Kumppanin Nettideittailu profiili

Anonyymi

Mikä on sinun asenne seuraavissa kahdessa esimerkki tilanteessa.


1. Löydät kumppanin nettideiteistä ja ryhdytte parisuhteeseen. Aikaa kuluu jo puoli vuotta, mutta kumppani ei poista profiilia. Kirjautuu profiiliin viikottain. Seurustelu on sitä tasoa että tapaatte 3 kertaa viikossa ja asutte eri osotteessa. On sovittu ettei muita tavata, koska molemmat sitoutuu tähän suhteeseen.

2. Löydät kumppanin nettideiteistä ja molemmat poistatte profiilin. Vuoden päästä saat tiedon, että kumppanisi on ilmestynyt deittisivustolle kuvan kera. Seurustelu on sitä tasoa että tapaatte 3 kertaa viikossa ja asutte eri osoitteissa. On sovittu ettei muita tavata, koska molemmat sitoutuu tähän suhteeseen.


Jatkaisitko suhdetta kummassakaan tilanteessa? Ja ylipäätänsä kiinnostaisi tietää miten te miehet tai naiset suhtaudutte aiheeseen.

Kun vastaat niin kerro sukupuoli ja ikä.

26

851

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Juuri tuollaista se on. Jos ihminen käyttäytyy noin, se ei joko välitä, tai pitää suhdetta epävarmana.

      Yllättävän usein löysin miehen, jota olin tapaillut montakin kk haahuilemasta edelleen treffipalstalla. Annoin heti potkun ahteriin.

      Tämän jälkeen moni muuttui katkeraksi ja vihamieliseksi. Ulistiin perään. Se oli kyllä todella yllättävää.

      Usein alkoi myös parisuhteen piilottelu facessa. Myös siitä tuli potku ahteriin.

      Oli kyllä kaikin puolin todella vaikeaa löytää s24 treffeiltä NORMAALI mies. Tinderissä taitaa meno olla vieläkin hurjempaa.

      Sekin ihmetytti, että kyseessä olivat ihan tavallisen ja kunnollisen oloiset miehet. En edes komeita tai liian fiksun oloisia yrittänyt, koska niiden ympärillä käy sellainen kuhina, etten siinä kilpailussa pärjää. Olen jälkeen päin miettinyt, että ehkä olisi pitänyt.

      Ikäluokasta sen verran, että oma ikäluokka ei ottanut yhteyttä. Jos otti, niin järjestään kyseessä oli 3 lapsen yh -iskä tai pituus alle 165cm. Muut naiset oli käyty läpi ja kun kiinnostusta ei tullut, niin lähestyivät minua.

      Otin itse yhteyttä 10v vanhempiin. Pääsin kyllä usein treffeille.

      Toisaalta todella monet 10-20v nuoremmat miehet ottivat aktiivisesti yhteyttä. ??? Minkä ihmeen takia? Ei kukaan nuori oikeasti halua olla silmissään vanhan naisen kanssa. Arvelin, että he etsivät seksiseuraa.

      Löysin kyllä lopulta todella ok miehen. Hän ehti olla treffipalstalla vaan 2 viikkoa. (Ei ehtinyt mennä piloille, koska ei ymmärtänyt, kuinka monta ovea siellä voi jatkuvalla syötöllä avata.)

      Itse olin niin monta vuotta, etten kehtaa sitä tässä sanoa..

      Kyllä tuolla on naisen ulkonäkö kaikki kaikessa. Sen perusteella tehdään valinta, kehen otetaan yhteyttä.

      Ammattihäiriköt (jokaiseen otetaan yhteyttä tyhjästä profiilista) pitäisi siivota pois. Happypancakessa oli ainakin alkuvuosina sääntö, että profiiliin on kirjoitettava vähintään 200 kirjainta. Se oli hyvä!

      Treffipalstoja en oikein suosittelisi edes pahimmalle viholliselle.

