Auttakaa löytämään hyvät kengät. Millaisia kenkiä te käytätte kun lähdette esim. festareille tai olette päivän kaupungilla ja pitää kävellä/seisoa kauan. Pitäisi saada hyvät ja joustavat pohjat millä ei tulisi jalkapohjat kipeiksi. Ei mitään sandaaleja tai balleriinoja. Eikä myöskään kantaa vaan suht tasainen pohja. Olisiko vinkkejä
Kengät kaupunki päivään
Anonyymi
2
130
Vastaukset
- Anonyymi
Niin ja naisten kengät siis kyseessä
- Anonyymi
Hyvä lenkarit! Koskan usilla kengillä ei kävellä misään pitkiä matkoja ,ne tyty ulos ajaa ensin kun puhe kengästä.Mitä tulee kävelyyn kaupungilla.Alusta on aina kova ja eniten rasitaa asvaltti ja kivi pinta jalkoja pitkillä matkoilla ihan samoin kuin koiran anturoita!Merrel vaeltajan sandaalit toimii kaupunki kävely kesällä ,Itse ostan miesten osasto ne mustat,lestin takia. Mukavat jalassanaisella ja löyty 39 numeronkin.Mutta jokaisen jalka,lesti erinlainen.Mikä toimi toiselle ei toimi toiselle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022286- 1041704
- 881415
- 1331387
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741228Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631101- 511047
- 36972
- 33834