Stringit jätkällä/miehellä

Anonyymi

Käyttääks nykyää pojat/miehet stringejä? Aikapaljon lisääntyneet markkinoille. Kokemuksia ja mielipiteitä. Toivon asiallisia vastauksia!

Ite käytän oikeestaan vai stringejä! Julkisissa pukkareissakin ja uimarannallakin. Urheillessakin trikoiten alla parhaat! 24v jäbä. Käyttö alko kun muija ehotti että kokeile stringejä.

52

2372

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kolmionmallinen kangastilkku ja pätkä pyykkinarua. Ei ei. Arvostan mukavuutta.

      • Anonyymi

        Eipä sinne päinkään. Stringit ne paremmat ja mukavemmat on kun muut. Käyttää stringejä jos Ymärtää mukavuuden päälle.


    • Anonyymi

      Joo. Ihan vapaasti. En silti käytä. Sama juttu kuin pitää kenkiä ilman sukkia

    • Käytän aika paljon. Löytyy 6 pari kaapissa. Mutta ei juuri julkisesti. Luulen että löytyy tosi vähän porukkaa joka käyttää koska en ole nähnyt?

      • Anonyymi

        Näin määkin luulen kun ei niitä oikeen missään näy. Harmi kyllä. Ois mukava ku jengi ois rohkeempia kokeilee.


      • En oikein osaa käyttää tämä kun just liittynyt niin en tiedä kysyitkö multa mutta tuli ilmoitus. Olen 38v.


      • Anonyymi

        11 kpl. ck thong. Mukavat käyttää eikä niitä tunne et ne on jalassa ja ajeltu peppu. Myös treeneissä.
        Seksikkäät ja päivittäin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        11 kpl. ck thong. Mukavat käyttää eikä niitä tunne et ne on jalassa ja ajeltu peppu. Myös treeneissä.
        Seksikkäät ja päivittäin.

        Ootko esim pukkarissa tai muuten muiden nähden ne jalassa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko esim pukkarissa tai muuten muiden nähden ne jalassa?

        Olen ollut pukkareissa mut kuka nyt kehtaa mitään sanoa seksylle sporttiselle miehelle.


      • Anonyymi

        Itellä 15 paria remmipöksyjä ja muita enää ostaskaan,seksikkäät.


    • Anonyymi

      Kokeilin, hiertää vaossa, ei hyvä. Käytän tangoja, joita on nykyään vaikea löytää, minejä tai jockey strappeja.

    • Mulle ne istuu silloin kun paino pysyy. Käyttänyt kyllä lääkärissä, hieronnassa ja joskus uimahallin pukkarissa. Ei vaikuta että kukaan kiinniittä huomiota niin toivottavasti lisäntyy. Missä muuten ostatte niitä?

    • Anonyymi

      Oon 33-v. mies ja oon käyttäny säännöllisesti siitä alkaen ku täytin 18. Ehkä noin puolet kalsareista string-mallisia nykyään. Merkkeinä mm. CK, Emporio Armani ja Zalandon omat. Uikkareinakin yhdet. Käytän ihan avoimesti esim. rannalla ja pukkareissa. Mitä merkkejä keskustelun alottajalla alkkareina ja uikkareina?

    • Anonyymi

      Kiva, että tästä uus keskustelu. Mukava lukea, että on muitakin miehiä jotka tykkää stringeistä. Ne on mielestäni seksikkäät ja sopivat myös normaalivartaloiselle miehelle.
      Oon 40v mies ja stringejä on tullut melko paljon pidettyä jo vuosien ajan, muuten yleensä briefejä. Varsinkin näin kesällä on stringit kivat. Olen pitänyt pukkareissa ja hierojalla ainakin. Alkkarit ne on siinä kuin muutkin ajattelen. Rannalla en ole ollut, vaikka mun mielestä miehet vois yhtä hyvin olla kun naisetkin on. Ois kyl kiva nähdä joskus jollain muullakin, mutta en ole nähnyt. Uskoisin että käyttäjiä on kuitenkin jonkun verran. Monissa suomalaisissakin verkkokaupoissa valikoimaa melko paljon. No eihän niitä kaupoista saakkaan paitsi emporio armania aina välillä joskus ck:ta. Niitä molempia löytyy useammat. Pyrin ostamaan jos on jotta pysyisi valikoimissa.

