Mies sanoi, että oikein todella kauniit naiset on luonteeltaan kusipäitä. Sit rivien välistä antaa ymmärtää et mun luonne on mussa parasta. Oon ollu ihan kaunis nuorena, enkä vieläkään näytä seinään juosseelta. Ei silti koskaan kehu mua kauniiksi. Kun oikein lypsää, ni sanoo että oot hyvännäköinen, tottakai. Että hän ei tajua miksi sitä pitää selitellä. (Hän on luonteeltaan hyvin rehellinen). hänen ex oli juurikin tällainen ylikaunis kusipää. Oon varmaan pinnallinen mut tää ei tunnu kivalta. Kai mussa jotain nättiä on että vois sanoa? Sänkyhommatkaan ei enää nappaa ku tunnen itseni rumaksi. Hän sanoo rakastavansa minua yli kaiken ja on hyvä minulle.
Tunteeton mies
Anonyymi
2
148
Vastaukset
- Anonyymi
Ootko narsisti? mieti tarkaan kuinka vastaat.
- Anonyymi
No, kerrotko miehellesi, että hän on komea?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1285744
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962549- 1342467
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv72066- 121323
- 581055
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍81032- 51912
- 76825
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101815