Eli siis oon 15v teini (tyttö) ja mul on nyt yhteensä 6 lävistystä. Ekaks sain korvikset ku olin 8v ja sit sain nenäkorun 11v . Ku täytin 13v sain mun unelman eli napakorun. Se oli nii kaunis ja menin kouluun ja liikuin ulkona aina kesäisin aina napapaita päällä silleen et se napakoru näky sielt. Sit kaikki mun kaveritki hankki napakorut. Ku täytin 14v sain mun tokan unelman eli kielikorun. Nyt sain pari kuukautta sitten vielä toiset korvareiät. Saan kuukauden päästä mun ekan tatskan ku täytän 16v synttärilahjaksi. Se todennäköisesti tulee mun kyynärtaipeeseen semmonen pieni linnun kuva. Mun mielest kyl lävistykset ja tatuoinnit on kyl hienoi.
Lävistykset
Anonyymi
2
201
Vastaukset
- Anonyymi
Mun mielest kyl tatskat ja lävistykset on rumia. Ne leimaa ihmisen johonkin halpaan ja mauttomaan kategoriaan.
Oon 17 ja mulla on yhdet korvikset. Muita lävistyksiä en huoli ikinä enkä halua olla lävistetyjen ja tatuoitujen rumilusten kanssa. Muuten mulla on kyl koruja paljon, mutta en tietenkä käytä kaikkia yhtä aikaa. Oon saanu oikeita kultakoruja ja jalokiviä kastejuhlasta alkaen. - Anonyymi
Mistä kävit ottaa nenäkorun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124480MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar872303Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5611758Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin1011481- 71211
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671177Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331108Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt219980Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o63941Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3918