Onneksi olen jo irtisanoutunut töistä, jossa tämä pirulainen vaikuttaa. Mietin, ettei hän millään mahdu pelkästään narsisti -käsitteen alle, mitä ihmeen mustia palasia tässä ihmisessä lisäksi on… kunnes tajusin: tämä nainen on ilmiselvä psykopaatti!
Vilunväristykset! Karkuun ja pian!
Narsisti onkin psykopaatti
8
410
Vastaukset
- Anonyymi
Mä oon kyllä ihan itsetyytyväinen; psykopaatti on erilainen.
- Anonyymi
Jos tuollaiseen olet törmännyt, ota huomioon, että hän ei välttämättä jätä sinua rauhaa työpaikkaa vaihtamalla. Pershärö kyttää ja kyylää uhriaan keinolla jos toisellakin ja pyrkii tekemään tuhoja hänen elämässään.
- Anonyymi
Huomioi lestadiolaiset. Vittumaista väkeä!
- Anonyymi
Jep. Olen ollut narsistin kanssa samassa työpaikassa ja todellakin kannattaa vaan lähteä mahdollisimman pian. Pakkohoitoon nämä tyypit pitäisi saada, mutta eihän pomokaan välttämättä asiaa edes huomaa kun narsisti mielistelee pomoa. Narsistille kaikki keinot on sallittuja että pysyy keskipisteenä ja saa tehdä mitä vaan.
- Anonyymi
Näinpä juuri. Olin täysin järkyttynyt, kun mielestäni fiksu pomoni puolusti narsisti/psykopaattia. Noista keskusteluista meni kaksi viikkoa, kun irtisanoudun. En tietenkään puhunut mitään epäilyistäni narsismista.
On täysin turhaa jäädä narsistin kiusattavaksi; näkymättömäksi ja hyödyttömäksi työkaveriksi.
Pakene, narsisti voittaa aina. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näinpä juuri. Olin täysin järkyttynyt, kun mielestäni fiksu pomoni puolusti narsisti/psykopaattia. Noista keskusteluista meni kaksi viikkoa, kun irtisanoudun. En tietenkään puhunut mitään epäilyistäni narsismista.
On täysin turhaa jäädä narsistin kiusattavaksi; näkymättömäksi ja hyödyttömäksi työkaveriksi.
Pakene, narsisti voittaa aina.yksi sadasta. eli tuskin teillä. tosin kaikki epämukavat exätkin on nykyään niitä.
- Anonyymi
Pertti on sellainen paskaläjä.
- Anonyymi
Zekopäitä
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704888Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.113329Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j172558Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561643- 471556
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441326- 931259
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.2171017Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.68952IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51855