joskus?
Jos, johtuuko se henkilön ulkonäöstä, luonteesta tai luonteenpiirteistä?
Onko joku muu joskus sanonut sinun muistuttavan ulkonäöltä tai joltain muulta ominaisuudelta jotain julkisuuden henkilöä?
Onko jotain julkkista johon samaistut tai olet samaistunut
19
60
Vastaukset
- Anonyymi
Nöyp
- Anonyymi
Ei kyllä ole
Ei ole.
Ulkonäköä on joskus muinoin verrattu Sani Saija Aartelaan. En käsitä miksi. 🤷🏼♂️
Mustat hiukset?- Anonyymi
En samaista itseäni julkkiksiin. Olen fiksu ja tyylikäs.
-Likinäkörillitäti Tähänhän kuuluisi tietysti sanoa, että samaistuu ja muistuttaa jotain hemaisevaa filmitähteä, kuten Marilyniä.
Mut toisaalta mähän OLEN samaistunut n. 16-18-vuotiaana vahvasti marilyniin. Luin kaikki hänen elämänkerratkin, mitä silloin oli tehty. Se oli tietty herkkyys ja haavoittuvuus, mikä hänessä vetosi. Ja tietysti myös naisellisuus. Näyttelijätaito, loistava komedienne oli:)
Myöhemmin tuli sitten aika erilainen tapaus ulkoisesti eli Vanessa Paradis, vaikka hän oli mua muutaman vuoden nuorempi. Hänessä ihailin ehkä eniten tyyliä ja sitä ranskalaista eleganssia:) Laulua ja näyttelemistä myös. Ja perskeles, se meni vielä yhteen Johnny Deppin kanssa ja he sai pari lastakin :)
Anna-Leena Härkönen on myös ollut tietynlainen esikuva, noin 14-vuotiaasta. hän on aina ollut viisi vuotta vanhempi ja tehnyt asioita, joita itse ihailin; kirjoitti esikoiskirjan nuorena, 18v., oli nuori lupaava näyttelijä, hänellä oli räväköitä, mutta humoristisia mielipiteitä ym.
Eli nää on ollut jonkinlaisia esikuvia varmaan joskus. Tavallaan myös nykyään. Koska seuraan Vanessan ja Anna-Leena Härkösen tekemisiä edelleenkin.
.Jaa niin, ja sitten nää yhdennäköisyydet.. Miehen logiikassa kerroin joskus aikoinaan, kun joku nainen siihen aikaan (n. 2010?) tuli sanomaan mulle baarissa (Uudessa Apteekissa tarkemmin sanoen), että hänellä menee kylmät väreet, kun katsoo mua, koska muistutan niin kovasti Käsi joka kehtoa keinuttaa- elokuvan karmaisevaa lastenhoitajaa eli päähenkilöä esittävää Rebekka de Morneyta .
https://www.youtube.com/watch?v=wjtfG8r14Uk
En ollut tästä edes imarreltu, koska minusta tuo eukko on kamala :D
Noo, sitten myöhemmin olen kuullut mm. oman miehen suusta, että muistutan uutislukija Pia Pasasta, se on jo mukavampaa, vaikka ei mulla ihan niin klassinen tyyli ole kuin hänellä.
Sit tavallaan on mukava seurata näitä suunnilleen saman ikäisiä julkkiksia, kuten Katariina Souria ja Katja Ståhlia. Etenkin Katja Ståhlilla on samanlainen huumorintaju kuin itsellä ja minusta hän on sellainen jalat maassa-tyyppi muutenkin.- Anonyymi
yksinkertainen.blondi kirjoitti:
Jaa niin, ja sitten nää yhdennäköisyydet.. Miehen logiikassa kerroin joskus aikoinaan, kun joku nainen siihen aikaan (n. 2010?) tuli sanomaan mulle baarissa (Uudessa Apteekissa tarkemmin sanoen), että hänellä menee kylmät väreet, kun katsoo mua, koska muistutan niin kovasti Käsi joka kehtoa keinuttaa- elokuvan karmaisevaa lastenhoitajaa eli päähenkilöä esittävää Rebekka de Morneyta .
https://www.youtube.com/watch?v=wjtfG8r14Uk
En ollut tästä edes imarreltu, koska minusta tuo eukko on kamala :D
Noo, sitten myöhemmin olen kuullut mm. oman miehen suusta, että muistutan uutislukija Pia Pasasta, se on jo mukavampaa, vaikka ei mulla ihan niin klassinen tyyli ole kuin hänellä.
