Teistä laulamista jossain määrin ja missä määrin? Jos, niin millaisia lauluja tykkäätte laulaa?
Mä olen harrastanut koko peruskoulun ajan kuorolaulua ja sen ohessa ja jälkeen ihan vaan kotilaulantaa ja karaokea, sekä töissä lasten kanssa.
Tykkään monenlaisesta musiikista, moniruokaisena tykkään myös laulaa monenlaisia kappaleita.
Olen myös hubikseni joskus kirjoitellut lauluja uusiksi ja sanoittanut instrumentaalimusiikkia, johon ei lyriikoita ole tiettävästi ollut olemassakaan.
Tänään on maittanut Jack Savoreton biisit, joissa on useampi mitä kollotan kurkku suorana, samaan kähinään en pysty, mutta varisnin laulaa äänellään, niin myös minä. :)
Tässä yksi niistä monista joista tykkään ja kiljahtelen mukana.
https://youtu.be/pE5BeKSulCk
Love is on the line.
Harrastaako kukaan
110
668
Vastaukset
Tämä on hyvä suihkukappale, tulee kaikua. :D
https://youtu.be/pTuoxqZweNw
Loch Lomond- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Yks viellä.
https://youtu.be/XG4y04pXUws
You'll be in my heart, Phil Collins cover.Luuletko, että valloitat noilla toisten kuvilla?
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko, että valloitat noilla toisten kuvilla?
Millä toisten kuvilla?
- Anonyymi
Juu. Kuorolaulua olen mäkin harrastanut koko kouluajan. Lisäksi kävin musiikkiopistossa laulutunneilla 7 vuotiaasta eteenpäin, aina peruskoulun loppuun. Sitten menin ilmaisutaitopainotteiseen lukioon, jossa olin myös kuorossa ja opiskelin yksinlaulua, sekä lauloin jonkin verran bändin kanssa. Lukioaikana meillä oli kaikenlaisia esityksiä ja tuli laulettua paljon yleisönkin edessä. Lisäksi olin lukion ekana ja tokana kesänä erään tuttuni iskelmämusiikkibändin solistina joilla tanssilava- ja hääkeikoilla. Nykyään ei enää tule juuri julkisesti laulettua. kuin joskus harvoin karaokea (käyn tosi harvoin ylipäänsä baareissa). Viimeksi taisin laulaa julkisesti isäni hautajaisissa.
Kotona ja autossa tulee lauleskeltua paljon, mutta suihkussa ei koskaan.- Anonyymi
Ja siis muksuhan pyytää mua laulamaan aina millon mitäkin. Viimeksi lauleskelin sille Finlandiaa iltalauluksi. Mistä lienee se sen sai päähänsä.
Heh, et ole hurmioitunut suihkun kaikuvuuteen? :)
Sähän olet sitten laulun ammattilainen, voisko näin sanoa? Ainakin aktiivinen harrastaja ollut kuitenkin. Hienoa!
Laulaminen on ihan mahtavaa, mutta joskus itellä tuli myös tympääntyminen siihen. Onko sulla tullut tympääntymistä?
Taisin uuvahtaa, kun olin jonkun aikaa perheemme karaokeyrityksessä vetäjänä ja kuppiloissa laulatin ihmisiä. Laitteet oli kyllä hyvät ja laadukkaat, ei mitään kotikaraoke mööbeleitä vaan ihan bändikäyttöön käypäset vahvistimet ja kaikulaitteet, pikku mikseri jne. Pioneerin soitin ja mikit.
Mutta väsyin ihmisiin ja sen myötä olin muutaman vuoden mykkää laulamisen suhteen. Nyt taas olen löytänyt ääneni. :)
Vieläkö lähtisit esiintymään, jos tulis pyyntöjä? :)Anonyymi kirjoitti:
Ja siis muksuhan pyytää mua laulamaan aina millon mitäkin. Viimeksi lauleskelin sille Finlandiaa iltalauluksi. Mistä lienee se sen sai päähänsä.
Heh, Finlandia hymniä? :D
Ei teillä ihan lastenralleja lauletakkaan. ;P- Anonyymi
Heh, Finlandia hymniä? :D
Ei teillä ihan lastenralleja lauletakkaan. ;PKyllä, Finlandia hymniä ja Täällä Pohjantähden alla. Joskus joku lastenlaulukin, mutta harvemmin. Muksu on mm. pyytänyt Tonttua, siis sitä kai kuitenkin yleensä jouluun liitettävää laulua, keskellä kesää. Hänen toiveissaan ei ole mitään logiikkaa.
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä, Finlandia hymniä ja Täällä Pohjantähden alla. Joskus joku lastenlaulukin, mutta harvemmin. Muksu on mm. pyytänyt Tonttua, siis sitä kai kuitenkin yleensä jouluun liitettävää laulua, keskellä kesää. Hänen toiveissaan ei ole mitään logiikkaa.
No mutta hyvä on, että pyytää mistä tykkää ja on vanhempi, joka pystyy lapsen toiveisiin vastaamaankin. :)
- Anonyymi
Heh, et ole hurmioitunut suihkun kaikuvuuteen? :)
Sähän olet sitten laulun ammattilainen, voisko näin sanoa? Ainakin aktiivinen harrastaja ollut kuitenkin. Hienoa!
Laulaminen on ihan mahtavaa, mutta joskus itellä tuli myös tympääntyminen siihen. Onko sulla tullut tympääntymistä?
Taisin uuvahtaa, kun olin jonkun aikaa perheemme karaokeyrityksessä vetäjänä ja kuppiloissa laulatin ihmisiä. Laitteet oli kyllä hyvät ja laadukkaat, ei mitään kotikaraoke mööbeleitä vaan ihan bändikäyttöön käypäset vahvistimet ja kaikulaitteet, pikku mikseri jne. Pioneerin soitin ja mikit.
Mutta väsyin ihmisiin ja sen myötä olin muutaman vuoden mykkää laulamisen suhteen. Nyt taas olen löytänyt ääneni. :)
Vieläkö lähtisit esiintymään, jos tulis pyyntöjä? :)En kyllä lainkaan tykkää jostain suihkun akustiikasta. Enkä varsinkaan siitä kosteudesta ja talvella ihan höyrystä.
En mä ammattilaiseksi itseäni tituleeraisi. En harrasta äänenhuoltoa läheskään tarpeeksi. Yleensä laulan ihan kylmiltään, vaikka eihän se ääni silloin koskaan heti aluksi hyvä ole.
En mä ole koskaan laulamiseen tympääntynyt. Mä olin lapsena ja nuorenna TODELLA ujo ja laulu oli se, joka sai mut ulos kuoresta. Sitten kun siihen esiintymisen jollain tasolla tottui, niin olin ihan eri ihminen siellä lavalla kuin muuten. Siellä mä osaan jopa joskus heittäytyä, ilmehtiä ja olla eläväinen. Normaalisti en sitä ole, mutta pikkuhiljaa sitä oppi kuitenkin esiintymään ilman sitä lauluakin. Ilman laulua mä en ikinä kykenisi nykyistä työtänikään tekemään, jossa aina joskus joutuu ihmisten eteen esittelemään ideoita ja yrittämään myydä niitä. Lisäksi se laulaminen on hyvää myös puhumisen kannalta. Mä en juuri mikrofoneja puhuessani tarvitse. :)
Kyllä mä varmaan lähtisin esiintymäänkin, jos siihen joku hyvä syy olisi. Anonyymi kirjoitti:
En kyllä lainkaan tykkää jostain suihkun akustiikasta. Enkä varsinkaan siitä kosteudesta ja talvella ihan höyrystä.
