Tason nosto

Anonyymi

Mies voi nostaa tasoaan monella eri tavalla. Mies voi laihduttaa, ostaa uusia vaatteita ja stailata itsensä erilaiseksi mitä normaalisti on. Silloin naisetkin kiinnostuu mutta jos olet vaan tavis niin ei naiset kiinnostu.

69

53

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mä haluaisin että yksi mies olisi vain itsensä eikä esittäisi mitään enempää, olisi helpompi kommunikoida hänen kanssaan.

    • Anonyymi

      Niin mutta osa miehistä ei suostu tuohon "pelleilyyn", vaikka se pitäisi paikkansa, koska he eivät viihdy muuten itsenään.

      • Anonyymi

        Ja naisen pitää stailata mies pakottamalla, vaikka se hanaa vastaan, jotta se kelpaa muillekin naisille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja naisen pitää stailata mies pakottamalla, vaikka se hanaa vastaan, jotta se kelpaa muillekin naisille.

        Siltikin se käy vetämässä vanhat vällyt ylleen, heti kun silmä välttää.


    • Anonyymi

      Ei kannata olla tavis. Mulla tulee sanasta tavis mieleen farkkutakki. Että älkää käyttäkö farkkutakkia.

      • Anonyymi

        Oo, minusta farkkutakki on kuuma!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Oo, minusta farkkutakki on kuuma!

        Se ei ilmeisesti riitä että on siistit vaatteet


    • Jos ei kiinnostu, niin olkoot kiinnostumatta. Kuka nyt rupee mannekiiniksi vaan saadakseen akan?


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Tähän vielä höysteeksi ja öitä känkkäränkät.

        https://youtu.be/eeWjzBHUdsI

        Katoin et olipa tappelu miesmiesmiesmoden kans😅

        Olin kyllä tällä kertaa vähän ehkä samaa mieltä sen kans, mut ei nyt siitä enempää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Katoin et olipa tappelu miesmiesmiesmoden kans😅

        Olin kyllä tällä kertaa vähän ehkä samaa mieltä sen kans, mut ei nyt siitä enempää.

        Miesmoden?

        Sekö se täällä mua passiivis aggressiivisesti ihastelee?


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Miesmoden?

        Sekö se täällä mua passiivis aggressiivisesti ihastelee?

        Aina lähtee ihan asiallisiakin kommentteja sen tyypin mukana. Yhden toisenkin herkkänahkaisen.

        Se on se pienen ihmisen valta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Aina lähtee ihan asiallisiakin kommentteja sen tyypin mukana. Yhden toisenkin herkkänahkaisen.

        Se on se pienen ihmisen valta.

        Onko täällä edes moderaattoria? Joku automaatti?


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Onko täällä edes moderaattoria? Joku automaatti?

        En tiedä, jollain ne saa viestin katoamaan ja kuitenkin selvästi käyttää sitä harkitusti esim kostotoimena.

        Jos mode, niin kertoo huonosta työmoraalista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        En tiedä, jollain ne saa viestin katoamaan ja kuitenkin selvästi käyttää sitä harkitusti esim kostotoimena.

        Jos mode, niin kertoo huonosta työmoraalista.

        Nokun jossain vaiheessa oli joku uudistus ja väitettiin koneen hoitavan poistoja, ettei ihmiset enää moderoisi kuin tyyliin vastailee asiakaskyselyihin tms.

        Tiedä sitten mikä täällä on totta ja mikä tarua, mutta joskus kyllä on itelläkin mielessä käynyt et joku tai jotkut pääsee ainakin käsiksi käyttäjätietoihin.

        Että jotkut jutut kohdistuu niin täsmällisesti, vaikkei näkymän mukaan mikä meille näkyy pitäis kyetä tietämään kuka on anonyymi.


      • PALSTANVALTAAJA
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Nokun jossain vaiheessa oli joku uudistus ja väitettiin koneen hoitavan poistoja, ettei ihmiset enää moderoisi kuin tyyliin vastailee asiakaskyselyihin tms.

        Tiedä sitten mikä täällä on totta ja mikä tarua, mutta joskus kyllä on itelläkin mielessä käynyt et joku tai jotkut pääsee ainakin käsiksi käyttäjätietoihin.

        Että jotkut jutut kohdistuu niin täsmällisesti, vaikkei näkymän mukaan mikä meille näkyy pitäis kyetä tietämään kuka on anonyymi.

        Ja jos tosiaan on joku tyyppi joka moderoi, niin työmoraali on hukassa ollut pitkään. Menee henkilökohtaisuuksiin kaikki "kostotoimet".


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Nokun jossain vaiheessa oli joku uudistus ja väitettiin koneen hoitavan poistoja, ettei ihmiset enää moderoisi kuin tyyliin vastailee asiakaskyselyihin tms.

