Toimiva esimerkki tartuntojen ehkäisemisestä

Anonyymi

Savonlinnan oopperajuhlien henkilökunta testaa itsensä joka aamu töihin lähtiessään. Henkilökunta on myös käyttänyt ja käyttää kasvomaskeja kaiken aikaa. Heille se ei ole suositus, vaan heidän edellytetään käyttävän maskeja työssä ollessaan. : lähde Iltasanomat

Em. systeemi olisi pitänyt ottaa käyttöön sosiaali- ja terveysalalla mikäli tartuntoja olisi haluttu aikuisten oikeasti ehkäistä.

Nuo oopperajuhlien pomot ovat sata kertaa fiksumpia kuin THL, terveysministerit ja koko hiton hallitus pakkorokotuslakeineen.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei jmalauta....sä olet menetetty tapaus 😁 koita pärjäillä tukholma syndrooman kanssa...toivottavasti joskus tulet järkiisi.

    • Anonyymi

      Ainakin Helsingissä sairaaloissa ja terveyskeskuksissa henkilökunta pitää hengityssuojaa ja edellytetään että myös potilaat käyttää. Vain silloin kun potilas makaa huoneessa sängyssään, maskia ei tarvitse pitää, mutta heti huoneesta poistuessa on oltava maski.

      • Anonyymi

        mä en pidä ainakaan.onneksi en ole jatkuvasti kyseisissä laitoksissa.mutta joo hullun hommaa en tue moista sontaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mä en pidä ainakaan.onneksi en ole jatkuvasti kyseisissä laitoksissa.mutta joo hullun hommaa en tue moista sontaa

        Yritä olla varovainen ettet loukkaannu tai sairastu muuten, että joutuisit menemään terveyskeskukseen tai sairaalaan, kun tuo maskin käyttö on noin kamalaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritä olla varovainen ettet loukkaannu tai sairastu muuten, että joutuisit menemään terveyskeskukseen tai sairaalaan, kun tuo maskin käyttö on noin kamalaa.

        Sanon vain lyhyesti sulle! Yritä parantua !


    • Anonyymi

      Entäpä jos makkailee sairaalassa rankkojen syöpähoitojen jälkeen immuunivaste nollassa ja voit valita kahdesta hoitajasta. Toinen on testattu ennen työvuoroa ja toinen on saanut tehottoman rokotteen tartuntaa ja sairastumista vastaan yli puoli vuotta sitten. Kumman otat hoitamaan silloin, kun ei ole vara saada mitään pöpöjä ?

      • Anonyymi

        Kun nyt heitit ton syöpäjutun niin siitä voidaankin jatkaa eli oletkos huomannut miten syövät on räjähtäneet kasvuun piikitysten myötä...surullista mutta totta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kun nyt heitit ton syöpäjutun niin siitä voidaankin jatkaa eli oletkos huomannut miten syövät on räjähtäneet kasvuun piikitysten myötä...surullista mutta totta.

        Sen mitä juutupesta ja uutisista olen katellut, niin ainakin Ruotsissa, Englannissa ja Suomessa on ns. ylikuolleisuutta kun verrataan aiempien vuosien tilastoihin. Kaikki ei johdu suinkaan koronasta, mutta mitään kunnon selitystä ei ole vielä kerrottu, vaikka nykyisin on tietokoneet, pelit ja vehkeet käytössä. Omituistahan tämä tällainen kyllä on ettei kerrota.


    • Anonyymi

      Meillä päin itsensä sairaaksi tuntevat jäävät kotiin. Ei siihen tarvita mitään testejä.. Oireetonta flunssaa ei ole olemassakaan.

    • Anonyymi

      olen eri mieltä kanssasi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      46
      3167
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      12
      2033
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      18
      1492
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      21
      1375
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      11
      1351
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      17
      1261
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1171
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1105
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1054
    10. 22
      1047
    Aihe