      • Anonyymi

        Kerran olen nähnyt toisella miehellä stringit ja olisi kyllä hienoa jos niitä käytettäisiin kuten muitakin alushousuja


    • Anonyymi

      Varsinkin kesällä käytän stringejä ja talvella harvemmin. Urheilussa usein ja muutaman kerran ottanut aurinkoa.

      • Anonyymi

        Joo urheilussa ja salilla on kivat ja useimmiten käytössä!


    • Anonyymi

      Käytän pelkästään stringejä! 26v mies.
      Käytän ihan julkisesti ja myös rannalla. Minulla myös käyttö alkoi muijan ehdotuksesta:)
      Mites muiden stringien käyttö?

      • Anonyymi

        23 v mies. Kokeilin kans rannalla viime kesänä. Näyttää mielestäni hyvältä hoikassa kiinteässä vartalossa. Karvat oon ajanu pois ettei tursua. Kerran näin toisenkin miehen rannalla stringeissä, näytti ihan hyvältä. Harmi ettei jengi kehtaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        23 v mies. Kokeilin kans rannalla viime kesänä. Näyttää mielestäni hyvältä hoikassa kiinteässä vartalossa. Karvat oon ajanu pois ettei tursua. Kerran näin toisenkin miehen rannalla stringeissä, näytti ihan hyvältä. Harmi ettei jengi kehtaa.

        Millaset uikkarit sulla oli rannalla ja mistä oot hankkinu? Tuliks katseita? Entä onko sulla alusvaatteina myös stringejä?


      • Anonyymi

        Jokohan tulevana kesänä näkee enemmän rannoilla kun alkaa yleistymään miesten keskuudessa vaikkei siitä kovin avoimesti puhutakaan. Ehkä silloin kehtaisi itsekin ilman homoksi tai perverssiksi leimaamista 😅

        +30v perheellinen mies jolla stringit arkikäytössä jo kolmatta vuotta, joka päivälle löytyy omat, voisin jopa sanoa ettei alusvaatelaatikosta muuta enää löydykään. En keksi mitään syytä miksi ei jokainen voisi näitä käyttää, myös siellä rannalla.

        Vaikka useaakin mallia ja valmistajaa olen koittanut, Joe Snyder on osoittautunut parhaimmaksi omalle kropalle. Sekoitekangas on hyväntuntuinen ja menisi jopa uimahoususta kun kuivuu niin äkkiä. Shining- sekä Bulge -sarjan housut täys 10/10!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokohan tulevana kesänä näkee enemmän rannoilla kun alkaa yleistymään miesten keskuudessa vaikkei siitä kovin avoimesti puhutakaan. Ehkä silloin kehtaisi itsekin ilman homoksi tai perverssiksi leimaamista 😅

        30v perheellinen mies jolla stringit arkikäytössä jo kolmatta vuotta, joka päivälle löytyy omat, voisin jopa sanoa ettei alusvaatelaatikosta muuta enää löydykään. En keksi mitään syytä miksi ei jokainen voisi näitä käyttää, myös siellä rannalla.

        Vaikka useaakin mallia ja valmistajaa olen koittanut, Joe Snyder on osoittautunut parhaimmaksi omalle kropalle. Sekoitekangas on hyväntuntuinen ja menisi jopa uimahoususta kun kuivuu niin äkkiä. Shining- sekä Bulge -sarjan housut täys 10/10!

        Toivottavasti alkaa näkyä! Täällä toinen reilu kolmekymppinen mies. Muutamana viime kesänä alkanu enemmän ja enemmän käyttää stringejä myös uimarannoilla. Satunnaisia havaintoja muista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti alkaa näkyä! Täällä toinen reilu kolmekymppinen mies. Muutamana viime kesänä alkanu enemmän ja enemmän käyttää stringejä myös uimarannoilla. Satunnaisia havaintoja muista.

