Toimivat laihdutuskuurit

Anonyymi

Kun tutkailee eri laihdutuskuureja, eli nykyään sanotaan hienommin että painonhallintakeinoja kun varotaan antamasta tiettyä kuvaa asiasta, huomaa sen, että kaikki ne keinot jotka jotenkin toimii on vähähiilihydraattisia. ja on niitä useammankin itse kokeillut niin on todennut mitä jaksaa vetää niin kauan että tulosta tulee. Sain just taas vertailua kun luin mitä esim 8 vk startissa on.

Perusperiaate on kaikissa toimivissa laihdutuskeinoissa samat: vähennetään hiilihydraattia ja tärkkelystä ja viljaa on minimaalisesti jos ollenkaan. Suositaan proteiinia ja rasvaa koska ne takaa että sitä laihdutusta oikeasti jaksaa ja saa niitä rasvahappoja aivoille jne ravitsemuksellisista välttämättömyyksistä johtuen.

Koska hiilihydraatilla lihotaan, niin hiilihydraatin poistaminen sitten myös eniten laihduttaa. Hiilarit valitaan kasviksista. Yleisin 20-30kg muutaman kuukauden laihduttanut dieetti on sellainen missä makrot on jakautuneet 60% rasvaa, 30% proteiinia ja 10% hiilihydraattia.

Yhteinen periaate tavalliselle liikkumattomalle ihmiselle ja toimivalle laihdutukselle on:
Kalan, munan, lihan, juuston, maitoproteiinivalmisteen tai jonkun muun proteiinin lähteen, raejuusto, rahka jne kanssa vähähiilarisia kasviksia joka aterialla niin oikeastaan muuta ei tarvitse muistaa. Vähän öljyä sekaan tai muuta rasvaa kuten pähkinää jne niin saa rasvahapot. Sitten ne poikkeukset, eli ne joista ei voi kokonaan luopua kuukausien aikana. Suklaa, leivänpala, olut, viini. pasta-annos. Ettei tule liika vaikeaa ja retkahda syömään näitä ylenmäärin. Jos pystyt pitämään vaikka arkipäivät proteiini-kasvis -linjaa niin viikonloppuna pieni määrä sitä hyvää.

Liiku vasta sitten kun jaksaa liikkua pakottamatta.

2

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minun tekis mieli laittaa ihmisille avuksi tuo 8 vk startti taulukko mutta koska olen itse maksanut 45€ siitä niin en viitsi sitä jakaa. Ja saattaa se olla tekijänoikeusasiakin. Startti on tosi järkevä, ja erinomainen koska siinä on kauppalistatkin joka viikolle niin ei tarvi edes miettiä niitä. Tähän startti on kiva kun voi palata aina siihen muutamaksi viikoksi jos lomilla jne karkaa syöminen ja juominen. Siinä on vain niitä ruokatavaroita joita saa joka kaupasta. Leipää ei syödä lainkaan. Eikä viljaakaan. Kuidut on laskettu marjoista ja kasviksista ja päälle voi ottaa kuituvalmistetta jos haluaa mutta ei ole välttämätön. Kasvisten osuus on niin suuri. Ohjelmassa on myös reseptit joka päivälle. Joku on miettinyt valmiiksi asiat. Hinta oli mielestäni halpa siitä että aineisto jää itselle ja sillä voi jatkaa miten tykkää. Tällä valmennuksella on myös omat keittokirjat jotka voi lainata kirjastosta ja jos on rahaa niin voi ne ostaakin.

      -valmennettava-

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 130
      3554
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      94
      3269
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2408
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1841
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1698
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1569
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1534
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      29
      1486
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1451
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      84
      1400
    Aihe