeasti hauskaa possujunassa? 😆
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Onko lapsilla oikeasti hauskaa possujunassa? 😆
Kahvikupissa kyllä :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koetko jotenkin sielunkumppanuutta tämän aloituksen kirjoittanutta miestä kohtaan kun reagoit intensiivisesti riemukkaasti kaikkeen mitä se kirjoittaa kuin lapsi pyörisi ymyrää possujunassa. Lasten kohdalla se on tosin hellyttävää
Ap on muodokas äksäl-nainen
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Onko lapsilla oikeasti hauskaa possujunassa? 😆
Iskä sanoi tilannetta seuranneelle äidille kun tyrkkäsi pennun karuselliin: ”pannaan vahinko kiertämään”
Anonyymi kirjoitti:
Iskä sanoi tilannetta seuranneelle äidille kun tyrkkäsi pennun karuselliin: ”pannaan vahinko kiertämään”
😂😂
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Kahvikupissa on kyllä paljon hauskempaa. :D
Ja helevetin paljon pahempi olo. Sehän pyörii ihan v…sti. Mentiin aikuiset sitten sitä kokeilemaan. En pakota enää tyttöjäni siihen. Äiskä tietää nyt ite 😂🫢😵💫🤮
Anonyymi kirjoitti:
Ja helevetin paljon pahempi olo. Sehän pyörii ihan v…sti. Mentiin aikuiset sitten sitä kokeilemaan. En pakota enää tyttöjäni siihen. Äiskä tietää nyt ite 😂🫢😵💫🤮
😂😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101084
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82824Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264606Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17605- 67557
- 93535
- 26512
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437