https://www.iltalehti.fi/muoti/a/70f4234a-3f76-4354-99a6-29cc3e1ae74c
"Näin hyvältä pyllybikinit näyttävät kaikilla vartaloilla! Viisi tavallista naista kokeili
Pakarat paljastava malli näyttää hyvältä eri vartalomalleilla."
Apua, apua, menkää pois, liikaa pyllyjä sivulla, viekää pois, en kestä....
Huh, onneksi sitä on sinkku, ei joudu kotona tuollaisia katselemaan.
t. Ätmi
Apua, ei, ei, eiiiiii liikaa pyllyjä
36
90
Vastaukset
- Anonyymi
Tuossa oli ehkä yksi nainen joka on urheillut ja perse näytti hyvältä mutta moni nainen oli läskiperse joilla oli roikkuvat pakarat.
- Anonyymi
Järkytin noista läski takapuolista. Monenkohan tiukkafarkku takapuoli naisista on tuollainen läski takapuoli, kun tuollaiset tiukat farkut nostattavat löysää takapuolta ylemmäs ja kun nainen riisuu tiukat farkut, niin takapuoli lösähtää alaspäin ja naisen takapuoli ei olekaan enää kiinteä, kuten se näytti tiukoissa farkuissa, vaan pakarat roikkuvat.
Tuohonkin on naisille vinkki, kuntoilua ja ruokavalioon huomio.
Ennenkaikkea epäterveellinen napostelu pois ja stop mäkkärit, hesburgerit ja pizzeriat, jotka kasvattavat naisen takapuolen tuollaiseksi läski takapuoleksi.
Sama koskee miehiäkin, joilla on myös läski takapuolia ja pallomahoja. Tykkäät pikkupepuista? Mä taas tykkään kunnon naisellista pepuista, nam. Ei perseen tartte olla niin kiree, että ylähuuli naamasta nousee irvistykseen. Naisen peppu saa olla pehmee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Järkytin noista läski takapuolista. Monenkohan tiukkafarkku takapuoli naisista on tuollainen läski takapuoli, kun tuollaiset tiukat farkut nostattavat löysää takapuolta ylemmäs ja kun nainen riisuu tiukat farkut, niin takapuoli lösähtää alaspäin ja naisen takapuoli ei olekaan enää kiinteä, kuten se näytti tiukoissa farkuissa, vaan pakarat roikkuvat.
Ennenkaikkea epäterveellinen napostelu pois ja stop mäkkärit, hesburgerit ja pizzeriat, jotka kasvattavat naisen takapuolen tuollaiseksi läski takapuoleksi.
Sama koskee miehiäkin, joilla on myös läski takapuolia ja pallomahoja.Ja mikähän se sinäkin oot ketään arvostelemaan. Mene ite sheivaamaan p*rsees.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama koskee miehiäkin, joilla on myös läski takapuolia ja pallomahoja.Arvostelijan karvap*rse heiluu ja näkyy tänne asti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvostelijan karvap*rse heiluu ja näkyy tänne asti
Hyi kuinka ilkeää. Ensin haukkuu muita ja omat karvansa roikkuvat muiden silmillä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Arvostelijan karvap*rse heiluu ja näkyy tänne asti
Sehän on se karvaton mies toi paöstan valtaaja, sama mies, jolla on noita eri hahmoja, eikä muusta älyä kuin seksistä ja takaluukusta! Hyi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sehän on se karvaton mies toi paöstan valtaaja, sama mies, jolla on noita eri hahmoja, eikä muusta älyä kuin seksistä ja takaluukusta! Hyi!
Takaluukussa asuu kuolema
- Anonyymi
On tainut tulla string-muoti takaisin tai kopioidaan Brasilialaista rantamuotia.
- Anonyymi
Voiko pyllyjä olla liikaa? Brasilialaisten suosimaa kohottelua en kyllä kannata...
- Anonyymi
Ei kiitos Brasilialaiselle pyllylle, ei mahdo edes pesuvatiin sellainen leveä hökötys.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kiitos Brasilialaiselle pyllylle, ei mahdo edes pesuvatiin sellainen leveä hökötys.
Hökötys :”D
- Anonyymi
Kaikki pyllyt on kauniita.
Toivottavasti ovat pesseet perseensä. Mikään ei ole niin etovaa, kuin paskan hajuinen perse.
- Anonyymi
Se on kuoleman haju siellä....
Olipas hermostuttava video. Jotenkin tekijä häivytti kuvasta kaiken eroottisuuden.