      -nainen, 45v, hoikka ja lapseton-

    • Anonyymi

      En kyllä hyväksyisi kumpaakaan noista.
      Kysyisin että mikä kuvio oikein on ja miksi hengailee deittipalveluissa.

      Minusta tuo osoittaa että ko. henkilö on valmis vaihtamaan toiseen henkilöön kun sopiva tulee eteen. Ja voihan hän käydä "vieraissa".

      En jatkaisi tuolla menolla. Itse asiassa muutama vuosi sitten tapasin naisen jonka kanssa tapailtiin pari kuukautta mutta se tinder profiili roikkui siellä ja välillä hänellä oli "kavereiden" kanssa tapaamisia joten lopetin kuvion siihen.
      Sama nainen on joskus päivittänyt Faceen statuksensa "parisuhteessa" mutta taas palannut tinderin käyttäjäksi pariin kertaan.

      M45

      • Anonyymi

        Hyvä että lopetit. Noita riittää. Ei tuollaisen ihmisen kanssa tule mistään mitään.


    • Anonyymi

      Katsoisin, ettei noissa kummassakaan tapauksessa ole sitoutumisesta kyse, joten en jatkaisi suhdetta.
      N iällä ei ole väliä, koska olen aina ollut tätä mieltä ja tulen myös olemaan.

    • Anonyymi

      Jos se profiili ei poistu sieltä heti niin en edes ala suhteeseen. Eli tapailu vaiheessa pitää jo poistaa kaikki jutut deitti sivustoilta ja tindereista.

      • Anonyymi

        Olen mies 41.


    • Anonyymi

      Jatkokysymys aloittajalta: miten pitäisi suhtautua niihin, joilla on 10 vuotta vanha tili ja lukuisia kirjaantumisia?
      Voiko sellainen henkilö ihan oikeasti poistua treffit sivustolta seurustelun alkaessa? Onko hänen tili ollut some-tyyppisessä rupattelukäytössä?

      Minulla on nyt uusi tili ja eri tili oli silloinkin kun olin edeltävän kerran sinkku. Kyllä sellaisia rupattelija miehiä löytyy (kai niilläkin seksi tavoitteena).

      Ja mun oma kanta alkuperäisiin kysymyksiini on se, etten hyväksy kumpaakaan.

    • Anonyymi

      Komea jännämies toimii niin kuin jännämies toimii, eikä sitä naisten profiilin poiston vaatimukset kiinnosta. Kun komea jännämies tapailee useita naisia samaan aikaan, niin hän tapailee, eikä korviaan lotkauta naisten vaatimuksille, koska komea jännämies tietää arvonsa ja ottaa komeasta ulkonäöstään kaiken hyödyn irti.

      • Anonyymi

        Olet osittain oikeassa, mutta valitettavasti tätä vilppiä harjoittaa vielä naimisissa olevat ”luotettavan oloiset hiirulaiset”. Naisen silmissä kyseessä on tavallinen mies eli ei ole komea eikä jännä. Sellaisen perinteisen jännämiehen me osataan jo kiertää kaukaa.

        Nämä vielä salaa naimisissa olevat hiirulaiset ovat olleet treffipalstalla vuosia ja saattavat jopa erota avioliitostaan hyvän naisen vuoksi. Ovat kuitenkin niin koukussa nettideittailuun, koska palaavat sinne uudestaan pyörimään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet osittain oikeassa, mutta valitettavasti tätä vilppiä harjoittaa vielä naimisissa olevat ”luotettavan oloiset hiirulaiset”. Naisen silmissä kyseessä on tavallinen mies eli ei ole komea eikä jännä. Sellaisen perinteisen jännämiehen me osataan jo kiertää kaukaa.

