Moi eli siis mulla on toosi iso nenä! Ja siis nyt puhutaan oikeesti isosta nenästä!:( En tiedä että mitä voin tehdä asialle? kun kaikilla mun kavereilla on pienet nenät! en varmaan ikibä tule löytämään poikakaveria mun nenän takia! ja muutenkin nenä on aina ollu se mun häpeäpilkku! esim kaikis valokuvia se osuu silmään ekana ja aina ku katon peilii niin sit nään sen aina ja se on niin iso
Miten saada pienempi nenä
3
235
Vastaukset
- Anonyymi
Mitä vähemmät ajattelet nenääsi, sitä pienemmäksi se muuttuu. Ihan itsestään.
- Anonyymi
Maailmaa kirjoitti:
No mutku mä aattelen sitä ihan kokoajan se on mun häpeäpilkku!!
Äitini kärsi nenästään, oli kuitenkin tavoitelluimpia tyttöjä aikanaan ja minäkin synnyin.
Itselläni äitini nenä enkä ole siitä kärsinyt,ei ole estänyt vientiä.
Meillä on siis kunnon klyyvari.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645110Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362319- 2562303
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662277Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191494Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191428Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai49998- 89986
- 66917
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12909