- Anonyymi
Juu, lurpahdus tapahtui välittömästi,
- Anonyymi
Kyllä alkaa neitsyt ätmillä käsi väpättämään kun näkee paljasta pintaa naisilla.
- Anonyymi
No, ne käyttää noita ketkä haluaa. Mä en tuollaisessa uimapuvussa uimaan menisi. Kyllä tuon kanssa ehkä voi tepastella uimarannalla härnäämässä miehiä.
Luultavasti ei kuitenkaan ole mitenkään mukavat, kun märkänä nousee vedestä ylös.
Kangassuikale peffan välissä kuivana, ehkä vielä joustaa vähän kävellessä.
Mutt odotas kun nouset vedestä rannalle, niin vähänkin pidemmän matkan kävely hankaa taatusti pyllynvakoa ja sitä rusinaa siellä vaossa.
Yhteen kertaan jäi mulla naru bikinienkin käyttökin mulla mökillä, todella inhottavaa kävellä se märkä naru p*rs,vaossa hankaamassa ...hinkaa ja hankaa.
Ei ole ehkä muodikasta, mutt on "danish gay" malliset uimasortsit johon kuuluu paidan tapainen yläosa. En noissakaan istu märissäni hiekalle, pakko olla jokin alusta pyllyn alle... mökillä se on laituri.PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Heh, freudilainen? "danish gay" ;D
Sori, pisti silmään vaan. :)
Kyllähän mullakin tuli mieleeni, että olen finnish gay, kun kattelin noita pylleröitä.- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Heh, freudilainen? "danish gay" ;D
No joo, =) tuli pien kirjoitus virheen paholainen tuohon.
Tarkoitin tietenkin "danish guy" boxeri malliset elastisia sortseja, noiden stringien tilalle. Tuolaisen yläosan kyllä ostaisin, jos noita saa ostaa ilman stringhousuja
Hyvää päivänjatkoa sulle! Millainen on päiväsi ollut, voitko paremmin kun helle on hieman hellittänyt? Täällä on satanut aamuöisin jonkin verran, ilma raikastunut!
Mä olen nukkunut ja taas nukkunut, Mimmi on varmaan hereillä vuorokaudessa enemmän mitä minä. Alkaa pikkasen jo helpottamaan tämä yliväsymys, no toista viikkoa mulla on vielä sairauslomaa ja siihen päälle kesäloma, ett ehdin poimimaan puutarhani satoa talteen.
Ensimmäisen sokeriherneen lidut mä poimin tänään, päivällispöytään aion tarjolle laittaa, pikkuporkkanoiden kanssa. Anonyymi kirjoitti:
No joo, =) tuli pien kirjoitus virheen paholainen tuohon.
Tarkoitin tietenkin "danish guy" boxeri malliset elastisia sortseja, noiden stringien tilalle. Tuolaisen yläosan kyllä ostaisin, jos noita saa ostaa ilman stringhousuja
Hyvää päivänjatkoa sulle! Millainen on päiväsi ollut, voitko paremmin kun helle on hieman hellittänyt? Täällä on satanut aamuöisin jonkin verran, ilma raikastunut!
Mä olen nukkunut ja taas nukkunut, Mimmi on varmaan hereillä vuorokaudessa enemmän mitä minä. Alkaa pikkasen jo helpottamaan tämä yliväsymys, no toista viikkoa mulla on vielä sairauslomaa ja siihen päälle kesäloma, ett ehdin poimimaan puutarhani satoa talteen.
Ensimmäisen sokeriherneen lidut mä poimin tänään, päivällispöytään aion tarjolle laittaa, pikkuporkkanoiden kanssa.Viileämpi sää tekee hyvää, mutta ainahan mä olen väsynyt. En tiedä onko jotain pielessä, kun vasen kylki on kipuillut kuukauden silloin tällöin ja väsyttää jatkuvasti. Tuntuu kuin nukkuis jonkun patin päällä, tuolla rintalastan alareunan alla vasemmalla, kun vatsalleen käy.
Virtsakiviä siellä on, mutta ei ole tommonen ollu ennen.PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Viileämpi sää tekee hyvää, mutta ainahan mä olen väsynyt. En tiedä onko jotain pielessä, kun vasen kylki on kipuillut kuukauden silloin tällöin ja väsyttää jatkuvasti. Tuntuu kuin nukkuis jonkun patin päällä, tuolla rintalastan alareunan alla vasemmalla, kun vatsalleen käy.