        Nämä vielä salaa naimisissa olevat hiirulaiset ovat olleet treffipalstalla vuosia ja saattavat jopa erota avioliitostaan hyvän naisen vuoksi. Ovat kuitenkin niin koukussa nettideittailuun, koska palaavat sinne uudestaan pyörimään.

        tuo nyt johtuu ihan siitä että ovat epätoivoissaan päätyneet jonkun kaloriinan elättäjäksi. tietävät tai ainakin toivovat pystyvänsä parempaan kuin 80kg suohirviöön.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        tuo nyt johtuu ihan siitä että ovat epätoivoissaan päätyneet jonkun kaloriinan elättäjäksi. tietävät tai ainakin toivovat pystyvänsä parempaan kuin 80kg suohirviöön.

        Just joo. Eli vaimon vika!


      • Anonyymi

        Miehen ei tarvitse olla komea jännämies toimiakseen noin. Tavikset eivät ole piiruakaan parempia. Sanoisin jopa että mitä taviksempi, sitä epäluotettavampi.


    • Anonyymi

      Se jos ei muuta yhteen ja sopii ettei etsitä muuta, se on vale. ainakin mun piireissä. ei se oo mikään parisuhde.

      • Anonyymi

        Ääni sulle! Ei suhteessa ole kolmatta pyörää.


    • Anonyymi

      Jos ei muuta yhteen niin sehän on vapaasuhde. Tottakai sanotaan ettei etsitä muita mutta tietenkin etsitään jos toinen ei halua kehittää suhdetta pidemmälle.

      • "Seurustelu on sitä tasoa että tapaatte 3 kertaa viikossa ja asutte eri osotteessa. On sovittu ettei muita tavata, koska molemmat sitoutuu tähän suhteeseen."

        Sulla on joko lukihäiriö tai erikoinen käsitys siitä, mitä tarkoittaa sopiminen ja sopimus...


    • Anonyymi

      En jatkaisi. En voisi luottaa ihmiseen tuon jälkeen.

    • Anonyymi

      Kannattaa ensin katsoa peiliin. Jos ei ole tuonut esille, että on kiinnostunut lopunelämän juttuihin, niin kannattaa tuoda se esille. Joillakin on tuolla ystäviä eli ei aivan pidä tuomita. Kannattaa puhua.

    • Tällä elämänkokemuksella sanoisin että molemmissa tapauksissa suhde päättyy. Jos on sovittu, että sitoudutaan tähän juttuun, niin sitten sitoudutaan. Ellei se sovi, niin luultavasti muutkin sitoumukset tulevat tuottamaan haasteita ja silloin on parempi jatkaa matkaa.

      M49

      • Anonyymi

        Hyvä muistaaa, että naiset roikottavat miehiä ja eivät halua paljastaa haluavansa vakavaa suhdetta. Se ajaa tuohon tilanteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä muistaaa, että naiset roikottavat miehiä ja eivät halua paljastaa haluavansa vakavaa suhdetta. Se ajaa tuohon tilanteeseen.

        Siis mitä? Miksi nainen, joka haluaa vakavan suhteen, ei haluaisi sitä paljastaa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä muistaaa, että naiset roikottavat miehiä ja eivät halua paljastaa haluavansa vakavaa suhdetta. Se ajaa tuohon tilanteeseen.

        Ihan samaa tekevät jotkut miehetkin, ei se riipu yhtään siitä mitä on jalkojen välissä. Jopa epäilen, että miehet ovat pahempia roikottelijoita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis mitä? Miksi nainen, joka haluaa vakavan suhteen, ei haluaisi sitä paljastaa?

        Tästä aiheesta oli toinen keskustelu ja siinä nainen sanoi, että suhteen nimittäminen vakavaksi ahdistaa ja ettei kannata ainakaan kysyä, haluaako nainen vakavaa suhdetta.
        Randomp voi sen muistaa ja johtopäätös oli, että miesten pitäisi ehkä sopeutua tilanteeseen hyväksymällä kevyempi suhde.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tästä aiheesta oli toinen keskustelu ja siinä nainen sanoi, että suhteen nimittäminen vakavaksi ahdistaa ja ettei kannata ainakaan kysyä, haluaako nainen vakavaa suhdetta.
        Randomp voi sen muistaa ja johtopäätös oli, että miesten pitäisi ehkä sopeutua tilanteeseen hyväksymällä kevyempi suhde.

