On kuin olisi karvalakki päässsä!
Mielensäpahoittaja olisi hyvin, hyvinkin vihainen ilmaston lämpenemisestä ja yllensäkin kaikista etelän-maista, kun ei voi pitää karvalakkia ympäri kesän!
Joo, itse kun kerran investoin tuollaiseen vähän tehokkaampaan Philipsin oikein kotiparturiin, niin ei mene aikaakaan jotta letti aina lähtee 3mm on itselleni hyvä hiusten mitta, todennut :)
Pitkät hiukset helteellä.
9
153
Vastaukset
Kotiparturikone on käytössä mullakin. Tykkään pitää lyhyttä ihan klania päätä, pitkät osuudet kun on töyhtöä vaan minkä saa letille tai ponnarille. Vähemmän hikoilu päänsärkyä, kun hiukset on ihan lyhyet ja päänahka saa happea, hiki kuivaakin eikä pidä päänahkaa kosteana, kuten pitkällä hiuksella.
- Anonyymi
Saat ihan itse niskankin tehtyä, joku pipo, joku lakki tai hiuspanta ohjuriksi ja sitä vasten sitten jo tavallista Braun-partakonetta käyttäenkin niskan helmat tasaisesti pois :D
- Anonyymi
Ootkos koskaan nähnyt mihin hius kasvaa pituutta ?
- Anonyymi
Oikeasti niin tytöt voivat myös käyttää tuollaisia kotiparturi-juttuja, koneita tekemällä toinen toisilleen hassuja leikkauksia.
Mutta arvaapa sitten jos kotiparturi vimpautuu käsistä ja tulee toivomaton tulos?Hiukset on onneksi uusiutuva luonnonvara, jos lipsahtaa. Nythän on muotia epäsymmetriset hiukset taas.
- Anonyymi
Kasvatan niin pitkät hiukset että pyörii persuuksis, vessassa kun käy niin mukava huljuutella siinä samas pöntöös.
Mulla on yhä tämä 80-luvun poikabänditukka.
Olen ajan sedimentteihin kivettynyt fossiili.- Anonyymi
Naiset suhtautuu hiuksiin eri tavalla, kuin enemmistö miehistä.
Miehelle hiukset ovat paha turhake, jota ilmankin pärjää.
Nainen sensijaan, jopa järkyttyy, jos menettää muutaman sentin hiuksista.
Itse pidän lyhyistä hiuksista, kesällä pitkät hiukset olisivat haudomakone aivoille ja menee vähemmän pesuainetta.
Kuumana päivänä voi kastella pään kylmällä vedellä, eikä ole hiuksia, jotka keräävät vettä, joista vesi valuu joka paikkaan. - Anonyymi
ei pidä paikkaansa kalju on kuumempi hiusten sekaan jää ilmaa mikä viilentää
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miikka Pentikäinen, 28, on kuollut
– Classicin liigaottelu siirtyi Lahtelaisen LASBin ja Classicin oli määrä kohdata keskiviikkona. https://www.aamulehti38340475Särkynyt sydän
Teit sitten selväksi ettet ole kiinnostunut. Kiitos siitä! Nyt on turha enää yrittää mitään, lähestyä tai edes jutella s1178923Täytyy sanoa että on tämä aika mielenkiintoinen tilanne..
Ihan en osaa vielä yhdistellä palasia, toisaalta tarvitseeko edes. Et vaan taida pystyä kokonaan päästämään irti, ja jos316090Jos haluat tietää miksi tykkään sinusta
Niin siksi, koska sinusta huokuu sellaista lempeyttä ja seesteisyyttä ja olet lisäksi komea ilmestys. Jotenkin olet myös224728Paskakaivo Kuhmo
Moniko teki uuden saostuskaivon, joka erittelee paskan ja nesteet imeytyskenttineen maassa taloissa. Kaikkien talojen pi623885Oho! Dannyn, 82, seuralainen Helmi Loukasmäki, 23, paljastavissa kuvissa - Yksi sana kertoo kaiken!
Mediassa on kerrottu, että Danny ja Helmi ovat muuttaneet uuteen kotiin Raumalle. Nyt Loukasmäki on jakanut omalla Insta543700Uskotko yliluonnolliseen?
Mitä jos tämä ns. kaivattusi on loitsunut sinut? Olettekos sitä ajatelleet, niinpä. Ette todellakaan. :D753262- 352894
Mitä kuuluu?
Toivottavasti sulla oli hyvä päivä tänään. Täällä on taas ollut niin negatiivista juttua. Oli pakko tulla sanomaan sinul192458Keilahalli
Onneksi rakennettiin aikoinaan se keilahalli, se pelastaa eläinpuistoyhtiöiden sekä koko Ähtärin kaupungin talouden!192282