Kuuma yö nuoremman miehen kanssa

Olin Helsingin reissulla käymässä ravintolassa josta minua 15 vuotta nuorempi mies sai puhuttua minut hänen luokse.

Jo se itsessään oli outoa että en harrasta yleensä sellaista, kenties tuore erilleen muutto vanhan kumppanin kanssa toi omaan elämään läheisyyden puutteen ja siksi lähdin.

En tiedä mitä tapahtui, tai miksi kaikki tuntui ihan mielettömän hyvältä, paremmalta kun kenenkään kanssa aiemmin.
Suutelut, lähellä olo ja seksi yleensä.
Kaikki oli sellaista mistä vain olen ajatellut että mitä haluaisin sen olevan.
Läheisyys ja muu jatkui seuraavana aamuna ja hän kertoi minun olevan myös kaunis, selvinpäin.

Minä en harmikseni ole tottunut siihen että mies Huomioi noin paljon ja myös sanoo asioita, niinkun hän teki.
Ihmisenä aivan valloittava, iloinen ja ihana, sen kuvan hänestä sai.

Myös hän nautti läheisyydestä ja muusta ja niinhän se pitää ollakin.
Kaikki tuntui vaan niin hyvältä, hänen läheisyys ja tuntui että olisin nauttinut siitä hetkestä vaikka kuinka kauan.

Olin aamulla pelännyt jotenkin vaivaannuttava tunnelmaa, olenhan häntä noin paljon vanhempi. Hän alle 30 v. Minä yli 40 vuotta.
Mutta ei sellaista ei ollut ollenkaan.
Hän kysyi mitä minä haluan suhteelta, sitä että se olisi tälläistä, sanoin. Ja se oli totta.

Juuri tuollaista haluan ja en enää tyydy vähempään.

Nähtiin vielä seuraavana iltana samaisessa paikassa ja juttelimme vielä.

Hän lähti sukulaistensa kanssa kotiin kun minä olin ystäväni kanssa nyt.

Jotenkin hän jäi kummittelemaan mieleeni järisyttävällä voimalla.

Myös hänen sanansa kun kehuin hänen läheisiä että ovat ihania,
Kyllä, ihania niinkuin sinä hän vastasi.

Ei vaihdettu numeroita ja en tajua miksi en sitä edes kysynyt, olisi voinut edes kysyä, haluatko nähdä joskus uudelleen?

Tämä kaikki jäi tekemättä ja tiedän hänestä vain etunimen, enkä löytänyt suomesta hänen näköistään.

Jos hön olisi halunnut vain tuon, eikä ikinä uudestaan mitään, se olisi ollut ok.
Mutta nyt eniten harmittaa että en edes kysynyt eikä tietoa hänestä sen enempää.

Mutta jotenkin olisin halunnut tuon tietää, niin ihanaa minulla hänen kanssaan oli.

Mitä teen?





Onko minun kohdalle

1

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja lähti hieman kesken, onko minun kohdalleni vaan osunut vääriä miehiä kun etsin syvempää yhteyttä vai mitä tapahtui?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      92
      1673
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      174
      1310
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      105
      1118
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      1097
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      87
      946
    6. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      888
    7. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      68
      881
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      65
      850
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      773
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      758
    Aihe