Jos menette baariin tänään naisia iskemään niin hyvä iskurepliikki on että "olen helkkarin hyvä kielimies, haluatko tutustua".
Varmasti nainen haluaa olen itse saanut naista tuollaisella iskurepliikillä.
Hyvä iskurepliikki
23
110
Vastaukset
- Anonyymi
Haahhaa, ei toimi. Älä mene.
Vedät pään täyteen kotisilla. Säästät. - Anonyymi
Ei siinä mitään repliikkiä tarvita. Tukku kahisevaa pöytään, niin aina lähtee.
"En minä muuten oikeasti ole näin pitkä, mutta istun lompakkoni päällä".- Anonyymi
Odotas vaan, kun naiselle selviää, että rahapinkkasi oli tulostettuja setelejä!
- Anonyymi
Miksi kannattaa lentää? Tulee vähemmän köyhiä vastaan.
- Anonyymi
Kiva jos mies tulee sinne veneellä. Muuta ei tarvita :D
No et ole saanut 😂
- Anonyymi
Meille, teille vai eri teille? Tämän voi sanoa silloin, ku nainen on sinusta tosi kiinnostunut. Vastaa yleensä nopeasti, et miun luokse mielummin.
- Anonyymi
Mitä sitä iskemään. Sanoo vaan naiselle suoraan että näen silmistäsi että haluat minua.
- Anonyymi
Minusta on kyllä paras, että ”en uskalla sanoa sinulle mitään.”
Mitäs tuossa 😁Reilu mies
- Anonyymi
Minulla on pussit täynnä missä on talletuslokero ehe🤣
- Anonyymi
Nyt oli kyllä pakko nauraa naisenkin 🤣
Liian järkky
Kävelee naisvaljakon viereen ja kysäsee, mites olis saiskos tänään kaks kärpästä yhdellä iskulla? :)
Naiset totee, senkin 💩kasa. 😝- Anonyymi
No mitäs kieliä herra sitten puhuu? Taittuuko unkari?
- Anonyymi
Sinä ja sinun iskurepliikkisi. Nuorena olin pubissa ja kysyin kauneimmalta naiselta: "mennäänkö nussimaan?"
Hän vastasi, että juodaan nämä kaljat ensin. Pohjanmaalla asiat sanotaan suoraan.
Te olettekin sinkkuja, koska ette omaa pohjanmaan itsetuntoa ja äitisi on taljoillut piltit, samalla kun olet pelannut pleikkaa ja luullut itsestäsi liikoja.
Ei, ei se pelissä menestyminen kehitä sinua oikean elämän osa-alueilla. - Anonyymi
Ei liian suoraan pidä sanoa, ei jää mitään arvailujen varaan. Sain iskurepliikin, Olen toiveitasi vastaava. Siitähän piti ottaa selvää.
- Anonyymi
Mitä aikaa elät. Noin saatettiin sanoa 15-20 vuotta sitten. Ja sanottiinkin. Joskus toimi suoraan ja naiset saattoi jopa lievästi huvittua. Nyt seuraa paheksunta ja huonolla onnella perästä vielä ahdistelusyyte.
- Anonyymi
On jo muutaman toiveeni arvoinen ollut. Katselen ja koen rauhassa. On toki joskus sanottu, No saako sulta, Ei saanut. Jos se nyt sitten on modernimpaa, jaa´a.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On jo muutaman toiveeni arvoinen ollut. Katselen ja koen rauhassa. On toki joskus sanottu, No saako sulta, Ei saanut. Jos se nyt sitten on modernimpaa, jaa´a.
Semmoinen tyyli oli yhdellä kaverilla 2000-luvulla, et se meni suoraan puristamaan naista takapuolesta ja odotti tuleeko sieltä tyyliin pusu vai turpaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Semmoinen tyyli oli yhdellä kaverilla 2000-luvulla, et se meni suoraan puristamaan naista takapuolesta ja odotti tuleeko sieltä tyyliin pusu vai turpaan.
Yksi oma tuttuni toteaa naisille, että "olen jo niin kännissä, että sinäkin kelpaat" ja "mennäänkö". Ihan hyvin näyttää toimivan.
Meh, mun mielestä tollaset ennalta opetellut iskurepliikit on vähän noloja,
Viimeisimmän miestuttavuuden löysin homobaarista, tanssin yksinäni niin hän tuli kaveriksi- Anonyymi
Yleensä on rittänyt kun pyytää naista treffeille tai sanoo lähetäänkö jatkoille. Kännissä ei sa olla liikaa muuten ei nainen lähde.
- Anonyymi
Kännissä?, en ole ollut, koskaan.
- Anonyymi
Kaikkia naisia eivät kielet nuoleskelut kiinnosta. Eihän tuollaista "kielimiestä" voi edes suudella. Ties missä sekin suu on ollut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1458450Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde462358Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja262192- 951748
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1811707- 371700
Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1081133Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai181052Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik51019- 531005