Kyllä minä kerron jos

Anonyymi

Joku tuttu pettää niin kerron sen kumppanille. Olen niin tyly että kerron.

45

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Vitun hyvä! Sentään joku täälä saa tosielämässäkin suunsa auki!

    • Aloittajan kaltaisia on myöhemmin nimitetty roskakuskeiksi. Vanhankansan nimitys alkoi p-kirjaimella. 🌹👀

      • Anonyymi

        Ei ole yllätys, että pettäminen on susta ok. Varmaan on ok silloinkin, kun sua petetään.


      • Anonyymi

        Niin. Sähän kerroit jo toisessa ketjussa, että pettämisestä kertominen tulkitaan kateellisuudeksi ja yritykseksi rikkoa liitto.


    • Anonyymi

      Mitä ihmiset saa siitä, että sekaantuvat toisten asioihin pyytämättä?

      • Anonyymi

        Jos olisin petetty osapuoli, niin olisin kiitollinen tuollaisesta "sekaantumisesta".


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisin petetty osapuoli, niin olisin kiitollinen tuollaisesta "sekaantumisesta".

        Niin sinä ja muut jotka tykkäävät tyhjästä juoruilusta, joka mahdollisesti vielä on hengenvaarallista kohteelle. Ja harvemmin edes varmaa tietoa.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos olisin petetty osapuoli, niin olisin kiitollinen tuollaisesta "sekaantumisesta".

        Sellainen teko, joka on tarkoitettu haitalliseksi, tulee ilmi ajan myötä. Ja ellei tule, ei sen tarkoitus ollut haitallinen tai joissakin tapauksissa, osapuolet osaavat elää sen tiedon kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen teko, joka on tarkoitettu haitalliseksi, tulee ilmi ajan myötä. Ja ellei tule, ei sen tarkoitus ollut haitallinen tai joissakin tapauksissa, osapuolet osaavat elää sen tiedon kanssa.

        Pettäminen vaan ei ole tarkoitettu haitalliseksi. Silti sen tietäminen osoittautuu monesti hyvinkin haitalliseksi ja saa aikaan kriisin. Monet avoimessa liitossakin ovat sopineet, että sivusuhteita voi olla kunhan ne hoidetaan diskreetisti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen teko, joka on tarkoitettu haitalliseksi, tulee ilmi ajan myötä. Ja ellei tule, ei sen tarkoitus ollut haitallinen tai joissakin tapauksissa, osapuolet osaavat elää sen tiedon kanssa.

        Mulle on aivan sama millaiseksi se pettäminen olisi tarkoitettu. Mä määritän ihan itse mitä se on. Sen tekijällä ei ole lainkaan sanavaltaa siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pettäminen vaan ei ole tarkoitettu haitalliseksi. Silti sen tietäminen osoittautuu monesti hyvinkin haitalliseksi ja saa aikaan kriisin. Monet avoimessa liitossakin ovat sopineet, että sivusuhteita voi olla kunhan ne hoidetaan diskreetisti.

        Pettämisimpulssin takana olevat syyt ovat suhteen kannalta paljon merkittävämmät kuin itse teko.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sinä ja muut jotka tykkäävät tyhjästä juoruilusta, joka mahdollisesti vielä on hengenvaarallista kohteelle. Ja harvemmin edes varmaa tietoa.

        - Sheena

        En pidä lainkaan tyhjänä juoruiluna sitä, jos minulle kerrottaisiin puolison petollisuudesta. Pidän sitä rehellisyytenä ja suoraselkäisyytenä. Olen muuten itse kertonut, että tuli täysin tietämättömänä koskettua varattuun. En todellakaan alkanut ottamaan hänen petollisuuttaan omalle kontolleni ja suojelemaan häntä. Tunnustin suoraan ja pyysin anteeksi, etten ollut tiennyt. Loppu on heidän ongelmansa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pidä lainkaan tyhjänä juoruiluna sitä, jos minulle kerrottaisiin puolison petollisuudesta. Pidän sitä rehellisyytenä ja suoraselkäisyytenä. Olen muuten itse kertonut, että tuli täysin tietämättömänä koskettua varattuun. En todellakaan alkanut ottamaan hänen petollisuuttaan omalle kontolleni ja suojelemaan häntä. Tunnustin suoraan ja pyysin anteeksi, etten ollut tiennyt. Loppu on heidän ongelmansa.

        Mikä on sinun mielestä kertojan motiivi kertomiselleen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen teko, joka on tarkoitettu haitalliseksi, tulee ilmi ajan myötä. Ja ellei tule, ei sen tarkoitus ollut haitallinen tai joissakin tapauksissa, osapuolet osaavat elää sen tiedon kanssa.

