Mikä vikana, kun en kelpaa seksiin?

Anonyymi

Olemme olleet salasuhteessa erään miehen kanssa puolisen vuotta. Molemmat naimisissa tahoillamme. Tapailemme autoajelujen ja kahvittelun merkeissä, viestittelemme myös jatkuvasti, kun emme ole yhdessä. Mies lähettelee hyvin seksipitoisia viestejä mm. kuvaillen, mitä haluaisi kanssani tehdä sängyssä, mutta kun olemme yhdessä, halailemme ja suutelemme mielestäni aika kevyesti. Olen yrittänyt muutaman kerran tehdä aloitetta seksuaaliseen toimintaan, mutta mies ei lämpene ja lähde mukaan.

Mikä voi olla vikana? Olen kivannäköinen ja siisti, ja mies vannoo rakastavansa minua. Emme ole enää ihan nuoria, mutta kyllä minulla hormonit hyrräävät ja haluaisin vihdoinkin siirtyä harrastamaan ihan fyysistä seksiä.

34

1499

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Moi
      Moi.Peetu50v 180 100 miehekäs mies. Ota yhteyttä, samasa tilanteessa.Kaipaan kosketusta...seksiä...
      Kik on paparouc ja [email protected]

    • Anonyymi

      Oisko äijällä erektio-ongelmia

      • Anonyymi

        Seksi on muutakin kuin pelkkää yhdyntää. Vaikka olisi erektio-ongelmia, kyllä puolen vuoden salasuhteessa pitäisi jo käyttää käsiään ja suutaan, puolin ja toisin. Tehdä toiselle hyvää kaikin tavoin. Jos yhdyntä ei ole mahdollinen, apuvälineitä kyllä löytyy.


      • Anonyymi

        Voi olla. Mulla ainakin nää varatut haluaa kunnon seksiä. Yksi vapaa mies vähän invalidi,ei vissiin pysty seksiin. Seksitön juttu on vain kaveruutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Seksi on muutakin kuin pelkkää yhdyntää. Vaikka olisi erektio-ongelmia, kyllä puolen vuoden salasuhteessa pitäisi jo käyttää käsiään ja suutaan, puolin ja toisin. Tehdä toiselle hyvää kaikin tavoin. Jos yhdyntä ei ole mahdollinen, apuvälineitä kyllä löytyy.

        Mulla on yksi salasuhde kestänyt jo 4 v. Ja toinen 9kk.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on yksi salasuhde kestänyt jo 4 v. Ja toinen 9kk.

        Mulla on yksi salasuhde kestänyt jo 4 v. Ja toinen 9kk.

        Aika homoo:))


    • Anonyymi

      Mikähän on vikana???

      • Anonyymi

        Tähän asiaan haluaisinkin saada kommentteja. En nimittäin itse ymmärrä sitä :(

        ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän asiaan haluaisinkin saada kommentteja. En nimittäin itse ymmärrä sitä :(

        ap

        Mun pitää koeajaa sut, missä oot? Paavo paksukalu kyselee... länsisuomi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun pitää koeajaa sut, missä oot? Paavo paksukalu kyselee... länsisuomi..

        Mun pitää koeajaa sut, missä oot? Paavo paksukalu kyselee... länsisuomi..

        Oisit vastannu Paavo tuppikulli,kaukana paksusta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mun pitää koeajaa sut, missä oot? Paavo paksukalu kyselee... länsisuomi..

        Oisit vastannu Paavo tuppikulli,kaukana paksusta..

        puhu itestäs vaan, surkimus..


    • Anonyymi

      Pelkäätkö sillä rikkovan rajan, jonka jälkeen ei ole enää paluuta entiseen? Henkimaailman juttuja. Pelko varmaan monilla nähdä, onko se ruoho vihreämpää aidan toisella puolella? Ja todeta sitten, ettei ollut.

      • Anonyymi

        Korjaus, pelkääkö....


    • Anonyymi

      Viestit eivät yleensä vastaa todellisuutta. Valitut hymiöt eivät hyvin kuvaa todellista tunnetta.

      • Anonyymi

        Mies on viesteissään todella rakastava ja seksuaalisesti halukas. Sitten kun tavataan, puhuu aivan eri asioita. Mutta MIKSI?

        ap


    • Anonyymi

      Ei ole valmis peittämään fyysisesti. Onko miehellä nätti vaimo myös kotona?

      • Anonyymi

        Jos puolessa vuodessa ei halua seksiä, haluaako sitten koskaan? Minulle aikuisena naisena ei pussaileminen autossa ja seksiviestittely ihan riitä. Vai voisiko mies ajatella, että aloitamme oikean seksielämän, jos/kun menemme yhteen?

        ap


    • Anonyymi

      Jos sinun mies pettäisi sinua niin uskoisitko että rakastaa sua?
      Se mies hakee sinusta jännitystä ja virikettä omaan avioliittoonsa.
      Alkaako miehen nimi J kirjaimella ja hän on n.40 vuotias?
      Siinä tapauksessa et ole ensimmäinen nainen näissä merkeissä. Olin yksi heistä. Minuakin hän niiin rakasti ja sille vaimolle toiseksi jäin.

