Mulla on täydet 70 % pelkkä liikennevakuutusbonus vanhassa kotterossa ilman kaskoa .... Jost nyt otan uudemman auton ja siihen laajan kaskon niin onko kaskossakin 70% bonus heti alussa......
Kasko vakuutuksen hinta
5
85
Vastaukset
- Anonyymi
Riippuu ihan vakuutusyhtiöstä ja asiakkaasta, kasko lähtöbonus on täysin sovittavissa yhtiön ja asiakkaan kesken.
- Anonyymi
Voi ollakin: kaskoprosentti on kilpailutapa, jonka yhtiö saa määrittää vapaasti. Bonusprosentit eivät suoraan kerro vakuutuksen loppusummaa; samalla kaskoprosentilla vakuutusmaksu voi olla erilainen eri yhtiöissä.
- Anonyymi
Vakuutusyhtiö saa henkilökunnalleen mahtavat palkat ja osakkeenomistajilleen hyvät osingot siitä hyvästä, että ottaa sinun vekuutusmaksujasi vastaan riskin, että autollesi jotakin vakuutuksesta korvattavaa sattuu.
Miksi et ottaisi itse tätä samaa riskiä?
Mietipä tätä.
Mieti uudestaan ja harkitse, mitä teet ennenkuin teet mitään. - Anonyymi
Sain aikoinaan isältä auton ja täydet bonukset vaikka olin juuri saanut kortin, iso säästö ajan mittaan. Yhden auton korvasikin, mutta enää en viitsi kaskoa pitää, liikennevakuutuskin olisi älyttömän kallis ilman bonuksia.
- Anonyymi
Minulla on ollut auto vasta 50 vuotta eikä koskaan mitään kaskoja. En ole myöskään koskaan kolaroinut. Paljonko olen menettänyt? Vaimolle otin kaskon puoleksi vuodeksi silloin, kun hän sai kortin ja ostin hänelle auton, oli ajo sen verran epäilyttävää. Ei kuitenkaan kolaroinut joten turhaan maksoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723136
- 922895
- 512135
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61359- 151359
- 191314
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131311Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141287Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241242