En mä ammattilaiseksi itseäni tituleeraisi. En harrasta äänenhuoltoa läheskään tarpeeksi. Yleensä laulan ihan kylmiltään, vaikka eihän se ääni silloin koskaan heti aluksi hyvä ole.
En mä ole koskaan laulamiseen tympääntynyt. Mä olin lapsena ja nuorenna TODELLA ujo ja laulu oli se, joka sai mut ulos kuoresta. Sitten kun siihen esiintymisen jollain tasolla tottui, niin olin ihan eri ihminen siellä lavalla kuin muuten. Siellä mä osaan jopa joskus heittäytyä, ilmehtiä ja olla eläväinen. Normaalisti en sitä ole, mutta pikkuhiljaa sitä oppi kuitenkin esiintymään ilman sitä lauluakin. Ilman laulua mä en ikinä kykenisi nykyistä työtänikään tekemään, jossa aina joskus joutuu ihmisten eteen esittelemään ideoita ja yrittämään myydä niitä. Lisäksi se laulaminen on hyvää myös puhumisen kannalta. Mä en juuri mikrofoneja puhuessani tarvitse. :)
Kyllä mä varmaan lähtisin esiintymäänkin, jos siihen joku hyvä syy olisi.Niinhän se on, kylmiltään laulaminen kuulostaa herkästi sillekin, kun äänenmurros. Ulvahtaa ja ei ääni kanna.
Se onkin ujoille hyvää harjoitusta. Niin se mullakin on, voin olla tuppisuu muuten mutta kun esiinnyt, niin löydän itsestäni viihdyttäjän.
Ja rohkeuden.
Tykkäisin myös näytellä.
Myyntitykki, markkinoija? :)
Onko sulla jotain mieluisinta kappaletta itselläsi, mitä pidät jotenkin spessuna?PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
Niinhän se on, kylmiltään laulaminen kuulostaa herkästi sillekin, kun äänenmurros. Ulvahtaa ja ei ääni kanna.
Se onkin ujoille hyvää harjoitusta. Niin se mullakin on, voin olla tuppisuu muuten mutta kun esiinnyt, niin löydän itsestäni viihdyttäjän.
Ja rohkeuden.
Tykkäisin myös näytellä.
Onko sulla jotain mieluisinta kappaletta itselläsi, mitä pidät jotenkin spessuna?Esiinnyn.. T livahti..
- Anonyymi
Niinhän se on, kylmiltään laulaminen kuulostaa herkästi sillekin, kun äänenmurros. Ulvahtaa ja ei ääni kanna.
Ja rohkeuden.
Tykkäisin myös näytellä.
Onko sulla jotain mieluisinta kappaletta itselläsi, mitä pidät jotenkin spessuna?Tuli tuota silloin lukiossa myös mun joskus näytelläkin. Se vain ei ole mun juttuni varsinaisesti. Muutama silloisista lukiokavereista jatkoi teatterikorkeaan ja tekee noista pari sitä edelleen ammatikseen.
En mä nykyään muuta myy kuin ideoita rahoittajille ja yhtesityötahoille- pitchaan tai pitsaan, jos haluaa puhua suomea. Joskus olen joutunut johonkin paneelikeskusteluun ja pitämään omasta projektistani ihan 45 minuutin presentaation, mutta ne onneksi harvinaisia.
Se mitä tykkää laulaa riippuu aina niin hetkestä ja paikasta ja mielialasta. Jos nyt mietin jotain sellaisa, joilla on mulle jotain erityisiä muistoja niin ehkä Baddingin tähdet tähdet tai Marita Taavitsaisen André, mutta ei noi ole sellaisia joita haluaisin jotenkin yleisesti laulaa. Dolly Partonko sen Jolenen alunperin lauloi? Se on ehkä jollain tavalla jopa spessu minulle. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuli tuota silloin lukiossa myös mun joskus näytelläkin. Se vain ei ole mun juttuni varsinaisesti. Muutama silloisista lukiokavereista jatkoi teatterikorkeaan ja tekee noista pari sitä edelleen ammatikseen.
En mä nykyään muuta myy kuin ideoita rahoittajille ja yhtesityötahoille- pitchaan tai pitsaan, jos haluaa puhua suomea. Joskus olen joutunut johonkin paneelikeskusteluun ja pitämään omasta projektistani ihan 45 minuutin presentaation, mutta ne onneksi harvinaisia.
Se mitä tykkää laulaa riippuu aina niin hetkestä ja paikasta ja mielialasta. Jos nyt mietin jotain sellaisa, joilla on mulle jotain erityisiä muistoja niin ehkä Baddingin tähdet tähdet tai Marita Taavitsaisen André, mutta ei noi ole sellaisia joita haluaisin jotenkin yleisesti laulaa. Dolly Partonko sen Jolenen alunperin lauloi? Se on ehkä jollain tavalla jopa spessu minulle.Ja siis noi kaksi ensimmäistä on sellaisia, joita on tullut vedettyä karaokessa aikanaan paljon ja niihin liittyi ihan omat tarinansa ja siksi ne saavat aina hyvälle tuulelle.
- Anonyymi
Ja rohkeuden.
Tykkäisin myös näytellä.
Onko sulla jotain mieluisinta kappaletta itselläsi, mitä pidät jotenkin spessuna?Mulle laulamisessa oli alussa vaikeinta (ja on edelleenkin joskus) on uskaltaa laulaa koko äänellä. Kun jännittää niin se on sellasta pintapuolista, korkeita ja matalia ääniä on vaikea tavoittaa jne. Mulla on aika laaja ääniala, mutta kireästi laulaessa se supistuu rajusti. Mulla on hyvin kantava ääni, silloin kun uskallan laulaa ihan oikeasti. Jossain normaalissa karaoketilassa mä en edes mitään mikrofoneja ääneni puolesta tarvitsisi ja juuri se tekee jotenkin sen tarpeen rajoittaa ääntä. Täytyy vain uskaltaa sanoa, että laita mikkiä pienemmälle. :D
Anonyymi kirjoitti:
Tuli tuota silloin lukiossa myös mun joskus näytelläkin. Se vain ei ole mun juttuni varsinaisesti. Muutama silloisista lukiokavereista jatkoi teatterikorkeaan ja tekee noista pari sitä edelleen ammatikseen.
Se mitä tykkää laulaa riippuu aina niin hetkestä ja paikasta ja mielialasta. Jos nyt mietin jotain sellaisa, joilla on mulle jotain erityisiä muistoja niin ehkä Baddingin tähdet tähdet tai Marita Taavitsaisen André, mutta ei noi ole sellaisia joita haluaisin jotenkin yleisesti laulaa. Dolly Partonko sen Jolenen alunperin lauloi? Se on ehkä jollain tavalla jopa spessu minulle.Okei. Mielenkiintoista oppia sinusta. Kivoja kappaleita nuo kaikki. Dolly juu.