        Tiedä sitten mikä täällä on totta ja mikä tarua, mutta joskus kyllä on itelläkin mielessä käynyt et joku tai jotkut pääsee ainakin käsiksi käyttäjätietoihin.

        Että jotkut jutut kohdistuu niin täsmällisesti, vaikkei näkymän mukaan mikä meille näkyy pitäis kyetä tietämään kuka on anonyymi.

        Ehkä se painaa nappia "väkivaltainen käytös" ja sillä saa viestin poistumaan jos jotain tiettyjä sanoja viestissä ilmenee. Tai rasistinen käytös jos jotenkin muuten.

        Kuitenkin mielivaltaista ja kertoo alhaisesta moraalista jokatapauksessa kun poistetaan viestejä ilman muuta syytä kun mielipide-ero.. Tai herkkänahkaisuudesta.

        Whatever. Itseä ei muiden kirjoittelut häiritse, että tuohon lähtisin, on ihan omat filtterit kunnossa pään sisällä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se painaa nappia "väkivaltainen käytös" ja sillä saa viestin poistumaan jos jotain tiettyjä sanoja viestissä ilmenee. Tai rasistinen käytös jos jotenkin muuten.

        Kuitenkin mielivaltaista ja kertoo alhaisesta moraalista jokatapauksessa kun poistetaan viestejä ilman muuta syytä kun mielipide-ero.. Tai herkkänahkaisuudesta.

        Whatever. Itseä ei muiden kirjoittelut häiritse, että tuohon lähtisin, on ihan omat filtterit kunnossa pään sisällä.

        Jep. En tosiaan tiedä miten toimii, tai ei oikeestaan toimi. Mutta on tämä jotenkin vähän häröä muutenkin, välillä koko lafka nurin ja ei toimi mikään.

        Huonontunut on systeemi vuosien saatossa melkoisesti.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Jep. En tosiaan tiedä miten toimii, tai ei oikeestaan toimi. Mutta on tämä jotenkin vähän häröä muutenkin, välillä koko lafka nurin ja ei toimi mikään.

        Huonontunut on systeemi vuosien saatossa melkoisesti.

        No jaa. Onhan tää ilmainen hupi😁

        Mut vi ses, meitsillä on nyt muuta tekemistä kun täälä parjata ihmisiä huvikseen😆🤣


      • Anonyymi kirjoitti:

        No jaa. Onhan tää ilmainen hupi😁

        Mut vi ses, meitsillä on nyt muuta tekemistä kun täälä parjata ihmisiä huvikseen😆🤣

        Jep. Vi ses. Mä poden kipujani tänään, niin ei pal tuu juostua mihkään. :)


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Jep. Vi ses. Mä poden kipujani tänään, niin ei pal tuu juostua mihkään. :)

        No voi sua...tsemit💌


      • Anonyymi kirjoitti:

        No voi sua...tsemit💌

        Kiitos. 🤗


    • Anonyymi

      Taviskin voi olla tyylikäs. Siistit ja itselle omaan kroppaan ja väreihin sopivat laadukkaat vaatteet, siistit hiukset ja hyvä hygienia.

      Jos on tavis tyyliltään niin kannattaa valita klassisia ja laadukkaita pukineita, eikä yrittää olla liian muodikas tai luoda vaatteilla jotain persoonallisuutta mitä ei itsessä pinnan alla oikeasti ole olemassakaan.

      Jotkut on luonnostaan fashionistoja ja heille sitten sopii kaikki muodinluojien luomat ihme härpäkkeet ja he näyttävät niissä upeilta.

      Tänään juuri näin aivan omaan makuun upean taviskundin, siis auts kyllä jäi mieleen🤩😛

    • Anonyymi

      Unohdin sanoa että tavis tyyliin kuuluu farkkutakin lisäksi tupakointi ja 80 luvun hiustyyli. Mutta mä en oo tavis, että jos ette taviksista tykkää niin mä oon vapaana.

      • Anonyymi

        Asut varmaan maalla? Helsingin tavikset on ihan ok tyylikkäitä, paitsi kesävaatteet on useilla ihan hirveät rytkyt, mutta niin on itselläkin.

        Ohut ja löysä luonnonkuituneulos on ainoa materiaali missä kuumuus tuntuu edes jotenkin siedettävältä, mutta eihän ne hikiset vanhat tpaidat ja lököshotrsit ketään kaunista😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Asut varmaan maalla? Helsingin tavikset on ihan ok tyylikkäitä, paitsi kesävaatteet on useilla ihan hirveät rytkyt, mutta niin on itselläkin.

        Ohut ja löysä luonnonkuituneulos on ainoa materiaali missä kuumuus tuntuu edes jotenkin siedettävältä, mutta eihän ne hikiset vanhat tpaidat ja lököshotrsit ketään kaunista😅

        Eikös se niin meekkin, että Hesalaiset pariutuukin keskenään, koska muualta ei löydy yhtä siistii sakkia?