        Pystytkö elämään sen kanssa jos olet aiheuttanut syyttä suurta vahinkoa? Mikäli teko on tahallinen ja tarkoitettu ilman syytä haitalliseksi, sekaantuja tulee siitä maksamaan lopun ikänsä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pidä lainkaan tyhjänä juoruiluna sitä, jos minulle kerrottaisiin puolison petollisuudesta. Pidän sitä rehellisyytenä ja suoraselkäisyytenä. Olen muuten itse kertonut, että tuli täysin tietämättömänä koskettua varattuun. En todellakaan alkanut ottamaan hänen petollisuuttaan omalle kontolleni ja suojelemaan häntä. Tunnustin suoraan ja pyysin anteeksi, etten ollut tiennyt. Loppu on heidän ongelmansa.

        Mitäs te sitten teitte? Menitte sänkyyn?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellainen teko, joka on tarkoitettu haitalliseksi, tulee ilmi ajan myötä. Ja ellei tule, ei sen tarkoitus ollut haitallinen tai joissakin tapauksissa, osapuolet osaavat elää sen tiedon kanssa.

        Miten se tulisi ikinä ilmi jos joku on vain kiusaksi tehnyt, valehdellut? Entä jos pariskunnan toinen osapuoli tekee sitten jotain pahaa ja peruuttamatonta toiselle vaikkei ollut mitään syytä? Silloinhan sotkeentuja tulee olemaan osallinen murhaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pidä lainkaan tyhjänä juoruiluna sitä, jos minulle kerrottaisiin puolison petollisuudesta. Pidän sitä rehellisyytenä ja suoraselkäisyytenä. Olen muuten itse kertonut, että tuli täysin tietämättömänä koskettua varattuun. En todellakaan alkanut ottamaan hänen petollisuuttaan omalle kontolleni ja suojelemaan häntä. Tunnustin suoraan ja pyysin anteeksi, etten ollut tiennyt. Loppu on heidän ongelmansa.

        Pettämisen paljastamiselle on yleensä yksi suuri syy: pettäjä haluaa eroon syyllisyydentunteestaan, jota kertominen helpottaa. Moni kuitenkin huomaa nopeasti, ettei tunnustamisesta seurannut mitään hyvää.

        Jos ulkopuolinen kertoo jonkun toisen pettämisestä tämän kumppanille, niin siihen ei ole kuin yksi suuri syy, ilkeämielisyys, jota hän nimittää "rehellisyydeksi".

        "Loppu on heidän ongelmansa."

        Heität siis paskaa toisten ihmisten päälle, ja sanot sen olevan heidän ongelmansa. Ihan ala-arvoista.

        - Sheena


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs te sitten teitte? Menitte sänkyyn?

        Mitäs väliä sillä tiedolla sinulle on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä on sinun mielestä kertojan motiivi kertomiselleen?

        Ei mulle ole hänen motiivillaan väliä, kunhan tieto on oikea. Ja sen tiedon oikeellisuuden kyllä saa selvitettyä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystytkö elämään sen kanssa jos olet aiheuttanut syyttä suurta vahinkoa? Mikäli teko on tahallinen ja tarkoitettu ilman syytä haitalliseksi, sekaantuja tulee siitä maksamaan lopun ikänsä.

        Pystyn, sillä heidän elämänsä on heidän elämänsä. Minä on ota kontolleni toisten paskoja. hoitakoot ihan itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pettämisen paljastamiselle on yleensä yksi suuri syy: pettäjä haluaa eroon syyllisyydentunteestaan, jota kertominen helpottaa. Moni kuitenkin huomaa nopeasti, ettei tunnustamisesta seurannut mitään hyvää.

        Jos ulkopuolinen kertoo jonkun toisen pettämisestä tämän kumppanille, niin siihen ei ole kuin yksi suuri syy, ilkeämielisyys, jota hän nimittää "rehellisyydeksi".

        "Loppu on heidän ongelmansa."

        Heität siis paskaa toisten ihmisten päälle, ja sanot sen olevan heidän ongelmansa. Ihan ala-arvoista.

        - Sheena

        Kyllä ... koin tehneeni väärin ja pyysin anteeksi. Se meni täysin vastoin minun moraaliani. Enkä todellakaan ota kontolleni sitä paskamyrskyä, jonka olisin asian mahdollisesti selvittyä jotain muuta kautta, niskaani saanut. En tiennyt, en tehnyt tahallani, joten en todellakaan ala siitä myöskään kärsimään.

        Kyllä, se on tasan tarkkaan pettäjän ongelma. Minä en siinä mitään väärää tehnyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei mulle ole hänen motiivillaan väliä, kunhan tieto on oikea. Ja sen tiedon oikeellisuuden kyllä saa selvitettyä.

