Riitaa yhteisestä "ystävästä."

Anonyymi

Meillä on eräs yhteinen ns. ystävä, joka on tutustunut mieheeni aikaisemmin ja tuttavuus alkoi uudelleen 2013. Tyyppi on ok muutoin, mutta jos jotain on sovittu, niin se ei aina pidäkään. Hän siis tekee vaikka saunapuu hommia tms. ja siitä rahaa. lisäksi mieheni on muutenkin auttanut tätä tyyppiä tosipaljon. Mutta kun mieheni ei siedä minkäänlaista negatiivista arvostelua tästä tyypistä, hänestä ei siis saa sanoa miehelleni mitään negatiivista, kaikki käännetään minua vastaan ja mieheni on vielä sellainen, että kaikista ihmisistä pitää olla jotakin hyötyä ts kaikkien ihmisten tulisi hänen mielestään tehdä jotain hyödyllistä. Kerran riitelimme tästä tyypistä ja sykkeeni nousi, äsken kun puhuimme tästä tyypistä, niin tunsin päässäni vihlaisun. Poikamme ovat ns erityislapsia, niin että onko tämä tyyppi miehelleni jokin pojan korvike?

9

166

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tämä "ystävä" on siis ok tyyppi muuten, mutta lupausten pettäminen. En voi kertoa
      mieheni ja tämän tyypin ystävyyden yksityiskohtia, mutta siihen ei liity mitään arveluttavaa tai outoa. Kyseessä ei ole myöskään sukulaisuus, uusioperhe, isäpuoli/poikapuoli, ei työtoveruus. Hän hyötyy- mieheni on auttanut häntä monesti ja hän puolestaan meitä. (juurikin polttopuu hommia). Mutta häntä ei saa arvostella, hänestä ei saa sanoa mitään negatiivista. En ole siis mustasukkainen tästä tyypistä. Hän on ok. kätevä käsistään, hyvä huumori, aina hyvällä tuulella, piristävä persoona.
      Hän ei siis myöskään ole mikään orja, renki tms. vaan kaveri, jonka mieheni on tuntenut jo pidemmältä ajalta, nuorempi kuin me. Eli joku voi jo tuosta päätellä mistä ja miten mieheni ja tämä tyyppi ovat aikanaan toisensa oppineet tuntemaan, mutten voi sitä nyt tässä paljastaa. Mieheni on nyt mökillä omien ystäviensä kanssa ja olen meinannut sanoa hänelle ettei takaisin ole tulemista, ennen kuin selvittää tämän tyyppi asian itselleen.

• Anonyymi

Miksi sinulla noin ylipäätään on tarvetta lähteä arvostelemaan miehesi kavereita.
      Miehesi on aikuinen ihminen ja valitsee itse ystävänsä. Älä tunge miehesi ja hänen ystävänsä väliin riitaa haastamaan.

• Anonyymi

Kyseessä on yhteinen ystävä.

• Anonyymi

Jos se onkin niin, että mies kokee, ettei Tyyppi, kutsutaan häntä vaikka Joonataniksi (nimi muutettu) ei olekaan minun ystäväni, vaan ainoastaan hänen.

• Anonyymi

Mutta kun mitään ei saa koskaan sanoa, ei saa sanoa autolla ajaessa, että menis nyt tuokin ....tuosta pois, itse kuitenkin, että "naiset ratissa." tsm. Itse on kuitenkin aina arvostelemassa
        kaikkia muita.

• Anonyymi

Kasva, hyvä lapsi, aikuiseksi!
      Saatat olla sukukypsä mutta korviesi vvli on 6 vuotiaan tasolla.

• Anonyymi

onko noin. valitettavasti ei toimi kysymys ym. merkit tässä koneessa. Etten oliskaan aikuinen.
        Olen kuitenkin jo ennen tätä vastausta tehnyt päätöksen, että Joonatan on minulle yks hailee.
        kuuluen myös mieheni ja Joonatanin välit.

• Anonyymi

Minä tapasin tänään erästä ystävää ja sain kuulla eräästä tutustani, jonka kanssa aikoinaan olin tiiviisti tekemisissä.
      Tästä tutustani kuulin srllaista uutista joka sai minut todella surulliseksi. Se, mitä kuulin, oli ihan täysin sitä, millaisena hänet olen tuntenut. koskaan ei voi tietää, mitä kenenkin kohdalle tulee ja miten se muuttaa omaa totuttua toimintatapaa ja ennenkaikkea, mihin se johtaa.

• Anonyymi

Vaikka olisi yhteinen ystävä, niin mikä tarve sinulla on arvostella tätä kyseistä ihmistä miehellesi?
      Tai yleensäkään muita ihmisiä?
      Koetko alemmuutta, onko sinulla huono itsetunto vai mikä on se syy mikä pistää sinut puhumaan muista negatiivisesti?

Jospa jatkossa keskityt positiivisiin puoliin miehessäsi ja ystävissäsi. Kehut jos on kehumisen aihetta, muutoin pidät suusi kiinni.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      212
      4243
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      104
      2131
    3. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      16
      2031
    4. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      34
      1792
    5. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      181
      1574
    6. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      26
      1461
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      111
      1273
    8. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      218
      1225
    9. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      39
      1182
    10. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      133
      1150
    Aihe