        Ok. Kyseessä oli siis yksi nainen joka toimii noin. Sillä perusteella ei sentään pitäisi väittää että naiset yleisesti ottaen ja kaiken kaikkiaan toimivat noin. Miksi kirjoittaa monikossa: "naiset roikottavat miehiä ja eivät halua paljastaa haluavansa vakavaa suhdetta"? Eivät naiset roikota vaan yksi tietty nainen rokottaa ja hän on poikkeustapaus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Kyseessä oli siis yksi nainen joka toimii noin. Sillä perusteella ei sentään pitäisi väittää että naiset yleisesti ottaen ja kaiken kaikkiaan toimivat noin. Miksi kirjoittaa monikossa: "naiset roikottavat miehiä ja eivät halua paljastaa haluavansa vakavaa suhdetta"? Eivät naiset roikota vaan yksi tietty nainen rokottaa ja hän on poikkeustapaus.

        Oma kokemus päälle. Hyviä vakavaan parisuhteeseen valmiita olevia yli 40 v. naisia ei juuri taida olla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tästä aiheesta oli toinen keskustelu ja siinä nainen sanoi, että suhteen nimittäminen vakavaksi ahdistaa ja ettei kannata ainakaan kysyä, haluaako nainen vakavaa suhdetta.
        Randomp voi sen muistaa ja johtopäätös oli, että miesten pitäisi ehkä sopeutua tilanteeseen hyväksymällä kevyempi suhde.

        En suoriltaan muista, mutta totta se sikäli on, että ei naista eikä miestäkään kannata yrittää ns. ajaa vakavaan suhteeseen, vaan houkutella siihen, jos sellaista suhdetta itse hakee. Ja toki kertoa omista toiveistaan suoraan, eikä kierrellenkaarrellen.
        On parempi antaa toisen itse löytää se mitä hän haluaa ja tie kohden sitä. Sitten voi yrittää auttaa toista saavuttamaan sen tavoitteen. Joko ystävän, fwb:nä tai kumppanina.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin olet viimeksi nähnyt

      Kaivattusi ja missä? Onko ikävä vastaa rehellisesti.
      Ikävä
      151
      2624
    2. Onpas punavihreät taas ärhäkkäinä

      😺 Ihan tuntuu kuin syyttäisitte meikäläisiä/meikäläistä Oulun puukotuksesta. Tapaus on hyvin ikävä ja tuomittava. En
      Luterilaisuus
      419
      2247
    3. Pimahdan kohta ihan kunnolla

      Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
      Ikävä
      44
      2124
    4. Toivottavasti vielä kohdataan mies

      Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
      Ikävä
      122
      1425
    5. Hauskaakin jopa...

      Että moni nainen olettaa, että kyse on vaan siitä kaanustinloukusta, kun mies jotain ehdottaa. 😄 Ja miettiikö monikaan
      Sinkut
      233
      1330
    6. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

      kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
      Ikävä
      120
      1208
    7. Vanhemmalle naiselle

      Aikataulu muutos. Ensi viikolla pistetään asia vireille. Ei juhannukseen asti aikaa. Kannatti valehdella!
      Ikävä
      56
      1163
    8. Jos et kaipaakaan minua täällä

      Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
      Ikävä
      11
      1107
    9. Koen, että minua tavallaan vainotaan

      Kyllä minä vain satun tietämään, että täälläkin on joitain serkun kaiman kummeja jotka kiusaavat minua. Lisäksi sairas n
      Ikävä
      123
      1080
    10. Morning has broken

      Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
      Ikävä
      66
      998
    Aihe