Onko sellaisia kappaleita millä vuotaisit jotain surua itsestäsi ulos? Kaikkihan ei edes patoa mitään blues blueta itteensä, mutta toiset kyllä.Anonyymi kirjoitti:
Mulle laulamisessa oli alussa vaikeinta (ja on edelleenkin joskus) on uskaltaa laulaa koko äänellä. Kun jännittää niin se on sellasta pintapuolista, korkeita ja matalia ääniä on vaikea tavoittaa jne. Mulla on aika laaja ääniala, mutta kireästi laulaessa se supistuu rajusti. Mulla on hyvin kantava ääni, silloin kun uskallan laulaa ihan oikeasti. Jossain normaalissa karaoketilassa mä en edes mitään mikrofoneja ääneni puolesta tarvitsisi ja juuri se tekee jotenkin sen tarpeen rajoittaa ääntä. Täytyy vain uskaltaa sanoa, että laita mikkiä pienemmälle. :D
Onko puheäänikin kuuluva? :)
Mulle välillä sanotaan, että älä huuda kun puhun. Mulla on kuuluva puheääni. En kans tartte mikkiä, jotta puoli kylää kuulee jos annan ääneni tulla. :)- Anonyymi
Okei. Mielenkiintoista oppia sinusta. Kivoja kappaleita nuo kaikki. Dolly juu.
Onko sellaisia kappaleita millä vuotaisit jotain surua itsestäsi ulos? Kaikkihan ei edes patoa mitään blues blueta itteensä, mutta toiset kyllä.En mä nyt kyllä keksi yhtään surubiisiä. Tietysti mä olen ollut elämässäni hyvinkin surullinen, mutta mä en jotenkin harrasta sellasta soita surullista biisiä nonstoppina ja itke. Mulla se menee ehkä enemmän sellaseen soita (ja laula mukana) jotain hevimpää ja huuda se suru pois. :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En mä nyt kyllä keksi yhtään surubiisiä. Tietysti mä olen ollut elämässäni hyvinkin surullinen, mutta mä en jotenkin harrasta sellasta soita surullista biisiä nonstoppina ja itke. Mulla se menee ehkä enemmän sellaseen soita (ja laula mukana) jotain hevimpää ja huuda se suru pois. :D
Tuli esimerkkinä mieleen kun mä ajoin kotiin isäni kuoltua. Soitin täysillä Apulannan Hiekkaa, lauloin, ajoin, itkin ja satoi lunta - todella turvallista. Oli siinä muutakin Apulantaa, mutta toi Hiekka jäi muistoihin koviten.
Anonyymi kirjoitti:
En mä nyt kyllä keksi yhtään surubiisiä. Tietysti mä olen ollut elämässäni hyvinkin surullinen, mutta mä en jotenkin harrasta sellasta soita surullista biisiä nonstoppina ja itke. Mulla se menee ehkä enemmän sellaseen soita (ja laula mukana) jotain hevimpää ja huuda se suru pois. :D
Oiko mörkö heviä, mikä puhdistaa nielunkin. :D
Joo, blues musiikkinakaan ei ole kaikkien juttu. Kaveripiirissä on tainnu olla tasan 1 joka kuuntelee joskus bluesia. Moni sanoo, että liian raskassoutuista. 🤷🏼♂️- Anonyymi
Joo, blues musiikkinakaan ei ole kaikkien juttu. Kaveripiirissä on tainnu olla tasan 1 joka kuuntelee joskus bluesia. Moni sanoo, että liian raskassoutuista. 🤷🏼♂️No ei mörköilyä, lyriikka pitää olla ja ihan oikeat sanat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei mörköilyä, lyriikka pitää olla ja ihan oikeat sanat.
Silleen vähän hevimpää, mutta vain vähän.
Vaan siis toisaalta saatan huudattaa ihan samaa settiä myös hyvällä tuulella ollessani. Anonyymi kirjoitti:
Tuli esimerkkinä mieleen kun mä ajoin kotiin isäni kuoltua. Soitin täysillä Apulannan Hiekkaa, lauloin, ajoin, itkin ja satoi lunta - todella turvallista. Oli siinä muutakin Apulantaa, mutta toi Hiekka jäi muistoihin koviten.
Oho, sun olis pitäny istua siinä viereisellä penkillä. Eikä ratissa. Kuten itsekin tiedostit.
Mä en muista nyt kyseistä biisiä mitä siinä laulettiin, mutta meni sun sisimpään vissiin siinä tilanteessa.Anonyymi kirjoitti:
No ei mörköilyä, lyriikka pitää olla ja ihan oikeat sanat.
Okei. Sireniaa?
Anonyymi kirjoitti:
Silleen vähän hevimpää, mutta vain vähän.
Vaan siis toisaalta saatan huudattaa ihan samaa settiä myös hyvällä tuulella ollessani.Sama, siis tuo iloon ja suruun voi toimia samat kappaleet.
- Anonyymi
Joo, blues musiikkinakaan ei ole kaikkien juttu. Kaveripiirissä on tainnu olla tasan 1 joka kuuntelee joskus bluesia. Moni sanoo, että liian raskassoutuista. 🤷🏼♂️No mutta joo ... on yksi vähän oikeasti hevinpikin, jota olen aina joskus huudattanut. Nykyään ei ole tosin tullut juuri kuunneltua kun tuo liittyi silloiseen ruotsalaiseen poikaystävääni miten tuo ylipäänäs huudatukseen tuskabiisiksi päätyi https://www.youtube.com/watch?v=f4SY2On9Lmc
Anonyymi kirjoitti:
No mutta joo ... on yksi vähän oikeasti hevinpikin, jota olen aina joskus huudattanut. Nykyään ei ole tosin tullut juuri kuunneltua kun tuo liittyi silloiseen ruotsalaiseen poikaystävääni miten tuo ylipäänäs huudatukseen tuskabiisiksi päätyi https://www.youtube.com/watch?v=f4SY2On9Lmc
Härrekuud! Oli mulla aika kovalla volyme ja meinas tärykalvo poksahtaa. :"D
Jännää kuunnella heviä ruottiksi, en ole ollenkaan tottunut. Enkuksi ja saksaksi tai suomeksi lähinnä vaan.
Mun vollotus biisi parikymppisenä. Nyt lähinnä nätti, ei itketä enää.
https://youtu.be/MIdEX12hNIs- Anonyymi
Härrekuud! Oli mulla aika kovalla volyme ja meinas tärykalvo poksahtaa. :"D
Jännää kuunnella heviä ruottiksi, en ole ollenkaan tottunut. Enkuksi ja saksaksi tai suomeksi lähinnä vaan.
Mun vollotus biisi parikymppisenä. Nyt lähinnä nätti, ei itketä enää.
https://youtu.be/MIdEX12hNIsJuu, ei noihin ruotsiksi heviä laulaviin ihan kaikkialla törmää. Itse törmäsin tohon bändiin aikanaan Sabatonin keikalla Ruotsissa. Olivat lämppärinä silloin.
Anonyymi kirjoitti:
Juu, ei noihin ruotsiksi heviä laulaviin ihan kaikkialla törmää. Itse törmäsin tohon bändiin aikanaan Sabatonin keikalla Ruotsissa. Olivat lämppärinä silloin.
Taisi olla ihka ensimmäinen hevikappale ruotsiksi, jonka nyt kuuntelin tuolla tabletilla tämä sun linkittämä. En muista kuulleeni ennen mitään heviä ruotsiksi. Kaikkea muuta kylläkin.
