Olin Helsingin reissulla käymässä ravintolassa josta minua 15 vuotta nuorempi mies sai puhuttua minut hänen luokse.
Jo se itsessään oli outoa että en harrasta yleensä sellaista, kenties tuore erilleen muutto vanhan kumppanin kanssa toi omaan elämään läheisyyden puutteen ja siksi lähdin.
En tiedä mitä tapahtui, tai miksi kaikki tuntui ihan mielettömän hyvältä, paremmalta kun kenenkään kanssa aiemmin.
Suutelut, lähellä olo ja seksi yleensä.
Kaikki oli sellaista mistä vain olen ajatellut että mitä haluaisin sen olevan.
Läheisyys ja muu jatkui seuraavana aamuna ja hän kertoi minun olevan myös kaunis, selvinpäin.
Minä en harmikseni ole tottunut siihen että mies Huomioi noin paljon ja myös sanoo asioita, niinkun hän teki.
Ihmisenä aivan valloittava, iloinen ja ihana, sen kuvan hänestä sai.
Myös hän nautti läheisyydestä ja muusta ja niinhän se pitää ollakin.
Kaikki tuntui vaan niin hyvältä, hänen läheisyys ja tuntui että olisin nauttinut siitä hetkestä vaikka kuinka kauan.
Olin aamulla pelännyt jotenkin vaivaannuttava tunnelmaa, olenhan häntä noin paljon vanhempi. Hän alle 30 v. Minä yli 40 vuotta.
Mutta ei sellaista ei ollut ollenkaan.
Hän kysyi mitä minä haluan suhteelta, sitä että se olisi tälläistä, sanoin. Ja se oli totta.
Juuri tuollaista haluan ja en enää tyydy vähempään.
Nähtiin vielä seuraavana iltana samaisessa paikassa ja juttelimme vielä.
Hän lähti sukulaistensa kanssa kotiin kun minä olin ystäväni kanssa nyt.
Jotenkin hän jäi kummittelemaan mieleeni järisyttävällä voimalla.
Myös hänen sanansa kun kehuin hänen läheisiä että ovat ihania,
Kyllä, ihania niinkuin sinä hän vastasi.
Ei vaihdettu numeroita ja en tajua miksi en sitä edes kysynyt, olisi voinut edes kysyä, haluatko nähdä joskus uudelleen?
Tämä kaikki jäi tekemättä ja tiedän hänestä vain etunimen, enkä löytänyt suomesta hänen näköistään.
Jos hön olisi halunnut vain tuon, eikä ikinä uudestaan mitään, se olisi ollut ok.
Mutta nyt eniten harmittaa että en edes kysynyt eikä tietoa hänestä sen enempää.
Mutta jotenkin olisin halunnut tuon tietää, niin ihanaa minulla hänen kanssaan oli.
Mitä teen?
Onko minun kohdalle
Kuuma yö nuoremman miehen kanssa
1
168
Vastaukset
Ja lähti hieman kesken, onko minun kohdalleni vaan osunut vääriä miehiä kun etsin syvempää yhteyttä vai mitä tapahtui?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Omakotitalossa väkivaltaa ounasrinteellä
Kertoo iltalehdet Mitä lienee Tapahtui. Verinen ihminen kannettu lanssiin121345Martinan hevoset.
Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait3061210Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa
Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka3851183Ethän leiki kanssani J- mies
Jos oletkin joku pelimies, jolla monia vaihtoehtoja, katkon kylmästi yhteyden. En jaksa sellaisia miehiä.100873Miesmäinen vanha nainen joka kulkee lastenvaunujen kanssa
Mikähän kaheli tämä yks kaupungilla karvahattu päässä kulukeva vanha eukko on joka työntää lastenvaunuja. Onhan sitte13791Molemmat päät
aivan tulessa😫 Miksi pitää ihmisen tällaisesta kärsiä??? Jos koko ajan pnettaa, niin miksi sitä seksiä ei voi sitten s113770- 34712
Kasteen merkityksestä ihmiselle
Jeesuksen hyvä ystävä Nikodemus meni heti Jeesuksen kasteen jälkeen kysymään häneltä kasteen merkityksestä ihmiselle. J372702Liikenne onnettomuus
Luin juuri Ampparista Konneveden kauheasta onnettomuudesta jossa menehtyi 60-luvulla syntynyt mies. Onko kellään tarkemp6690kukaan ei pakota kasteeseen..
Kommentointi estetty, joten kommentoin tähän.Kukaan ei pakota pakkokasteesta puhuvaa kastamaan lastansa.Noloa edes ehdot224677