Vauvassa nainen halus olla teini

Anonyymi

Luin just vähän aika sitten Vauvasta, että yks nainen halus käyttää teini mallisia vaatteita. ja sitten se nainen halus käyttää myös samanlaisia tuoksuja kuin teinit. Ja siihen kaikki rähähti, ettei kai kukaan oikeesti halua haista teiniltä. Että tämmöstä Vauvassa. Vauvaa on kiva lukee, mutta jos ketjun kadottaa, niin se on ikuisesti kateissa.

6

<50

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Teinithän ovat muodin edelläkävijöitä, mutta kyllä muoti myös hiukan muuttuu, kun se saavuttaa vanhemmat ikäluokat. 🌹👀

    • Mä en tiedä onko mun teini-ikä vielä edes päättynytkään, vai alkoiko se joskus kevättalvella vähän yli pari vuotta sitten kun sairaala tuli kovinkin tutuksi paikaksi 🙄 En mä silti haluaisi olla teini, sellainen kun määritelmällisesti teini-ikäisenä olin, eli ulospäin varsin ujo ja tyylitajuton finninaama, enkä oikeastaan nykypäivän teinikään kun esim. kiusaaminen on saanut ihan uuden ulottuvuuden snäppivideoiden yms. muodossa ja paineet joka asiassa vielä kertaluokkaa pahemmat kuin mun ikäluokassa aikoinaan. Mutta joskus 2003-2010 elettiin noin ylipäätään varmaankin hienointa ajanjaksoa yhteiskunnallisesti, kulttuurin saralla, urheilussa jne. ja haluaisin todellakin tehdä jonkinlaisen aikamatkan Y2K aikaan. Tai no, onnistuuhan se kun ajaa vm.2003 autolla, luukuttaa Cascadaa, Avril Lavignea, Boten Annaa yms. ja kattoo illalla Kova Laki sarjan uusintoja vuodelta 2006 😅

      Jos nyt 30-ikäisenä saisin elää sanotaan jostain vuodesta 2003 eteenpäin, niin uskoisin että silloinen yhteiskunnallinen ilmapiiri, nettikulttuuri yms. sopisivat paremmin mulle, ja tavallaan sen ajan kasvattihan mä olenkin, mikä varmasti heijastuu edelleen moniin juttuihini, arvoihini, naiskuvaan, mitkä autot on mielestäni cooleja jne. Tosin asperger-tyypeille oltiin silloin aika ahdasmielisiä, mutta täytyy sanoa että ei se kyllä nykyäänkään kovin erilaista ole muissa kuin juhlapuheissa. Tietoisuus on toki lisääntynyt, ja siitä on hyötyä monessa asiassa, mutta kun menet joissain yhteyksissä asiasta mainitsemaan, niin saat leiman otsaasi tai sut poistetaan esim. tinder-osumista.

      Aika toki kultaa muistot, eikä nykyformaateissakaan ole sinänsä mitään valittamista, mutta jotenkin mä kaipaan vanhoja kunnon CART-autoja liki 1000hp V8-turbokoneineen ja kaljupäisen jämäkkäniskaisen Paul Tracyn ja silmälasipäisen nuoren nenäkkään Sebastien Bourdaisin jatkuvia yhteenottoja, Fernando Alonson ja Kimi Räikkösen taisteluja formuloissa vapari-V10 autoilla jne. Loebista pidän, mutta hänen mestaruuksiensa aikakautta rallissa ei erityisemmin ole ikävä. Tän hetken pinnalla olevasta musiikista olen kohtuu pihalla, kun Viton jälkeen vain Lagunassa toimi radio, eikä kotona muuten tule kuunneltua radiokanavia. 🙄 Mutta oli musiikki silloin kyllä parempaa, ja sitä ennenkin esim. ysärillä.

      Ja ennen kaikkea silloin ei oltu niin ylenpalttisen woken, LG jotain, puolestaloukkaantujia, canceloijia, canceloituja, oikeamielisiä jne. vaan lähestulkoon kaikki elivät samassa nokiakuplassa ja vitsailla sai muustakin kuin valkoisesta lihaasyövästä heteromiehestä.

    • Anonyymi

      Haista teiniltä ... ei jeesus, pisti ihan naurattaan ääneen. Mä ainakin haluan haista just sellasilta hajuilta, jotka miellyttää mun omaa nenääni. En rupee käyttään jotain, joka etoo mua, vain koska sitten en "haise teiniltä".

    • Anonyymi

      Millasia on teinien vaatteet? Eikö teinienkin muoti vaihdu jatkuvasti?

      • Anonyymi

        Ja eikö teineistä valtaosa nappaa ne omat vaikutteensa kuitenki ihan aikuisilta idoleilta? Eli kumpien muotia se nyt sitte on ja kuka omii keneltä?


    • Teinit eivät vielä ymmärrä, kuinka heitä kusetetaan. Aikuiset jo ymmärtävät, mutta eivät enää välitä.

      Teinimuoti kuten muutkin suunnitellaan aina sesonki etukäteen ja kuosivalmistajille pannaan tilaus menemään jo keväällä siitä, mitkä värit ja kankaat "nuorisomuodilla" syksyllä ovat cool.

      Aina on "markkinahäiriöitä", mutta teollisuus sopeutuu niihin nopeasti. Esimerkiksi punk sopeutetettiin suorastaan ennätysajassa tuomaan killinkejä kassaan. Punkin tyyli-idoli Malcolm McLaren oli aivan mahtava kaupallistaja sekä trendien myyjä. Olivatko New York Dolls ja The Sex Pistols vain McLarenin eläviä muotivaateräkkejä?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      381
      3591
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      129
      2529
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      127
      1792
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1270
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      72
      1137
    6. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      50
      1125
    7. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      162
      1104
    8. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      63
      1074
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      908
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      50
      882
    Aihe