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Eikös se niin meekkin, että Hesalaiset pariutuukin keskenään, koska muualta ei löydy yhtä siistii sakkia?

        Ehkä se johtuu, että tääl on miljoona ihmistä tällä alueella?

        Mut kyllä on tosi, et kun maalainen muuttaa Helsinkiin niin ei kauaa mene kun on jo samannäköinen kun muutkin ja pukeutuu kuten muutkin, vaihtelevalla menestyksellä.

        Kyllä täälä epäsiistejä vaatteita katotaan suu auki ja stevarit seuraa kaupoissa. Ite vetelen kauppareissut omissa työvaatteissa jotka on erittäin epäsiistit joten tiedän kyllä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ehkä se johtuu, että tääl on miljoona ihmistä tällä alueella?

        Mut kyllä on tosi, et kun maalainen muuttaa Helsinkiin niin ei kauaa mene kun on jo samannäköinen kun muutkin ja pukeutuu kuten muutkin, vaihtelevalla menestyksellä.

        Kyllä täälä epäsiistejä vaatteita katotaan suu auki ja stevarit seuraa kaupoissa. Ite vetelen kauppareissut omissa työvaatteissa jotka on erittäin epäsiistit joten tiedän kyllä.

        Just tota meinasin, kun muutama tuttavakin on muuttanut Helsinkiin niin tyyli muuttui laakista ja nykyään muut kun Hesalaiset ei ole tyyliin mitään. :D

        Eli joillain se nousee päähän ikään kuin pääkaupungissa eläisi ns. parhaimmat ihmiset ja muualla vaan paskasakkia.

        Hiukan naivia ja huvittavaa, mutta törmännyt olen ilmiöön paristi.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Just tota meinasin, kun muutama tuttavakin on muuttanut Helsinkiin niin tyyli muuttui laakista ja nykyään muut kun Hesalaiset ei ole tyyliin mitään. :D

        Eli joillain se nousee päähän ikään kuin pääkaupungissa eläisi ns. parhaimmat ihmiset ja muualla vaan paskasakkia.

        Hiukan naivia ja huvittavaa, mutta törmännyt olen ilmiöön paristi.

        Se oli vielä niin, että toinen näistä osti miehineen ok-talon jostain hienosto alueelta 90-luvulla ja niistä tuli kuin kuninkaita siinä paikassa. :D

        Just sellasia piirteitä ihmisessä mille nauran päin näköä. Niin pirun turhamaista ja lapsellista kastittelua.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Just tota meinasin, kun muutama tuttavakin on muuttanut Helsinkiin niin tyyli muuttui laakista ja nykyään muut kun Hesalaiset ei ole tyyliin mitään. :D

        Eli joillain se nousee päähän ikään kuin pääkaupungissa eläisi ns. parhaimmat ihmiset ja muualla vaan paskasakkia.

        Hiukan naivia ja huvittavaa, mutta törmännyt olen ilmiöön paristi.

        On aika naurettavaa ja typerää unohtaa omat juurensa ja arvottaa ihmisiä pelkän arkipukeutumisen perusteella. Kyllähän niitä taloja ja kämppiä muillakin on ja päälle vielä metsät ja maat. Ite pitäisin kyllä suuni soukemmalla.

        Alkuperäiset pk seutulaiaet kuten minä, ei tollasiin tyylittömyyksiin sorru, vaan on rentoa sakkia jotka pitää huolen lähinnä omista asioistaan.

        Ite kyllä tykkään maalaisista paras ystäväkin on.

        Mitä sit pariutumiseen tulee...niin kyllä minäkin haluan, et kumppani on tyylikäs ja tulee noottia esim rumanvärisestä paidasta tai solmiosta eikä auta muu kun vaihtaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        On aika naurettavaa ja typerää unohtaa omat juurensa ja arvottaa ihmisiä pelkän arkipukeutumisen perusteella. Kyllähän niitä taloja ja kämppiä muillakin on ja päälle vielä metsät ja maat. Ite pitäisin kyllä suuni soukemmalla.

        Alkuperäiset pk seutulaiaet kuten minä, ei tollasiin tyylittömyyksiin sorru, vaan on rentoa sakkia jotka pitää huolen lähinnä omista asioistaan.

        Ite kyllä tykkään maalaisista paras ystäväkin on.

        Mitä sit pariutumiseen tulee...niin kyllä minäkin haluan, et kumppani on tyylikäs ja tulee noottia esim rumanvärisestä paidasta tai solmiosta eikä auta muu kun vaihtaa.

        Niin ja muutenkin nautettavaa, kun koko yhteiskuntarakennelma on rakennettu eli tehtyä. Ei kenenkään ihmisarvoa voi mitätöidä tai nostaa jonkun asuinseudun tai vaikka tittelien mukaan.

