Miten iskeä anoppi?

Anonyymi

Kertokaa vinkkejä anopin iskemiseen. Onko kokemuksia tai näkemyksiä mikä toimisi? Anoppi on 61v, ollut leskenä kolme vuotta ja oma liitto vetelee viimeisiään eli en kaipaa mitään saarnoja vaan asiallisia vastauksia.

11

1635

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

......O M G :

• Anonyymi

Pesukoneeseen juuttuminen on kuulemma muodissa. Sit vaan kysyt "what are you doing, step anoppi".

• Anonyymi

Tuskin tuon ikäinen muusta piittaa enää kuin ystävistä.
      Mieskin voi olla tuossa iässä samoilla linjoilla,ystävien kanssa vietetty aika saattaa olla
      parasta.Naisilta ja Miehiltä vanhetessa häviää yhdyntä halut,rittää saunassa hygeniaalinen huolto.
      Jos iskeä haluat ja olet vyysisessä pano iässä.etsi itsellesi 30-40 vuotias heillä on kyllä vielä virtaa,saatavat jopa asettua huoltajaksi aikamiehelle/aikanaiselle.

• Anonyymi

Luolamiehet käyttivät nuijaa, itse ehdottaisin kaulinta...

• Anonyymi

Hmph… kivoja perhejuhlia teille sinne 🫣

• Anonyymi

Kysyppä kuule ihan anopilta suoraan vaiks annatko pillua kahtoppa si kuinka reagoi eiköhän se selviä niin yksinkertaisesti

• Anonyymi

Eiköhän tuo onnistune jos jo tutuksi käynyt tytär yhtään äitiänsä muistuttaa :)

• Anonyymi

UNOHDA

• Anonyymi

Ei hitto vie, repesin nauramaan. Siis oikeasti. jos löytäsin oman miehen touhuilemasta mutsini kanssa, niin mä en tiedä miten reagoisin. Mä en tiedä olisinko enemmän huvittunut vai järkyttyny. Toi olis kyllä koominen tilanne todella.

• Anonyymi

Vai ukkomiehenä haluat vaihtaa vanhempaan? Viellä saman lähisukuun kuin vaimosi on? Haloo hei ei sinulla kaikki kotona ole? Kuules vaikka anoppisi on leski olut jo 3v. Ei tarkoita on vapaata riistaa. Lisäksi anopit ei vävyille, tyttärille,pojileen kerro yksityiselämäänsä eronneina tai leskinä. Sen enenpää vapaata ristaa ei ole minkään ikäiset naiset kerostaloissa yksin asuvina. Turha miesten kuvitella on iskettävissä. Kaikki ei pihan juoru akoille ja ukoille kerro yksityiselämänsä.Kovin avuton ja yksinkertainen olet jos meinaat saada anopisi? Kyllä hänen tytär on kertonut kaikki putesi äidilleen ajat sitten.Myös sen teidän avioliitto on jo kuollut.

• Anonyymi

No joo, vastaukset olivat pääasiassa juuri sellaisia kuin ajattelinkin. Mutta kaikille teille suunsoittajille ja muillekin tiedoksi. Anoppi lämpesi ihan perus herrasmies toiminnalla ja flirtillä. Molemmat oltiin vähän tuuliajolla. Oma liittokin piristyi siinä sivussa, kun olen paremmalla tuulella. Vaimoa ei kiinnosta mikä teki muutoksen, mutta kyllä se kummasti auttaa, kun saa seksiä säännöllisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista

Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni
      Maailman menoa
      113
      6955
    2. Kuka on UMK-suosikkisi? UMK26 paljastuksia lauantai 28.2.

UMK26 tänä lauantaina! UMK26 tulee suorana Tampereelta ja nyt selviää, kuka pääsee edustamaan Suomea Euroviisuihin. M
      Euroviisut
      105
      4680
    3. L/over ja Jani Volanen! Minkä arvosanan 4-10 annat roolityöstä?

Psykologinen trilleri L/over - ikuisesti minun on koukuttanut tv-katsojat ruudun ääreen. Kun Roosa (Krista Kosonen) tapa
      Tv-sarjat
      48
      3932
    4. TTK:n jättänyt Vappu Pimiä rehellisenä MasterChef-kuvauksista: "Höh..."

Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Viime vuonna Tanssii Tähtien Kanssa jäi taakse, ja nyt vuorossa on uusi a
      Suomalaiset julkkikset
      13
      3324
    5. Natomaa hyökkäsi Iraniin

Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu
      NATO
      672
      1987
    6. Trump aloitti III maailmansodan tänään.

Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?
      Maailman menoa
      222
      1348
    7. Miksi et nainen halua

minua, kuten minä sinua?
      Ikävä
      66
      1328
    8. Osaako kukaan sanoa?

Mikä on syy siihen, että apulaisidiootti yrittää kaikin keinoin haitata kaikkea yrittämistä Ähtärissä? Nyttkin pilkkaa j
      Ähtäri
      52
      1277
    9. Rakas tiedät, että toivoisin

Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja
      Ikävä
      55
      1273
    10. Viesti miehelle

Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise
      Ikävä
      12
      962
    Aihe