Sit tavallaan on mukava seurata näitä suunnilleen saman ikäisiä julkkiksia, kuten Katariina Souria ja Katja Ståhlia. Etenkin Katja Ståhlilla on samanlainen huumorintaju kuin itsellä ja minusta hän on sellainen jalat maassa-tyyppi muutenkin.Kävin katsomassa tuon leffan silloin ja hyvin tuo elokuvan keinoin toi esille naisen päättäväisyyden ikävällä tavalla. Jostain syystä tai muuten vain jäänyt mieleen kohtaus, missä tuo leikkaa omenaa ja katsoo ikkunasta. - cu-
Anonyymi kirjoitti:
Kävin katsomassa tuon leffan silloin ja hyvin tuo elokuvan keinoin toi esille naisen päättäväisyyden ikävällä tavalla. Jostain syystä tai muuten vain jäänyt mieleen kohtaus, missä tuo leikkaa omenaa ja katsoo ikkunasta. - cu-
Mä olen tainnut nähdä tuon leffan vain tv.stä. Päättäväisyys on periaatteessa hyvä ominaisuus, mutta tässä tapauksessa ei ;)
- Anonyymi
Mika Häkkisen näköiseksi on sanottu mutta kun olen vanhentunut ja rumentunut niin sekin kehu on jäänyt.
- Anonyymi
Kuningatar Elisabeth
T. Naine - Anonyymi
Vain hetkittäin. Onneksi.
https://www.youtube.com/watch?v=thJgU9jkdU4 - Anonyymi
Ozzy Osborne
N - Anonyymi
Marion Rungin hiukset leikkausmalli ja väri. Niin on sanottu.
No Alonsohan se varmaan lähimpänä aika samankaltaisen reviiritietoisen ja kärkkään persoonan perusteella, ja sen tarkemmin yksityiskohtiin menemättä, niin molemmilla ns. luontaisen ajotavan/perstuntuman perusperiaatteet on aika samankaltaisia. Hitusen puskeva auto on aina helpompi runtata mutkien läpi, kuin taiteilla täysin villivarsan kanssa kieli keskellä suuta jne.
Linkkaan vielä kirjanmerkeistäni kolumnin, joka Alonsosta on kirjoitettu vuonna 2018, ennen comebackia kun luultiin että hänen uransa tulisi päätökseen. https://www.suomif1.com/2018/08/mysteeri-nimelta-fernando-alonso-ei-niin-hyva-kuin-kehutaan-ei-niin-hirvittava-kuin-haukutaan-mika-mies-lopulta-on/
Ja sen tarkemmin heidänkään uriensa mielenkiintoisimpiin urheilullisiin yksityiskohtiin takertumatta, niin kykenen samaistumaan snookertähti Ronnie O' Sullivaniin sekä entiseen kilpa-autoilija Al Unser Jr:iin. Ronniella on ollut omat mielenterveysongelmansa, käyttäytymisongelmansa peleissä, lääkeriippuvuutta, romahduksia yms. Mut hei, tänä vuonna tuli 7. maailmanmestaruus 46-vuotiaana 🤷♂️ Lil' Al on aika surullinen esimerkki, mitä perheen sisältä tulevat järkyttävät menestyspaineet ja urheiluun liittynyt politiikka voi tehdä ihmiselle. Vuodesta 1994 alkaen aika lailla from hero to zero, kunnes ihan viimeisen parin vuoden aikana tuli uskoon ja raitistui, jälleen. Pointtina lähinnä se, että kun olen itse omien ongelmieni kanssa paininut pitkin aikuisikää, niin ainakin mua lohduttaa tieto siitä että eri sairaudet ei aina katso ihmisen työtä, palkkaa, statusta jne. jos ne on iskeäkseen. Alkoholisti on alkoholisti, on työsi ajaa 390km/h lasissa ympäri betoniränniä tai myydä vanhojen Opelien komponentteja, tai kaikkea noiden väliltä.