        Veikkaan että eteläisempään suomeen painottuu ennenkuin leviää laajemmalle jos leviää. Harmi sinänsä. Enivei, ajattelin rohkaistua ja näyttää mallia!

        Viime kesänä tuli käytyä parilla syrjäisemmällä rannalla eikä sieltä satunnaiset kulkijat mitään (ainakaan korviinkuullen) maininneet. Saattoihan sieltä hymyä näkyä mutta entä sitten. Mitenkäs ne naiset sen muotoilivatkaan, tuli "voimaantunut olo" 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Veikkaan että eteläisempään suomeen painottuu ennenkuin leviää laajemmalle jos leviää. Harmi sinänsä. Enivei, ajattelin rohkaistua ja näyttää mallia!

        Viime kesänä tuli käytyä parilla syrjäisemmällä rannalla eikä sieltä satunnaiset kulkijat mitään (ainakaan korviinkuullen) maininneet. Saattoihan sieltä hymyä näkyä mutta entä sitten. Mitenkäs ne naiset sen muotoilivatkaan, tuli "voimaantunut olo" 😄

        Hieno homma! Missä päin Suomea oot ollu ja millaiset stringit ollu käytössä? Mä oon ollu eteläisessä Suomessa vilkkaillakin rannoilla eikä mitään negatiivista oo kuulunu. 35 v mies oon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno homma! Missä päin Suomea oot ollu ja millaiset stringit ollu käytössä? Mä oon ollu eteläisessä Suomessa vilkkaillakin rannoilla eikä mitään negatiivista oo kuulunu. 35 v mies oon.

        Ekat joista ajatus lähti oli juurikin Joe Snyderin Prideframet. Siitä sujuvasti Shining-sarjan tuotteisiin.

        Väliin Addictedin puuvillaisia mutta niiden kangas oli kovin hiostavaa ja iho kärsi niistä, kutitti jne.

        Dieseliltä muutamaa koitin myös joissa leveämpi vyötärönauha mutta nämäkin oli jokseenkin epämukavat ja ei niin tyylikkäät omaan makuun.

        Parit halppismerkin tuotteet Kiinasta osoittautui juurikin yhtä hyväksi kuin hinnasta arvata saattoi.

        Nyt uusin tuttavuus on Joe Snyderin Bulge-sarjalaiset joita voin kyllä suositella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ekat joista ajatus lähti oli juurikin Joe Snyderin Prideframet. Siitä sujuvasti Shining-sarjan tuotteisiin.

        Väliin Addictedin puuvillaisia mutta niiden kangas oli kovin hiostavaa ja iho kärsi niistä, kutitti jne.

        Dieseliltä muutamaa koitin myös joissa leveämpi vyötärönauha mutta nämäkin oli jokseenkin epämukavat ja ei niin tyylikkäät omaan makuun.

        Parit halppismerkin tuotteet Kiinasta osoittautui juurikin yhtä hyväksi kuin hinnasta arvata saattoi.

        Nyt uusin tuttavuus on Joe Snyderin Bulge-sarjalaiset joita voin kyllä suositella.

        Täällä myös yksi 30v stringien käyttäjä. Addicted on mielestäni hyvä merkki ja heidän g-stringit ovat mielestäni hyvät. Tänä kesänä ensimmäistä kertaa rannalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokohan tulevana kesänä näkee enemmän rannoilla kun alkaa yleistymään miesten keskuudessa vaikkei siitä kovin avoimesti puhutakaan. Ehkä silloin kehtaisi itsekin ilman homoksi tai perverssiksi leimaamista 😅

        30v perheellinen mies jolla stringit arkikäytössä jo kolmatta vuotta, joka päivälle löytyy omat, voisin jopa sanoa ettei alusvaatelaatikosta muuta enää löydykään. En keksi mitään syytä miksi ei jokainen voisi näitä käyttää, myös siellä rannalla.

        Vaikka useaakin mallia ja valmistajaa olen koittanut, Joe Snyder on osoittautunut parhaimmaksi omalle kropalle. Sekoitekangas on hyväntuntuinen ja menisi jopa uimahoususta kun kuivuu niin äkkiä. Shining- sekä Bulge -sarjan housut täys 10/10!

