https://www.bigdudeclothing.co.uk/
XL kokoluokitukseen voi ainakin luottaa hyvin, olen tilannut tuolta 10-15 kertaa vaatteita, toimitus on nopea, viikon aikana tulee, parhaimmillaan muutamassa päivässä jo. Halvatkin vaatteet riittävänä hyvälaatuisia, eikä mikään koskaan hajonnut. Suomessa pikee- tai t-paita maksaa halvimmillaankin 20 euroa ja monesti 40-50 euroa niin tuolla hinnat on 10-20 euron välillä. Eräskin suomalainen kauppa alkaa D-kirjaimella, yksi v.... hikinen pikeepaita tietyssä koossa tarjolla koko kaupassa, ei jaksa niin kuin ymmärtää
Tuohan on nyt sitten ei eu maa niin pitää tullit sitten maksella mutta siitä tulee ilmoitus kyllä oma postiin. Tilasin juuri kaksi pikeepaitaa ja shortsit, koitan muistaa käydä vastaamassa tähän kun olen ne saanut että kauanko meni aikaa toimitukseen.
bigdudeclothing.co.uk yksi parhaimmista!
Anonyymi
1
89
Vastaukset
- Anonyymi
Taas tuli uusi tilaus, hyvin meni toimitus, vaatekoko ok..
Kaksi pikeepaitaa ja shortsit. Tilasin 5.7 ja postin saapumisilmoitus tuli 12pv eli ei mene kauaa toimituksissa.
Bigdude Plain Polo Shirt €12.75 EUR
Bigdude Fleece Cargo Shorts Navy €19.71 EUR
Bigdude Plain Polo Shirt €13.91 EUR
Toimitus ja käsittely €12.75 EUR
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1185408
- 715148
- 914174
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753640Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603258- 432841
- 152317
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541969- 421862
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381713