Eli siis oon 15v teini (tyttö) ja mul on nyt yhteensä 6 lävistystä. Ekaks sain korvikset ku olin 8v ja sit sain nenäkorun 11v . Ku täytin 13v sain mun unelman eli napakorun. Se oli nii kaunis ja menin kouluun ja liikuin ulkona aina kesäisin aina napapaita päällä silleen et se napakoru näky sielt. Sit kaikki mun kaveritki hankki napakorut. Ku täytin 14v sain mun tokan unelman eli kielikorun. Nyt sain pari kuukautta sitten vielä toiset korvareiät. Saan kuukauden päästä mun ekan tatskan ku täytän 16v synttärilahjaksi. Se todennäköisesti tulee mun kyynärtaipeeseen semmonen pieni linnun kuva. Mun mielest kyl lävistykset ja tatuoinnit on kyl hienoi.
Lävistykset
Anonyymi
2
113
Vastaukset
- Anonyymi
Mun mielest kyl tatskat ja lävistykset on rumia. Ne leimaa ihmisen johonkin halpaan ja mauttomaan kategoriaan.
Oon 17 ja mulla on yhdet korvikset. Muita lävistyksiä en huoli ikinä enkä halua olla lävistetyjen ja tatuoitujen rumilusten kanssa. Muuten mulla on kyl koruja paljon, mutta en tietenkä käytä kaikkia yhtä aikaa. Oon saanu oikeita kultakoruja ja jalokiviä kastejuhlasta alkaen. - Anonyymi
Mistä kävit ottaa nenäkorun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra vaatii koko itärajaa kiinni, vihervasemmisto haukkoo henkeään
https://www.is.fi/politiikka/art-2000010018060.html Upeaa, isänmaallista toimintaa Riikka Purralta. 70 vuotta vanhat ja4773134Koska olet viimeksi nähnyt
ihastuksesi? Siis ihan ollut samassa paikassa, ei mitään vilaukselta nopeasti ☺️ Ja kerro myös oletko mies vai nainen?1262302Suomen varapääministeri Riikka Purra ei tajua olevansa Venäjän hyödyllinen idiootti.
Vai tajuaako? Purran blogiteksti, jossa haukutaan niin "ääliöliberaalit" kuin "trollaava lehdistö" on juuri sellaista k5352076Ilmalämpöpumpun virrankulutus vrk:ssa,
-pakkasta n.12 astetta -sisäyksikkö säädetty 22 asteeseen (ilp) -omakotitalo öljylämmityksellä ,patterit termostaatilla1121963Venäjä lopettanut rajalle ihmisten tuomisen, Suomi sulkemassa silti rajansa
Venäjä on lopettanut toistaiseksi "turvapaikanhakijoiden" kuskaamisen Raja Joosepin avonaiselle Itärajan asemalle. Syynä1541809Pinja Sanaksenaho rehellisenä Selviytyjät viidakko-oloista: "Pieni shokki, että herranjumala ei..."
Ohhoh! Tubettaja Pinja Sanaksenaho joutui lähtemään Selviytyjät Suomi -kisasta, kun hänet äänestettiin ulos heimoneuvost111598- 631454
Tankkausasema
Haapajärveltä epäillysti 23.-24.11. välisenä yönä varastettu tankkausasema on löytynyt ja palautettu omistajalleen. Asia141209- 421110
Fatima Diarra Suomen pakolaiskiintiö nostettava moninkertaiseksi
https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010021408.html Hallitus on laskemassa Suomen pakolaiskiintiön 500 pakolaiseen vuod1551105