Olin Helsingin reissulla käymässä ravintolassa josta minua 15 vuotta nuorempi mies sai puhuttua minut hänen luokse.
Jo se itsessään oli outoa että en harrasta yleensä sellaista, kenties tuore erilleen muutto vanhan kumppanin kanssa toi omaan elämään läheisyyden puutteen ja siksi lähdin.
En tiedä mitä tapahtui, tai miksi kaikki tuntui ihan mielettömän hyvältä, paremmalta kun kenenkään kanssa aiemmin.
Suutelut, lähellä olo ja seksi yleensä.
Kaikki oli sellaista mistä vain olen ajatellut että mitä haluaisin sen olevan.
Läheisyys ja muu jatkui seuraavana aamuna ja hän kertoi minun olevan myös kaunis, selvinpäin.
Minä en harmikseni ole tottunut siihen että mies Huomioi noin paljon ja myös sanoo asioita, niinkun hän teki.
Ihmisenä aivan valloittava, iloinen ja ihana, sen kuvan hänestä sai.
Myös hän nautti läheisyydestä ja muusta ja niinhän se pitää ollakin.
Kaikki tuntui vaan niin hyvältä, hänen läheisyys ja tuntui että olisin nauttinut siitä hetkestä vaikka kuinka kauan.
Olin aamulla pelännyt jotenkin vaivaannuttava tunnelmaa, olenhan häntä noin paljon vanhempi. Hän alle 30 v. Minä yli 40 vuotta.
Mutta ei sellaista ei ollut ollenkaan.
Hän kysyi mitä minä haluan suhteelta, sitä että se olisi tälläistä, sanoin. Ja se oli totta.
Juuri tuollaista haluan ja en enää tyydy vähempään.
Nähtiin vielä seuraavana iltana samaisessa paikassa ja juttelimme vielä.
Hän lähti sukulaistensa kanssa kotiin kun minä olin ystäväni kanssa nyt.
Jotenkin hän jäi kummittelemaan mieleeni järisyttävällä voimalla.
Myös hänen sanansa kun kehuin hänen läheisiä että ovat ihania,
Kyllä, ihania niinkuin sinä hän vastasi.
Ei vaihdettu numeroita ja en tajua miksi en sitä edes kysynyt, olisi voinut edes kysyä, haluatko nähdä joskus uudelleen?
Tämä kaikki jäi tekemättä ja tiedän hänestä vain etunimen, enkä löytänyt suomesta hänen näköistään.
Jos hön olisi halunnut vain tuon, eikä ikinä uudestaan mitään, se olisi ollut ok.
Mutta nyt eniten harmittaa että en edes kysynyt eikä tietoa hänestä sen enempää.
Mutta jotenkin olisin halunnut tuon tietää, niin ihanaa minulla hänen kanssaan oli.
Mitä teen?
Onko minun kohdalle
Kuuma yö nuoremman miehen kanssa
1
180
Vastaukset
Ja lähti hieman kesken, onko minun kohdalleni vaan osunut vääriä miehiä kun etsin syvempää yhteyttä vai mitä tapahtui?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201081- 136979
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514