Ja jos vasta nyt liki 6-kymppinen multikymmenmiljonääri uskalsi julkaista hiljattain omaelämänkerran, kun isänsä ja setänsä Big Al ja Uncle Bobby kuolivat vuoden sisällä toisistaan, ja Al Jr. avautuu podcasteissa tai haastatteluissa kyyneleet silmissä urastaan ja sen jälkeisestä ajasta. Pistää miettimään, kuinka onnellinen hän uravalintansa, tai siihen "pakotettuna" lopulta on ollut, ja mihin se ennenpitkää johti 🙄
Tosin noi nyt on tollasia omissa silmissäni voimaannuttavia henkilöitä, joiden elämistä voi sopivasti poimia noita edellämainittuja ongelmia hieman valikoiden. En tiedä onko mun persoonassa, saatikka ulkonäössä paljoakaan yhteistä noiden kanssa, paitsi ehkä Alonson. Realistisinta olisi varmaan todeta, että kun otetaan huonoimmat puolet JM Latvalasta ja Jere Karalahdesta, niin päästään aika lähelle millainen mä olen 😂Ihan mielenkiintoisia ja valideja pointteja sulla 👍 Hienoa että oot oivaltanut noinkin paljon erilaisten ongelmien käsittelystä ja siitä että ihmisellä voi kaikkein parhaimmat nuoruusvuodet olla vasta esim. nelikymppisenä. Siellä se Alonsokin antaa nuoremmilleen jälleen pataan käytyään voittamassa Daytonan ja Le Mansin välivuosiensa aikana, Ronnie päässyt hienosti yli kolmenkympinkriisistään, viime vuonna 46-vuotta nuori Helio voitti 4. kerran Indyn kuten varmaan tiedätkin, Loeb vei Monten jälleen tänä vuonna jne.
Itse asiassa oli mullakin aika helvatan vaikeeta suunnilleen sun ikäisenä, kun tuli toi skidi, Janican kanssa oli ongelmia, kerhon hommat vei oman aikansa ja virtansa, roinakuurin jälkeen oli mieli maassa ja pinna kireällä kun ei rauta noussut enää entiseen tapaan keskialaraajalla nostettuna jne. Mutta toissa talvena me PMC:n tiimin kanssa voitettiin Daytona, JyystaXi ja Jyysteria ovat hyviä tulonlähteitä ja työllistäviä firmoja, oli vihdoin varaa ostaa/rakentaa Suomen ainoa keuliva Silverado ettei tarvinnut enää W202-Mersulla ajaa.
Mutta sä olet ehkä vähän liiankin itsekriittinen tohon Alonsoon liittyen, sillä en mä ainakaan ole huomannut häivähdystäkään minkäänlaisesta huonosta team spiritistä, kun olet konsultoinut meitä Daytona-projektissa ja toiminut kehitys- ja simulaattorikuskina 🙄 Enkä myöskään silloinkaan, kun sä olet ollut Penetratorsin tiimin rallycross-auton puikoissa ympäri maailman, ja mä toiminut sun spotterina tiimiradiossa. Hyvinhän meillä on synkannut, eiks niin hei 😎👊 Mutta mitä muutakaan parhailta kaveruksilta voi odottaa, semminkin kun ei juuri koskaan ajeta toisiamme vastaan samoissa kisoissa. 😊😊😊
Ja kyllähän esim. Porarin Make on oppinut paljon sulta (tai Alonsolta?) kun hänellä oli tapana kuluttaa kilpurin takarenkaita jotenkin ennenaikaisesti. Ei ennen sun kanssa tehtyä yhteistyötä tullut mieleenkään laittaa eteen kunnolla haritusta, takapään kallistuksenvakaajaa löysälle, ja perän esijännitys tiukalle (kjäh häh!😆). Ja oot säkin muuten viime aikoina oppinut käyttämään käkkäriä paremmin, ja taiteilemaan neulansilmät aiempaa sujuvammin läpi 😉 Se sun motto "I either win or learn" on muuten pirun hyvä ja osuva 👍bicky_royal kirjoitti:
Ihan mielenkiintoisia ja valideja pointteja sulla 👍 Hienoa että oot oivaltanut noinkin paljon erilaisten ongelmien käsittelystä ja siitä että ihmisellä voi kaikkein parhaimmat nuoruusvuodet olla vasta esim. nelikymppisenä. Siellä se Alonsokin antaa nuoremmilleen jälleen pataan käytyään voittamassa Daytonan ja Le Mansin välivuosiensa aikana, Ronnie päässyt hienosti yli kolmenkympinkriisistään, viime vuonna 46-vuotta nuori Helio voitti 4. kerran Indyn kuten varmaan tiedätkin, Loeb vei Monten jälleen tänä vuonna jne.