Virtsakiviä siellä on, mutta ei ole tommonen ollu ennen.Rintalastan, kun rintakehän kylkiluun alla. Kirjoittelin hölmöjä. :)
- Anonyymi
Viileämpi sää tekee hyvää, mutta ainahan mä olen väsynyt. En tiedä onko jotain pielessä, kun vasen kylki on kipuillut kuukauden silloin tällöin ja väsyttää jatkuvasti. Tuntuu kuin nukkuis jonkun patin päällä, tuolla rintalastan alareunan alla vasemmalla, kun vatsalleen käy.
Virtsakiviä siellä on, mutta ei ole tommonen ollu ennen.Anna ihmeessä ultraäänikuvata se kohta, tiedät sen jälkeen syyn siihen olotilaan.
Sinun koulutuksella itsekin tiedät, ettei kannata liian kauan odottaa vaivan menevän itsestään ohi. En halua pelotella sua, mutt älä viivyttele n.400€ ja saat syyt tunteellesi. Anonyymi kirjoitti:
Anna ihmeessä ultraäänikuvata se kohta, tiedät sen jälkeen syyn siihen olotilaan.
Sinun koulutuksella itsekin tiedät, ettei kannata liian kauan odottaa vaivan menevän itsestään ohi. En halua pelotella sua, mutt älä viivyttele n.400€ ja saat syyt tunteellesi.Olen jonossa ESWL hoitoon, joten mun täytyy varmaan soittaa urologian polille. Ohjeet oli, että sinne jos ongelmia ilmenee.
- Anonyymi
Olen jonossa ESWL hoitoon, joten mun täytyy varmaan soittaa urologian polille. Ohjeet oli, että sinne jos ongelmia ilmenee.
Huomenta, taas olen hereillä, n.6½ tunnin yöunet, nyt pirteä kuin peipponen ja varmaan parin tunnin päästä olen taas simahtanut harakka.
Sä olet menossa urologianpolille kystoskopiaan, niiden virtsa- vai munuaiskivien vuoksi?
Asiahan ei mulle kuulu, mutt osa täällä majailevasta porukasta ei taatusti ole ymmärtänyt kuin sen; ett olet menossa Urologian osastolle, ja olet nainen.
Joten taas joku" heinähattu" saa päähänsä, ett naisen kuuluisi mennä gynegologille.
Ihan sen vuoksi oion asioita; urologian poliklinikka sattuu olemaan se paikka jossa hoidetaan myös naisia, joilla on lähete kyseiselle polille.
Aamunjatkoja kaikille! Minäpä alan kuuntelemaan musaa kuulokkeilla, etten herätä ketään nukkujaa... kuten Mimmiä, vielä tähän aikaan aamuyöstä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huomenta, taas olen hereillä, n.6½ tunnin yöunet, nyt pirteä kuin peipponen ja varmaan parin tunnin päästä olen taas simahtanut harakka.
Sä olet menossa urologianpolille kystoskopiaan, niiden virtsa- vai munuaiskivien vuoksi?
Asiahan ei mulle kuulu, mutt osa täällä majailevasta porukasta ei taatusti ole ymmärtänyt kuin sen; ett olet menossa Urologian osastolle, ja olet nainen.
Joten taas joku" heinähattu" saa päähänsä, ett naisen kuuluisi mennä gynegologille.
Ihan sen vuoksi oion asioita; urologian poliklinikka sattuu olemaan se paikka jossa hoidetaan myös naisia, joilla on lähete kyseiselle polille.
Aamunjatkoja kaikille! Minäpä alan kuuntelemaan musaa kuulokkeilla, etten herätä ketään nukkujaa... kuten Mimmiä, vielä tähän aikaan aamuyöstä.En ole menossa puolilla, tietääkseni.
Anonyymi kirjoitti:
Aamunjatkoja kaikille! Minäpä alan kuuntelemaan musaa kuulokkeilla, etten herätä ketään nukkujaa... kuten Mimmiä, vielä tähän aikaan aamuyöstä.Urologian polilla hoidetaan niin naist kuin mmiehetkin. Urologi on virtsateiden asiantuntija. Ja en mene kystokopiaan vaan minulta murskataan kivi. Päiväkirurgiassa.
Minuun ei ole gynekologi kajonnut sormellakaan koko virtsakivien aikana, vaikka nainen olenkin. Jokasen lääkärin titteli on ollut erikoistuva urologi tai urologi. Löytyy omakannasta tittelit lääkärin nimineen. Olen katsonut. :)
Mä meen keittää kahvia, huomenet.PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Urologian polilla hoidetaan niin naist kuin mmiehetkin. Urologi on virtsateiden asiantuntija. Ja en mene kystokopiaan vaan minulta murskataan kivi. Päiväkirurgiassa.