        Se on sellasten epäsyvällisten ihmisten pinnallista touhua, mikä tiputtaa pinnat hyvin hätäseen mun silmissäni nolliin.

        Mä en taida tuntea kuin yhden alkuperäisen Helsinkiläisen, serkkuni aviomiehen joka oli mun kaveriporukoissa nuorempana.

        Hänessäkin oli alkuun vähän pöyhkeän vikaa, mutta nyt on asunut maalla jo yli 20 vuotta ja tullut vähän pää pilvistä sen paremmuusharhan suhteen alaspäin.

        Niin, ihmiset tarttis kohdstakin ihmisinä eikä tuollasten turhien statusten mukaan. :)

        Kääk. En varmaan soveltuis Hesaan enkä kumppaniksi tyylitietoisille. Voin unohtaa siis pääkaupunkiseudun naiset, jos joskus seuraa tarvii etsiä. :D

        Mä olen käynyt syntymässä ja asumassa kuukauden päivät Hesassa.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Niin ja muutenkin nautettavaa, kun koko yhteiskuntarakennelma on rakennettu eli tehtyä. Ei kenenkään ihmisarvoa voi mitätöidä tai nostaa jonkun asuinseudun tai vaikka tittelien mukaan.

        Se on sellasten epäsyvällisten ihmisten pinnallista touhua, mikä tiputtaa pinnat hyvin hätäseen mun silmissäni nolliin.

        Mä en taida tuntea kuin yhden alkuperäisen Helsinkiläisen, serkkuni aviomiehen joka oli mun kaveriporukoissa nuorempana.

        Hänessäkin oli alkuun vähän pöyhkeän vikaa, mutta nyt on asunut maalla jo yli 20 vuotta ja tullut vähän pää pilvistä sen paremmuusharhan suhteen alaspäin.

        Niin, ihmiset tarttis kohdstakin ihmisinä eikä tuollasten turhien statusten mukaan. :)

        Kääk. En varmaan soveltuis Hesaan enkä kumppaniksi tyylitietoisille. Voin unohtaa siis pääkaupunkiseudun naiset, jos joskus seuraa tarvii etsiä. :D

        Mä olen käynyt syntymässä ja asumassa kuukauden päivät Hesassa.

        Onhan sulla sitten lyödä ässä hihasta, jos joku alkaa ujeltaa vaatteista😂

        Joku asia on tärkeä jollekkin, toinen toiselle. Mulle nyt henkilökohtaisesti ulkonäkö ja pukeutuminen on merkittäviä asioita, mut ei se musta kylmää ja sydämetöntä toisten tuomitsijaa tee.

        En mä välitä miten muut pukeutuu, mut ilman tyylipisteitä ei miehellä ole asiaa mun vällyjen väliin, niin se vaan on.

        Tuskin olisin alalle lähtenyt jos pukeutumisella ei olisi merkitystä itselle.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Onhan sulla sitten lyödä ässä hihasta, jos joku alkaa ujeltaa vaatteista😂

        Joku asia on tärkeä jollekkin, toinen toiselle. Mulle nyt henkilökohtaisesti ulkonäkö ja pukeutuminen on merkittäviä asioita, mut ei se musta kylmää ja sydämetöntä toisten tuomitsijaa tee.

        En mä välitä miten muut pukeutuu, mut ilman tyylipisteitä ei miehellä ole asiaa mun vällyjen väliin, niin se vaan on.

        Tuskin olisin alalle lähtenyt jos pukeutumisella ei olisi merkitystä itselle.

        Juu, mutta ruutupaidasta ja tennareista en luovu. Sellasta ihmettä ei eteen tuu, että luopusin. Silläpä se onkin hyvä kun nyt on kumppani joka ei puutu mitenkään mun habitukseeni.

        Saan olla kuten tykkään. Suuttuisin jos en saisi. Mulle semmonen itsemääräämisasia josta en tykkää, et joku vaatettaa mua tai sanoo miten hiukset tai naama on. :)

        Joo ymmärrän, jos ammattikin liittyy habitukseen.


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Juu, mutta ruutupaidasta ja tennareista en luovu. Sellasta ihmettä ei eteen tuu, että luopusin. Silläpä se onkin hyvä kun nyt on kumppani joka ei puutu mitenkään mun habitukseeni.

        Saan olla kuten tykkään. Suuttuisin jos en saisi. Mulle semmonen itsemääräämisasia josta en tykkää, et joku vaatettaa mua tai sanoo miten hiukset tai naama on. :)

        Joo ymmärrän, jos ammattikin liittyy habitukseen.

        Ja en itsekkään puutu toisen ulkoiseen olemukseen mitenkään, mies tai nainen. Kerron kyllä mielipiteeni jos kysytään, mutta muuten tykkään että kukin saa olla miten parhaiten viihtyy. Ja on luontevin olo.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Ja en itsekkään puutu toisen ulkoiseen olemukseen mitenkään, mies tai nainen. Kerron kyllä mielipiteeni jos kysytään, mutta muuten tykkään että kukin saa olla miten parhaiten viihtyy. Ja on luontevin olo.

