Menikö jo hermot kun ette voineet kirjoittaa mitään?
Palsta oli rikki
41
<50
Vastaukset
Ai oli? Höh, en huomannu.
- Anonyymi
En minäkään kun en asu täällä :D
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään kun en asu täällä :D
En näköjään minäkään, kun en moista ehtinyt huomaamaan. 🤷🏼♂️
Oli vähän muuta tekemistä kotona.- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
En näköjään minäkään, kun en moista ehtinyt huomaamaan. 🤷🏼♂️
Oli vähän muuta tekemistä kotona.Hehehe epäilen
- Anonyymi
Tota nyt ei usko kukaan!
Anonyymi kirjoitti:
Hehehe epäilen
On tuota pihaa mitä siistiä ja kodissakin pinta-alaa mitä siivota. Ilma kun viileni, niin mukava pihalla möyriä. Sade vaan vähän katkoi hetkeksi, mutta kastelipa kasvimaan puolestani.
Anonyymi kirjoitti:
Tota nyt ei usko kukaan!
Eihän se mikään uskonto riitti olekkaan. Eikä mun ongelma muutenkaan, uskoo tai ei. :)
- Anonyymi
PALSTANVALTAAJA kirjoitti:
On tuota pihaa mitä siistiä ja kodissakin pinta-alaa mitä siivota. Ilma kun viileni, niin mukava pihalla möyriä. Sade vaan vähän katkoi hetkeksi, mutta kastelipa kasvimaan puolestani.
Hehehe sinä olet täällä heti kun ilmavirta luomea raottaa :D
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tota nyt ei usko kukaan!
Hän jolle vastaat ei edelleenkään ole se keneksi jatkuvasti kuvittelet ei rekattuna versiona eikä ilman ja mikäli palsta oli hetken katki, niin se oli sulle varmaan kova paikka sulle kun et saanut nainen kommentoida näitä kirjoitelmia ja etsiskellä sitä ahdistelemaasi naispuolista henkilöä, jota ei ole varsinkaan näissä rekisteröidyissä nimimerkeistä sinun kanssasi turnajoimassa. Mutta minkäs sitä ihminen fiksaatioilleen mahtaa, ei kai mitään, jos kokee jonkun visionsa olevan totta niin ei siinä auta varmaan edes psyykkisten asioiden ammattilaisapu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän jolle vastaat ei edelleenkään ole se keneksi jatkuvasti kuvittelet ei rekattuna versiona eikä ilman ja mikäli palsta oli hetken katki, niin se oli sulle varmaan kova paikka sulle kun et saanut nainen kommentoida näitä kirjoitelmia ja etsiskellä sitä ahdistelemaasi naispuolista henkilöä, jota ei ole varsinkaan näissä rekisteröidyissä nimimerkeistä sinun kanssasi turnajoimassa. Mutta minkäs sitä ihminen fiksaatioilleen mahtaa, ei kai mitään, jos kokee jonkun visionsa olevan totta niin ei siinä auta varmaan edes psyykkisten asioiden ammattilaisapu.
Keneksi sinä mahdat minut kuvitella? Ettei vaan sinulle olisi syntynyt fiksaatio minua kohtaan?! Haepa jo hopi hopi ammattiapua!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keneksi sinä mahdat minut kuvitella? Ettei vaan sinulle olisi syntynyt fiksaatio minua kohtaan?! Haepa jo hopi hopi ammattiapua!
Hyvä projisaatiopallo heitetty, tuosta paraneminen voi alkaa jos sinulla tahtoa on. Taidat muuten olla tomerana toimittamassa muille kaiken suhteen, että mitä heidän tulisi tehdä jos ei muussa yhteydessä kuin, että ite oot.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä projisaatiopallo heitetty, tuosta paraneminen voi alkaa jos sinulla tahtoa on. Taidat muuten olla tomerana toimittamassa muille kaiken suhteen, että mitä heidän tulisi tehdä jos ei muussa yhteydessä kuin, että ite oot.
”Taidat muuten olla tomerana toimittamassa muille kaiken suhteen, että mitä heidän tulisi tehdä jos ei muussa yhteydessä kuin, että ite oot”
Anteeksi kuinka?
- Anonyymi
Ei ollut rikki vain tämä sinkut-palsta vaan kaikki suomi24-keskustelut. Ei ollut kyllä yhtään vaikeaa aina voi kokeilla myöhemmin uudestaan.
- Anonyymi
Seitsemäntoista kertaa.
- Anonyymi
Eli täällä on ollut joku päivitys menossa…näit on ollu ennenkin…
- Anonyymi
Kieltämättä otti aika paljon pattiin, koska olin juuri laittanut pari nasevaa kommenttia ja tehnyt aivan upean aloituksenkin!
- Anonyymi
Menikö itselläsi kun et saanut korjattua? :D
Naama punaisena siellä ähisit kun mikään ei toiminut :’D- Anonyymi
Siellä sitä on taas ährätty.
- Anonyymi
La Vie est belle! Naurua
- Anonyymi
Virtakaapeli solmulla.
Ylijännite ja sulake lensi läpi lasista - Anonyymi
Ei menny. Mies kiitti kun oli aikaa sänkyyn. Sulkekaa koko s24 :)
- Anonyymi
Palsta oli rikki! Aiheutti tuntemuksia...
- Anonyymi
Turhaumia, ilonkiljahduksia, raivoa... ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Turhaumia, ilonkiljahduksia, raivoa... ?