- Anonyymi
Taisi olla ihka ensimmäinen hevikappale ruotsiksi, jonka nyt kuuntelin tuolla tabletilla tämä sun linkittämä. En muista kuulleeni ennen mitään heviä ruotsiksi. Kaikkea muuta kylläkin.
Eipä tuo Ruotsi sentään vielä mikään kauhean kansainvälinen kieli olekaan :D
Anonyymi kirjoitti:
Eipä tuo Ruotsi sentään vielä mikään kauhean kansainvälinen kieli olekaan :D
No ei. Vaan kohta kaikki Natomaatkin puhuu svärjee. :D
- Anonyymi
Jäin tossa miettimään, että en ole tainnut koskaan kuulla Janne Hurmeelta muita biisejä kuin Tinasormus ja Kirje.
Anonyymi kirjoitti:
Jäin tossa miettimään, että en ole tainnut koskaan kuulla Janne Hurmeelta muita biisejä kuin Tinasormus ja Kirje.
Heh, noniin nyt oli sitten jo aika kuulla yksi lisää. :P
- Anonyymi
No ei. Vaan kohta kaikki Natomaatkin puhuu svärjee. :D
Eikö ne moni jo melkein puhukin :D
- Anonyymi
Paitsi Erdogan. ;D
No eihän sitäkään tiedä mitä hän yön pimeinä tunteina puhuu.
Anonyymi kirjoitti:
No eihän sitäkään tiedä mitä hän yön pimeinä tunteina puhuu.
Hahhah, toi oli hyvä. :"D
- Anonyymi
Hahhah, toi oli hyvä. :"D
On pakko palata tähän ketjuun kun jäin tossa oikein miettimään, että mitähän biidejä sitä on tullut veivattu paljon. Jotain tulikin mieleen ja tuli oikeestaa suorastaa hinku päästä karaokeen. :D
https://www.youtube.com/watch?v=1M_aA5UuEhU
https://www.youtube.com/watch?v=8F7vwb24LDo
https://www.youtube.com/watch?v=UO_Wcq1B10w
https://www.youtube.com/watch?v=m6emTJOa_h8
https://www.youtube.com/watch?v=6Ejga4kJUts
https://www.youtube.com/watch?v=_ivt_N2Zcts
https://www.youtube.com/watch?v=TSpiwK5fig0
Löytyihän niitä kun alkoi miettiä. Ei tarvii kuunnella kaikkia :P
Noi kaikki on sellasia, joita on tullut laulettua paljon ja kun aikanaan kävin aina samassa paikassa laulamassa niin noita pyydettiin. Anonyymi kirjoitti:
On pakko palata tähän ketjuun kun jäin tossa oikein miettimään, että mitähän biidejä sitä on tullut veivattu paljon. Jotain tulikin mieleen ja tuli oikeestaa suorastaa hinku päästä karaokeen. :D
https://www.youtube.com/watch?v=1M_aA5UuEhU
https://www.youtube.com/watch?v=8F7vwb24LDo
https://www.youtube.com/watch?v=UO_Wcq1B10w
https://www.youtube.com/watch?v=m6emTJOa_h8
https://www.youtube.com/watch?v=6Ejga4kJUts
https://www.youtube.com/watch?v=_ivt_N2Zcts
https://www.youtube.com/watch?v=TSpiwK5fig0
Löytyihän niitä kun alkoi miettiä. Ei tarvii kuunnella kaikkia :P
Noi kaikki on sellasia, joita on tullut laulettua paljon ja kun aikanaan kävin aina samassa paikassa laulamassa niin noita pyydettiin.Kuuntelin npi läpi. Sunhan tarttee lähteä karaokeen nyt joku kesäilta. :)
- Anonyymi
Kuuntelin npi läpi. Sunhan tarttee lähteä karaokeen nyt joku kesäilta. :)
Täytyy katsoa, jos ilmantuu joku vapaaehtoisesti itseänsä lapsenvahdiksi tyrkyttävä näköpiiriin. En mä viitsi alkaa mutsiani siihen hommaan nakittamaan karaoken takia. :)
Anonyymi kirjoitti:
Täytyy katsoa, jos ilmantuu joku vapaaehtoisesti itseänsä lapsenvahdiksi tyrkyttävä näköpiiriin. En mä viitsi alkaa mutsiani siihen hommaan nakittamaan karaoken takia. :)
Harmi, kun en asu naapurissa. Olisin joutilas vahtimaan muksua. Ja ventovieras...
Mut toivotaan, että tänä kesänä viel pääset. :)
- Anonyymi
Jonkin verran laulan autolla ajellessa mutta takapenkiltä kuuluu usein "älä laula".
Se joka sen sanoo on joutunut jopa pääsykokeisiin päästäkseen musiikillisiin jatko-opintoihin. En ole hyvä laulaja, koitetaan saada seuraavasta sukupolvesta edes himpun verran parempi.
On se muuten outoa jos joutuu jo 6 vuotiaana pääsykokeeseen, isä ja äiti vievät oven luo ja ovi sulkeutuu edessä lapsen mennessä yksin "valintaraadin eteen" tekemään sen mitä pyytävät.
AVHeh, veikkaan et tytär vielä joku päivä haluaa laulaa sun kanssa duona? :)
Mihis hän menee jatko-opintoihin?- Anonyymi
Heh, veikkaan et tytär vielä joku päivä haluaa laulaa sun kanssa duona? :)
Mihis hän menee jatko-opintoihin?Konservatorioon yksityistunneille.
AV Anonyymi kirjoitti:
Konservatorioon yksityistunneille.
AVHienoa! Toivotaan, että mielenkiinto säilyy yläasteikään ja yli. Tuttavien muksut on teininä jättäneet kesken laulut ja soitot, tuleeko siinä sitten joku väsyminen vai mikä, mutta jotkut varmaan pitää otteessaankin.
Teillä täytyy olla musiikkia veressä.- Anonyymi
Hienoa! Toivotaan, että mielenkiinto säilyy yläasteikään ja yli. Tuttavien muksut on teininä jättäneet kesken laulut ja soitot, tuleeko siinä sitten joku väsyminen vai mikä, mutta jotkut varmaan pitää otteessaankin.
Teillä täytyy olla musiikkia veressä.Teininä alkaa kiinnostamaan myös muut jutut mitä urheilu ja opiskeltava musiikki, silti opinnot eivät ketään pahenna. Voihan niitä harrastuksia jatkaa teini-iän jälkeenkin jos siltä joskus alkaa tuntumaan, pohja olisi olemassa.
AV - Anonyymi
Hienoa! Toivotaan, että mielenkiinto säilyy yläasteikään ja yli. Tuttavien muksut on teininä jättäneet kesken laulut ja soitot, tuleeko siinä sitten joku väsyminen vai mikä, mutta jotkut varmaan pitää otteessaankin.
Teillä täytyy olla musiikkia veressä.Teininä valtaosaa täytyy potkia ja jopa vähän pakottaa. Suomalaiseen kulttuuriin ei vain oikein kuulu se, että lapsen ei anneta antaa periksi. Monissa muissa maissa on toisin. En tietenkään tarkota, että tyyliin ammattilaiseksi pitää pakottaa, mutta kyllä mun mielestä joskus pitää potkia kovaakin, jottei tehtyä työtä heitä hukkaan turhaan.
