Kuuma yö nuoremman miehen kanssa

Olin Helsingin reissulla käymässä ravintolassa josta minua 15 vuotta nuorempi mies sai puhuttua minut hänen luokse.

Jo se itsessään oli outoa että en harrasta yleensä sellaista, kenties tuore erilleen muutto vanhan kumppanin kanssa toi omaan elämään läheisyyden puutteen ja siksi lähdin.

En tiedä mitä tapahtui, tai miksi kaikki tuntui ihan mielettömän hyvältä, paremmalta kun kenenkään kanssa aiemmin.
Suutelut, lähellä olo ja seksi yleensä.
Kaikki oli sellaista mistä vain olen ajatellut että mitä haluaisin sen olevan.
Läheisyys ja muu jatkui seuraavana aamuna ja hän kertoi minun olevan myös kaunis, selvinpäin.

Minä en harmikseni ole tottunut siihen että mies Huomioi noin paljon ja myös sanoo asioita, niinkun hän teki.
Ihmisenä aivan valloittava, iloinen ja ihana, sen kuvan hänestä sai.

Myös hän nautti läheisyydestä ja muusta ja niinhän se pitää ollakin.
Kaikki tuntui vaan niin hyvältä, hänen läheisyys ja tuntui että olisin nauttinut siitä hetkestä vaikka kuinka kauan.

Olin aamulla pelännyt jotenkin vaivaannuttava tunnelmaa, olenhan häntä noin paljon vanhempi. Hän alle 30 v. Minä yli 40 vuotta.
Mutta ei sellaista ei ollut ollenkaan.
Hän kysyi mitä minä haluan suhteelta, sitä että se olisi tälläistä, sanoin. Ja se oli totta.

Juuri tuollaista haluan ja en enää tyydy vähempään.

Nähtiin vielä seuraavana iltana samaisessa paikassa ja juttelimme vielä.

Hän lähti sukulaistensa kanssa kotiin kun minä olin ystäväni kanssa nyt.

Jotenkin hän jäi kummittelemaan mieleeni järisyttävällä voimalla.

Myös hänen sanansa kun kehuin hänen läheisiä että ovat ihania,
Kyllä, ihania niinkuin sinä hän vastasi.

Ei vaihdettu numeroita ja en tajua miksi en sitä edes kysynyt, olisi voinut edes kysyä, haluatko nähdä joskus uudelleen?

Tämä kaikki jäi tekemättä ja tiedän hänestä vain etunimen, enkä löytänyt suomesta hänen näköistään.

Jos hön olisi halunnut vain tuon, eikä ikinä uudestaan mitään, se olisi ollut ok.
Mutta nyt eniten harmittaa että en edes kysynyt eikä tietoa hänestä sen enempää.

Mutta jotenkin olisin halunnut tuon tietää, niin ihanaa minulla hänen kanssaan oli.

Mitä teen?





Onko minun kohdalle

1

180

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ja lähti hieman kesken, onko minun kohdalleni vaan osunut vääriä miehiä kun etsin syvempää yhteyttä vai mitä tapahtui?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      203
      2175
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      134
      1198
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1073
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      23
      827
    5. 58
      806
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      771
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      638
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      584
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      10
      560
    Aihe