        No ois kyl hienoa jos myös me miehet uskaltauduttaisiin rannalle string uikkareissa.
        Lahkeettomat brief uikkarit on harvinaisuus vaikka ite käytän yleensä niitä. Ois kiva mennä jonkun kaverin kanssa yhdessä nii ei tarttis miettiä onko ainoa. Yksin ei ehkä rohkeus riitä. Vai riittäiskö

        Muuten käytän kyllä rohkeasti alkkareina stringejä kavereitten tai muutenkin nähden. Kun käyn salilla tms. Oon 4 kymppinen perheellinen mies. Emporio Armeani, ck ja obviously suosikkeja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä myös yksi 30v stringien käyttäjä. Addicted on mielestäni hyvä merkki ja heidän g-stringit ovat mielestäni hyvät. Tänä kesänä ensimmäistä kertaa rannalle.

        Hienoa! Millaiset laitat rannalle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ois kyl hienoa jos myös me miehet uskaltauduttaisiin rannalle string uikkareissa.
        Lahkeettomat brief uikkarit on harvinaisuus vaikka ite käytän yleensä niitä. Ois kiva mennä jonkun kaverin kanssa yhdessä nii ei tarttis miettiä onko ainoa. Yksin ei ehkä rohkeus riitä. Vai riittäiskö

        Muuten käytän kyllä rohkeasti alkkareina stringejä kavereitten tai muutenkin nähden. Kun käyn salilla tms. Oon 4 kymppinen perheellinen mies. Emporio Armeani, ck ja obviously suosikkeja.

        Kaveri mukaan rannalle toisi kyllä lisää varmuutta kuin mennä yksin string uikkareissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaveri mukaan rannalle toisi kyllä lisää varmuutta kuin mennä yksin string uikkareissa.

        Joo. Missäpäin asut niin mennään 😃 laitoin ton edellisen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ekat joista ajatus lähti oli juurikin Joe Snyderin Prideframet. Siitä sujuvasti Shining-sarjan tuotteisiin.

        Väliin Addictedin puuvillaisia mutta niiden kangas oli kovin hiostavaa ja iho kärsi niistä, kutitti jne.

        Dieseliltä muutamaa koitin myös joissa leveämpi vyötärönauha mutta nämäkin oli jokseenkin epämukavat ja ei niin tyylikkäät omaan makuun.

        Parit halppismerkin tuotteet Kiinasta osoittautui juurikin yhtä hyväksi kuin hinnasta arvata saattoi.

        Nyt uusin tuttavuus on Joe Snyderin Bulge-sarjalaiset joita voin kyllä suositella.

        Mulla myös useita Joe snidereita. Monta väriä ja mallia. Käyvät kyllä uikkareina ja kuivuvat nopeasti. Onko kukaan nähnyt tai ollut uimahallissa tai kylpylässä stringeissä? Onhan naisetkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo. Missäpäin asut niin mennään 😃 laitoin ton edellisen

        Mahtavaa! Helsingissä :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavaa! Helsingissä :)

        Ok. Sit vaan kesällä hietsuun. Ehdota päivää. Heinäkuussa sopii paremmin 😃


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ok. Sit vaan kesällä hietsuun. Ehdota päivää. Heinäkuussa sopii paremmin 😃

        Täällä myös yks helsinkiläinen! Hietsussa muutamat kerrat ollu stringeissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä myös yks helsinkiläinen! Hietsussa muutamat kerrat ollu stringeissä.

        No nii sovitaan päivä nii mennään porukalla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No nii sovitaan päivä nii mennään porukalla

        Tehdään näin! Olisiko myös muita rantoja, jotka olisi rauhallisempia kuin hietsu?