        Tasapuolisuuden vuoksi en itekkään kehtaisi laittaa mitään ylikireätä lyhyttä makkaramekkoa ja läskipohjasandaaleita treffeille😆

        Voisi silmät muljua ja leuka vetäytyä potentiaalisella treffikaverilla kun ilmestyisin naama loistaen kulman takaa treffeille.

        Luultavasti häipyisi vessatauolla tai jos olisi oikein tarkka rahoistaan, niin panisi kerran eikä kertois edes kavereilleen...

        Makkaramekot ja läskipohjat on makeita, mut ei ne mulle sovi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tasapuolisuuden vuoksi en itekkään kehtaisi laittaa mitään ylikireätä lyhyttä makkaramekkoa ja läskipohjasandaaleita treffeille😆

        Voisi silmät muljua ja leuka vetäytyä potentiaalisella treffikaverilla kun ilmestyisin naama loistaen kulman takaa treffeille.

        Luultavasti häipyisi vessatauolla tai jos olisi oikein tarkka rahoistaan, niin panisi kerran eikä kertois edes kavereilleen...

        Makkaramekot ja läskipohjat on makeita, mut ei ne mulle sovi.

        No minä taas ylipäänsä mekossa ja korkkareissa olen niin huvittava näky, ettei siitä nauramisesta selviä henkeä haukkomatta. Eeei helkkarissa! :D


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        No minä taas ylipäänsä mekossa ja korkkareissa olen niin huvittava näky, ettei siitä nauramisesta selviä henkeä haukkomatta. Eeei helkkarissa! :D

        Vähän täytyy sentäs muitakin ajatella, ettei nauruun tapa. :P


      • PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        Vähän täytyy sentäs muitakin ajatella, ettei nauruun tapa. :P

        On kun Saarioisen kokonainen kinkku päineen ja nilkat nurin narin jos koittaa korkkareilla nilkuttaa.


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        No minä taas ylipäänsä mekossa ja korkkareissa olen niin huvittava näky, ettei siitä nauramisesta selviä henkeä haukkomatta. Eeei helkkarissa! :D

        Kyllääh😄 En voi sua kuvitella muissa kun niissä vaatteissa mitä oot kertonut käyttäväsi👍


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kyllääh😄 En voi sua kuvitella muissa kun niissä vaatteissa mitä oot kertonut käyttäväsi👍

        En määkään. 😅


      • Anonyymi
        PALSTANVALTAAJA kirjoitti:

        On kun Saarioisen kokonainen kinkku päineen ja nilkat nurin narin jos koittaa korkkareilla nilkuttaa.

        Mä osaa kyllä kävellä korkkareissa, vaikka kuinka korkeissa.

        Mut korkokengän korkeus on paras olla sopivassa suhteessa omaan pituuteen ja kehonrakenteeseen, ettei näytä naurettavalta tai stripparilta.

        Makkaramekko taas sopii joko tosi laihalle tai tosi lihavalle, keskikokoisella pullukalla se ei näytä muulta kun naurettavan kittanalta.

        Kyllä monet miehet tosiaan välittää mitä nainen päällensä laittaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mä osaa kyllä kävellä korkkareissa, vaikka kuinka korkeissa.

        Mut korkokengän korkeus on paras olla sopivassa suhteessa omaan pituuteen ja kehonrakenteeseen, ettei näytä naurettavalta tai stripparilta.

        Makkaramekko taas sopii joko tosi laihalle tai tosi lihavalle, keskikokoisella pullukalla se ei näytä muulta kun naurettavan kittanalta.

        Kyllä monet miehet tosiaan välittää mitä nainen päällensä laittaa.

        Ok. Mulla on kyllä ollut useampikin pari erilaisia korkokenkiä ja yrittänyt joskus köpötellä niillä, mutta ei mun jalkaterät kestä. Löysät kun kypsä lasagnelevy hypermobiliteentin takia, särkee ja nilkat nuljahtelee.

        Nykyään en omista ainuttakaan paria, enkä tulevaisuudessakaan. :)

        Se naisellisuusleikki on muutenkin kokeiltu ja vaikeaksi ja epäluontevaksi todettu, niin oon vaan omanlaiseni. Silleen kaikille kivempi loppujen lopuksi.

        Välittää varmaan joo. Mulla nyt sattuu olee moneen asiaan ihan samasti suhtautuva mies. Evvk, mitä kukin pukee jne.