Minuun ei ole gynekologi kajonnut sormellakaan koko virtsakivien aikana, vaikka nainen olenkin. Jokasen lääkärin titteli on ollut erikoistuva urologi tai urologi. Löytyy omakannasta tittelit lääkärin nimineen. Olen katsonut. :)
Mä meen keittää kahvia, huomenet.Suoraan Phks omilta sivuilta milloin gynekologi tutkii naisia virtsatieasioissa.
"Poliklinikalla työskentelee myös gynekologeja, kun tutkitaan naisten virtsankarkailua ja onkologi ennen eturauhassyöpäpotilaan sädehoidon aloitusta (kultajyvien asennus)."
Mulla ei ole virtsankarkailua, en ole vielä ihan niin "mummo", mutta virtsakiviä on munuaisissa. :)
https://paijat-sote.fi/laakariin-ja-hoitoon/sairaala/poliklinikat/urologian-poliklinikka/- Anonyymi
Suoraan Phks omilta sivuilta milloin gynekologi tutkii naisia virtsatieasioissa.
"Poliklinikalla työskentelee myös gynekologeja, kun tutkitaan naisten virtsankarkailua ja onkologi ennen eturauhassyöpäpotilaan sädehoidon aloitusta (kultajyvien asennus)."
Mulla ei ole virtsankarkailua, en ole vielä ihan niin "mummo", mutta virtsakiviä on munuaisissa. :)
https://paijat-sote.fi/laakariin-ja-hoitoon/sairaala/poliklinikat/urologian-poliklinikka/Elintoimintoni ovat kunnossa.
- Anonyymi
Urologian polilla hoidetaan niin naist kuin mmiehetkin. Urologi on virtsateiden asiantuntija. Ja en mene kystokopiaan vaan minulta murskataan kivi. Päiväkirurgiassa.
Mä meen keittää kahvia, huomenet.Sorry, älä nyt pillastu, kyllä mä asian tiesin ett urologi hoitaa molempia sukupuolia.
Poliklinikalle pääsee tutkimuksiin terveyskeskuslääkärin lähetteellä.
Potilaat pääsevät urologian osastolle vain lääkärin lähetteellä. (ainakin Turussa)
Niinpä gynekologi hoitaa naistentauteja, paitsi näitä virtsateiden sairauksia.
Virtsatietulehdukseen saa terveyskeskuksestakin lääkityksen, kun labrakokeet on otettu.
"Mulla ei ole virtsankarkailua, en ole vielä ihan niin "mummo", mutta virtsakiviä on munuaisissa. :)"
Virtsakivet nykyään taidetaan räjäyttää ja ne poistuu luonnollista tietä. Anonyymi kirjoitti:
Sorry, älä nyt pillastu, kyllä mä asian tiesin ett urologi hoitaa molempia sukupuolia.
Poliklinikalle pääsee tutkimuksiin terveyskeskuslääkärin lähetteellä.
Potilaat pääsevät urologian osastolle vain lääkärin lähetteellä. (ainakin Turussa)
Niinpä gynekologi hoitaa naistentauteja, paitsi näitä virtsateiden sairauksia.
Virtsatietulehdukseen saa terveyskeskuksestakin lääkityksen, kun labrakokeet on otettu.
"Mulla ei ole virtsankarkailua, en ole vielä ihan niin "mummo", mutta virtsakiviä on munuaisissa. :)"
Virtsakivet nykyään taidetaan räjäyttää ja ne poistuu luonnollista tietä.En pillastunut yhtään. :)
Mä en tartte enää tk lähetettä, kun olen jonossa jo sairaalassa, niinpä voin soittaa suoraan polille.
Juu, murskaavat kiven joka tulee sitten pissan mukana pois.- Anonyymi
En pillastunut yhtään. :)
Mä en tartte enää tk lähetettä, kun olen jonossa jo sairaalassa, niinpä voin soittaa suoraan polille.
Juu, murskaavat kiven joka tulee sitten pissan mukana pois.Ok, .ajattelin vaan sun nokkaantuneen kun mä selittelin tietämättömille; miten asiat etenee ammatillisesti. Kaikille ei varmaan ole termistökään tiedossa.
Alunperin mä kyllä huolestuin tuosta sun kivustasi.
"Tuntuu kuin nukkuis jonkun patin päällä, tuolla rintalastan alareunan alla vasemmalla, kun vatsalleen käy."
