Mies sanoi, että oikein todella kauniit naiset on luonteeltaan kusipäitä. Sit rivien välistä antaa ymmärtää et mun luonne on mussa parasta. Oon ollu ihan kaunis nuorena, enkä vieläkään näytä seinään juosseelta. Ei silti koskaan kehu mua kauniiksi. Kun oikein lypsää, ni sanoo että oot hyvännäköinen, tottakai. Että hän ei tajua miksi sitä pitää selitellä. (Hän on luonteeltaan hyvin rehellinen). hänen ex oli juurikin tällainen ylikaunis kusipää. Oon varmaan pinnallinen mut tää ei tunnu kivalta. Kai mussa jotain nättiä on että vois sanoa? Sänkyhommatkaan ei enää nappaa ku tunnen itseni rumaksi. Hän sanoo rakastavansa minua yli kaiken ja on hyvä minulle.
Tunteeton mies
Anonyymi
2
105
Vastaukset
- Anonyymi
Ootko narsisti? mieti tarkaan kuinka vastaat.
- Anonyymi
No, kerrotko miehellesi, että hän on komea?!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4756246Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.2522287Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3861969- 1241159
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl51074- 291067
- 77902
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60884Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel79818- 39764