metallica seek and destroy

Anonyymi

musta aika tyhmä sanoitus sillä miten ylipäänsäkään voimme päästä toisen pään sisälle tietämään toisen ajatukset kun tässä lauletaan mm näin "älä yritä juosta pakoon elämää, sillä me löydämme sinut" "sinä olet aina ollut ottamassa, mutta nyt olet saamassa" niin minusta aika mustavalkoisen yksinkertaista lyriikkaa niinku psykologisessa mielessä näkökulmassa tai sitten itse sotken ajatukseni tän biisin sanoituksne osalta mutta kuten alussa kysyin mietin että tuskinpa kukaan nyt voi olla koskaan 100% varma onko joku valehtelija tai ei, jos ei ole 100% varmoja todisteita siitä eli viittaan nyt esimerkiksi otan esimerkkinä minut itseni sillä elän sosiaalitukien varassa eli olen ottamassa valtiolta ja joku voisi luulla mun juoksevan pakoon elämää, mutta onko heillä mitään todisteita että olen valehtelija?? Niinpä heillä ei ole mitään todisteita. Jos sanoittaja on tarkoittanut jotakin tuollaista ihmistä joka samassa tilanteessa kuin minä niin sanoittaja on syyllistynyt tyhmään populismiin psykologiassa. Asiat ei ole tosiaankaan mustavalkoisia vaan paljon monimutkaisempia.

3

104

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mee kuunteleen homo antti tuiskua kun et mitään tajua.

• Anonyymi

kuuntelen kyllä metallicaa mutta toi sanoitus on kyllä ihan pöhkö. Mulla on itseasiassa melkein kaikki metallican levyt ja oon tosi kova metallica fani. jos pitää nyt hieman päteä sinulle.

• Anonyymi

oon samaa mieltä että on kyllä metallica tehnyt huonon tekstin jossa ei ole mitään järkeä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään

Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"
      Maailman menoa
      69
      8907
    2. Ikuiset kaipaajat

Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo
      Ikävä
      154
      5584
    3. Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla

”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset
      Maailman menoa
      127
      5036
    4. Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta

Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään
      Maailman menoa
      16
      3886
    5. Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle

Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m
      Maailman menoa
      85
      3470
    6. Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi

Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta
      Maailman menoa
      53
      3379
    7. Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla

Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä
      Yrittäjyys
      39
      2730
    8. En tiedä ymmärrätkö

Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk
      Ikävä
      10
      2691
    9. Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?

PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html
      Maailman menoa
      44
      2633
    10. Kenenkä halli se on tulessa nelostiellä

11 yksikköä paikalla
      Pyhäjärvi
      24
      1737
    Aihe