Kun mies lähtee baariin juomaan viinaa niin se myös tutustuu naisiin baareissa. Parisuhteen hakeminen on kovaa työtö sekä miehellä että naisella. Mies ja nainen kohtaavat baarissa ja alkavat tutustua toisiinsa.
T: viinamies
Ihmeitä alkaa tapahtua
Anonyymi
5
50
Vastaukset
- Anonyymi
Nyt on kesäloma ja terasilla istuu väkeä. Tunnelma on hilpeä ja eräässä pöydässä naaraat ovat käynneet levottomiksi. Panen puhelin povariin ja tilaan uuden oluen.
- Anonyymi
En oo kehenkään kenenkä kanssa olen ollut kimpassa, tutustunut baarissa.
Eivät äijät ainakaan minua löydä baarista,
- Anonyymi
En ole koskaan löytänyt kumppani baareista, enkä hakenut tehden kovaa työtä. Parisuhteeseen olen kuitenkin päätynyt. Juo vähemmän ja tee vähemmän "töitä" sen parisuhteen löytymisen eteen, niin onnistaa.
- Anonyymi
Menen terassille parin viikon päästä koska on synttärit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723023
- 552675
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322275- 792168
- 951976
- 351775
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301350Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329