Itse asiassa oli mullakin aika helvatan vaikeeta suunnilleen sun ikäisenä, kun tuli toi skidi, Janican kanssa oli ongelmia, kerhon hommat vei oman aikansa ja virtansa, roinakuurin jälkeen oli mieli maassa ja pinna kireällä kun ei rauta noussut enää entiseen tapaan keskialaraajalla nostettuna jne. Mutta toissa talvena me PMC:n tiimin kanssa voitettiin Daytona, JyystaXi ja Jyysteria ovat hyviä tulonlähteitä ja työllistäviä firmoja, oli vihdoin varaa ostaa/rakentaa Suomen ainoa keuliva Silverado ettei tarvinnut enää W202-Mersulla ajaa.
Mutta sä olet ehkä vähän liiankin itsekriittinen tohon Alonsoon liittyen, sillä en mä ainakaan ole huomannut häivähdystäkään minkäänlaisesta huonosta team spiritistä, kun olet konsultoinut meitä Daytona-projektissa ja toiminut kehitys- ja simulaattorikuskina 🙄 Enkä myöskään silloinkaan, kun sä olet ollut Penetratorsin tiimin rallycross-auton puikoissa ympäri maailman, ja mä toiminut sun spotterina tiimiradiossa. Hyvinhän meillä on synkannut, eiks niin hei 😎👊 Mutta mitä muutakaan parhailta kaveruksilta voi odottaa, semminkin kun ei juuri koskaan ajeta toisiamme vastaan samoissa kisoissa. 😊😊😊
Ja kyllähän esim. Porarin Make on oppinut paljon sulta (tai Alonsolta?) kun hänellä oli tapana kuluttaa kilpurin takarenkaita jotenkin ennenaikaisesti. Ei ennen sun kanssa tehtyä yhteistyötä tullut mieleenkään laittaa eteen kunnolla haritusta, takapään kallistuksenvakaajaa löysälle, ja perän esijännitys tiukalle (kjäh häh!😆). Ja oot säkin muuten viime aikoina oppinut käyttämään käkkäriä paremmin, ja taiteilemaan neulansilmät aiempaa sujuvammin läpi 😉 Se sun motto "I either win or learn" on muuten pirun hyvä ja osuva 👍Mulle on meinaan monasti sanottu että näyttäisin edes menneeltä Naskar kuski Dale Earnhartilta mutta tiärä häntä. Ei tämmösen tavallisen työ miehen antenni taloudessa mitään Naskaria näy ja korona rajoitusten takia ei tullut pariin vuoteen nähtyä sitä lähi kuppilassakaan
Sällin kanssa ollaan meinaan kerran käyty kattomassa ralli krossia Ruottissa ja Hiasella oltiin liikkeellä. Mehän mentiin meinaan maa rajan ylite Torniossa ja samaa reittiä takaisin Turkuun niin keski kulutus naftaa oli 10l 100km mutta ei meinaan kertaakaan silläkään reissulla tarvinnut pelätä että jäätäisiin tien päälle sen tähren että joku tinkentankeli lamdbaanturi tai muu sytyttää vika valoja ja auto jää siihen.
Komiaa katottavaa se ralli krossi oli kun itekin olen meinaan ajanut jokkista Tarletilla. Eikä muuten kertaakaan hajonnut radan varteen ja ties kuinka monta palkinto pokaalia tuli aikoinaan kun Viestat, Korsat ja muut saksan seisojat hajosi radam varteen. Ja siinä piti todellakin käyttää käsi jarrua kun on taka veto auto kumminkin eikä mitään esi jännityksiä säädettävissä vaan kemppi lukko perä murikassa ja sillä hyvä 👍👍👍
Kaikki kisa reissut ja railerin vetämiset tehtiin myös Hiasella ja kuha jako pään remmin vaihtoi ajallaan ja välillä jotain jarru paloja niin ei meinaan kertaakaan jättänyt pulaan se auto. Monta Ransiittia, Ransportteria, Printteriä, Rukatoa sun muita romuja hinattiin välillä myös huolto asemalle tai seisokki paikalle.
