Kertokaa vinkkejä anopin iskemiseen. Onko kokemuksia tai näkemyksiä mikä toimisi? Anoppi on 61v, ollut leskenä kolme vuotta ja oma liitto vetelee viimeisiään eli en kaipaa mitään saarnoja vaan asiallisia vastauksia.
Miten iskeä anoppi?
11
1587
Vastaukset
- Anonyymi
......O M G :
- Anonyymi
Pesukoneeseen juuttuminen on kuulemma muodissa. Sit vaan kysyt "what are you doing, step anoppi".
- Anonyymi
Tuskin tuon ikäinen muusta piittaa enää kuin ystävistä.
Mieskin voi olla tuossa iässä samoilla linjoilla,ystävien kanssa vietetty aika saattaa olla
parasta.Naisilta ja Miehiltä vanhetessa häviää yhdyntä halut,rittää saunassa hygeniaalinen huolto.
Jos iskeä haluat ja olet vyysisessä pano iässä.etsi itsellesi 30-40 vuotias heillä on kyllä vielä virtaa,saatavat jopa asettua huoltajaksi aikamiehelle/aikanaiselle. - Anonyymi
Luolamiehet käyttivät nuijaa, itse ehdottaisin kaulinta...
- Anonyymi
Hmph… kivoja perhejuhlia teille sinne 🫣
- Anonyymi
Kysyppä kuule ihan anopilta suoraan vaiks annatko pillua kahtoppa si kuinka reagoi eiköhän se selviä niin yksinkertaisesti
- Anonyymi
Eiköhän tuo onnistune jos jo tutuksi käynyt tytär yhtään äitiänsä muistuttaa :)
- Anonyymi
UNOHDA
- Anonyymi
Ei hitto vie, repesin nauramaan. Siis oikeasti. jos löytäsin oman miehen touhuilemasta mutsini kanssa, niin mä en tiedä miten reagoisin. Mä en tiedä olisinko enemmän huvittunut vai järkyttyny. Toi olis kyllä koominen tilanne todella.
- Anonyymi
Vai ukkomiehenä haluat vaihtaa vanhempaan? Viellä saman lähisukuun kuin vaimosi on? Haloo hei ei sinulla kaikki kotona ole? Kuules vaikka anoppisi on leski olut jo 3v. Ei tarkoita on vapaata riistaa. Lisäksi anopit ei vävyille, tyttärille,pojileen kerro yksityiselämäänsä eronneina tai leskinä. Sen enenpää vapaata ristaa ei ole minkään ikäiset naiset kerostaloissa yksin asuvina. Turha miesten kuvitella on iskettävissä. Kaikki ei pihan juoru akoille ja ukoille kerro yksityiselämänsä.Kovin avuton ja yksinkertainen olet jos meinaat saada anopisi? Kyllä hänen tytär on kertonut kaikki putesi äidilleen ajat sitten.Myös sen teidän avioliitto on jo kuollut.
- Anonyymi
No joo, vastaukset olivat pääasiassa juuri sellaisia kuin ajattelinkin. Mutta kaikille teille suunsoittajille ja muillekin tiedoksi. Anoppi lämpesi ihan perus herrasmies toiminnalla ja flirtillä. Molemmat oltiin vähän tuuliajolla. Oma liittokin piristyi siinä sivussa, kun olen paremmalla tuulella. Vaimoa ei kiinnosta mikä teki muutoksen, mutta kyllä se kummasti auttaa, kun saa seksiä säännöllisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saisinpa halata sinua joka päivä
ja kertoa miten paljon sinusta välitän. Vaikka olisi jommalla kummalla huono päivä, väsynyt päivä tai kiireinen päivä, a505879Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,464395Nykymiehet odottaa, että nainen lähestyy?
Perus luonnonlaki menee päinvastoin! Oletko nähnyt luontodokkaria jossa naaraat juoksee uroksien perässä??? 🦁🫎🦍🐒🦦�1484079Kolmen tuiki tavallisen demariahdistelijan nimet julki
Nyt tiedetään ketkä kolme oli niissä niin tavanomaisissa demarin jokapäiväisissä askareissa avustajia ahdistelemassa. K913660Sannahan laski sähkön ALV:n 10 prosenttiin, Riikka runnoi 25,5 %:iin
Tässäkin nähdään kumpi on Suomen kansan puolella, ja kumpi omaa vastaan. Putinistipersuille Suomen kansa tulee aina vii712889Kansalaispalkka ja maksuton joukkoliikenne
Noilla pienillä parannuksilla saadaan Suomesta taas hitusen parempi paikka peruskansalaiselle, joka elää ekologisesti ja1062527Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut422006Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan561846Muistattekos kun kaupassa piti pyytää tavarat myyjältä
Edes kahvipakettia ei saanut itse valita, vaan myyjä nouti sen hyllystä tiskille. Jos osti jauhelihaa, niin se jauhettii2391709Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä341492