metallica seek and destroy

Anonyymi

musta aika tyhmä sanoitus sillä miten ylipäänsäkään voimme päästä toisen pään sisälle tietämään toisen ajatukset kun tässä lauletaan mm näin "älä yritä juosta pakoon elämää, sillä me löydämme sinut" "sinä olet aina ollut ottamassa, mutta nyt olet saamassa" niin minusta aika mustavalkoisen yksinkertaista lyriikkaa niinku psykologisessa mielessä näkökulmassa tai sitten itse sotken ajatukseni tän biisin sanoituksne osalta mutta kuten alussa kysyin mietin että tuskinpa kukaan nyt voi olla koskaan 100% varma onko joku valehtelija tai ei, jos ei ole 100% varmoja todisteita siitä eli viittaan nyt esimerkiksi otan esimerkkinä minut itseni sillä elän sosiaalitukien varassa eli olen ottamassa valtiolta ja joku voisi luulla mun juoksevan pakoon elämää, mutta onko heillä mitään todisteita että olen valehtelija?? Niinpä heillä ei ole mitään todisteita. Jos sanoittaja on tarkoittanut jotakin tuollaista ihmistä joka samassa tilanteessa kuin minä niin sanoittaja on syyllistynyt tyhmään populismiin psykologiassa. Asiat ei ole tosiaankaan mustavalkoisia vaan paljon monimutkaisempia.

3

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mee kuunteleen homo antti tuiskua kun et mitään tajua.

• Anonyymi

kuuntelen kyllä metallicaa mutta toi sanoitus on kyllä ihan pöhkö. Mulla on itseasiassa melkein kaikki metallican levyt ja oon tosi kova metallica fani. jos pitää nyt hieman päteä sinulle.

• Anonyymi

oon samaa mieltä että on kyllä metallica tehnyt huonon tekstin jossa ei ole mitään järkeä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      265
      2764
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      18
      2210
    3. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      339
      1944
    4. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      105
      1659
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      100
      1615
    6. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      208
      1323
    7. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      54
      1239
    8. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      68
      1223
    9. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      52
      1129
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      75
      1093
    Aihe