        Ei lähellekään saa selvitettyä tiedon oikeellisuutta. Usein kertomisella halutaan vain panetella toisia ihmisiä vailla minkäänlaista muuta motiivia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs väliä sillä tiedolla sinulle on?

        Että voidaan arvioida toiminnan taso.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pystyn, sillä heidän elämänsä on heidän elämänsä. Minä on ota kontolleni toisten paskoja. hoitakoot ihan itse.

        Sinähän olet sotkeentunut näiden elämään eli ei se ole vain pariskunnan asia. Eli olet aiheuttanut syyttä vahinkoa. Olet ottanut kontollesi jo. Juuri myönsit. Tostahan tulee sulle vielä suurempi myrsky kun tilanne jatkuu. Myös tässä on sinun toimillasi toimeenpaneva merkitys. Kukaan ei tiedä mitä toimintasi on tuleva saamaan aikaan (aina on mahdollista, että olet myös valehdellut). Et voi tietää mitä kenenkin suunnitelmat on. Kuten sanottua, olet myös huolella osallinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ... koin tehneeni väärin ja pyysin anteeksi. Se meni täysin vastoin minun moraaliani. Enkä todellakaan ota kontolleni sitä paskamyrskyä, jonka olisin asian mahdollisesti selvittyä jotain muuta kautta, niskaani saanut. En tiennyt, en tehnyt tahallani, joten en todellakaan ala siitä myöskään kärsimään.

        Kyllä, se on tasan tarkkaan pettäjän ongelma. Minä en siinä mitään väärää tehnyt.

        Joku tarve sulla on ollut tänne kertoa. Tuskin on rauhallinen elämä enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ... koin tehneeni väärin ja pyysin anteeksi. Se meni täysin vastoin minun moraaliani. Enkä todellakaan ota kontolleni sitä paskamyrskyä, jonka olisin asian mahdollisesti selvittyä jotain muuta kautta, niskaani saanut. En tiennyt, en tehnyt tahallani, joten en todellakaan ala siitä myöskään kärsimään.

        Kyllä, se on tasan tarkkaan pettäjän ongelma. Minä en siinä mitään väärää tehnyt.

        Ja millainen petos oli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän olet sotkeentunut näiden elämään eli ei se ole vain pariskunnan asia. Eli olet aiheuttanut syyttä vahinkoa. Olet ottanut kontollesi jo. Juuri myönsit. Tostahan tulee sulle vielä suurempi myrsky kun tilanne jatkuu. Myös tässä on sinun toimillasi toimeenpaneva merkitys. Kukaan ei tiedä mitä toimintasi on tuleva saamaan aikaan (aina on mahdollista, että olet myös valehdellut). Et voi tietää mitä kenenkin suunnitelmat on. Kuten sanottua, olet myös huolella osallinen.

        Sitten kun joku makaa kylmänä jossain (näitä on ollut uutiset täynnä).


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että voidaan arvioida toiminnan taso.

        Saat itse kuvitella, jos kerta haluat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinähän olet sotkeentunut näiden elämään eli ei se ole vain pariskunnan asia. Eli olet aiheuttanut syyttä vahinkoa. Olet ottanut kontollesi jo. Juuri myönsit. Tostahan tulee sulle vielä suurempi myrsky kun tilanne jatkuu. Myös tässä on sinun toimillasi toimeenpaneva merkitys. Kukaan ei tiedä mitä toimintasi on tuleva saamaan aikaan (aina on mahdollista, että olet myös valehdellut). Et voi tietää mitä kenenkin suunnitelmat on. Kuten sanottua, olet myös huolella osallinen.

        Eipä siitä tullut yhtään minkäänlaista myrskyä minun suuntaani tullut. Siitä on aikaa jo yli kymmenen vuotta. Rouva edelleen morjestaa, jos satun hänet jossain näkemään. Puhetuttuja emme ole koskaan olleet, emme ennen, emmekä jälkeen.


    • Anonyymi

      Olen kertonut naiselle että sen mies petti. Toisen naisen pyysin mökille katsomaan miten sen mies nukkuu toisen naisen kanssa mökillä ja panee sitä. Hauska katsoa kun pettäjä jää kiinni.

    • Anonyymi

      Olen kertonut ja haluaisin myös itse vastaavassa tilanteessa tietää, jos mua petetään. Ei sillä olisi väliä kuka kertoo, kunhan edes joku, jossei oma kumppanini sitä itse kertoisi.

      • Anonyymi

        Minulla taas niin, että ainoa kuka saa kertoa pettämisestä on kumppani itse. Se sopii arvoihini.