    • Anonyymi

      Kiva kuulla! Mistä sä oot hankkinu stringejä? Millaset on rannalla käytössä ja missä päin oot ollu rannalla? Mä oon käyttäny Stadin ja Turun rannoilla. Yleensä ei oo tullu mitään palautetta mutta joskus huomannu et jotku kaveriporukat on kiinnittäny huomiota. Mulla alko käyttö ihan silleen että lukioiässä ostin Sokoksen alelaarista kokeeks stringit ja tykästyin siihen miltä ne näyttää ja tuntuu. Siihen aikaan niitä oli useampi tarjolla monissa vaatekaupoissa.

      • Anonyymi

        Enimmäkseen ulkomailta ja nettikaupoista. Rannalla stringuikkarit ja ulkomailla ollut rannalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enimmäkseen ulkomailta ja nettikaupoista. Rannalla stringuikkarit ja ulkomailla ollut rannalla.

        Nice. Onko koskaan tullu kommentteja ja tietääks esimerkiks frendit että käytät niitä? Entä millaset stringiuikkarit sulla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nice. Onko koskaan tullu kommentteja ja tietääks esimerkiks frendit että käytät niitä? Entä millaset stringiuikkarit sulla?

        Pelkästään positiivisia kommentteja ja kaverit tietää. Rusketus sen viimeistään paljastaa ja uikkarimateriaalista tehdyt.
        Entä siellä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pelkästään positiivisia kommentteja ja kaverit tietää. Rusketus sen viimeistään paljastaa ja uikkarimateriaalista tehdyt.
        Entä siellä?

        Hieno homma. Mulla uikkareina Olaf Benz -merkkiset uimastringit. Alushousuina sitten monia erilaisia esim. CK, Armani ja Diesel. Kaverit tietää ja esim. saunailloissa monesti nähneet. Ootko muilla jätkillä nähnyt? Mä joskus salilla ja uimahallin pukkarissa, muutamia kertoja myös rannalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hieno homma. Mulla uikkareina Olaf Benz -merkkiset uimastringit. Alushousuina sitten monia erilaisia esim. CK, Armani ja Diesel. Kaverit tietää ja esim. saunailloissa monesti nähneet. Ootko muilla jätkillä nähnyt? Mä joskus salilla ja uimahallin pukkarissa, muutamia kertoja myös rannalla.

        Olen nähnyt vain uimarannalla.


      • Anonyymi

        cool! minä käytän myös pyöräilyssä


      • Anonyymi kirjoitti:

        cool! minä käytän myös pyöräilyssä

        Pyöräillessä ne mulla hiertää ikävästi, muuten eivät.


    • Anonyymi

      Mielestäni mukavimmat ja myös hyvän näköiset!

      • Anonyymi

        Samaa mieltä! Kuinka monet löytyy ja mitä merkkejä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa mieltä! Kuinka monet löytyy ja mitä merkkejä?

        20+ ja eniten ck, armani ja black horse.


    • Anonyymi

      Itsellä CK, Armani ja Olaf Benz. Minkä ikäisenä aloit käyttää ja ootko pitkään käyttäny?

      • Anonyymi

        Noin 20v kun aloitin käyttää ja nykyään melkein pelkästään stringejä käytössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Noin 20v kun aloitin käyttää ja nykyään melkein pelkästään stringejä käytössä.

        Mä aloin myös saman ikäisenä. Nykyään useampana päivän viikossa käytössä. Aiemmin vähän jännitti vaihtaa vaatteet pukkarissa jos oli stringit alla mut enää en edes ajattele asiaa. Viime vuosina oon käyttäny stringejä myös uikkareina.


    • Anonyymi

      Käytän lähes päivittäin. Alkkarit siinä missä kaikki muutkin. Eikä tulis mieleenkään pyöräillessä käyttää boksereita, nehän on kasalla ja rullalla heti ja varmaan hikoaa runsaasti. Pyöräilyhousujen alla ei kuulu pitää alkkareita, toki niitä tarvii pestä sit joka lenkin jälkeen. Stringit vielä menettelee jos löytää sopivan mallin. Nauha takana tarvii olla riittävän matala ja leveä sekä mieluummin ilman saumoja. Oon yhden ainoan merkin ja mallin löytänyt mikä on hyvä. Ne eivät hierrä eikä mene kasalle.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4540
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2229
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1754
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1423
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1217
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1136
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe