oletteko lähdössä matkailuautolla lokakuussa Torreviejaan ,pääsisikö perässä kulkijaksi ,meille matka sinne on ensimmäinen ja vähän jännittää.onko tiedossa onko ollut paljon autoihin kohdistuneita varkauksia.
autolla Torreviejaan lokakuussa 2022
8
406
Vastaukset
- Anonyymi
Muista vaihtaa jakohihna ennen kuin lähdet reissuun. Kuopiosta neuvotaa
- Anonyymi
Onko pöpilä kiinni heinäkuun ajan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko pöpilä kiinni heinäkuun ajan?
Kannattaa kysyä Palstavahdilta , on vakituinen asiakas pöpilässä
- Anonyymi
Nykyisin joutuu sitten hieman selvittelemään kohde- ja läpiajomaidenkin LEZ-alueita, eli missä ja millä ehdoilla autollaan saa ajaa ja tarvittaessa tilata tuulilasiinsa paikallisen "saastetarran" sekä kirjautua edeltä käsin systeemiin (vaadittuine dokumenttiliitteineen), maasta ja alueesta riippuen.
*
"What are Low Emission Zones? - What are the differences between APZs, LEZs, RTZs and ZEZs?"
- https://www.renaultgroup.com/en/news-on-air/news/low-emission-zones-lezs-in-europe/
*
Edelleen käytännön lisähaaste on se, että nuo eri rajoitteet ja kiellot ovat paikkakunta- ja aluekohtaisia _erilaisine_ sääntöineen samankin maan sisällä.
Vaikkapa tulevalla lomakaudella Suomesta Euroopan kierueelle autolla lähteville on tiedossa oikein kunnon byrokratia-jysäri, sillä joka maahan tarvitsee hankkia omat maakohtaiset "saastetrransa" ja useinkin ulkolainen auto tulee myös edeltä käsin rekisteröidä ko. maan eko-systeemiin. Joisskain maissa se tulee tehdä vielä erikseen alue alueelta.
Vaikkapa Barceloonassa tulee systeemmiin kirjautuakseen todistaa auton Euro-luokka, todistaa olevansa ko. auton omistaja ja antaa osoitetietonsa.
"Driving in Barcelona. Everything about its Low Emission Zone"
- https://www.lugaris.com/en/driving-in-barcelona-everything-about-its-low-emission-zone/
Sitten kun vastavan selvitystyö ja rekisteröinti-bazarin saa toteuttaa pahimmillaan jokaa ainoaan maahan ja eri alueille ja selvittää jokaisen rajorajoite-kieltoalueen omat erityissäännöt.
Kun EU on ahkera direktiivejä luomaan, niin yksi ehdoton minimi olisi koko EU:n kattava auton eko-luokan osoittava tarra, jotta niitä ei tarvitsisi hankkia joka ainoaa maata varten erikseen.
Tuossa tuhannen kirjavassa ajorajoite- ja kieltoviidakossa on jo itsessään aivan riittävästi ongelmaa selvitettäväksi. - Anonyymi
Minä kävin kerran Fiatillani Englannissakin. PALSTAVAHTI KUOPIOSTAÅ8P
- Anonyymi
Eivät osanneet LaPIN aUTOSSA vaihtaa ropottivaiheen sulaketta, oli pitkä ja hankala matka ajaa takaisin Kotkaan !!!
- Anonyymi
No voi harmi. Oletko lukenut minun Fiatin vikalistaani. Se on kanssa mielenkiintoista luettavaa nauramatta. Päivän makasin auton akka kun vaihdoin pakoputn kumilenkkiä. Rumatikki sökähti taas. Palstavahti Kuopiosta
- Anonyymi
ei sulla Palstavahti mitään akkaa ole, että olisit sen alla maannut koko päivän
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882