Tämä sivusta. Anonyymi kirjoitti:
Teininä alkaa kiinnostamaan myös muut jutut mitä urheilu ja opiskeltava musiikki, silti opinnot eivät ketään pahenna. Voihan niitä harrastuksia jatkaa teini-iän jälkeenkin jos siltä joskus alkaa tuntumaan, pohja olisi olemassa.
AVNiinpä.
Anonyymi kirjoitti:
Teininä valtaosaa täytyy potkia ja jopa vähän pakottaa. Suomalaiseen kulttuuriin ei vain oikein kuulu se, että lapsen ei anneta antaa periksi. Monissa muissa maissa on toisin. En tietenkään tarkota, että tyyliin ammattilaiseksi pitää pakottaa, mutta kyllä mun mielestä joskus pitää potkia kovaakin, jottei tehtyä työtä heitä hukkaan turhaan.
Tämä sivusta.Niin, mä oon sanonut muksuilleni joita evvk laulaminen ja tanssiminen, isäänsä tulleet. Että seuraa sydäntään mitä tulee harrasteisiin.
No toinen on kiinnostunut kuvanmuokkaamisesta ja toinen striimaamisesta ja pelien virheiden löytämisestä. Niitä löytyy, vaikka ne on läpi seulottu.- Anonyymi
Niin, mä oon sanonut muksuilleni joita evvk laulaminen ja tanssiminen, isäänsä tulleet. Että seuraa sydäntään mitä tulee harrasteisiin.
No toinen on kiinnostunut kuvanmuokkaamisesta ja toinen striimaamisesta ja pelien virheiden löytämisestä. Niitä löytyy, vaikka ne on läpi seulottu.Lapsille kun antaa valikoiman erilaisia mahdollisuuksia, sieltä löytyvät ne lapsen omaan mieleen ja mieltymykseen sopivat harrastukset.
Meinasin kyllä kesälomalla tehdä jotain mikä on poikkeuksellista. Otan polkupyörän, onget mukaan, teltan ja katson jaksaako nappula ajaa pitkän matkan polkupyörällä.
Tuollaisista vaativista retkistä kun jää yleensä ne parhaat muistot.
AV - Anonyymi
Niin, mä oon sanonut muksuilleni joita evvk laulaminen ja tanssiminen, isäänsä tulleet. Että seuraa sydäntään mitä tulee harrasteisiin.
No toinen on kiinnostunut kuvanmuokkaamisesta ja toinen striimaamisesta ja pelien virheiden löytämisestä. Niitä löytyy, vaikka ne on läpi seulottu.Ei tietenkään ketään pakoteta aloittamaan jotain mikä ei kiinnosta. Vaan kyllä se harrastus on kiinnostanut, jos sitä on jo tyylin jo lähes kymmenen vuotta harrastettu.
Anonyymi kirjoitti:
Lapsille kun antaa valikoiman erilaisia mahdollisuuksia, sieltä löytyvät ne lapsen omaan mieleen ja mieltymykseen sopivat harrastukset.
Meinasin kyllä kesälomalla tehdä jotain mikä on poikkeuksellista. Otan polkupyörän, onget mukaan, teltan ja katson jaksaako nappula ajaa pitkän matkan polkupyörällä.
Tuollaisista vaativista retkistä kun jää yleensä ne parhaat muistot.
AVJoo, itsekin suosin yhteisiä juttuja kuten retkiä. Niistä jää kaikille muistoja. Pitäisi saada puolisokin lämpenemään ajatukselle.
Mä mielummin krääsän sijaan tekisin reissuja lahjanakin.Anonyymi kirjoitti:
Ei tietenkään ketään pakoteta aloittamaan jotain mikä ei kiinnosta. Vaan kyllä se harrastus on kiinnostanut, jos sitä on jo tyylin jo lähes kymmenen vuotta harrastettu.
Voi olla, itse kyllä luulen että ihmiset saattaa löytää uusiakin kiinnostuksen kohteita ja jättää vanhat tuosta vaan. Varsinkin jos ne oli alunperinkin vanhemman mieltymyksiä eikä lapsen.
- Anonyymi
Voi olla, itse kyllä luulen että ihmiset saattaa löytää uusiakin kiinnostuksen kohteita ja jättää vanhat tuosta vaan. Varsinkin jos ne oli alunperinkin vanhemman mieltymyksiä eikä lapsen.
Aika moni tuntuu jälkikäteen katuvan, kun vaikkapa lopetti teininä viulunsoiton joka oli aloitettu vaikka viisivuotiaana. Harva siitä aikuisena iloinen on.
- Anonyymi
Joo, itsekin suosin yhteisiä juttuja kuten retkiä. Niistä jää kaikille muistoja. Pitäisi saada puolisokin lämpenemään ajatukselle.
Mä mielummin krääsän sijaan tekisin reissuja lahjanakin.Yksinkertaisista asioista saa helposti tehtyä nautintoja.
Ajelimme polkupyörillä pari viikkoa sitten vesistön viertä ja näimme kajakkeja ja kanootteja. Laitoin soimaan ajellessa kännykästä seuraavan biisin ja yllätyksekseni tytär osasi sen ja lauloi mukana. Vastaantulijat ehkä ihmettelivät touhua mutta meillä oli hauskaa.
https://www.youtube.com/watch?v=Iwnhg_Vx0cw
AV Anonyymi kirjoitti:
Aika moni tuntuu jälkikäteen katuvan, kun vaikkapa lopetti teininä viulunsoiton joka oli aloitettu vaikka viisivuotiaana. Harva siitä aikuisena iloinen on.
Näinpä.
Anonyymi kirjoitti:
Yksinkertaisista asioista saa helposti tehtyä nautintoja.
Ajelimme polkupyörillä pari viikkoa sitten vesistön viertä ja näimme kajakkeja ja kanootteja. Laitoin soimaan ajellessa kännykästä seuraavan biisin ja yllätyksekseni tytär osasi sen ja lauloi mukana. Vastaantulijat ehkä ihmettelivät touhua mutta meillä oli hauskaa.
https://www.youtube.com/watch?v=Iwnhg_Vx0cw
AVTotta. 👍
Kanootin kapean vesille työnsin.. Tuttu kappale. :)
Pääasia, että teillä oli hyvä fiilis yhdessä. Se on tärkeetä.
- Anonyymi
Uusia iskelmiä opettelen. Tulostan lyricistä sanat ja sen jälkeen artistin laulu. Mitä useamman opettelee, sitä nopeammin oppii taas uuden = kehittyy. Olen niistä paria laulanut karaokessa kun harvoin sattuu kohdalle. Veljeni mukaan opettelen kummallisia lauluja, esim Dannyn, Sinä päivänä kun kaikki rakastaa mua tai Chisun Miehistä viis. En osaa sanoa mistä huomaan kappaleen kiinnostavuuden oppia se laulamaan. Se ei ole sama asia kuin mitä kappaletta haluan kuunnella.
Laitan televisiosta tulemaan sunnuntain jumalanpalveluksen ja kun siinä on virsien sanat, laulan sydämeni pohjasta mukana.