      • Anonyymi

        Ei ala vaan T kirjaimella, ikää on 28v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ala vaan T kirjaimella, ikää on 28v.

        Tämä ei siis ole minun kirjoittamani.

        ap


      • Anonyymi

        Kuulostaa tutulta, miltä paikkakunnalta ja alkaako sukunimi m-kirjaimella? Mahtaakohan olla sama mies joka minut sai "pauloihinsa"..


    • Anonyymi

      Olemme olleet salasuhteessa erään miehen kanssa puolisen vuotta. Molemmat naimisissa tahoillamme.

      Ällöttävä saasta olet!
      Eroa ennen,kuin haluat muita.
      Tuon takia on ennenkin etsitty suosta ihmistä,älä ole tyhmä.Suomi ja suomalaiset ovat mitä ovat. Ymmärrä oikeasti asia ..

    • Anonyymi

      Oon naimisissa ja mää kelpaan vaan seksiin. Alkanut ahdistamaan ja koen masentuvani.

      Ent. Ilopilleri

      • Anonyymi

        Samma här. Ei pysty näköjään yhdistämääm näitä kahta puolta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samma här. Ei pysty näköjään yhdistämääm näitä kahta puolta.

        Mun mieli murtui kun huomasin asian. Itse olen luonteeltani yhden miehen nainen ja rakensin tulevaisuuteni meidän yhteisen elämän varaan. Muita miehiä ei oo mulla ollukkaa, hän on ainoa. Oon hyvin periaatteellinen parisuhde tasolla. Seksiä on paljon muttei henkistä yhteyttä, ei keskusteluja, ei rjen jakamista jne. Tunne jääneeni hänen elämänsä ulkopuolelle ja tunnen jääneeni yksin. Tunnen että romahdin.


    • Anonyymi

      Mitähän jos keskittäisit kiintosi omaan valittuun puolisoosi ja lopettasit nuo halpamaiset haaveesi ja kyselysi.

      Kokeielppa saada kixisi jostain korkeampitasoisesta!

    • Anonyymi

      Kuule hyvä ystävä puhu suoraan
      Ja sano että haluat ei se jos sua rakastaa niin noloa oo.
      Meillä toista kymmentä vuotta suhde ollut.
      Seksi kuuluu siihen nyt kun ikää tullut jos mulla ei seiso niin nuolen tosin nuollut aina.
      Rohkeesti vaan sepaluksen kimppuun. Koska usein salasuhteessa seksi on se joka mukana. Myös jos ajattelet että joskus kun lapset kasvaa ja erootte ja muutatte yhteen niin älä anna puutteella hallita.
      Naikaa kun nyt vielä halut ja kyvyt tallella.
      Tää miehellä seisominen on nykyisin josta voi puhua jos tarve niin tabuja siihen on.
      Ite 65 olen ja aina tabunkaan kanssa seiso mutta sillä ei väliä.. Hyvin Kulta orgut saa kielellä..
      Ihanaa on joka kerta mä teen aina käsin kun haluun ja usein tuntuu kivalta kun imee vaikkei jäykisty.
      Tärkeintä että tykätään toisistamme..

    • Anonyymi

      Pieni muna, aikaisemmat epäonnistumiset seksin saralla, potenssiongelmat,... Omalla kohdalla on tuollaiset suhteet loppunut lyhyeen, jos on vähänkään ollut potenssin kanssa ongelmia....kun varattu nainen onnistuu lopulta järjestämään kalenterista aikaa salapanolle, niin kyllä se myös sen panon silloin myös haluaa.

    • Anonyymi

      Mikä vikana, kun en kelpaa seksiin?

      Haiset paskalle?

    • Anonyymi

      Lopeta suhde..
      Mä jo 65v joskus seisoo joskus ei mut aina kaveri sana kunnolla liukas kieli ja vibrat.. Ennen kaikkea hellyyttä Suukkoja rakkautta.. Sitähän me siitä haimme.. Jätä ukko

    • Anonyymi

      Ole onnellinen jos kelpaat ilman seksiä!!!

      • Anonyymi

        Tähän ei moni yllä.


      • Anonyymi

        Mutta jos nainen haluaa sitä itse? Itse tehnyt aloitteita, mutta mies tyrmää ne.

        Outoa.


    • Anonyymi

      Naisen kannattaa itse sanoa asia seksistä suoraan. Mies ja nainen nainen ei pysty olemaan kavereita. Mutta jos nainen haluaa seksin kaveruuteen, niin se on sanottava suoraa ja pysyttävä siinä mitä ensin sanoo.

      Se milloin seksi alkaa on teidän keskinen asia. Vakituinen sivusuhde kahden varatun ihmisen kesken ihan ok! Kukaan ulkopuolinen ei voi opastaa aikuisia ihmisiä tälläisissä jutuissa.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      243
      2233
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      161
      1458
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      53
      1310
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1075
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1029
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      950
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      211
      933
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      845
    9. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      669
    10. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      660
    Aihe