Loistava bmw ix4 M50

Anonyymi

Ai että on herkkua. Eilen päättyi koeajo. Kiitos käyttöauto. Mahtavia elämyksiä tarjosi. Tajunnan räjäyttävää menoa. Kellotin parhaimmillaan 3,6sekuntia 0-100kmh. Aivan loistava vehje. Tälläisestä vehkeestä pidän eniten. Ei ole mitään syytä päivittää vanhaa enää muuhun kuin sähköön. Kokeilin M3 competitionia 510heppasena ja kyllä se jää tämän jalkoihin kiihdytyksessä samantien. Tässä 544hv ja n.800nm käytössä heti. On upea laite. Suosittelen jos olette päivittämässä autoja lähiaikoina. Mulla lähtee huomenna tilaukseen kunhan saadaan myyjän kanssa konfiguraatio tehtyä loppuun ja saan tarpeisiini sopivat varusteet. Pakkohan sitä on vähän hullutella ja tilata myös nuo kauniit hiilikuidut sisään ja ulos. Aaaa että…ja halvalla mennään…ei uskoisi alla olevan superauto.

8

123

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eikös joka tesla kiihdy tuohon aikaan?
      Jotenkin hidas 0-100 kiihtyvyys.

• Anonyymi

Ei kiihdy kuin ihan vähän nopeammin ne aivan nopeimmat teslat. Lisäksi teslojen kiihtyvyydet on ilmoitettu rullaavalla 5mph lähdöllä eikä paikaltaan.

Model 3 performance meni testissä 0-100 kyllä saman kuin bmw i4 mutta 100-200 väliin tulikin monta sekuntia bmw:n murhaavan väännön vuoksi.

• Anonyymi

Komponentti ja raha pula estää super tuotannon liukuhihnalla!

• Anonyymi

Niin se on. Mutta kaikki haluaa nyt päivittää sähköön.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin se on. Mutta kaikki haluaa nyt päivittää sähköön.

Päivittele sinä vaan itsesi konkurssiin. Minä en. 😝

• Anonyymi

Jotenkin pienet vanteet siinä vakiona. Olisko vaan 18 tuumaiset.
      Ei kovin kummoisen näköinen. Perässä ne pakoputki kolot ovat kyllä hassut.

• Anonyymi

Pahinta tuossa autossa on se ettei siihen mahdu mukavasti aikuinen sisään saatika lapset ellei tykkää maistella polviaan takapenkillä. Nämä autot on kahden ihmisen autoja takapenkeistä huolimatta. Mihinkään todelliseen käyttöön nuo takapenkit ei sovi jos edessä istuu kaksi aikuista edes jotenkin mukavasti. Samaan hintaan saa autoja joihin mahtuu myös kaikki kyytiin.

On totta että hieno suorituskyky tuossa on mutta siihen se sitten jääkin.

Hintakin on edullinen jos katsotaan suorituskykyä.

Vanteita siihen saa ainakin 20 tuumaan asti hinnaston mukaan. Vakiona on pienet 18 tuumaiset mutta varmasti ne on silti ne mukavimmat.

Olen ajanut kyseistä autoa useamman kerran.

• Anonyymi

Voittaa jokasen vetyauton varsinki

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33