Risman parkki paikalla tummempi kaveri tarjosi kerran Hiasesta niin komiaa raha nippua että kannatti myydä pois, ostaa kasipätkä Volvo ja nauttia reemium luokan herraskaisesta kyydistä, ja jäi rahaa vielä sauna remonttiinkin mökillä. Ai että on meinaan hyviä kiuas nakkeja kun on uusi kiuas, paneloinnit, ja justiin asennettu ihan mintissä kunnossa olevat käyttämättömät aspesti levyt vanhojen repsottavien tilalle 👌👌 Siellä se Hiase varmaan vieläkin nakuttaa Afriikassa yli 600tkm ajettuna jonkun perheen tai virman jokapäiväisenä käyttöautona.bicky_royal kirjoitti:
Ihan mielenkiintoisia ja valideja pointteja sulla 👍 Hienoa että oot oivaltanut noinkin paljon erilaisten ongelmien käsittelystä ja siitä että ihmisellä voi kaikkein parhaimmat nuoruusvuodet olla vasta esim. nelikymppisenä. Siellä se Alonsokin antaa nuoremmilleen jälleen pataan käytyään voittamassa Daytonan ja Le Mansin välivuosiensa aikana, Ronnie päässyt hienosti yli kolmenkympinkriisistään, viime vuonna 46-vuotta nuori Helio voitti 4. kerran Indyn kuten varmaan tiedätkin, Loeb vei Monten jälleen tänä vuonna jne.
Ja kyllähän esim. Porarin Make on oppinut paljon sulta (tai Alonsolta?) kun hänellä oli tapana kuluttaa kilpurin takarenkaita jotenkin ennenaikaisesti. Ei ennen sun kanssa tehtyä yhteistyötä tullut mieleenkään laittaa eteen kunnolla haritusta, takapään kallistuksenvakaajaa löysälle, ja perän esijännitys tiukalle (kjäh häh!😆). Ja oot säkin muuten viime aikoina oppinut käyttämään käkkäriä paremmin, ja taiteilemaan neulansilmät aiempaa sujuvammin läpi 😉 Se sun motto "I either win or learn" on muuten pirun hyvä ja osuva 👍No juu pitäähän sitä joitain motivaationlähteitä olla, kun ei ole esim. perhettä tai juurikaan kiinnostusta naisten suunnalta. Kuten olen joskus sanonutkin, niin mun "oikea" kilpa-autoilu-ura on taputeltu jo 2014, mutta uskon että mun nuoruusvuosien kaikkein parhaimmat kaupat on vasta edessäpäin, kun TSI-DSG yhdistelmällä olevia VAG-tuotteita alkaa liikkua markkinoilla likipitäen arvottomina ja kysyntää komponenteille takuuvarmasti on 😃 Tottakai pitää ottaa huomioon, että nämä idolini ovat omien lajiensa ehdotonta huippua, ja mä jollain tavalla osatyökykyinen suomalainen pienyrittäjä, mutta se "menestys" nelikymppisenä jonkinlaisen suvantovaiheen jälkeen vaatii loppujen lopuksi vain paljon uskoa, toivoa ja tuuria. Ei siinä oikein muutakaan voi. Mutta kenellä se eteenpäin vievä voima on ikuista aurinkoista optimismia ja elämän ihanuuden hehkuttamista, ja kenellä hieman takakireää näyttämisenhalua kulmakarvat kurtussa niin on kovin yksilöllistä. Itse taidan Alonson kanssa lukeutua jälkimmäiseen koulukuntaan, mutta väliäkö sillä jos se antaa aamuisin syyn nousta ylös sängystä ja tehdä työnsä mahdollisimman hyvin 🤷♂️😂
- Anonyymi
Tottakai. George Clooneyyn. Olen komeudessa ja karismassa seuraava. Mutta en alaspäin.
- Anonyymi
Katja Ståhl, Kreetta Onkeli, Katariina Souri ja Meeri Koutaniemi.
Voin samaistua monelta osin. Ulkonäkö ei muistuta.
- Sheena
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1055038Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631453313Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4252357Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2431456Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121261- 761227
- 751204
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311168Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1241073