Joskus joku laulu tai virsi jää päälle ja hyrisen sitä lopun päivää, ihme pakottava tarve hyräillä aina vaan.Eli sä opettelet karaokeen kappaleet, joita siellä laulat ymmärsinkö oikein? :)
Virsiä täytyy tykätä tosissaan laulaa, jos niitä laulaa sydämensä pohjasta. Minä taas tanssin 3 vanhana kaikki virret mitä telkkarista kuulin. :)- Anonyymi
Eli sä opettelet karaokeen kappaleet, joita siellä laulat ymmärsinkö oikein? :)
Virsiä täytyy tykätä tosissaan laulaa, jos niitä laulaa sydämensä pohjasta. Minä taas tanssin 3 vanhana kaikki virret mitä telkkarista kuulin. :)Juuri niin, olen joskus laulanut karaokessa kylmiltään Katrihelenan Onnenonkija, meni persuuksilleen. Siitä päättelin että opettelen etukäteen.
Virsissä on nopeita ja rytmikkäitä joita voi mainiosti tanssia, olet näemmä jo lapsena ollut edistyksellinen.
Tässä kiva virsi, koeta kestää alku on vetelä. Tämä mm. mulla jää päälle.
https://www.youtube.com/watch?v=rFxEZZwCCVc Anonyymi kirjoitti:
Juuri niin, olen joskus laulanut karaokessa kylmiltään Katrihelenan Onnenonkija, meni persuuksilleen. Siitä päättelin että opettelen etukäteen.
Virsissä on nopeita ja rytmikkäitä joita voi mainiosti tanssia, olet näemmä jo lapsena ollut edistyksellinen.
Tässä kiva virsi, koeta kestää alku on vetelä. Tämä mm. mulla jää päälle.
https://www.youtube.com/watch?v=rFxEZZwCCVcMun meinaa olla vaikeeta kuunnella virsiä. Mutta kuuntelin nyt kuitenkin tämän.
- Anonyymi
Kyllä joskus tulee "laulettua", esim. pihasaunassa kylvettyä ja pukuhuoneessa itseäni kuivatellessa. Loppuu muuten lyhyeen, jos saunan läheisyydessä on joku muukin perheenjäsen. Mua näet ei ole siunattu laulunäänellä, ääntä sensijaan on kyllä riittävästi. Enemmän ja vähemmän korrekteja kommentteja perheeltäni olen kuullut. Faija esim. kommentoi; heitä vaikka pienillä kivillä, mutt älä joikaa!
Systerin mielipide; jaahast, olet sitt suuttunut jostain mulle ja pahoinpitelet äänekkäästi mua henkisesti!
Käytännössä mä en koskaan laula. Tuutulaulua saatan lapselleni hyräillä, suu koko ajan kiinni ja hyvin hiljaa. Se ei nyt niin kovasti edes voi mennä nuotin vierestä.
Syntymäpäivä onnittelulaulua porukalla esitettynä olen porukassa mukana ja suu käy samassa tahdissa kuin muidenkin laulajien... mutt pihahdustakaan en päästä suustani. Ollaan sovittu niin, laulajanlahjojen edustajien kanssa... tietystä syystä!
trollikka - Anonyymi
Harvoin, nyt aikaa jo useampia vuosia viime karaokeillastakin. Mutta kun ei tässä nyt vielä sentäs ihan ikäloppuja olla niin en sano ei koskaan. Kirjoittelitte suomirockista ja bluesista. Paratiisi, laivat ja tähdet tähdet on hyviä, mutta jotain muutakin sopii näin kaipaukseen liittyen, mitä ei enää missään oikein kuule enää soitettavan.
Mä haluan sun
https://youtu.be/ibaQURKH7E
Valot
https://youtu.be/4ri7W40lAYE
Still got the blues
https://youtu.be/JmsUkutNnI0- Anonyymi
Kivoja biisejä kaikki. Mutta ensimmäinen video oli poistettu käytöstä?
Katsos vain. Toimi meinaan itsellä tubessa kun testasin äänenlaatua.
Uusinta:
Mä haluan sun
https://youtu.be/AUIe3Sx7YXs
Minä lauloin ala-asteella 6. luokan poikakuorossa. Käytiin esiintymässä vanhainkodilla ja lauloimme koulun kuusijuhlassa. Myöhemmin kävin vierailemassa kirkkokuorossa, jonne pääsin laulutestin perusteella. Olen kohtalainen laulaja, joka sillon tällöin kotona lauleskelee itsekseen. Ai niin - joskus laulan kirkossa virsiä jumalanpalveluksissa.
Millaisia lauluja tykkäät kotona laulaa? :)
"Millaisia lauluja tykkäät kotona laulaa? :)"
Finlandia-hymniä, Rosvo Roopea, härskiä Muumilaulua (Pa-Pa-Pa Pappa tahtoo panna, Ma-Ma-Ma Mamma ei anna...), joskus kuuntelen Samuli Edelmanin cd-levyä "Virsiä 1, 2 ja 3". Laulen niitä mukana. Myös muuta hengellistä musiikkia ja erityisesti Elvistä. Kuuntelen paljon hengellistä musiikkia.Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
"Millaisia lauluja tykkäät kotona laulaa? :)"
Finlandia-hymniä, Rosvo Roopea, härskiä Muumilaulua (Pa-Pa-Pa Pappa tahtoo panna, Ma-Ma-Ma Mamma ei anna...), joskus kuuntelen Samuli Edelmanin cd-levyä "Virsiä 1, 2 ja 3". Laulen niitä mukana. Myös muuta hengellistä musiikkia ja erityisesti Elvistä. Kuuntelen paljon hengellistä musiikkia.Hahhah, jopas oli rumia muumi lauluja. :P
Hahhah, jopas oli rumia muumi lauluja. :P
Pikkusisko lauleskeli joskus sitä esimerkkinä. Opin häneltä.
Seuraavaa Kirkossa-biisiä olen laulanut myös monta kertaa. Tein jopa englanniksi siitä uuden biisin.
https://www.youtube.com/watch?v=49BOYMyt6rY- Anonyymi
Usko.Toivo.Rakkaus kirjoitti:
Pikkusisko lauleskeli joskus sitä esimerkkinä. Opin häneltä.
Seuraavaa Kirkossa-biisiä olen laulanut myös monta kertaa. Tein jopa englanniksi siitä uuden biisin.
https://www.youtube.com/watch?v=49BOYMyt6rYTosiaan, laulusuosikkejani on tuon Kirkossa biisin lisäksi muut riparibiisit vuosikymmenten takaa:
https://www.youtube.com/watch?v=EYVcGoo3Eko
500 miles
Yksi lempparivirsistä on Päivä vain hetki kerrallansa.
Perinteiset joululaulut ovat kuitenkin kaikkein ensin. Mutta niitä ei näin kesäisin laulella.
- Sheena Anonyymi kirjoitti:
Tosiaan, laulusuosikkejani on tuon Kirkossa biisin lisäksi muut riparibiisit vuosikymmenten takaa:
https://www.youtube.com/watch?v=EYVcGoo3Eko
500 miles
Yksi lempparivirsistä on Päivä vain hetki kerrallansa.
Perinteiset joululaulut ovat kuitenkin kaikkein ensin. Mutta niitä ei näin kesäisin laulella.