    • Anonyymi

      Jos saa lisää palkkaa niin taso nousee tavismiehillä ja rikkailla ja varakkailla mitä enemmän saa rahaa rikkauksia ja omaisuutta niin sitä jännempi mies eli aina rikkaampi mies on tasokkaampi mies

    • Mutta miten sitä tasoo sitten nostas. Mun ei tarvi silleen naisten silmissä nostaa. Vaan siksi kun alan opiskella kasvatustieteitä avoimessa. Ja siks mun pitäis näyttää tasokkaalta. Että jos johonkin opetushommaankin meen, niin ne muut opettajat luulee mua muuten liikunnan opettajaksi. Että miten saa semmosta näyttävyyttä. Vielä en oo ilmoittautunu kursseille, mutta pian ilmoittaudun ja se tarkottaa mun osalta myös että haku päättyy ja lopullisesti.

      • Anonyymi

        Käynti vaateliikkeestä auttaa. Mene vaikka semmoisen kohtuuhintaisen miestenvaatekaupan liikkeeseen. Sanot myyjälle, että tarvitset siistit rennot kulkuvaatteet. Hän etsii sinulle toiveidesi mukaiset vetimet. Sitten vasn sovituskoppiin kokeilemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Käynti vaateliikkeestä auttaa. Mene vaikka semmoisen kohtuuhintaisen miestenvaatekaupan liikkeeseen. Sanot myyjälle, että tarvitset siistit rennot kulkuvaatteet. Hän etsii sinulle toiveidesi mukaiset vetimet. Sitten vasn sovituskoppiin kokeilemaan.

        Ei ne vaatteet sama millasissa kulkee mut tulojen nosto se nostaa tasoa kun kaikki näkee ja tietää että rahaa on ja sitä tulee lisää ja naisille mitä enemmän rahaa niin sitä rakkaampi mies se on raha joka puhuu


      • Anonyymi kirjoitti:

        Käynti vaateliikkeestä auttaa. Mene vaikka semmoisen kohtuuhintaisen miestenvaatekaupan liikkeeseen. Sanot myyjälle, että tarvitset siistit rennot kulkuvaatteet. Hän etsii sinulle toiveidesi mukaiset vetimet. Sitten vasn sovituskoppiin kokeilemaan.

        Kai se sitten täytyy uskaltautua mennä vaatekauppaan. Ja sanoo myyjälle että opettaja look. Mutta se eka kerta on aika nolo mennä sisään, kun mulla on vaan noita huppareita ja verkkareita. Mutta kai se jostain pitää aloittaa. Ja onhan noi normi vaatteet edullisempia. Kun urheiluvaatteet on kyllä kaikkee muuta kuin kohtuuhintaisia.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Kai se sitten täytyy uskaltautua mennä vaatekauppaan. Ja sanoo myyjälle että opettaja look. Mutta se eka kerta on aika nolo mennä sisään, kun mulla on vaan noita huppareita ja verkkareita. Mutta kai se jostain pitää aloittaa. Ja onhan noi normi vaatteet edullisempia. Kun urheiluvaatteet on kyllä kaikkee muuta kuin kohtuuhintaisia.

        Kulta...vaatekaupat on historiaa. Niiden valikoimat on surkeat ja hinnat kovat.

        www.bootz.com

        Aleakin on vielä reilu viikko jäljellä. Suosittelen ostamaan luotolla, niin palautusta tehdessä ei tarvi odotella rahoja. Ja jossei ole muuta henkkaria kun ajokortti, niin postin kuljetus, koska ilmaisen kuljetuksen tekee DHL ja ne vaatii toimipisteissä henkilöllisyystodistuksen ja paikasta riippuen voi paketin saaminen estyä ja muuttua vaikeaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kulta...vaatekaupat on historiaa. Niiden valikoimat on surkeat ja hinnat kovat.

        www.bootz.com

        Aleakin on vielä reilu viikko jäljellä. Suosittelen ostamaan luotolla, niin palautusta tehdessä ei tarvi odotella rahoja. Ja jossei ole muuta henkkaria kun ajokortti, niin postin kuljetus, koska ilmaisen kuljetuksen tekee DHL ja ne vaatii toimipisteissä henkilöllisyystodistuksen ja paikasta riippuen voi paketin saaminen estyä ja muuttua vaikeaksi.

        Sori meni väärinpäin... siis www.boozt.com


    • Anonyymi

      Avauksen ohjeilla ainakin homot kiinnostuisi, no makunsa kullakin.

    • Anonyymi

      Lasku on helppoa

    • Anonyymi

      Jos mies menee juomaan viinaa baareihin niin se nostaa miehen tasoa ja naiset kiinnostuu. Jos mies harrastaa kalastusta ja menee kalaan niin se on naisten mielestä tylsää eikä naiset kiinnostu miehestä.

    • Anonyymi

      Hyvä palkkatyö nostaa tasoa, treenaaminen nostaa miehen tasoa ja laihduttaminen.
      Auton ostaminen myös, jos pelastaa hukkuvan nin sekin nostaa miehen tasoa. Tason nosto liittyy yleensä rahaan ja ulkonäköön.

    • Anonyymi

      Naiset ei nyt vaan halua ymmärtää kuinka vaikea keskimääräisen miehen on tehdä naiseen vaikutus ja se ei kyllä onnistu vaatteilla. Suomalainen mies pukeutuu ihan yhtähyvin kuin eurooppalaiset miehet keskimäärin. Tietysti italia on oma lukunsa mutta jos pukeutuisit Suomessa kuin italialainen niin naisetkin naurais, se sopii sinne mutta ei tänne. Jos keskimääräisen naisen mielestä kesimääräinen mies on ruma urpo ja hänen alapuolellaan niin siinä ei uudet rätit auta.

      • Joo mä oon huomannu. tai noihin naisiin en ota kantaa. mutta pariisilaiset miehet ei pukeudu mitenkään erityisen hyvin. Kun taas lontoolaiset pukeutuu hienommin, mutta ovat useimmin kännisssä. Pariisilaiset on kuulemma romanttisia ja vähän petyinkin kun kuulin, että pariisissa on niin paljon parisuhdeväkivaltaa. Vai onko se pariisin romanttisuus vaan sellane ympäristön luoma harha. Mun vanhemmat on muuten asunu pariisissa ja mut on tehty pariisissa, mutta ihan en ehtiny syntyä siellä.


      • Anonyymi

        Naiset karsastavat juuri tuota pakonomaista "vaikutuksen tekemistä". Jos kohtaamisessa tulee yhtään tunnetta, että mies nimenomaan haluaa tehdä pelkkää vaikutusta, niin pieleen menee. Mikäli mies vaan on, ihan oma itsensä, niin parhaassa tapauksessa juuri se tekee vaikutuksen.

        - Sheena


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Joo mä oon huomannu. tai noihin naisiin en ota kantaa. mutta pariisilaiset miehet ei pukeudu mitenkään erityisen hyvin. Kun taas lontoolaiset pukeutuu hienommin, mutta ovat useimmin kännisssä. Pariisilaiset on kuulemma romanttisia ja vähän petyinkin kun kuulin, että pariisissa on niin paljon parisuhdeväkivaltaa. Vai onko se pariisin romanttisuus vaan sellane ympäristön luoma harha. Mun vanhemmat on muuten asunu pariisissa ja mut on tehty pariisissa, mutta ihan en ehtiny syntyä siellä.

        Pariisi on ruma kaupunki ja siellä on ikävän tylyjä ihmisiä.

        - Sheena


      • Anonyymi kirjoitti:

        Pariisi on ruma kaupunki ja siellä on ikävän tylyjä ihmisiä.

        - Sheena

        Joo, kyllä mä enemmän Lontoosta tykkäsin, Oikein ihastuin siihen Battersea voimalaitokseen. ja silloin lapsena toivoin että oisin nähny Margaret Thatcherin.


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Joo, kyllä mä enemmän Lontoosta tykkäsin, Oikein ihastuin siihen Battersea voimalaitokseen. ja silloin lapsena toivoin että oisin nähny Margaret Thatcherin.

        Mikä siinä rautarouvassa kiehtoi? - cu-


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä siinä rautarouvassa kiehtoi? - cu-

        Muistin yhtäkkiä, kirjoititko joskus ottavasi valokuvia hylätyistä/autioituneista tehtaista ja jos, niin olisiko niitä mahdollista linkittää tänne? Siis ellei niistä käy ilmi henkilökohtaisuus/muu este. Olen joskus kuvahaulla katsellut vanhoja mustavalkokuvia, kiehtowia ja myös kuvia puistoista vuosikymmenien takaa, mustavalkoisia ja haalistuneita, tietysti :) - cu-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muistin yhtäkkiä, kirjoititko joskus ottavasi valokuvia hylätyistä/autioituneista tehtaista ja jos, niin olisiko niitä mahdollista linkittää tänne? Siis ellei niistä käy ilmi henkilökohtaisuus/muu este. Olen joskus kuvahaulla katsellut vanhoja mustavalkokuvia, kiehtowia ja myös kuvia puistoista vuosikymmenien takaa, mustavalkoisia ja haalistuneita, tietysti :) - cu-

        Ei oo mitään estettä, Kohteet on sellasia ettei niissä kenenkään yksityisyyttä loukata. Tosin mitää mustavalkosia ei löydy eikä puistokuvia. Nimi on eräänlainen taiteilijanimi ettei se oo mun oikee.

        https://www.flickr.com/photos/182416736@N03/albums


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Ei oo mitään estettä, Kohteet on sellasia ettei niissä kenenkään yksityisyyttä loukata. Tosin mitää mustavalkosia ei löydy eikä puistokuvia. Nimi on eräänlainen taiteilijanimi ettei se oo mun oikee.

        https://www.flickr.com/photos/182416736@N03/albums

        Puhuttelevia kuvia -tykkään 👌🤘

        - Sheena


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Joo, kyllä mä enemmän Lontoosta tykkäsin, Oikein ihastuin siihen Battersea voimalaitokseen. ja silloin lapsena toivoin että oisin nähny Margaret Thatcherin.

        "Oikein ihastuin siihen Battersea voimalaitokseen. "

        Aivan mahtavaa 👍

        -Sheena


      • Anonyymi
        JeroP kirjoitti:

        Ei oo mitään estettä, Kohteet on sellasia ettei niissä kenenkään yksityisyyttä loukata. Tosin mitää mustavalkosia ei löydy eikä puistokuvia. Nimi on eräänlainen taiteilijanimi ettei se oo mun oikee.

        https://www.flickr.com/photos/182416736@N03/albums

        Pidän siitä rauhallisen pysähtyneestä tunnelmasta, mikä noista ilmenee. Mikään ei liiku, vähänkuin museossa. - cu-


    • Anonyymi

      "ostaa uusia vaatteita ja stailata itsensä erilaiseksi mitä normaalisti on."

      Lähtökohtaisesti aivan pieleen. Jokaisen kannattaa pukeutua normaalisti hyvin, omalla tyylillään.

      Ei kukaan nainen tykkää seurustella vaatteiden kanssa, vaan ihmisen, joka on vaatteidensa alla ja kantaa ne ylväästi ☝

      - Sheena

    • Anonyymi

      Valitettavasti jos ei kelpaa naisille niin on miehen taso aika alhainen. Raha ja ulkonäkö on naisille tärkeintä joten jos ei ole top 10 miehen tasoinen niin pysyy sinkkuna.

    • Anonyymi

      Ei noussut tasoni edes uusilla vaatteilla. Ruma on ruma aina eikä taso nouse.

    • Anonyymi

      Mulle ihminen vaatteineen ei sano mitään, kyllä se on käytös, eleet ja sisin mikä paistaa aina jonkin verran läpi, joka herättää kiinnostuksen tai sitten ei.

    • Anonyymi

      Juokaa viinaa baareissa. Tasolla ei ole väliä kun mies ja nainen tapaavat baarissa.

      T: viinamies

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kivitippu: Avajaiset suunnitteilla jo syksyn aikana

      Kivitipulle uudet omistajat https://ilkkapohjalainen.fi/talous/kivitipulle-uudet-omistajat-avajaiset-suunnitteilla-jo-s
      Lappajärvi
      61
      2884
    2. Sehän on vain kymppi kuussa

      Ministeri Mykkäsen mukaan sähköautojen ajoneuvovero nousee vain alle10 eur/kk. Samaanaikaan muut ministeröt ovat veronma
      Maailman menoa
      93
      1070
    3. Henkirikos Alakylässä

      Nainen löydetty elottomana, mies otettu kiinni. Mitä on tapahtunut?
      Seinäjoki
      20
      969
    4. Kuvat! Dannyyn liitetty Helmi Loukasmäki, 22, on puhjennut naisena kukkaan - Some sekoaa: "Sä..."

      Ooo, kaunis aikuinen nainen Helmistä on kasvanut siinä yli 80-vuotiaan Dannyn rinnalla! Katso uudet kuvat: https://ww
      Suomalaiset julkkikset
      9
      960
    5. Tidätkö nainen

      että suoraan sanottuna v.tut.aa että pääsit näin lähelle minua. Ei olisi oikeasti aikaa tähän mutta silti aina välillä o
      Ikävä
      81
      800
    6. Juontaja Roope Salminen lataa rajua tekstiä juopottelustaan: "Ei mulla oikeastaan ollut..."

      Roope Salminen on elänyt viime vuodet päihteetöntä elämää ja puhunut päihteettömyydestä avoimesti. Voimaa ja iloa Roopel
      6
      788
    7. Onko kukaan koskaan sanonut

      Sinulle nainen että olet vaikea luonne? Minusta sinä olet vähän vaikea mutta ehkä elämä on opettanut sinua varautumaan j
      Ikävä
      51
      781
    8. Kärpänen kutittelee

      Ja herättää. Hyvä että edes joku, kun päivä on jo pitkällä. 🌞🌻🍁☕😊
      Ikävä
      128
      739
    9. Onkohan sinulla kaikki hyvin?

      Nyt vähän sellainen outo tunne tuli. Sinun asiasi niin ei minulle toki tarvitse kertoa. Kunhan mietin...
      Ikävä
      36
      720
    10. Miten tämän kaipuun saa loppumaan?

      En jaksaisi enää kaivata, on mennyt liiankin pitkä aika kaipaamiseen. Olen elänyt vain puolittain ja se harmittaa. Ei a
      Ikävä
      66
      714
    Aihe