    • Anonyymi

      Millainen tilanne tällaisen aloituksen kirvoitti? Muistakaahan se, että jos olette valheellisesti ihmisten eläimiin puuttuneet, siitä myös maksatte. Lopun ikää.
      Tiedoksi sille kenen elämään on sotkeuduttu ilman syytä, että ei kun suoraan vaan virkavallan pakeille. Tämä aloittaja varmasti löytyy. Palsta on täynnä sairaita ihmisiä, jotka takuulla tekevät toisille pahaa kun oma elämänsä on romahtanut syystä tai toisesta. Tiedon kalastelijoita, jotka todennäköisesti esiintyvät toisena henkilönä.

      • Anonyymi

        = elämiin


    • Anonyymi

      Minä töissä kauempana ja mies asuinpaikallamme kulki toisen naisen kanssa. Harrastuksessakin olivat yhdessä ja aina sen jälkeen tekivät yhdessäoloreissun. Kun en ole kyttäävää tyyppiä, en miettinyt miksi alkoi viipymään vähän kauemmin kuin ennen. Viikonloppuisin samaa kärryä lykättiin kaupassa, käytiin yhdessä kirkossa ja tapahtumissa. Viimein yksi kertoi minulle, että tuntuu pahalta kun kaikki muut tietävät paitsi minä. Olen hänelle vieläkin kiitollinen.
      Silti olen itse nössö, en uskaltaisi kertoa, ei tosin ole tullut kohdallekaan.
      Niin että te jotka pidätte sekaantumisena, pankaapa kohdallenne.

    • Anonyymi

      Kerran maauimalassa porukassa kerroin yhden kaverin pettäneen naistaan. Valehteli niin pokkana naiselleen että en voinut olla hiljaa. Siinä oli kavereita, kaveri ja sen tyttöystävä ja muita naisia ja miehiä joita en oikeastaan tuntenut. Ärsytti kun naiselle valehdeltiin päin naamaa siinä ja sanoin sitten suoraan mitä näin että kaveri oli pussaillut toita naista kiimaisesti vielä edellis iltana. Yhdessä olivat lähteneet ja myönsi että oli seksiä harrastanut, ei minulle mutta toiselle kaverille mutta kuulin sen.
      kumma en saanut muiden vihoja niskaan vaan olin enemmänkin sankari ja naiset kiitti minua vielä.

      • Anonyymi

        Tuollaisissa tilanteissa voi kyllä kertoa.


    • Koetatko saada sillä hyväksyntää?

    • Anonyymi

      Annat itsestäsi epäluotettavan juoruilijan, petturin kuvan.

      Ihan oikeasti jos oletetaan mieheni pettäneen, ja hänen panokaverinsa kertoisi asiasta, niin pyytäisin miestä kohteliaasti paneskelemaan mieluummin luotettavien naisten kanssa, ei tylyjen juoruämmien.

      • Anonyymi

        Just joo helppo sanoa mut se todellinen tilanne on kait sitte jotain aivan muuta.
        Kertoisin ystävälle jos tietäisin varmasti et hänen puoliso pettää.
        En haluaisi olla petoskumppani sillä en voisi katsoa ystävääni tai tuttua silmiin jos panttaisin tällaista tietoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just joo helppo sanoa mut se todellinen tilanne on kait sitte jotain aivan muuta.
        Kertoisin ystävälle jos tietäisin varmasti et hänen puoliso pettää.
        En haluaisi olla petoskumppani sillä en voisi katsoa ystävääni tai tuttua silmiin jos panttaisin tällaista tietoa.

        Kertoisitko puolisollesi, jos itse pettäisit?

        Entä jos tiedät ystäväsi pettävän, kerrotko hänen puolisolle? Entä jos olet pariskunnan molemman osapuolen ystävän, ja toinen heistä pettää, kerrotko? Entä kertoisitko jos olet molempien ystävä ja tiedät molempien pettävän?


    • Anonyymi

      Ei ole väärin että käräyttää pettäjän. Paha saa palkkansa niin se on.

      • Anonyymi

        Osuu vaan lähinnä uhrin tai parin lasten niskaan tuo "palkka".


    • Anonyymi

      Hyvä, niin pitääkin kertoa. Itse ainakin toivoisin, että joku kertoisi. Ei se kivaa olisi, jos kaikki muut tietäisi, eikä kukaan kertoisi.

    • Anonyymi

      Ei pidä kertoa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      305
      3497
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      249
      1951
    3. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      97
      1414
    4. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1333
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      89
      1273
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1188
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      53
      1143
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      1014
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      976
    10. Etkö ymmärrä että olen turhautunut

      kun ei etene. Auttaisit rakas vai onko kaikki vain kuvitelmiani omassa päässäni?
      Ikävä
      65
      904
    Aihe