- SheenaMinulla "Tilkkutäkki" -cd-levy täynnä uskonnollisia lauluja. Siellä suosikkini on linkissä seuraava, jossa joskus vuosikymmeniä sitten uskovainen mies kosi laulullaan tulevaa vaimoonsa. Itse olen tehnyt gospel-biisin, joka oli ammattilaisten mukaan liiaksi Beatles "Hey Jude" kopio. Siksi tarjosin Tapani Nuutiselle sen sanoja sävellettäväksi. Nuutinen on säveltänyt sen "Kirkossa" biisin nuoruudessaan. Tapani hyväksyi englanninkielisen gospel-biisini. Tekee siihen musiikin, kun inspiraatio iskee. Valitettavasti ei ole kuulunut häneltä mitään laulusta. Nuutinen on nyt eläkkeellä oleva kirkkoherra Joensuusta.
https://www.youtube.com/watch?v=q4ehMZQJOlA
- Anonyymi
Laulan usein, mutten voi harrastukseksi sanoa. Tykkään laulaa kotona itsekseni, kun stressaa tai muuten vaan. Yleisesti yhteislaulutilaisuuksissa.
- Anonyymi
Lauloin menneisyydessä aivan liikaa, eli melkein aina 🤣 Mitkä tahansa hyvät biisit iskelmistä poppiin, rokkiin, käy, alkaen ihan koulun musiikkikirjan (1970 luku) kappaleista. Lauloin myös äitini laulamia suomalaisia kansanlauluja, siis oikeasti vanhoja juttuja.
Nyt on nostalgiakausi menossa ja olen mm. palauttanut mieleeni virsiä, joita koulussa laulettiin aamun avauksissa.
- Sheena Sen lauluja laulan kenen leipää syön. En ymmärrä yhteyttä mutta niin se vaan on. Ensn syöt Fazerin reissumiestä, paahtoleipää ja mitä lie ruispuikulaa. Ja sitten kun istut pianon ääreen toivelaulukirjan kanssa niin Fazer omistaa molemmat. Ei mitään järkeä.
- Anonyymi
Suihkuaarioita luikauttelen joskus. 😄👵
Vielä kun naapurit, mikäli niitä on innostuu liittymään kuoroon. Laulatte kaanonissa. :D
- Anonyymi
Eipä oo laulunlahjaa suotu tänne, mutta ilmankin on pärjätty. Rytmitajua kenties löytyy ja ehkäpä vähän sävelkorvaa.
Alotuksen kappaleen kuuntelin ja pakko myötää että oli eka kerta kun kuulin ton, ei välttämättä viiminen.
Tässäpä vastineeks sille kappale, ei tarvi niinkään kähistä jos laululistalle ottaa ;)
Samaa kategoriaa kun alotuksen biisi.
https://youtu.be/QYeElOeWz6MJoo, mun lauluääni ei kyllä tuohon Innan biisiin mukaudu. :)
Mutta biisi oli kiva.
Soitatko jotain soitinta/soittimia?- Anonyymi
Joo, mun lauluääni ei kyllä tuohon Innan biisiin mukaudu. :)
Mutta biisi oli kiva.
Soitatko jotain soitinta/soittimia?En mä osaa soittaa mitään. No, musiikkia ja suutani joo. Oon ollu aina vähän sitä ihmissorttia, etten oikein aloillani malta pysyä opetellakseni jotain.
Anonyymi kirjoitti:
En mä osaa soittaa mitään. No, musiikkia ja suutani joo. Oon ollu aina vähän sitä ihmissorttia, etten oikein aloillani malta pysyä opetellakseni jotain.
Oukkei. Vili vilpertti. :)
- Anonyymi
Oukkei. Vili vilpertti. :)
Vai Vili, ehkä se nimi ei istu mulle. Vilpertti kävis kyllä osuvaks sukunimeks.
- Mitä maailma menetti, jos ja kun en laula enää koskaan?
- Tiedon siitä, miltä palleille potkaistu allosaurus kuulosti.- Anonyymi
Laulaminen ei ole itselleni harrastus vaan enemmän elämäntapa ja kieli. Olen laulanut läpi elämän. Sävelet on sanoja minulle. En ole rajoittunut mihinkään tiettyyn musiikin alalajiin tai tiettyihin lauluihin; joka genressä löytyy taitavasti tehtyjä lauluja. Kaikista genreistä saa myös vaikutteita ja ne jää muistilokeroihin.
P.S. Oletko Halimonsteri? ;O ;) Tuo kirjoitustyyli on vain samantapainen kuin hänellä. Ehkä nimimerkki on taas vaihtunut...Kuulostaa mahtavalta. :)
Olen. Ja hukannut tunnukseni sinne missä juteltiin. Puuttuu palautusosoite, niin en saa salasanaa vanhaa enkä uutta.- Anonyymi
Kuulostaa mahtavalta. :)
Olen. Ja hukannut tunnukseni sinne missä juteltiin. Puuttuu palautusosoite, niin en saa salasanaa vanhaa enkä uutta.No voi helekatti. Saat Dissen kautta minun numeron, jos sen haluat. En halua ottaa tänne nimimerkkiä.
Ihan vaan pienenä muistinvirkistyksenä pieni kipale kesäiltaan... ;) ;O
https://www.youtube.com/watch?v=wQvEItnEG-8 Anonyymi kirjoitti:
No voi helekatti. Saat Dissen kautta minun numeron, jos sen haluat. En halua ottaa tänne nimimerkkiä.
Ihan vaan pienenä muistinvirkistyksenä pieni kipale kesäiltaan... ;) ;O
https://www.youtube.com/watch?v=wQvEItnEG-8Ok. Kiitti. Ja ikävää, et kävi näin. :(
En sua tunnista aina, kun hymiöistä. :)- Anonyymi
Ok. Kiitti. Ja ikävää, et kävi näin. :(
En sua tunnista aina, kun hymiöistä. :)Ei se mitään. Olen tulossa etelään, kun syksy saapuu. Olen nyt muualla. :)
;) ;O Anonyymi kirjoitti:
Ei se mitään. Olen tulossa etelään, kun syksy saapuu. Olen nyt muualla. :)
;) ;OOukkidoukki. :)
- Anonyymi
Oukkidoukki. :)
Uusi (tai vanha?) kuva sinulla. Toivottavasti sinulle ja sinun elämään kuuluu hyvää. :)
Kesä on mennyt vauhdilla. Olisi paljon tekemistä ennen syksyä ja oikein hirvittää, miten nopeassa aikataulussa pitäisi saada aikaan kaikenlaista... :O :) Anonyymi kirjoitti:
Uusi (tai vanha?) kuva sinulla. Toivottavasti sinulle ja sinun elämään kuuluu hyvää. :)
Kesä on mennyt vauhdilla. Olisi paljon tekemistä ennen syksyä ja oikein hirvittää, miten nopeassa aikataulussa pitäisi saada aikaan kaikenlaista... :O :)Vanha. Ettei ihan kadulla heti tunnisteta. Mutta oon samaa kokoa nytkin, itseasiassa oon 4 kg nyt kevyempi kun tuossa kuvassa olen 86 kg. Päätin laittaa norsun kuvan, kun täällä aina meitä painavia naisia morkataan. Mokomat möllit.
Niinpä, mullakin alkaa ammatillinen kuntoutus 60 vrk ja sitten tissileikkaus, munuaiskivet operoutava. Nuorin aloittaa ekan luokan... Kaikenlaista on syksyllekin jo. Ja kesäkin kohta jo menny.- Anonyymi
Vanha. Ettei ihan kadulla heti tunnisteta. Mutta oon samaa kokoa nytkin, itseasiassa oon 4 kg nyt kevyempi kun tuossa kuvassa olen 86 kg. Päätin laittaa norsun kuvan, kun täällä aina meitä painavia naisia morkataan. Mokomat möllit.
