Työkaveri pettää miestään

Anonyymi

Työkaverini on naimisissa, mutta hänellä on ollut avioliiton ulkopuolinen suhde yli vuoden ajan erääseen työpaikkamme mieheen. Asia ei sinänsä minulle kuulu, mutta me muut työntekijät joudumme tekemään hänen töitään sillä välin, kun hän treffailee tätä miestä työaikana. Alan olla lopenkyllästynyt tilanteeseen. Kertoisitteko esimiehelle? Pelkään sitä raivokohtausta, minkä tämä pettävä työntekijä minuun suuntaisi esimiehelle kertomisen jälkeen. Näinkään tilanne ei kyllä voi jatkua.

8

1618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Älkää tehkö hänen töitä jos suinkin pystytte.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Puhuisin suoraan sille työkaverille. Hän voi korjata toimintaansa. Miksi mennä kielimään esimiehelle ensimmäisenä?

      • Anonyymi

        Ethän sä edes ole missään töissä! Olet taas valehtelu asialla!


    • Anonyymi

      Tyypillinen naisen aloittama keskustelu. Taustoitus jäi erittäin vajaaksi. Jos nyt vaikka kertoisit, mikä ala ja minkä tyyppiset työtehtävät. Tilanne on täysin erilainen vaikkapa hoitoala vs. taloushallinto... varhaiskasvatus vs. kaupunkisuunnittelu... horeca vs. it-ala...

    • Anonyymi

      Kummankin puolisoille viesti..
      Niin tein minä kun kuteutuivat yhdessä milloin toimistossa milloin kuntosalilla.. Milloin toistensa kotona msrjassakin kävivät.. Kuivu jalkojen väli

    • Anonyymi

      Sinulle ei kulut toisen pettämiset ei panemiset. Jos työpaikalla on ongelmia kuka tekee mitäkin työsään ja jättää tekemättä? Viikko palaveri puhutte työn jaosta,ettei se kuormitu 1 tai kahdelle vain,keskutelu asiallisesti.Mutta ei sanakan pettämiset ymm.

    • Anonyymi

      Niihä tuo yritti pettää miestään, no ei onnistunu, kun tajusinbet oli perkele varattu horatsu. Otin ja pistin välit poikki, tähän nykyjää yh naisee. Tosin on kuulema aika leväperäinen, no se ja sama, jokane tekee niikö haluu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      591
      4071
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3418
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2959
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2901
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2234
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2171
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2107
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1935
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1930
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1879
    Aihe