Kärsin lievästä couperosasta, mutta tänä kesänä tuntuu että ihoni ärtyy todella helpolla vaikka mistä. Ihoni on pääsääntöisesti kuiva, paitsi näin kesällä iho hikoilee heti kun on vähänkin lämmintä enkä voi käyttää kuin tosi kevyitä tuotteita.
Nyt käytin ihollani kollageenipuhdistusmsitoa ja kollageenikssvovettä. Noh riköhän kasvojen iho lehahtanut tulipunaiseksi!
Onko kollageeni vaikuttanut näin kenelläkään muulla ?
Couperosa ja kollageenituotteet ?
Anonyymi
1
212
Vastaukset
- Anonyymi
Mulla on samanlainen ihotyyppi. Jopa miesystäväni on kommentoinut, että aina, kun vaihdan sarjaa, niin naamani muuttuu ekoilla käyttö kerroilla punaiseksi. Itse olen huomannut tämän melkein kaikissa tuotteissa. Kun tuotteita käyttää jonkin aikaa, niin iho tottuu.
Punaiseksi muuttuminen voi kieliä siitä, että tuote aktivoi ihon pintaa erityisen paljon esimerkiksi laajentamalla verisuonia. Tämä voi olla myös hyväkin asia, kun iho saa enemmän ravinteita.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1931382
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän138903- 85862
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?52781- 51758
Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t253647Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä321616Tumman vihreä mercedes
Mikä se on tuo kylää ympäri ajava vihreä mercedes, takakontti tärisee kuin hullu ja välillä kylän juoppojakin kuskailee,7605Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55589- 53584