Riitaa yhteisestä "ystävästä."

Anonyymi

Meillä on eräs yhteinen ns. ystävä, joka on tutustunut mieheeni aikaisemmin ja tuttavuus alkoi uudelleen 2013. Tyyppi on ok muutoin, mutta jos jotain on sovittu, niin se ei aina pidäkään. Hän siis tekee vaikka saunapuu hommia tms. ja siitä rahaa. lisäksi mieheni on muutenkin auttanut tätä tyyppiä tosipaljon. Mutta kun mieheni ei siedä minkäänlaista negatiivista arvostelua tästä tyypistä, hänestä ei siis saa sanoa miehelleni mitään negatiivista, kaikki käännetään minua vastaan ja mieheni on vielä sellainen, että kaikista ihmisistä pitää olla jotakin hyötyä ts kaikkien ihmisten tulisi hänen mielestään tehdä jotain hyödyllistä. Kerran riitelimme tästä tyypistä ja sykkeeni nousi, äsken kun puhuimme tästä tyypistä, niin tunsin päässäni vihlaisun. Poikamme ovat ns erityislapsia, niin että onko tämä tyyppi miehelleni jokin pojan korvike?

9

101

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä "ystävä" on siis ok tyyppi muuten, mutta lupausten pettäminen. En voi kertoa
      mieheni ja tämän tyypin ystävyyden yksityiskohtia, mutta siihen ei liity mitään arveluttavaa tai outoa. Kyseessä ei ole myöskään sukulaisuus, uusioperhe, isäpuoli/poikapuoli, ei työtoveruus. Hän hyötyy- mieheni on auttanut häntä monesti ja hän puolestaan meitä. (juurikin polttopuu hommia). Mutta häntä ei saa arvostella, hänestä ei saa sanoa mitään negatiivista. En ole siis mustasukkainen tästä tyypistä. Hän on ok. kätevä käsistään, hyvä huumori, aina hyvällä tuulella, piristävä persoona.
      Hän ei siis myöskään ole mikään orja, renki tms. vaan kaveri, jonka mieheni on tuntenut jo pidemmältä ajalta, nuorempi kuin me. Eli joku voi jo tuosta päätellä mistä ja miten mieheni ja tämä tyyppi ovat aikanaan toisensa oppineet tuntemaan, mutten voi sitä nyt tässä paljastaa. Mieheni on nyt mökillä omien ystäviensä kanssa ja olen meinannut sanoa hänelle ettei takaisin ole tulemista, ennen kuin selvittää tämän tyyppi asian itselleen.

    • Anonyymi

      Miksi sinulla noin ylipäätään on tarvetta lähteä arvostelemaan miehesi kavereita.
      Miehesi on aikuinen ihminen ja valitsee itse ystävänsä. Älä tunge miehesi ja hänen ystävänsä väliin riitaa haastamaan.

      • Anonyymi

        Kyseessä on yhteinen ystävä.


      • Anonyymi

        Jos se onkin niin, että mies kokee, ettei Tyyppi, kutsutaan häntä vaikka Joonataniksi (nimi muutettu) ei olekaan minun ystäväni, vaan ainoastaan hänen.


      • Anonyymi

        Mutta kun mitään ei saa koskaan sanoa, ei saa sanoa autolla ajaessa, että menis nyt tuokin ....tuosta pois, itse kuitenkin, että "naiset ratissa." tsm. Itse on kuitenkin aina arvostelemassa
        kaikkia muita.


    • Anonyymi

      Kasva, hyvä lapsi, aikuiseksi!
      Saatat olla sukukypsä mutta korviesi vvli on 6 vuotiaan tasolla.

      • Anonyymi

        onko noin. valitettavasti ei toimi kysymys ym. merkit tässä koneessa. Etten oliskaan aikuinen.
        Olen kuitenkin jo ennen tätä vastausta tehnyt päätöksen, että Joonatan on minulle yks hailee.
        kuuluen myös mieheni ja Joonatanin välit.


    • Anonyymi

      Minä tapasin tänään erästä ystävää ja sain kuulla eräästä tutustani, jonka kanssa aikoinaan olin tiiviisti tekemisissä.
      Tästä tutustani kuulin srllaista uutista joka sai minut todella surulliseksi. Se, mitä kuulin, oli ihan täysin sitä, millaisena hänet olen tuntenut. koskaan ei voi tietää, mitä kenenkin kohdalle tulee ja miten se muuttaa omaa totuttua toimintatapaa ja ennenkaikkea, mihin se johtaa.

    • Anonyymi

      Vaikka olisi yhteinen ystävä, niin mikä tarve sinulla on arvostella tätä kyseistä ihmistä miehellesi?
      Tai yleensäkään muita ihmisiä?
      Koetko alemmuutta, onko sinulla huono itsetunto vai mikä on se syy mikä pistää sinut puhumaan muista negatiivisesti?

      Jospa jatkossa keskityt positiivisiin puoliin miehessäsi ja ystävissäsi. Kehut jos on kehumisen aihetta, muutoin pidät suusi kiinni.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1784
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      31
      1459
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe