Työkaveri pettää miestään

Anonyymi

Työkaverini on naimisissa, mutta hänellä on ollut avioliiton ulkopuolinen suhde yli vuoden ajan erääseen työpaikkamme mieheen. Asia ei sinänsä minulle kuulu, mutta me muut työntekijät joudumme tekemään hänen töitään sillä välin, kun hän treffailee tätä miestä työaikana. Alan olla lopenkyllästynyt tilanteeseen. Kertoisitteko esimiehelle? Pelkään sitä raivokohtausta, minkä tämä pettävä työntekijä minuun suuntaisi esimiehelle kertomisen jälkeen. Näinkään tilanne ei kyllä voi jatkua.

8

1850

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Älkää tehkö hänen töitä jos suinkin pystytte.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Puhuisin suoraan sille työkaverille. Hän voi korjata toimintaansa. Miksi mennä kielimään esimiehelle ensimmäisenä?

• Anonyymi

Ethän sä edes ole missään töissä! Olet taas valehtelu asialla!

• Anonyymi

Tyypillinen naisen aloittama keskustelu. Taustoitus jäi erittäin vajaaksi. Jos nyt vaikka kertoisit, mikä ala ja minkä tyyppiset työtehtävät. Tilanne on täysin erilainen vaikkapa hoitoala vs. taloushallinto... varhaiskasvatus vs. kaupunkisuunnittelu... horeca vs. it-ala...

• Anonyymi

Kummankin puolisoille viesti..
      Niin tein minä kun kuteutuivat yhdessä milloin toimistossa milloin kuntosalilla.. Milloin toistensa kotona msrjassakin kävivät.. Kuivu jalkojen väli

• Anonyymi

Sinulle ei kulut toisen pettämiset ei panemiset. Jos työpaikalla on ongelmia kuka tekee mitäkin työsään ja jättää tekemättä? Viikko palaveri puhutte työn jaosta,ettei se kuormitu 1 tai kahdelle vain,keskutelu asiallisesti.Mutta ei sanakan pettämiset ymm.

• Anonyymi

Niihä tuo yritti pettää miestään, no ei onnistunu, kun tajusinbet oli perkele varattu horatsu. Otin ja pistin välit poikki, tähän nykyjää yh naisee. Tosin on kuulema aika leväperäinen, no se ja sama, jokane tekee niikö haluu.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua

Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä
      Äänekoski
      85
      1742
    2. Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa

Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.
      Maailman menoa
      272
      1615
    3. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      290
      1399
    4. Martina lähdössä Ibizalle

Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      171
      1321
    5. Avustikset peruttu.

Aettokosken ampuraan rahat otettu poekkeen valtiolle.
      Suomussalmi
      57
      915
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      48
      891
    7. 66
      884
    8. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      66
      883
    9. Miksi mies tuntee näin?

Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui
      Ikävä
      40
      871
    10. Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg

parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤
      Ikävä
      48
      838
    Aihe