Savonlinnan oopperajuhlien henkilökunta testaa itsensä joka aamu töihin lähtiessään. Henkilökunta on myös käyttänyt ja käyttää kasvomaskeja kaiken aikaa. Heille se ei ole suositus, vaan heidän edellytetään käyttävän maskeja työssä ollessaan. : lähde Iltasanomat
Em. systeemi olisi pitänyt ottaa käyttöön sosiaali- ja terveysalalla mikäli tartuntoja olisi haluttu aikuisten oikeasti ehkäistä.
Nuo oopperajuhlien pomot ovat sata kertaa fiksumpia kuin THL, terveysministerit ja koko hiton hallitus pakkorokotuslakeineen.
Toimiva esimerkki tartuntojen ehkäisemisestä
10
104
Vastaukset
- Anonyymi
Ei jmalauta....sä olet menetetty tapaus 😁 koita pärjäillä tukholma syndrooman kanssa...toivottavasti joskus tulet järkiisi.
- Anonyymi
Ainakin Helsingissä sairaaloissa ja terveyskeskuksissa henkilökunta pitää hengityssuojaa ja edellytetään että myös potilaat käyttää. Vain silloin kun potilas makaa huoneessa sängyssään, maskia ei tarvitse pitää, mutta heti huoneesta poistuessa on oltava maski.
- Anonyymi
mä en pidä ainakaan.onneksi en ole jatkuvasti kyseisissä laitoksissa.mutta joo hullun hommaa en tue moista sontaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä en pidä ainakaan.onneksi en ole jatkuvasti kyseisissä laitoksissa.mutta joo hullun hommaa en tue moista sontaa
Yritä olla varovainen ettet loukkaannu tai sairastu muuten, että joutuisit menemään terveyskeskukseen tai sairaalaan, kun tuo maskin käyttö on noin kamalaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritä olla varovainen ettet loukkaannu tai sairastu muuten, että joutuisit menemään terveyskeskukseen tai sairaalaan, kun tuo maskin käyttö on noin kamalaa.
Sanon vain lyhyesti sulle! Yritä parantua !
- Anonyymi
Entäpä jos makkailee sairaalassa rankkojen syöpähoitojen jälkeen immuunivaste nollassa ja voit valita kahdesta hoitajasta. Toinen on testattu ennen työvuoroa ja toinen on saanut tehottoman rokotteen tartuntaa ja sairastumista vastaan yli puoli vuotta sitten. Kumman otat hoitamaan silloin, kun ei ole vara saada mitään pöpöjä ?
- Anonyymi
Kun nyt heitit ton syöpäjutun niin siitä voidaankin jatkaa eli oletkos huomannut miten syövät on räjähtäneet kasvuun piikitysten myötä...surullista mutta totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun nyt heitit ton syöpäjutun niin siitä voidaankin jatkaa eli oletkos huomannut miten syövät on räjähtäneet kasvuun piikitysten myötä...surullista mutta totta.
Sen mitä juutupesta ja uutisista olen katellut, niin ainakin Ruotsissa, Englannissa ja Suomessa on ns. ylikuolleisuutta kun verrataan aiempien vuosien tilastoihin. Kaikki ei johdu suinkaan koronasta, mutta mitään kunnon selitystä ei ole vielä kerrottu, vaikka nykyisin on tietokoneet, pelit ja vehkeet käytössä. Omituistahan tämä tällainen kyllä on ettei kerrota.
- Anonyymi
Meillä päin itsensä sairaaksi tuntevat jäävät kotiin. Ei siihen tarvita mitään testejä.. Oireetonta flunssaa ei ole olemassakaan.
- Anonyymi
olen eri mieltä kanssasi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup584198Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1262954Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua432653Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652207Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4401815Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.731305- 621287
- 591189
- 2591069
- 45988