Niinpä, mullakin alkaa ammatillinen kuntoutus 60 vrk ja sitten tissileikkaus, munuaiskivet operoutava. Nuorin aloittaa ekan luokan... Kaikenlaista on syksyllekin jo. Ja kesäkin kohta jo menny.Ok. Ei tuo mikään norsukuva ole. :) Tosiaan se rasvaprosentti sen totuuden paremmin kertoo kuin vaa'an lukema eikä sille ylipainollekaan aina mitään voi eikä ne muutokset tai tulokset näy hetkessä. Maltti on valttia siinäkin hommassa.
Joo, aika paljon kaikenlaista sitten. Yritän muistaa rukouksissa asioitasi. :) ;)
P.S. Vielä on kesää jäljellä ja tiukkapakaraisia uroksia lenkkipoluilla... ;O ;)
https://www.youtube.com/watch?v=tYkwziTrv5o Anonyymi kirjoitti:
Ok. Ei tuo mikään norsukuva ole. :) Tosiaan se rasvaprosentti sen totuuden paremmin kertoo kuin vaa'an lukema eikä sille ylipainollekaan aina mitään voi eikä ne muutokset tai tulokset näy hetkessä. Maltti on valttia siinäkin hommassa.
Joo, aika paljon kaikenlaista sitten. Yritän muistaa rukouksissa asioitasi. :) ;)
P.S. Vielä on kesää jäljellä ja tiukkapakaraisia uroksia lenkkipoluilla... ;O ;)
https://www.youtube.com/watch?v=tYkwziTrv5oNo on sen oltava, 86 kg elopainoa näin lyhyessä varressa. :)
Mulle ihan sama, nämä photoshoppi naisiin rakastujat ei ole ollu koskaan kohderyhmääni, eikä pilaa päivääni. Mutta vähän provosoin heitä välillä.
Jeps. Odotan innolla sitä leikkausta. Kun painan 79kg pääsen jonoon. Vielä on siis 3 kg nipistettävä pois. :)
https://youtu.be/pKpS19CThyQ- Anonyymi
No on sen oltava, 86 kg elopainoa näin lyhyessä varressa. :)
Mulle ihan sama, nämä photoshoppi naisiin rakastujat ei ole ollu koskaan kohderyhmääni, eikä pilaa päivääni. Mutta vähän provosoin heitä välillä.
Jeps. Odotan innolla sitä leikkausta. Kun painan 79kg pääsen jonoon. Vielä on siis 3 kg nipistettävä pois. :)
https://youtu.be/pKpS19CThyQMietin itse, milloin alan taas sauvakävelemään. Olen tehnyt ihan kohtuupitkää päivittäistä kävelymatkaa keväällä ja kesällä mutta nyt pitäisi taas tsempata ja hyödyntää hyvät lenkkisäät vielä loppukesän.
Sauvakävely näyttää olevan täälläpäin Suomea pois muodista, oikein hätkähdin, kun kysymyksessä on kuitenkin hyvä ja tehokas laji - ja ennen kaikkea suomalainen laji. Pitäisiköhän tässä alkaa sauvakävelyn lähettilääksi... ;D :) ;D
Kiva, että pääset ja että hommat etenee. :)
https://www.youtube.com/watch?v=W89maczyy6I Anonyymi kirjoitti:
Mietin itse, milloin alan taas sauvakävelemään. Olen tehnyt ihan kohtuupitkää päivittäistä kävelymatkaa keväällä ja kesällä mutta nyt pitäisi taas tsempata ja hyödyntää hyvät lenkkisäät vielä loppukesän.
Sauvakävely näyttää olevan täälläpäin Suomea pois muodista, oikein hätkähdin, kun kysymyksessä on kuitenkin hyvä ja tehokas laji - ja ennen kaikkea suomalainen laji. Pitäisiköhän tässä alkaa sauvakävelyn lähettilääksi... ;D :) ;D
Kiva, että pääset ja että hommat etenee. :)
https://www.youtube.com/watch?v=W89maczyy6IDementiahiihto. :)
Sukset unohtui! Et ole rulliksia harkinnut?- Anonyymi
Dementiahiihto. :)
Sukset unohtui! Et ole rulliksia harkinnut?Tementtia, tementtia... Se on laihduttajan laji. ;) En tykkää suksista enkä luistimista muuten kuin talvella, jos silloinkaan. Sauvominen riittää minulle... ;) ;D
Anonyymi kirjoitti:
Tementtia, tementtia... Se on laihduttajan laji. ;) En tykkää suksista enkä luistimista muuten kuin talvella, jos silloinkaan. Sauvominen riittää minulle... ;) ;D
Tarttiskohan minunkin koittaa sauvomista. Olis tuolla eteisen nurlassa pölyä keräämässä marimekon sauvat, voitin ne kerran arpajaisissa. :D
- Anonyymi
Tarttiskohan minunkin koittaa sauvomista. Olis tuolla eteisen nurlassa pölyä keräämässä marimekon sauvat, voitin ne kerran arpajaisissa. :D
Hyvä idea! ;D ;) ;D
- Anonyymi
Jos sais se 3kg äkkiämmin pois. :)
Joo, sen sauvakävelyn kulutus on 10-15% enemmän kuin tavallinen kävely. Ei sen enempää mutta se on kuitenkin tehokkaampaa ja kokonaisvaltaisempaa kuin pelkkä kävely. Ehkä sama uimisen kanssa, jos haluaa harrastaa jotain lajia, jossa kaikki raajat tehokkaasti mukana liikkumassa. Olipa köykäisesti sanottu/kirjoitettu! ;) ;O
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo, sen sauvakävelyn kulutus on 10-15% enemmän kuin tavallinen kävely. Ei sen enempää mutta se on kuitenkin tehokkaampaa ja kokonaisvaltaisempaa kuin pelkkä kävely. Ehkä sama uimisen kanssa, jos haluaa harrastaa jotain lajia, jossa kaikki raajat tehokkaasti mukana liikkumassa. Olipa köykäisesti sanottu/kirjoitettu! ;) ;O
Siis tuo minun kommentti oli köykäisesti kirjoitettu! ;) ;O
Anonyymi kirjoitti:
No voisihan tuota koittaa. Jos heti huomenna. Menee hetki, kun oppii taas rytmin.
No voisihan tuota koittaa. Jos heti huomenna. Menee hetki, kun oppii taas rytmin.
Nyt meen yöunille, hyvää yötä. :)
https://youtu.be/rsrEXwozK-Y- Anonyymi
Joo, kyllä ne kulkee siinä mukana ihan luontevasti. Itsekin olen pitkän aikaa kävellyt ilman sauvoja mutta kyllä ne rytmittää sitä kävelyä ja tuntuu käsivarsissa. Vatsaankin sauvomisella on hyvä vaikutus, toki "pelkkä" kävelykin auttaa pudottamaan painoa.
- Anonyymi
Nyt meen yöunille, hyvää yötä. :)
https://youtu.be/rsrEXwozK-YYökköset! :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 833872
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t342773Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä962190Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian201697Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?261658Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja261508- 281488
- 281481
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71464Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu731453