Kauheaa siis mä olen nyt tämän yön teltassa ja join illalla liikaa maitoa. Hirveää, ei voinut mitään sille ja teltan ovilieve oikein pamahti auki. Niin kova paukku kuin kukkaruukku olisi pudonnut kivilattialle. Naapurin huskykoira alkoi ulvomaan aivan kauheasti niin kuin susi, ja koko seutukunta heräsi, talojen ikkunoissa syttyi valot. Miten tässä nyt enää yötä jatkaa kun tulivat oikein taskulamppujen kanssa katsomaan. Näyttelenkö vain nukkuvaa?
Telttaretkellä
12
66
Vastaukset
- Anonyymi
Kehitäpä vähäsen tuota käsikirjoitusta, tuossa muodossa ei voita Edgar Allan Poen:n kultainen korppi palkintoa
- Anonyymi
Missäs nyt on myönteinen elämänasenne?
- Anonyymi
😂😹😂😹
- Anonyymi
Koetko jotenkin sielunkumppanuutta tämän aloituksen kirjoittanutta miestä kohtaan kun reagoit intensiivisesti riemukkaasti kaikkeen mitä se kirjoittaa kuin lapsi pyörisi ymyrää possujunassa. Lasten kohdalla se on tosin hellyttävää
Anonyymi kirjoitti:
Koetko jotenkin sielunkumppanuutta tämän aloituksen kirjoittanutta miestä kohtaan kun reagoit intensiivisesti riemukkaasti kaikkeen mitä se kirjoittaa kuin lapsi pyörisi ymyrää possujunassa. Lasten kohdalla se on tosin hellyttävää
Onko lapsilla oikeasti hauskaa possujunassa? 😆
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Kahvikupissa kyllä :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ap on muodokas äksäl-nainen
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Iskä sanoi tilannetta seuranneelle äidille kun tyrkkäsi pennun karuselliin: ”pannaan vahinko kiertämään”
Anonyymi kirjoitti:
Iskä sanoi tilannetta seuranneelle äidille kun tyrkkäsi pennun karuselliin: ”pannaan vahinko kiertämään”
😂😂
- Anonyymi
PalstaPrinssi kirjoitti:
Kahvikupissa on kyllä paljon hauskempaa. :D
Ja helevetin paljon pahempi olo. Sehän pyörii ihan v…sti. Mentiin aikuiset sitten sitä kokeilemaan. En pakota enää tyttöjäni siihen. Äiskä tietää nyt ite 😂🫢😵💫🤮
Anonyymi kirjoitti:
Ja helevetin paljon pahempi olo. Sehän pyörii ihan v…sti. Mentiin aikuiset sitten sitä kokeilemaan. En pakota enää tyttöjäni siihen. Äiskä tietää nyt ite 😂🫢😵💫🤮
😂😂
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille
Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest906515Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä
Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden4604617Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1242578Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?
Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed1372359Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t02111Pituuden mittaaminen
Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m291118En tiedä enää
Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su691030Luuletko, että löydetään vielä
Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta531000- 101959
- 70833