Maksoin eräpäivään mennessä laskuni, ja sieltä tuli muistutus lasku. Ja soitin tähän yritykseen, että laskuni olen aina maksanut ja näin myös totesi se, jolle soitin. Mutta siitä tuli muistutus laskua ei mukamas voitu poistaa? Lähetetään lasku ennen eräpäivää? Ja lasku maksettu? Tämä yritys huijaa näissä laskuissa niin paljon, ettei ole enää asiakkaalla mitään mahdollisuutta vetään oikeuteen jostain yli 17 € laskuista. Hehän tietävät kyllä, että asiakas ei halua tapella näistä ja asiakas maksaa. Ei kiitos enää, ei enää Boozt vaatteita. Ovat vain huijari firma. Joten älkää tilatko enää tältä huijari firmalta vaatteita tai muutakaan.
Ålä enää tilaa verkkokaupasta Boozt!
Anonyymi
3
323
Vastaukset
- Anonyymi
Vaatteita ei kannata koskaan tilata näkemättä ja sovittamatta! Ei mistään!
- Anonyymi
hyvä nettikauppa. Nyt kans alet meneillään.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161638
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361376Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1571205- 1201126
- 521115
- 571061
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051054Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46929- 60892