Hiukan turhan ylhäällä on nuo sun tuntemuksesi; kerro ihmeessä niistä hoitavalle taholle.
Toivon totisesti; ett mä hätäännyin suotta! Mutt sellaista se on kun ei ole lääkäri ammatiltaan ja kuitenkin takaraivossa joitain tiedonhiukkasia siltäkin alalta.
Mulla sulatejuustoinen vihannes/makaronilaatikko uunissa, kohta valmis.
Mikkokin tulee kaupankautta, tuoden tilaamani ruokaostokset.
Hän noutaa ne vain kaupasta valmiiksi pakattuna ja makettuna.
Kiitokseksi saa lounaan täällä; ennen kuin jatkaa töitään taas vanhempieni talossa.
Soitti tuossa klo 7 jälkeen ja ilmoitti tulevansa iltapäiväksi töihin tänne, kysyi samalla;
jos tarvitsen kaupasta jotain, sanoin ilmottavani K-kauppaan tarvikelistani.
Hitto... se oli Elukoiden juoma-astian sisältö suuremmaksi osaksi lattialla, ja eräs feministi pesi lattiaa kädellään... tai ainakin levitti vettä pitkin ympäristöään. Koiran ison froteepyyhkeen napasin eteisestä ja kuivain pahimmat lammikot lattialta.
Ei varmaan 4 m välimatkaa ja neiti pääsi siltikin taas yllättämään, nopeudellaan.
Kaksi silmää ei riitä, tai sitten mulla pitäisi olla kameliontin silmät.
Moikka mä lopetan rupattelut, ennen kuin ruoka jäähtyy hellalle, syöjiäkin alkaa olla tarpeeksi jo tuvassa... vain Mikko puuttuu vielä! Anonyymi kirjoitti:
Ok, .ajattelin vaan sun nokkaantuneen kun mä selittelin tietämättömille; miten asiat etenee ammatillisesti. Kaikille ei varmaan ole termistökään tiedossa.
Alunperin mä kyllä huolestuin tuosta sun kivustasi.
"Tuntuu kuin nukkuis jonkun patin päällä, tuolla rintalastan alareunan alla vasemmalla, kun vatsalleen käy."
Hiukan turhan ylhäällä on nuo sun tuntemuksesi; kerro ihmeessä niistä hoitavalle taholle.
Toivon totisesti; ett mä hätäännyin suotta! Mutt sellaista se on kun ei ole lääkäri ammatiltaan ja kuitenkin takaraivossa joitain tiedonhiukkasia siltäkin alalta.
Mulla sulatejuustoinen vihannes/makaronilaatikko uunissa, kohta valmis.
Mikkokin tulee kaupankautta, tuoden tilaamani ruokaostokset.
Hän noutaa ne vain kaupasta valmiiksi pakattuna ja makettuna.
Kiitokseksi saa lounaan täällä; ennen kuin jatkaa töitään taas vanhempieni talossa.
Soitti tuossa klo 7 jälkeen ja ilmoitti tulevansa iltapäiväksi töihin tänne, kysyi samalla;
jos tarvitsen kaupasta jotain, sanoin ilmottavani K-kauppaan tarvikelistani.
Hitto... se oli Elukoiden juoma-astian sisältö suuremmaksi osaksi lattialla, ja eräs feministi pesi lattiaa kädellään... tai ainakin levitti vettä pitkin ympäristöään. Koiran ison froteepyyhkeen napasin eteisestä ja kuivain pahimmat lammikot lattialta.
Ei varmaan 4 m välimatkaa ja neiti pääsi siltikin taas yllättämään, nopeudellaan.
Kaksi silmää ei riitä, tai sitten mulla pitäisi olla kameliontin silmät.
Moikka mä lopetan rupattelut, ennen kuin ruoka jäähtyy hellalle, syöjiäkin alkaa olla tarpeeksi jo tuvassa... vain Mikko puuttuu vielä!En mä nokkaannu tuommosesta. Täsmensin vaan itsekin jonon jatkona kuinka se meidän yksikössä ainakin menee. Muista paikoista en mee alleviivaamaan.
Jeps. Mekin käytii kirjastossa ja ruokakaupassa. Nyt tarttee kohta syödä. :)
Nainen voi varioida pyllynsä muotoa erilaisilla pikkuhousuilla. Jostain syystä uima-asuissa tätä vaihtelua ei esiinny.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod213621- 162452
Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita
Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy3782023Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2381890- 271631
- 311607
- 321569
- 141217
Kulujen jako parisuhteessa
Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai671192- 121081