Rock Ruisrockissa

Anonyymi

Katselin Ruisrockin esiintyjälistaa ja hämmästyin todellakin. Hieno kattaus esiintyjiä monelle festaripäivälle. Poppia, räppiä, tanssimusaa, yms. Siis ROCK-festarilla!! Mitä vittua? Jotain puuttuu. Rockia esittävät bändit/artistit. Voi olla että olen pudonnut "rock" musiikin kelkasta, mutta mitä vitun tekemistä jollain sannilla, tai eveliinalla on rockin kanssa? Tai joku ääliömäinen jiiveegee, tms. räppiä runkuttava runonlausuja?? Räppi ei todellakaan ole mitään musiikkia. Viisainta olisi tuollekin festarille vaihtaa nimi joksikin "Ruisiskelmä- pop ja runkkuräppi"- festariksi. Pääasia tietysti on että jengi tykkää, mutta että oikein RUISROCK. Tässäpä esimerkkinä ajalta RuisROCK esiintyjälista vuodelta 1994. Päälava: Neljä Ruusua, Suurlähettiläät, Nits, John Hiatt, Crash Test Dummies, Pretenders. Sivulava: Elastic Family, Dallas Wayne and the Dimlights, U-Bayou. Teltta: Rinneradio, Psychoplasma, Moon Cakes, Hybrid Children.... Ei hajuakaan iskelmä/pop artisteista. Tuohon aikaan jos rockfestarin lavalle olisi kiivennyt joku eijaelina, tai mikkopetteri kaikkine iskelmähonotuksineen räpättämään niin hänet olisi kivitetty välittömasti viereiseen mereen.

6

792

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä on nykyajan festareista rock kaukana samat paskat poppi homot vinkuu lavalla vitun puuhamaa kamaa yks pimu sano haastattelussa että ei se välitä mitä siellä on ja sitä ärsytti jonkun pois jäänti ihan vaan siks kun muitakin ärsytti nykyää kaikenlaiset määkyjät on niin staroja kun on tehty yks biisi ja sekään ei välttämättä oma sit hehkutetaan jotain artistia sen takia kun tekee biisit itse kyllä mäkin osaan paskaa itse tehdä nyky mitä lie ähkimisessä ei ole musiikin kans mitään tekemistä kunhan on muuten niin ihku vittu mitä paskaa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Metalli on nykyajan rokkia. Metallifestarit voivat paksusti.

• Anonyymi

Aiwan, aiwan.... en menisi vaikka maksettaisiin. Todellakaan ei mikään rokkifestari. Antti Tuisku Ida ja Kalle....... Rahastusta. Edellämainittujen fanit ravaa kaikki tyhjänpäiväisetkin "festarit" joita aivan liikaa 🤑🤑🤑🤑🤑🤑😶😶😶😶😶😶😶

• Anonyymi

Totta joka sana aloituksessa 👍

• Anonyymi

Kuitenkin kaikki 35 000 pääsylippua myytiin:)

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      61
      4348
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      143
      3087
    3. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      47
      2398
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      46
      2323
    5. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      97
      1961
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      24
      1883
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      28
      1596
    8. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      22
      1574
    9. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      149
      1402
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      34
      1233
    Aihe