Rock Ruisrockissa

Anonyymi

Katselin Ruisrockin esiintyjälistaa ja hämmästyin todellakin. Hieno kattaus esiintyjiä monelle festaripäivälle. Poppia, räppiä, tanssimusaa, yms. Siis ROCK-festarilla!! Mitä vittua? Jotain puuttuu. Rockia esittävät bändit/artistit. Voi olla että olen pudonnut "rock" musiikin kelkasta, mutta mitä vitun tekemistä jollain sannilla, tai eveliinalla on rockin kanssa? Tai joku ääliömäinen jiiveegee, tms. räppiä runkuttava runonlausuja?? Räppi ei todellakaan ole mitään musiikkia. Viisainta olisi tuollekin festarille vaihtaa nimi joksikin "Ruisiskelmä- pop ja runkkuräppi"- festariksi. Pääasia tietysti on että jengi tykkää, mutta että oikein RUISROCK. Tässäpä esimerkkinä ajalta RuisROCK esiintyjälista vuodelta 1994. Päälava: Neljä Ruusua, Suurlähettiläät, Nits, John Hiatt, Crash Test Dummies, Pretenders. Sivulava: Elastic Family, Dallas Wayne and the Dimlights, U-Bayou. Teltta: Rinneradio, Psychoplasma, Moon Cakes, Hybrid Children.... Ei hajuakaan iskelmä/pop artisteista. Tuohon aikaan jos rockfestarin lavalle olisi kiivennyt joku eijaelina, tai mikkopetteri kaikkine iskelmähonotuksineen räpättämään niin hänet olisi kivitetty välittömasti viereiseen mereen.

6

831

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä on nykyajan festareista rock kaukana samat paskat poppi homot vinkuu lavalla vitun puuhamaa kamaa yks pimu sano haastattelussa että ei se välitä mitä siellä on ja sitä ärsytti jonkun pois jäänti ihan vaan siks kun muitakin ärsytti nykyää kaikenlaiset määkyjät on niin staroja kun on tehty yks biisi ja sekään ei välttämättä oma sit hehkutetaan jotain artistia sen takia kun tekee biisit itse kyllä mäkin osaan paskaa itse tehdä nyky mitä lie ähkimisessä ei ole musiikin kans mitään tekemistä kunhan on muuten niin ihku vittu mitä paskaa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Metalli on nykyajan rokkia. Metallifestarit voivat paksusti.

• Anonyymi

Aiwan, aiwan.... en menisi vaikka maksettaisiin. Todellakaan ei mikään rokkifestari. Antti Tuisku Ida ja Kalle....... Rahastusta. Edellämainittujen fanit ravaa kaikki tyhjänpäiväisetkin "festarit" joita aivan liikaa 🤑🤑🤑🤑🤑🤑😶😶😶😶😶😶😶

• Anonyymi

Totta joka sana aloituksessa 👍

• Anonyymi

Kuitenkin kaikki 35 000 pääsylippua myytiin:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko kaivattusi ulkonäkö

tarpeeksi miellyttävä? 🥕
      Ikävä
      93
      1638
    2. Toivotko koskaan mies...

Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.
      Ikävä
      122
      1509
    3. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      75
      1343
    4. Svty paska työpaikka

Elekää kukaan hakeku sinne töihin.
      Suomussalmi
      30
      1252
    5. Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta

Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne
      Ikävä
      118
      1060
    6. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      991
    7. Olisin valmis salaisiin tapaamisiin

Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet
      Intohimo
      46
      978
    8. Onko viisikko aktivoitunut

Taas ruumis !! Viisikko ryskää kukaan ei pärjää
      Seinäjoki
      21
      950
    9. Olisit voinut olla...

....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n
      Ikävä
      66
      838
    10. Olet ihana mies

Mun söpöliini 🙊😘
      Ikävä
      46
      763
    Aihe