Rock Ruisrockissa

Anonyymi

Katselin Ruisrockin esiintyjälistaa ja hämmästyin todellakin. Hieno kattaus esiintyjiä monelle festaripäivälle. Poppia, räppiä, tanssimusaa, yms. Siis ROCK-festarilla!! Mitä vittua? Jotain puuttuu. Rockia esittävät bändit/artistit. Voi olla että olen pudonnut "rock" musiikin kelkasta, mutta mitä vitun tekemistä jollain sannilla, tai eveliinalla on rockin kanssa? Tai joku ääliömäinen jiiveegee, tms. räppiä runkuttava runonlausuja?? Räppi ei todellakaan ole mitään musiikkia. Viisainta olisi tuollekin festarille vaihtaa nimi joksikin "Ruisiskelmä- pop ja runkkuräppi"- festariksi. Pääasia tietysti on että jengi tykkää, mutta että oikein RUISROCK. Tässäpä esimerkkinä ajalta RuisROCK esiintyjälista vuodelta 1994. Päälava: Neljä Ruusua, Suurlähettiläät, Nits, John Hiatt, Crash Test Dummies, Pretenders. Sivulava: Elastic Family, Dallas Wayne and the Dimlights, U-Bayou. Teltta: Rinneradio, Psychoplasma, Moon Cakes, Hybrid Children.... Ei hajuakaan iskelmä/pop artisteista. Tuohon aikaan jos rockfestarin lavalle olisi kiivennyt joku eijaelina, tai mikkopetteri kaikkine iskelmähonotuksineen räpättämään niin hänet olisi kivitetty välittömasti viereiseen mereen.

6

778

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä on nykyajan festareista rock kaukana samat paskat poppi homot vinkuu lavalla vitun puuhamaa kamaa yks pimu sano haastattelussa että ei se välitä mitä siellä on ja sitä ärsytti jonkun pois jäänti ihan vaan siks kun muitakin ärsytti nykyää kaikenlaiset määkyjät on niin staroja kun on tehty yks biisi ja sekään ei välttämättä oma sit hehkutetaan jotain artistia sen takia kun tekee biisit itse kyllä mäkin osaan paskaa itse tehdä nyky mitä lie ähkimisessä ei ole musiikin kans mitään tekemistä kunhan on muuten niin ihku vittu mitä paskaa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Metalli on nykyajan rokkia. Metallifestarit voivat paksusti.

• Anonyymi

Aiwan, aiwan.... en menisi vaikka maksettaisiin. Todellakaan ei mikään rokkifestari. Antti Tuisku Ida ja Kalle....... Rahastusta. Edellämainittujen fanit ravaa kaikki tyhjänpäiväisetkin "festarit" joita aivan liikaa 🤑🤑🤑🤑🤑🤑😶😶😶😶😶😶😶

• Anonyymi

Totta joka sana aloituksessa 👍

• Anonyymi

Kuitenkin kaikki 35 000 pääsylippua myytiin:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      81
      2080
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      21
      1955
    3. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      36
      1569
    4. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1517
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      212
      1438
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      36
      1329
    7. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      29
      1206
    8. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      93
      1097
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      946
    10. Aivottomat

Illalla yritin nukkua vuokratalossa. Klo 22.30 - 24.00 välillä 5 autoa ajoi rapun eteen, nuoria kuskaten. Eikö tule mie
      Kuhmo
      23
      857
    Aihe