🤣🙄🥺😥
- Anonyymi
Olitte paniikissaja hiki nousi otsaan että menikö palsta lopullisesti rikki. Sitten olisitte joutuneet muuttamaan elämäntapaanne ja keksimään uutta tekemistä. Selvisitte säikähdyksellä että olisitte voineet joutua oikeasti puhumaan ihmisten kanssa kasvokkain että saatte sosiaalisia kontakteja.
- Anonyymi
Sanoo palstan yksi vakionaamoista, joka mumisee ihmeellisiä passiivisaggressiivisia aforismejaan ja napisee ihmisille koska on itse vakuuttunut, että täällä on joku tietty henkilö, jonka paimentaminen jonkun kainaloon koetaan jotenkin omaksi missioksi
- Anonyymi
Minä ehdi jo köyden rasvata kun ei tämä sosialistinen media toiminut.
- Anonyymi
Etkö tiennyt ettei Tarzan siinä mitään öljyä käyttänyt!? Otat vain kiinni ja liidät sillä alushameessa! Höh.
- Anonyymi
Eikö Tarzan muka käyttänyt öljyä? Kiitos hyvä tietää kun seuraavan kerran tää 24 on poispäältä.
Hädissäni sättäsin jotain vauva-palstalle, mutta ei se tuntunut missään.
- Anonyymi
Oi voi 😄👵
- Anonyymi
Olikohan ne kuuluisat röllit taas asialla? ;)
Oli oikeastaan aika rentouttava hetki.
- Anonyymi
Eipä vaikuttanut mittään kun en ole edes ollut täällä. 👵
- Anonyymi
=/
tulisi, mahdollisimman nopeasti, POSIT SCIENCEN,
aivo, jumppa ohjelma, että pääsee kokonaan tästä palstasta eroon,
mutta, rahat, maailmassa menevät miten, miten menevät,
ei, minulla ole, väliä, kuten, ei lukemattomilla muillakaan vaikeasti,
sairailla,
joten, tiede kehittyy, sairaudessani miten kehittyy,
ja, koko elämäni menee tähän roskaan, nimeltä "palsta",
koko, arvokas elämäni,
aivan, koko arvokas elämäni,
joudun olemaan koko elämäni ajan palstalla,
sillä, en usko, että ketään muistaa tai kunnioittaa, edes minua,
sillä, olen, mitä olen,
erittäin vaikeasti sairas ihminen,
joten, mitäpä minulla tekee,
olen, vain sirkuspelle, maailman,
jota, kaikki, haluavat, "hauskuuttaa",
eli, pilkata ja nöyryyttää,
koko, elämäni ajan,
ja, siihen koko elämäni sitten meneekin,
ja, kuolen pois,
ja, minua ei enää ole, sitten,
mutta, siinä koko elämäni,
ja, koko elämäni,
tuskinpa, ketään kiinnostaa, tieteen tutkiminen,
kun, voi olla, pelle, maailman, kun voisi, vain, olla "pelle", maailman,
niin, kaikkien maailman ihmisten on "hauskuutettava", minua,
ja, kun, maailmassa, on, 8 miljardia, ihmistä,
niin, siihen koko elämäni, meneekin sitten,
pelkkään, sirkukseen, maailman, ja, ihmiskunnan,
kun, ihminen, kykenee johonkin suureen, niin suureen,
silkan henkisen tahdon voiman avulla,
niin, ihmiset eivät usko sitä, millään tavalla,
joten, vetävät sitten sirkusta, maailman,
kun, "älli", ja, "viisaus",
ei, riitä sen käsittelemiseen,
joudun luultavasti, pyörimään mediassa, koko elämäni ajan,
sillä, kaikkia, kiinnostaa miten minulla, menee,
ja, siihen koko arvokas elämäni menee,
olla, vain, koko maailman "sirkuspelle",
ja, tuskinpa, edes POSIT SCIENCEN aivojumppa,
kehittyy, merkittävin askelin,
sillä, parempi minulla olla vanhana dementia,
ja, alzhaimer,
kuin, saada, aivot, kuntoon joka päivä maailman tärkeimmän,
ja, ainutlaatuisimman aivojumpan avulla,
pelkkä sirkuspelle,
sitä, olen ollut koko elämäni ajan,
ja, tahti kiihtyy ja kiihtyy, kun ikää tulee ja tulee,
ja, koko maailma joskus tuntee,
minut,
nimeltä,
PELLE HERMANNI,
N
eli, PAKSU PEKKA, - Anonyymi
Saitte aikaa tutustua naisiin ilman palstaa mutta ette tehneet mitään. No olkaa sitten ikisinkkuja.
- Anonyymi
Disseltä ja Jazulilta meni hermot.
- Anonyymi
Miks tää on niin että suhteissa nään kyllä sinkut osan uusimmat viestit, mutta kun meen sinkkuihin, niin tää heittää puoli tuntia taakse päin. Eli uusimpia viestejä ei enää näy.
- Anonyymi
Ehkä servu palautettiin vähän vanhemmasta varmuuskopiosta tai jotain🤔
Ei onneksi maata murtava menetys.
- Anonyymi
Mutta kyllähän se näppis toimi, niin saattoi naputella sydämensä kyllyydestä sillä aikaa, kun ei saanutkaan tänne mitään postattua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .623862Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen493020Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631312951Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3722021- 731152
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101151Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2101146Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde27969- 47941
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että109940